Hop til indhold

Recommended Posts

I sidste uge var jeg omkring Mimi i Hvidovre. Jeg kendte hverken hende eller stedet tæt på Hvidovre Station på forhånd, men hun har en del 1-2 år gamle anmeldelser herinde, hvor de fleste fremhæver hendes gode humør, mens en mindre del ikke er lige så begejstrede. Efter mit besøg hører jeg til i førstnævnte gruppe.

Stedet har indgang ud til en plads og er dermed ikke særlig diskret. Til gengæld var hoveddøren åben, så man kunne gå direkte op på 1. sal til stedets yderdør. Udover dørspion er der også et kamera. Indenfor er stedet større end man tror med stor “stue” og en gang med tre rummelige værelser. På værelse tre, som jeg blev vist hen til, var der en dobbeltseng (ikke en massagebriks).

Aftalen med Mimi var lavet i håb om, at hun ikke ville være lige så “covid-forskrækket”, som jeg for nogle uger siden oplevede hos Nina fra Somma. Det var hun heldigvis heller ikke. Allerede da hun storsmilende kom ind i rummet og hilste på, var hun med på et kram og et kindkys. Inden jeg så hende, ville jeg have bestilt en halv times massage, eventuelt med ekstra hvis humøret var til det, men da hun stod foran mig, kunne jeg ikke lade være med at bestille den for mig sædvanlige time. Og allerede der var jeg samtidigt klar over, at jeg med stor sandsynlighed ville tilkøbe det ekstra, hun måtte tilbyde.

Massagen var dejlig i den middelhårde ende, men jeg er ikke i tvivl om, at hun godt kan tage hårdere fat, hvis man vil det. Typisk for hendes humør fandt hun f.eks en myose et sted på læggen og lagde ekstra kræfter i massagen. Min jamren blev besvaret med et “jeg driller bare”. :-) Efter grundig massage af mine ben, gik hun i gang med ryggen, og mens jeg nussede hendes ben lidt, lagde jeg pludselig mærke til, at hun sad topløs og masserede. Gad godt have nydt det syn lidt mere, men desværre er der ikke noget stort spejl. Da hun så lidt senere skulle massere ved skulderen, satte hun sig “tilfældigt” sådan, at jeg kunne gnubbe lidt på hendes fisse uden på trussen. Derfra var al tvivl om ekstra forsvundet, og vi blev lidt senere enige om den fulde pakke (til 1200 kr.).

Hun gjorde sig nøgen og satte sig overskrævs med sin fine glatbarberede fisse lige ud for mit ansigt. Total lækkert, og jeg slikkede hende med stor fornøjelse. Jeg havde regnet med, at hun ville tage min pik i munden nogenlunde samtidigt, men det gjorde hun ikke. I stedet lavede hun et eller andet tantra-halløj på og ved min pik, samtidigt med at hun gradvist begyndte at stønne mere og mere højlydt og til sidst pressede sin fisse hårdt mod mit ansigt og kom i to bølger.

Herefter var det tid til sex, og hun lod mig trænge op i hende i en reverse cowgirl, derefter almindelig ridetur og til slut en god gang doggy style, hvor hun samtidigt stimulerede mine nosser. Har bagefter tænkt over, hvordan mon hun kunne holde balancen? Nå, det hele endte lykkeligt med en god ladning i kondomet og et stort smil hos os begge.

Efter jeg havde fået tøjet på og var ved at sætte håret, kom det med et indforstået øre-til-øre-smil fra Mimi: “ikke have bollehår”. Og det afsluttede med glimt i øjet en dejlig seance, som har givet ro i kroppen i flere dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg , så kan jeg godt besøge hende, var vidst for fokuseret på de lidt dårlige anmeldelser hun har fået , men hendes udstråling på billederne får mig til at tænke hun skal besøges......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak, @pdrhan. Ja, de otte nye billeder (forrest på hendes annonce) afspejler meget godt, hvordan jeg oplevede hende.

God fornøjelse. Og giv os da gerne en melding om din stund med hende bagefter. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mimi er en skøn kvinde.

Tilhører den gruppe der leverer igen og igen selv over mange år og som bevarer det gode humør og har let til smil og hygge (Dao tæt på er i samme kategori). God massage og hendes måde at sælge mersalg på er ikke så aggressiv, men meget effektiv. Jeg er aldrig gået derfra uden at få mere end massage på trods af gode intentioner. Det kan godt være hun ikke sprænger alle rammer, men hun leverer en sikker god og dejlig oplevelse hver gang.

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hulbror skrev, 1 time siden:

Hun kysser ikke vel?

Det skal du i udgangspunktet nok ikke regne med at hun gør.
Iøvrigt er hun ryger, hvis hun ikke er stoppet med det pjat endnu.
Vil du være sikker på kys, så er det nok Tina, som reklamerer med det og som du skal gå efter, hun snaver dig i gulvet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 2 timer siden:

Hun kysser ikke vel?

Nej, det gjorde hun ikke, da jeg var hos hende. Hun er tilstrækkelig prof til, at jeg egentlig ikke savnede det undervejs. Jeg ville give hende et farvelkys inden jeg gik, men det afviste hun med henvisning til, at   hendes make-up ikke skulle risikere at farve mig eller mit tøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 4 timer siden:

Det skal du i udgangspunktet nok ikke regne med at hun gør.
Iøvrigt er hun ryger, hvis hun ikke er stoppet med det pjat endnu.
Vil du være sikker på kys, så er det nok Tina, som reklamerer med det og som du skal gå efter, hun snaver dig i gulvet

Tina og jeg er gode venner, eller hvad man nu kan kalde det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at Mimi ikke er Corona forskrækket. Det samme gælder den skønne Cherry, som ligeledes leverer en formidabel service og er HOT HOT HOT:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg taget mig sammet til at besøge Mimi. Ja, hun er en smilende og skøn kvinde og jeg kan kun tilslutte mig de rosende beskrivelser af hende.. Hendes massage er ganske udemærket og hendes øvrige ydelser ligger bstemt i toppen med en dejlige stram og velsmagende "mis". Det bliver mere end svært ikke at komme igen.

Hansemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

@riberhus Jeg mener, at det i en anden tråd er blevet angivet, at hun er i midt- eller slut-40ne. Det tror jeg passer ok.

Begyndelsen af 50'erne passer nok mere efterhånden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

MINI er fantastisk. Ikke helt ung længere, men holder sig godt.

Jeg har været der en del gange, og man kan godt få hende til at give et ordentligt, dybt og lang blow….og sex med hende er skønt - hun kan

godtnok tage imod uden jamren  :-)...må snart derud en tur igen.

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
storpikken skrev, for 2 timer siden:

hun er 49

1/2 + moms.

Men hvad gør det, hun er der omkring og en ret sprød, fræk kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
storpikken skrev, for 18 timer siden:

ja det er hun , god røv og flot mis :mrgreen:

 

Hvordan er Mimi`s skamlæber?store,små,lange?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...