Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Organdonor

 

Jeg synes, at det kræver en grundig overvejelse, om du skal registrere, hvad der tilbydes hos de forskellige

klinikker.

Vi ser ofte, at der i annoncer bemærkes, at "der ikke ydes sexuelle ydelser". Mon ikke det er, fordi der ønskes

en form for diskretion med hensyn til, hvad der tilbydes. 

Og det kan være af flere grunde, f.eks. at udlejer ikke må vide noget, eller at familie og venner ikke skal vide noget.

 

Vi skal tænke på, at det ikke kun er "vores univers" dette her "univers". Der er utallige andre, som læser Eroguide.

 

Så, respekterede Organdonor, overvej dette grundigt.

 

Hej goodie

 

Der er også mange thaiklinikker der er glade for anmeldelser og omtale, en stor del af deres succes er jo 
netop at vi giver dem gratis reklame, ved at anmelde dem og fortælle om de muligheder der er, bla. her. 
 
Der ville nok kun være en tredjedel af de klinikker der her nu, hvis vi ikke omtalte dem på nettet.
Det var da også på den måde jeg fik øjnene op for thaistederne, og nye klinikker kommer til i en lind strøm.
 
Der er nogle steder der har kørt i årevis og hvor det hele tiden har været kendt at det er såkaldte fuldpakkesteder,
dem kunne man godt kategorisere som Oxen er inde på, uden at "genere" nogen.
 
Man kan også vende den om, hvis nu man ikke er interesseret i ekstraservice, at man så kan vælge et sted ud fra 
listen hvor dette ikke er på programmet, så man ikke havner på et bordel.
 
Men der er en stor gråzone, hvor der er nogle piger, på nogle steder, der kun nogle gange tilbyder ekstraservice.
 
 
Selv kan jeg godt lide uvidenheden når jeg går ind i et nyt sted .....selv om det ofte ender som det plejer.
 
 
 
Hvad siger i andre, skal vi lade det være som det er?        (Det er nemmest for mig)
 
 
 
-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

 

Denne skal ændres lidt (tidligere anvendt i dette navn)

VORDINGBORG THAIMASSAGE NYÅBEN

Alle dage. 09.00 - 22.00. Lundbyvej 53.

8191 9152

 

Hyg og god massage.

 

Hej Lucash

 

Tak for det længe siden du har været på :)

 

 

"Far" er for tiden i den nye afd. af Velværebutikken i Roskilde, men det ved du måske  :wink:

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej goodie

 

Der er også mange thaiklinikker der er glade for anmeldelser og omtale, en stor del af deres succes er jo 
netop at vi giver dem gratis reklame, ved at anmelde dem og fortælle om de muligheder der er, bla. her. 
 
Der ville nok kun være en tredjedel af de klinikker der her nu, hvis vi ikke omtalte dem på nettet.
Det var da også på den måde jeg fik øjnene op for thaistederne, og nye klinikker kommer til i en lind strøm.
 
Der er nogle steder der har kørt i årevis og hvor det hele tiden har været kendt at det er såkaldte fuldpakkesteder,
dem kunne man godt kategorisere som Oxen er inde på, uden at "genere" nogen.
 
Man kan også vende den om, hvis nu man ikke er interesseret i ekstraservice, at man så kan vælge et sted ud fra 
listen hvor dette ikke er på programmet, så man ikke havner på et bordel.
 
Men der er en stor gråzone, hvor der er nogle piger, på nogle steder, der kun nogle gange tilbyder ekstraservice.
 
 
Selv kan jeg godt lide uvidenheden når jeg går ind i et nyt sted .....selv om det ofte ender som det plejer.
 
 
 
Hvad siger i andre, skal vi lade det være som det er?        (Det er nemmest for mig)
 
 
 
-OD

 

 

Jeg er meget enig i dine synspunkter, og kan sagtens leve med nuværende version af listen.

Da det er dig der har lavet listen, kan du jo heldigvis selv bestemme hvor meget der skal justeres.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OrganDonor igen

 

Hvis Eroguide er med til at holde to tredjedele thaiklinikker kørende, så er Eroguide måske så også med til at begrænse den sidste tredjedele klinikkers indtjening.  Jo flere klinikker jo færre kunder pr. klinik.  Jeg tror nemlig ikke, at flere klinikker medfører tilsvarende flere kunder. Det er nok kun omrokering af kunder, det drejer sig om.

 

Og så får vi bare flere lukninger.

 

Nå, men til det vi kom fra : Jeg vil foreslå, at Thailisten bevares som den er, da det vil være meget uheldigt for nogle klinikker, at der direkte nævnes, at der tilbydes andet end blot massage.  Lad os tænke mere på, at nogle klinikker har et problem overfor udlejer, end at der skal reklameres for andre klinikkers "frække tilbud".

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lucash

 

Tak for det længe siden du har været på :)

 

 

"Far" er for tiden i den nye afd. af Velværebutikken i Roskilde, men det ved du måske  :wink:

 

 

-OD

Hej OD

 

Yes tak...har været forbi - dog blev jeg dirigeret ud til Osted. Men det var super dejligt, med hende - hun kunne være sød, at gøre noget mere ved :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey OD

Bør daisyclub ikke komme med her.
Stedet er nok i gråzonen mellem en almindelig og Thaiklinik.

 

Vedrørende kategorisering: Af hensyn til diskretion m.m., bør det kun være steder, der officielt (via hjemmeside eller annoncer) tilbyder ekstra, som kommer med i en evt. kommende ny kategori. Der kan så henvises til hjemmeside eller annonce om hvilke ekstraydelser der tilbydes. Det syntes jegvil være godt - især når formålets besøg er til det.

 

Syntes det er dejligt, at der også er den grønne kategori - til tider er det befriende at gå ind et sted, hvor der udelukkende er fokus på massagen.

 

Iøvrigt en skam der ikke er et godt og alsidigt sted på Vestsjælland  :)

 

NT

Redigeret af Nielsen Tonajt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hej OD,
Helt klart skal du beholde listen som den er. At der findes en gråzone er jo faktiskt en af de største lokkelserne med thaiklinikkerne. Og også lidt af den kultur som thaierne representerer. Jfr f.eks tråden der kører under debat nu, hvor Stump til ethvert pris skal "kalde tingen ved deres rette navn", imens Suisi ikke bryder sig om at blive kaldet prostitueret og indehavere af en bordel.
Og vi er nok mange der nyder af denne "mellemverden" hvor alt ikke altid er definierbart, og hvor mennesker kan få være mennesker først og fremmest.
Et andet ting som jeg nu hør fra alt fler klinikker er at businessen går rigtigt dårligt for tiden. Jeg ved ikke hvis det har noget som helst med din liste at gøre, men jeg tror det ikke. Og jeg tror heller ikke at en tredjedel af klinikkerne skulle ophøre hvis vi ikke omtalte dem. Det er jo bare at læse anmeldelserne; de er ikke ret mange og omfatter kun en lille del af alle klinikkerne. Dokkun f.eks. som kørt godt i mange år, læser man meget sjældent noget om. Mandarin i Herlev så jeg en anmeldelse af den anden dag - den første i flere år. Og klinikken har stadig kørt i mange år. Glostrup Thaimassage har på den anden side fået mange rigtigt negative omtaler, men kører stadig videre.
Mon ikke det drejer sig om økonomisk helter skelter der afgør hvordan det går. Og at vores skriverier egentlig har meget lidt at gøre med det økonomiske udfaldet.
 
B
(fra en sten i skoven)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og Så er Bella diskret massage

flyttet fra synder Jyllands vej til 

Nordre Fasanvej

 

 

Tak for det dejrup, jeg har flyttet hende til Ndr. Fasanvej.  :smile:

 

 

 

 

 

 

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

 

Tak for et fantastisk kort, det gør det lidt lettere at finde klinikkerne :-)

 

Men denne er ophørt og lukket. Om de er flyttet til en ny adresse har jeg ingen ide om.

 

Bellahøjvej 148

2720 VanløseTlf.: 33 25 20 22.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne er ikke på kortet:

Chiang Mai Thai Massage

Karisevej 144

4653 Karise

og anmeldt her:

Der er vist ingen hjemmeside og telefon nr. har jeg ikke kunnet finde, men der står skilt ved indkørslen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

 

Tak for et fantastisk kort, det gør det lidt lettere at finde klinikkerne :smile:

 

Men denne er ophørt og lukket. Om de er flyttet til en ny adresse har jeg ingen ide om.

 

Bellahøjvej 148

2720 VanløseTlf.: 33 25 20 22.

 

Hej Carlos

 

Altid dejligt at høre når nogen har glæde af kortet  :smile:

 

Var godt kar over at den var lukket ned, men ville lige vente og se om der kom noget andet.

 

Hun er nu at finde hos hendes søster i Orcid massage i Herlev, hvis nogen skulle være interesseret i at møde hende igen.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne er ikke på kortet:

Chiang Mai Thai Massage

Karisevej 144

4653 Karise

og anmeldt her:

Der er vist ingen hjemmeside og telefon nr. har jeg ikke kunnet finde, men der står skilt ved indkørslen.

 

Tak for det, jeg har lagt den på kortet.

 

Der er i øvrigt samme adresse hvor der er andre aktiviteter f.eks. denne:    '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Men er ikke klar over om det er samme telefonnummer de benytter.

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

KARISE ALEXANDRA TILBYDER

god sex, superfransk, megafransk og kys. Døgnåbent.

5027 0286

Sydsjælland
 

KARISE/ DALBY DEJLIG

pige med store bryster, tilbyder god massage.

5281 7014

 

 

Det er fra EB i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

KARISE ALEXANDRA TILBYDER

god sex, superfransk, megafransk og kys. Døgnåbent.

5027 0286

Sydsjælland
 

KARISE/ DALBY DEJLIG

pige med store bryster, tilbyder god massage.

5281 7014

 

 

Det er fra EB i dag

 

 

 

Ok, tak :)

 

 

Men kan man regne med at få fat i thaiklinikken på ovennænte tlf. numre? (Chiang Mai Thai Massage)

 

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prani på Dantes Plads er vidst ikke længere på Dantes Plads.. De flyttede vidst nok til Borup, men kigger man på hjemmesiden flytter de tilbage til København i November.

http://www.praniwellness.dk/

 

 

Hej JoeJoe

 

Ja det har du ret i, det er vist på privat adressen der forgår i, indtil lokalerne er klar på Toldbodgade i november.

 

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører hver dag på Finsensvej.

Tubtim, Finsensvej 59 er lukket.

Hjemmesiden er også lukket.

Ved ikke om klinikken er flyttet til en anden adresse

Hilsen

Mons65

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører hver dag på Finsensvej.

Tubtim, Finsensvej 59 er lukket.

Hjemmesiden er også lukket.

Ved ikke om klinikken er flyttet til en anden adresse

Hilsen

Mons65

 

Damm så bliver Bee svær at finde. Tro hun holdt en pause, også er stedet sikkert lukket i mellem tiden.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...