Hop til indhold

Recommended Posts

Tja - jo - nu er det jo ikke alle der nærlæser kontakt siden før et eventuelt besøg og jeg kan se overnfor at 1 lidelsesfælle ikke kunne spotte stedet. Jeg havde det lidt ligesom ham indtil jeg fandt et mikroskopisk skilt på gitterdøren.....

Anmeldelse ? hmm det er jeg ikke helt ferm til - skal forsøge.

Mvh and still floating

Som en lille guide er der her til morgen opsat et thaiflag for at vise vejen og ja prisen på de 500 kroner for en times b2b er selvfølgelig forkert.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oj OD

Har lige været på besøg på Paradice Wellness, troede egentlig jeg havde lidt styr over det ,men sprogforbistring har altså gjort en forskel her :

 

http://www.paradisewellness.dk

 

( jeg fik skrevet C istedet for S ), herudover så er siden oppe at køre - fik den forevist  og lige chekket hjemme !!!

 

Telefonnummer og addresse er korrekt - måske du skal skrive : i kælder gennem gitterport - er lidt svært at spotte først.

 

Mvh en nu svævende Eroman

 

Hej Eroman

 

Det er rettet til, tak.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - jo - nu er det jo ikke alle der nærlæser kontakt siden før et eventuelt besøg og jeg kan se overnfor at 1 lidelsesfælle ikke kunne spotte stedet. Jeg havde det lidt ligesom ham indtil jeg fandt et mikroskopisk skilt på gitterdøren.....

Anmeldelse ? hmm det er jeg ikke helt ferm til - skal forsøge.

Mvh and still floating

DET ER EN RIGTIG GOD IDE AT BOOKE TID INDEN BESØG DER!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD

 

Jeg tror Frederiksborgvej 29 københavn NV

har givet op efter politiets razzia, der har virket lukket et stykke tid og nu går der håndværkere og renoverer lejligheden

 

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD

 

Jeg tror Frederiksborgvej 29 københavn NV

har givet op efter politiets razzia, der har virket lukket et stykke tid og nu går der håndværkere og renoverer lejligheden

 

Rider

 

 

Hæj Rider

 

Så bliver det måske et super moderne Thaibordel  :-P ?

 

 

 

...Ok, vi piller den af, så kan vi altid sætte den på igen hvis der skulle ske noget spændende.

 

Tak for det.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom tilfældigvis forbi en thaimassage i Siciliensgade 13, 2300. Jeg kan ikke finde dem på nettet, men nr i vinduet var 52524322. De har kun åbent 9-18 i hverdagene og 10-14 om lørdagen.

 

Den er ikke på listen. Er der nogen som kender dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom tilfældigvis forbi en thaimassage i Siciliensgade 13, 2300. Jeg kan ikke finde dem på nettet, men nr i vinduet var 52524322. De har kun åbent 9-18 i hverdagene og 10-14 om lørdagen.

 

Den er ikke på listen. Er der nogen som kender dem?

 

Ja, det er på hjørnet af Kretavej / Siciliensgade.

Det er godt nok mange år siden, jeg var der første gang.

De har levet en omskiftelig tilværelse med forskellige ejere. Men sidst jeg var forbi, var det hende her der havde shoppen.

www.asia-angel.dk

Den gang jeg besøgte hende, passede billedet med virkeligheden, men det er jo også længe siden. :cool:

Jeg fik en udemærket behandling, med fuld pakke i tillæg.

Mener dog at have set en del negative anmeldelser et eller andet sted.

 

Med fare for at det er forældede oplysninger, håber jeg der er noget brugbart imellem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er på hjørnet af Kretavej / Siciliensgade.

Det er godt nok mange år siden, jeg var der første gang.

De har levet en omskiftelig tilværelse med forskellige ejere. Men sidst jeg var forbi, var det hende her der havde shoppen.

www.asia-angel.dk

Den gang jeg besøgte hende, passede billedet med virkeligheden, men det er jo også længe siden. :cool:

Jeg fik en udemærket behandling, med fuld pakke i tillæg.

Mener dog at have set en del negative anmeldelser et eller andet sted.

 

Med fare for at det er forældede oplysninger, håber jeg der er noget brugbart imellem.

www.asia-angel.dk er vist lukket ned.

I fgl. krak hedder klinikken nu Abby Thai Kropsmassage, der er ingen hj. side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er på hjørnet af Kretavej / Siciliensgade.

Det er godt nok mange år siden, jeg var der første gang.

De har levet en omskiftelig tilværelse med forskellige ejere. Men sidst jeg var forbi, var det hende her der havde shoppen.

www.asia-angel.dk

Den gang jeg besøgte hende, passede billedet med virkeligheden, men det er jo også længe siden. :cool:

Jeg fik en udemærket behandling, med fuld pakke i tillæg.

Mener dog at have set en del negative anmeldelser et eller andet sted.

 

Med fare for at det er forældede oplysninger, håber jeg der er noget brugbart imellem.

 

 

Ja, lige præcis, men det er vist ikke asia angel, der er der mere.

 

www.asia-angel.dk er vist lukket ned.

I fgl. krak hedder klinikken nu Abby Thai Kropsmassage, der er ingen hj. side.

 

Abby Thai var også navnet jeg fandt, men heller ingen hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, lige præcis, men det er vist ikke asia angel, der er der mere.

 

 

Abby Thai var også navnet jeg fandt, men heller ingen hjemmeside.

 

Abby Thai er navnet hun har været registreret under siden 2007, "salgsnavnet" er Asia Angel, og eksistere stadigvæk.

 

http://asia-angel.dk

 

Jeg har valgt ikke at sætte hende på kortet, da hun ikke oplyser nogen præcis adresse, og vist ikke har så meget med massage at gøre.

Jeg er ofte stødt på annoncer/hjemmeside med hende.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abby Thai er navnet hun har været registreret under siden 2007, "salgsnavnet" er Asia Angel, og eksistere stadigvæk.

 

http://asia-angel.dk

 

Jeg har valgt ikke at sætte hende på kortet, da hun ikke oplyser nogen præcis adresse, og vist ikke har så meget med massage at gøre.

Jeg er ofte stødt på annoncer/hjemmeside med hende.

 

 

-OD

 

Tak for linket og info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisterfister

Jeg fandt den anden dag en klinik igennem linket, hvor de havde B2B for 30 min til 400,- men kan ikke finde siden igen. Det var på amager eller tæt på hovedbanen.
Er der nogen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jyllingevej - Katin - er flyttet til nye og meget pæne lokaler på adressen Borups Plads 26, st tv.

 

Hun råder over 3 dejlige behandlingsrum. Jeg var på besøg i mandags og da var hun ikke helt færdig med indretning. Men lokalerne er alligevel 100 gange mere indbydende end lokaliteterne på Jyllingevej.

 

Desuden har hun fået en pige mere ansat.

 

Se nye billeder her: http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18697

 

Tilbage på Jyllingevej er der trans JeJe på 1. sal og det tidligere Miss Hawai i kælderen med dominans, spanking og massage.

 

Hilsen

Mons65

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mons65 skrev, den 5/4/2014 at 10:38:

Hej

 

Jyllingevej - Katin - er flyttet til nye og meget pæne lokaler på adressen Borups Plads 26, st tv.

 

Hun råder over 3 dejlige behandlingsrum. Jeg var på besøg i mandags og da var hun ikke helt færdig med indretning. Men lokalerne er alligevel 100 gange mere indbydende end lokaliteterne på Jyllingevej.

 

Desuden har hun fået en pige mere ansat.

 

Se nye billeder her: http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18697

 

Tilbage på Jyllingevej er der trans JeJe på 1. sal og det tidligere Miss Hawai i kælderen med dominans, spanking og massage.

 

Hilsen

Mons65

 

Hej Mons65

 

Så er hun også flyttet på listen, tak for det.

 

 

-OD

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai Heat & Spa Wellness på Slotsherrensvej 157 har fået ændret navn til Candy Thai Wellness.

 

 

Ja det er rigtigt, navn og tlf. er hermed opdateret, super :)

 

 

 

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Hej OD

 

Suphaphorn bør markeres som grøn - har flere gange fået nej til ekstra ydelser.

 

Det er lidt akavet at spørge , når det ikke tilbydes :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

 

Suphaphorn bør markeres som grøn - har flere gange fået nej til ekstra ydelser.

 

Det er lidt akavet at spørge , når det ikke tilbydes :oops:

 

Hej Baltazar

 

Ja, stedet minder meget om Sompoo i Ndr. Frihavnsgade, vist også samme piger, de kører også den grønne linie.

 

 

Tak for det, den er markeret som grøn.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...