Hop til indhold

Recommended Posts

 

Nordre Fasanvej 1
2000 Frederiksberg
 

 

er lukket

der er åbnet endnu en genbrugsforretning, men ikke en thai  :D

 

 

Ja, stedet har levet en omtumlet tilværelse det sidste år eller to, men altså helt ude af billedet nu.

Det er den hermed også på Thailisten.

 

 

Tak for'et

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at i Helgolandsgade ligger der en thailandsk skønhedsklinik som på Thaillisten Øst er markeret med rød.

Er det bekræftet?

 

Flere af min families kvindelige medlemmer og vennekreds har deres gang der og det lader ikke til at de har faciliteter til "ekstra".

Jeg tror at den skal være grøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at i Helgolandsgade ligger der en thailandsk skønhedsklinik som på Thaillisten Øst er markeret med rød.

Er det bekræftet?

 

Flere af min families kvindelige medlemmer og vennekreds har deres gang der og det lader ikke til at de har faciliteter til "ekstra".

Jeg tror at den skal være grøn.

 

 

Hej Harran

 

 

Jeg har aldrig selv været der, heller ikke hørt om nogen der har.

 

Men med din udmelding laver vi den grøn.

 

Tak skal de have.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej OD.

Jeg kan se at taksina er sat som rødt, betyder dette at man er 100% sikker på de tilbyder HJ eller mere? :-)

Er der nogle der har været der og vil dele deres erfaringer?

W

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD.

Jeg kan se at taksina er sat som rødt, betyder dette at man er 100% sikker på de tilbyder HJ eller mere? :smile:

Er der nogle der har været der og vil dele deres erfaringer?

W

 

 

Hej Wizzle

 

Nej, det betyder det ikke, som du kan når du er inde på listen betyder det ikke kategoriseret.

 

Som udgangspunkt er de alle røde, da min erfaring siger at langt de fleste tilbyder ekstraydelser.

 

Nogle er så blevet grønne efterhånden som  oplysninger er givet her på siden, eller egne erfaringer.

 

Taksina er jo et nyt sted, så måske du kunne tage derhen og teste det for os?

 

red-dot.png
RØD: Ikke kategoriseret
 
yellow-dot.png
GUL: Døgn åbent 24-7
 
green-dot.png
GRØN: Kun Massage
Lille eller ingen mulighed for ekstraydelser.

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinikken på Gammel Køge Landevej 243 i Hvidovre har skiftet navn jvf. deres annonce i lokalavisen:
Deres priser ser dog ud til at være i den dyre ende.
 
 
2vkyirm.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Klinikken på Gammel Køge Landevej 243 i Hvidovre har skiftet navn jvf. deres annonce i lokalavisen:

Deres priser ser dog ud til at være i den dyre ende.

 

 
 

 

 

Jeg var lidt hurtig med at kaste den på kortet, det vat før den var officiel, så det var ikke "salgsnavnet" jeg havde fået fat i i første omgang, derfor.

 

Har været forbi et par gange, men er ikke gået ind da de 500 Kr. er for meget, medmindre man har brug for en ansigtsbehandling :)

 

Tak

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wandee wellness (tidligerei Lyngby) skriver på deres hjemmeside: 

Velkommen til thai massage

Wandee Wellness - Proffessionel thai massage i København

Ny adresse: Hausergade 34, 1., 1128 København K

 

Jeg ved ikke, om der er kommet noget andet i de gamle lokaler i Lyngby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wandee wellness (tidligerei Lyngby) skriver på deres hjemmeside: 

Velkommen til thai massage

Wandee Wellness - Proffessionel thai massage i København

Ny adresse: Hausergade 34, 1., 1128 København K

 

Jeg ved ikke, om der er kommet noget andet i de gamle lokaler i Lyngby.

 

Hej AntonH

 

Det er rigtigt, troede jeg havde fået den rettet forlængst  :wink: , tak for det.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

 

Jeg kan ikke komme på thailisten, den virker ikke

 

the rider

 

Hej Rider

 

 

Du har nok været inde mens jeg vej i færd med at redigere listen :)

 

 

Den virker fint :)

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jantima i Roskilde er flyttet fra Jernbanegade til Ringstedgade. Kender ikke nummeret.

 

Tak for det, jeg har lagt den omtrentligt på kortet (ved Holte Vinlager) indtil vi får husnummeret.

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

 

jeg har været inde og rette i cookies og nu virker det

 

undskyld ulejligheden

 

 

The rider
 

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej od.

Synes du skal kigge på den her og se om taksina skal ændres på listen.

http://ekstraguide.net/viewtopic.php?f=29&t=5141

 

Hej Wizzele,

 

Du har spurgt lidt ind til stedet nogle gange, har du selv fået besøgt dem og hvordan er det gået?

 

Jeg var forbi i lørdags, men et rend af thai'er med ægtefolk gjorde at jeg ikke forsøgte mig  :???:

 

Nu har jeg ændret den til grøn, så må vi se  :smile: .

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej jeg har ikke besøgt stedet endnu, da jeg har mistanke om det er noget familie der arbejder lidt dernede.. Så tør sku ikke at tage chancen ;-)

Men synes jeg har læst mange hentydninger om at det er en mulighed at få noget ekstra..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilgiv mig for ikke at læse tråden igennem - så måske det er nævnt før:

 

Vilai Wellness, på Østbrovej i Glostrup kan jeg ikke få fat i på det nævnte nummer. Der er heller ingen andre spor af klinikken på det store Internet.
 
Mon ikke den er lukket ned?
 
PS: fantastisk oversigt, men den bliver svære og svære at finde blandt alle de andre indlæg. Kan man lave noget smart?:S
 
/brunata
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: fantastisk oversigt, men den bliver svære og svære at finde blandt alle de andre indlæg. Kan man lave noget smart?:S
 
/brunata

 

 

Man kan gemme den som et bogmærke eller administrator kunne lave en låst tråd med linket, der er "Pinned" som så altid er øverst på siden

Redigeret af marx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Wizzle

 

Nej, det betyder det ikke, som du kan når du er inde på listen betyder det ikke kategoriseret.

 

Som udgangspunkt er de alle røde, da min erfaring siger at langt de fleste tilbyder ekstraydelser.

 

Nogle er så blevet grønne efterhånden som  oplysninger er givet her på siden, eller egne erfaringer.

 

Taksina er jo et nyt sted, så måske du kunne tage derhen og teste det for os?

 

red-dot.png
RØD: Ikke kategoriseret
 
yellow-dot.png
GUL: Døgn åbent 24-7
 
green-dot.png
GRØN: Kun Massage
Lille eller ingen mulighed for ekstraydelser.

 

 

 

-OD

 

Hej Donor.

 

Kunne man forestille sig en 4. kategori for de steder der er testet og hvor der altid tilbydes ekstraydelser? Måske endda testet flere gange af EG brugere.

Steder som f.eks. Singha og Hvidovrevej 233 på Sjælland eller Hedemannsgade 4 (Jylland)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Donor.

 

Kunne man forestille sig en 4. kategori for de steder der er testet og hvor der altid tilbydes ekstraydelser? Måske endda testet flere gange af EG brugere.

Steder som f.eks. Singha og Hvidovrevej 233 på Sjælland eller Hedemannsgade 4 (Jylland)

 

Det kunne man sagtens, den har været indover flere gange  :smile:
 
Jeg tror ikke der er ret mange af de røde hvor der ikke tilbydes ekstra af den ene eller anden art.
 
Så det ville være nemt at omdøbe den røde kategori til "mulighed for ekstra" med de forbehold der nu
en gang er, og lave en ny kategori der ikke er fastslået.
 
Der er straks mere vanskeligt, hvis man skal inddele dem i Handjobs eller Fuldpakke, osv. steder.
 
Men jeg prøver at tænke over om det er tid til en lille opdatering.
 
 
 
 
-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Organdonor

 

Jeg synes, at det kræver en grundig overvejelse, om du skal registrere, hvad der tilbydes hos de forskellige

klinikker.

Vi ser ofte, at der i annoncer bemærkes, at "der ikke ydes sexuelle ydelser". Mon ikke det er, fordi der ønskes

en form for diskretion med hensyn til, hvad der tilbydes. 

Og det kan være af flere grunde, f.eks. at udlejer ikke må vide noget, eller at familie og venner ikke skal vide noget.

 

Vi skal tænke på, at det ikke kun er "vores univers" dette her "univers". Der er utallige andre, som læser Eroguide.

 

Så, respekterede Organdonor, overvej dette grundigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det kræver en grundig overvejelse, om du skal registrere, hvad der tilbydes hos de forskellige

klinikker.

 

Jeg er helt enig. Ingen grund til at pinde ned i noget, som klinikkerne helst er fri for. Den nuværende kategori-inddeling er på en gang både sober og informativ. Jeg stemmer helt klart for at holde det på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det kunne man sagtens, den har været indover flere gange  :smile:
 
Jeg tror ikke der er ret mange af de røde hvor der ikke tilbydes ekstra af den ene eller anden art.
 
Så det ville være nemt at omdøbe den røde kategori til "mulighed for ekstra" med de forbehold der nu
en gang er, og lave en ny kategori der ikke er fastslået.
 
Der er straks mere vanskeligt, hvis man skal inddele dem i Handjobs eller Fuldpakke, osv. steder.
 
Men jeg prøver at tænke over om det er tid til en lille opdatering.
 
 
 
 
-OD

 

Hej OD

 

Denne skal ændres lidt (tidligere anvendt i dette navn)

VORDINGBORG THAIMASSAGE NYÅBEN

Alle dage. 09.00 - 22.00. Lundbyvej 53.

8191 9152

 

Hyg og god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...