Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvor meget udsætter i kroppen for

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Nysgerrig  på  om  du  har trænet  dig  op  analt  for  at  kunne  klare  fist? 

Jeg  kunne  ikke  i min  vildeste  fantasi  forestille  mig  at  få  en  hånd  op  I  mit  bagerste  hul.  En  pik  er  mere  end rigeligt  når  det  engang  imellem  sker 

Der har været noget træning involveret, men ikke så meget som man skulle tro. De gange det har lykkedes har været perioder hvor jeg har leget med større ting i min røv. 
Lige for tiden er jeg slet ikke i træning og tror også at det ville være umuligt, men selv ude af træning som nu ville en mand kunne få 5 fingre op - med stor tålmodighed og megen glidecreme - uden de store problemer, hvis han ved hvad han laver vel at mærke.  Jeg vil tro at jeg ville kunne få en hånd op igen efter en uges træning, hvis jeg havde en mand, eller selv gad med legetøj, til at udvide mig sådan, langsomt, et kvarters tid om dagen. 
Tricket er at holde pauser. Han udvider dig lidt, og holder stille indtil du har vænnet dig til det stadie, og så lidt mere osv. Det hjælper også hvis man klemmer sammen om hans fingre i de perioder han holder stille, og så slapper af (ikke at forveksle med at presse). Og så selvfølgelig en god tyk glidecreme og villigheden til at bruge enorme mængder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Trinetease skrev, for 59 minutter siden:

Jeg nyder skam også hård sex, men jeg syntes nu alligevel at fordommene komme lidt til syne i denne her tråd.

Enig. Både til den ene og den anden side, sjovt nok (fordi sådan noget nemt misforstås på skrift, vil jeg lige gøre det klart, at jeg ikke refererer til dig mht. fordomme). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nannas Hjørne skrev, for 15 minutter siden:

Der har været noget træning involveret, men ikke så meget som man skulle tro. De gange det har lykkedes har været perioder hvor jeg har leget med større ting i min røv. 
Lige for tiden er jeg slet ikke i træning og tror også at det ville være umuligt, men selv ude af træning som nu ville en mand kunne få 5 fingre op - med stor tålmodighed og megen glidecreme - uden de store problemer, hvis han ved hvad han laver vel at mærke.  Jeg vil tro at jeg ville kunne få en hånd op igen efter en uges træning, hvis jeg havde en mand, eller selv gad med legetøj, til at udvide mig sådan, langsomt, et kvarters tid om dagen. 
Tricket er at holde pauser. Han udvider dig lidt, og holder stille indtil du har vænnet dig til det stadie, og så lidt mere osv. Det hjælper også hvis man klemmer sammen om hans fingre i de perioder han holder stille, og så slapper af (ikke at forveksle med at presse). Og så selvfølgelig en god tyk glidecreme og villigheden til at bruge enorme mængder. 

@Nemtøs Men igen, jeg tror måske bare at det kommer let til mig. Ikke at jeg er 'løs' ellers, men jeg har altid været ret fleksibel på den front.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 52 minutter siden:

Enig. Både til den ene og den anden side, sjovt nok (fordi sådan noget nemt misforstås på skrift, vil jeg lige gøre det klart, at jeg ikke refererer til dig mht. fordomme). 

Hvem refererer du så til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, 1 time siden:

Hvem refererer du så til? 

Jeg kan godt se, at du kunne tænke, at det var dig jeg refererede til - og mens jeg synes at din mening er lidt sort-hvid, var det egentlig ikke den jeg som sådan tænkte på, men mere en fornemmelse af, at der ind imellem i tråden sneg sig en tone ind der gav indtrykket af, at det blev til vanilla vs spice, hvor parterne hver især har opfattet modparten som negative overfor deres tilgang og gået i selvforsvar.
Hvilket jeg synes er super ærgerligt. For det første fordi jeg egentlig tænker, at de fleste af os er ret åbne overfor forskellige tilgange til seksualitet, og af hvad jeg har kunnet læse mig frem til, har det ikke originalt været nogens mening at nedgøre andres tilgang som værende mindre spændende end deres egen. For det andet fordi jeg ellers synes, at det var en hyggelig tråd der simpelthen var ment som erfarings udveksling uden formålet at kalde noget for godt eller skidt eller bedre end andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan godt se, at du kunne tænke, at det var dig jeg refererede til - og mens jeg synes at din mening er lidt sort-hvid, var det egentlig ikke den jeg som sådan tænkte på, men mere en fornemmelse af, at der ind imellem i tråden sneg sig en tone ind der gav indtrykket af, at det blev til vanilla vs spice, hvor parterne hver især har opfattet modparten som negative overfor deres tilgang og gået i selvforsvar.
Hvilket jeg synes er super ærgerligt. For det første fordi jeg egentlig tænker, at de fleste af os er ret åbne overfor forskellige tilgange til seksualitet, og af hvad jeg har kunnet læse mig frem til, har det ikke originalt været nogens mening at nedgøre andres tilgang som værende mindre spændende end deres egen. For det andet fordi jeg ellers synes, at det var en hyggelig tråd der simpelthen var ment som erfarings udveksling uden formålet at kalde noget for godt eller skidt eller bedre end andet. 

Vanila versus Spice? Det har jeg overhovedet ikke fået øje på i den her tråd. Du må da gerne nævne hvor du ser det henne?  Det er gået min næse forbi. Den er så heller ikke så stor :ph34r:

Med hensyn til min " sort/hvide" mening så kan jeg kun sige at der er ingen kvinde krop der kan holde  til at blive gennemkneppet mange gange om dagen hver dag 300 dage om året. Og heller ingen psyke. Ikke i længden. Hvis man tror det er man mere end himmelråbende  naiv eller voldsomt romantiserende. Eller har en fortrængningsmekanisme uden lige. Du kan jo spørge enhver gynækolog om det er muligt at kneppe voldsom med mange hver eneste dage 6 dage om ugen 300 dage om året uden brug af  stimulanser. Jeg ved godt hvad gynækologen vil svare dig.;) På stimulanser er det nok muligt et lidt længere stykke tid for er man bedøvet nok mærker man jo ikke smerter, ubehag og infektions symptomer på samme måde og man mærker heller ikke sig selv. Uden stimulanser kan det måske også lade sig gøre hvis man er en kvinde med Super power fra en fremmed planet. ;) ja det er nok det. Det er simpelthen kvinder med Super kræfter. Tænk at jeg ikke har tænkt på det før nu :mrgreen: dumme mig :D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 6 timer siden:

Vanila versus Spice? Det har jeg overhovedet ikke fået øje på i den her tråd. Du må da gerne nævne hvor du ser det henne?  Det er gået min næse forbi. Den er så heller ikke så stor :ph34r:

Med hensyn til min " sort/hvide" mening så kan jeg kun sige at der er ingen kvinde krop der kan holde  til at blive gennemkneppet mange gange om dagen hver dag 300 dage om året. Og heller ingen psyke. Ikke i længden. Hvis man tror det er man mere end himmelråbende  naiv eller voldsomt romantiserende. Eller har en fortrængningsmekanisme uden lige. Du kan jo spørge enhver gynækolog om det er muligt at kneppe voldsom med mange hver eneste dage 6 dage om ugen 300 dage om året uden brug af  stimulanser. Jeg ved godt hvad gynækologen vil svare dig.;) På stimulanser er det nok muligt et lidt længere stykke tid for er man bedøvet nok mærker man jo ikke smerter, ubehag og infektions symptomer på samme måde og man mærker heller ikke sig selv. Uden stimulanser kan det måske også lade sig gøre hvis man er en kvinde med Super power fra en fremmed planet. ;) ja det er nok det. Det er simpelthen kvinder med Super kræfter. Tænk at jeg ikke har tænkt på det før nu :mrgreen: dumme mig :D

Vi er egentlig ikke uenige på det punkt med at kvinder næppe kan holde til sådan en behandling hver dag i et år - eller i et par måneder for den sags skyld - jeg kan sagtens se fornuften i hvad du skriver om det. Hvad jeg studsede over i sin tid var, at du egentlig ikke besvarede det spørgsmål som blev stillet, som var hvordan kvinder kunne holde til at blive kneppet mange gange på en dag eller i flere dage - dage, ikke måneder eller år -men hoppede direkte til ekstremerne i stedet. Derfor forholdt min egen kommentar sig til originalspørgsmålet med hvordan det var for mig at blive kneppet mange gange på en eller to dage. 
Med hensyn til vanilla vs. spice tingen så har jeg egentlig ikke behov for at sidde og næranalysere andres kommentarer for dig. Det var min oplevelse, og det er jo bare skønt hvis det ikke var din. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 22 timer siden:

Vi er egentlig ikke uenige på det punkt med at kvinder næppe kan holde til sådan en behandling hver dag i et år - eller i et par måneder for den sags skyld - jeg kan sagtens se fornuften i hvad du skriver om det. Hvad jeg studsede over i sin tid var, at du egentlig ikke besvarede det spørgsmål som blev stillet, som var hvordan kvinder kunne holde til at blive kneppet mange gange på en dag eller i flere dage - dage, ikke måneder eller år -men hoppede direkte til ekstremerne i stedet. Derfor forholdt min egen kommentar sig til originalspørgsmålet med hvordan det var for mig at blive kneppet mange gange på en eller to dage. 
Med hensyn til vanilla vs. spice tingen så har jeg egentlig ikke behov for at sidde og næranalysere andres kommentarer for dig. Det var min oplevelse, og det er jo bare skønt hvis det ikke var din. 

Men det er vel i og for sig ikke noget problem som sådan at " blive kneppet"  mange gange på en dag. Under forelskelses fasen har jeg da også prøvet det. Ganske vist med den samme mand men alligevel. Og har da også prøvet at have sex mange gange på en dag flere dage i træk uden problemer 

Så - i en kortere periode vil jeg mene at det fysisk ikke er noget større problem. 

Der hvor det bliver et problem er jo når sexen fortsætter i måneder. På daglig basis og med mange forskellige. Det er kroppen simpelthen ikke skabt til.

Det er jo lidt at sammenligne med ekstremsport. Kroppen har såmænd godt af at dyrke motion men hvis du ikke lader den få hvile engang imellem så nedbryder du den istedet for at opbygge den uagtet hvor sundt motion som udgangspunkt er. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 10/4/2020 at 00:57:

Med hensyn til min " sort/hvide" mening så kan jeg kun sige at der er ingen kvinde krop der kan holde  til at blive gennemkneppet mange gange om dagen hver dag 300 dage om året. Og heller ingen psyke. Ikke i længden. Hvis man tror det er man mere end himmelråbende  naiv eller voldsomt romantiserende. Eller har en fortrængningsmekanisme uden lige. Du kan jo spørge enhver gynækolog om det er muligt at kneppe voldsom med mange hver eneste dage 6 dage om ugen 300 dage om året uden brug af  stimulanser

Nej, naturligvis kan kroppen ikke holde til at blive kneppet voldsomt af mange mænd 6 gange om ugen 300 dage om året. Det er der vist ingen der har påstået. Kender du nogen der arbejder sådan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Liv skrev, for 26 minutter siden:

Nej, naturligvis kan kroppen ikke holde til at blive kneppet voldsomt af mange mænd 6 gange om ugen 300 dage om året. Det er der vist ingen der har påstået. Kender du nogen der arbejder sådan? 

Ja 

Men kun fordi hun bedøvede sig 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Ja 

Virkelig? Jeg gør ikke og har aldrig hørt om det, men jeg har hørt om kvinder med vagtplanen åben meget af tiden, det er dog ikke ensbetydende med med lind strøm af kunder, eller man ikke kan sige nej. Selv de udenlandske kvinder, der er kendt for at have travlt, forstår at holde pauser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Ja 

Men kun fordi hun bedøver sig 

Kender du een pige der gør det? Eller kender du mange ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det sådan at bare tanken om at pigen tilbyder kinky ting, er ophidsende. 

Jeg behøver ikke udnytte hele menukortet, men tanken om at der ikke er nogen grænser er super fin.

Det allervigtigste er dog at man har en god tid sammen. Ingen skal tvinges ud i noget der er grænseoverskridende, mod sin vilje. 

Håber det giver mening... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Kender du een pige der gør det? Eller kender du mange ?

Ei jeg kender en som jeg stiftede bekendtskab med via mit arbejde i sundhed sektoren. Hun var en ødelagt sjæl. Ved ikke hvad hun laver Idag. Om hun er død eller hvad der er sket. Men det gjorde stort indtryk på mig. 

Og min pointe, som vist ikke er kommet så tydeligt frem er at mange mænd tager fejl, hvis de tror at kvinder kan kneppe rigtig mange mænd på daglig basis hver eneste dag. Det har jeg ofte set skrevet herinde. Især når nogle forsøger at regne sig frem til hvor meget en gp tjener. Så er det noget med at der regnes med så mange kunder at jeg bliver helt svimmel. Det at have så mange mange kunder kan simpelthen kun lade sig gøre hvis man bedøver sig. Og det er der altså nogle der gør. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De der regnestykker er skudt i sænk mange gange. Vi ved jo godt, at det er fiktion, for sådan arbejder vi ikke. De fleste har få vagter pr uge og holder pauser. Iøvrigt er mange kunder på en dag ikke ensbetydende med at man har samleje med alle, og at de samlejer man har er hårde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Men det er vel i og for sig ikke noget problem som sådan at " blive kneppet"  mange gange på en dag. Under forelskelses fasen har jeg da også prøvet det. Ganske vist med den samme mand men alligevel. Og har da også prøvet at have sex mange gange på en dag flere dage i træk uden problemer 

Så - i en kortere periode vil jeg mene at det fysisk ikke er noget større problem. 

Der hvor det bliver et problem er jo når sexen fortsætter i måneder. På daglig basis og med mange forskellige. Det er kroppen simpelthen ikke skabt til.

Det er jo lidt at sammenligne med ekstremsport. Kroppen har såmænd godt af at dyrke motion men hvis du ikke lader den få hvile engang imellem så nedbryder du den istedet for at opbygge den uagtet hvor sundt motion som udgangspunkt er. 

 

Så i bund og grund er vi egentlig enige, vi har bare ført to lidt forskellige samtaler. Det er da sådan set meget rart. 

Jeg kan huske mit første rigtige forhold, da jeg var 18, i begyndelsen hvor grænserne for hvor meget man kunne rynke lagnerne skulle testes. Vi endte med en rekord på 10 gange (for ham, mine orgasmer holdt vi ikke tal på) på et døgn. Til sidst var vi rå og ømme - men unge, liderlige og ikke til at stoppe af den grund, og klar igen dagen efter, omend kun til de lidt mere anstændige 2-3 gange på en dag. Forelskelses faser er herlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Liv skrev, for 16 minutter siden:

De der regnestykker er skudt i sænk mange gange. Vi ved jo godt, at det er fiktion, for sådan arbejder vi ikke. De fleste har få vagter pr uge og holder pauser. Iøvrigt er mange kunder på en dag ikke ensbetydende med at man har samleje med alle, og at de samlejer man har er hårde. 

Det synes jeg nu ikke de er - skudt i sænk. Ihvertfald ikke sådan at det har overbevist visse mænd. For jeg bliver da ved og ved med at se mænd skrive eller udtale sig om hvilke  svimlende beløber gp tjener. Fordi de jo har sååå mange kunder. Og irl har jeg mødt ( fejl) opfattelsen flere gange. Det er eks ikke mange dage siden jeg havde selvsamne diskussion med en bekendt, der var overbevist om at kvinder i denne branche var nærmest millionærer. Så måtte jeg tage diskussionen en gang til for prins Knud 

Men øhh det er vist en lidt anden diskussion nu end oplægget ligger op til 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Det jeg måske også kan blive lidt irriteret over er, hvordan nogle ( mænd) i ramme alvor kan tro at en kvindes underliv og krop og psyke kan holde til at kneppe eller dyrke sex i en uendelighed og have 10-20 kunder dagligt næsten uden pauser. Det synes jeg ofte jeg har set eksempler på herinde og indimellem har jeg stødt på opfattelsen irl. Det er simpelthen så stupidt og viser manglende elker absolut ingen kendskab til hverken den mest basale anatomi eller psykologi.  Hvor har jeg dog tit siddet himmelfalden tilbage over sådanne udtalelser. Og at man så ikke kan regne ud at hvis der endelig er kvinder der gør deres kroppe  og psyke til duracell kaniner, så kan det kun betyde en ting. At de bedøver sig med stoffer  eller bliver tvunget. Det er det der er min pointe. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som udgangspunkt kører jeg no limits, dvs. ALT hvad partneren har lyst til er jeg med på. Jeg har endnu ikke mødt nogen der har overskredet mine grænser. Kvinder har generelt set ikke så stor trang til at prøve grænser af som mænd har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære skønne kvinder,

jeres diskusion om hvad en kvindekrop kan holde til og jeres antagelse om at vi mænd tror vi bare kan bruge den uden stop er intressant men er som jeg læser Nemtøs oplæg ikke inden for trådens rammer. 

Nemtøs opfordre kvinder og mænd til at bidrage med indlæg hvor vi beretter hvad vi udsætter vores krop for for at opnå  seksueltilfredsstillelse, opfylde en fantasi eller lade andre få deres lyster opfyldt. 

Hvis I vil diskuterer kroppens grænser så start en tråd med det emne  

God dag til aller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er heldigvis mange forskellige grænser og præferencer. 
For mit personlige vedkommende skal der absolut ikke være mén eller blå mærker efter legen hverken hos pigen eller hos mig. 
Så jeg er absolut på vanilje vognen, hvor den eneste bivirkning efter er et smil på læben og en fuldstændig afslappet følelse i kroppen. 
Jeg er vild med at pigen tager styringen i legen, klemmer mig med hendes ben, giver mig et fræk facsiting, klemmer mig ind mod hendes bryster og vi leger en brydeleg. Det at hun er i kontrol over mig giver en fantastisk pause fra en hektisk hverdag. Jeg tænder på stærke piger med en stærk psyke. Det er ikke SM eller forbundet med smerte. Efter en meget aktiv leg kan jeg selvfølgelig godt være øm i musklerne - men det er bare ligesom at have dyrket sport. Den sjoveste form for sport ;-)  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 8.4.2020 at 22:12:

. Med hende den udenlandske har det udviklet sig lidt til at holde hende lidt på halsen osv... generelt nok lidt hårdere end hr. hakkebøf, men slet ikke i den grad som jeg ville med en dansk kvinde der kom forbi for få pik...

Jeg forstår ikke helt....hvad er det der gør at du forholder dig forskelligt til udenlandske og danske kvinder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...