Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvor meget udsætter i kroppen for

Recommended Posts

 

Nemtøs skrev, for 59 minutter siden:

Der  er  mænd  som  deltager  i  tråden og  kommer  med deres  bidrag, men  ingen  kvinder. Derfor  konkludere  jeg  at  emnet  åbenbart  er  for  ømfindigt  for  kvinder  at  deltage  i. 

Så  vil  du  ikke  lade  være  med  at  misforstå  mit  indlæg, og  have  en  forindtaget  holdning  til  at  jeg  forsøger et  eller  andet  bevidst. 

Jeg  kunne  godt  nævne  et  par  eksempler på hvor  at  mænds opførsel  har  påvirket mig negativt  psykisk,  og  hvordan  jeg  har  ageret.  Men jeg  havde naivt  håbet  på  en  livlig  debat  i  denne  tråd. 

Der kan være mange grunde til ikke at deltage i en tråd; man har ikke læst den eller man finder ikke emnet interessant. Du konkluderer, at kvinderne finder emnet for ømtåleligt. Det virker på mig som en forudindtaget holdning, ligesom det virker forudindtaget at spørge mændene, om pigerne holder for eller har tricks. 

Hvem siger du skal nævne at mænds opførsel har påvirket dig negativt? Jeg undrer mig udelukkende over dit ærinde i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 9 minutter siden:

 

Der kan være mange grunde til ikke at deltage i en tråd; man har ikke læst den eller man finder ikke emnet interessant. Du konkluderer, at kvinderne finder emnet for ømtåleligt. Det virker på mig som en forudindtaget holdning, ligesom det virker forudindtaget at spørge mændene, om pigerne holder for eller har tricks. 

Hvem siger du skal nævne at mænds opførsel har påvirket dig negativt? Jeg undrer mig udelukkende over dit ærinde i denne tråd.

Tak  for  dit  input  og  din  tilkendegivelse  af at  jeg  forsøger  at  dreje  tråden  i  en  bestemt  retning,  på  trods af  at  jeg tidligere  har  nævnt det  ikke  er  min  hensigt.

God påske 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Jeg har oplevet nogle kvinder “ holde for” Altså, hvor penetreringen ikke må være for meget. Enten med at ligge fingre imellem eller klemme benene lidt sammen osv. Kan læse andre Mænd også oplever det. 

Årsagerne kan være mange og ved kun den enkelte pige. Men bud kunne være, at hun var blevet for skampullet eller hun slet ikke bryder sig om, at have en inden i sig.. ( kun vil pengene i branchen) Der er sikkert mange andre muligheder. Det Fordrer ikke til et genbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg tror at @Liv og @Nemtøs befinder sig på hver sin ende af skalaen i forhold til ydelser.
 

Liv er en “giver” og Nemtøs er en “modtager” - ( håber I forstår formuleringen) - begge dele er givende for os kunder alt efter ønske og behov.

Jeg har flere gange haft den pirrende tanke om at få massage af Liv måske garneret med lidt lettere smæk eller dominans/verbal ydmygelse, hvor imod jeg tror, at hvis jeg skulle få Nemtøs til at gå mærkeligt i halvanden uge, skulle jeg få hende til at gå i højhælede sko og klippe hælen af den ene sko. Sådan er vi jo så forskellige :)
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lagaffe skrev, for 31 minutter siden:

Jeg tror at @Liv og @Nemtøs befinder sig på hver sin ende af skalaen i forhold til ydelser.
 

Liv er en “giver” og Nemtøs er en “modtager” - ( håber I forstår formuleringen) - begge dele er givende for os kunder alt efter ønske og behov.

Jeg har flere gange haft den pirrende tanke om at få massage af Liv måske garneret med lidt lettere smæk eller dominans/verbal ydmygelse, hvor imod jeg tror, at hvis jeg skulle få Nemtøs til at gå mærkeligt i halvanden uge, skulle jeg få hende til at gå i højhælede sko og klippe hælen af den ene sko. Sådan er vi jo så forskellige :)
 

 

For  mig  handler  det  ikke  om,  at for  at  jeg  får  en  god  oplevelse  skal  jeg  være  "brugt" så  meget  at  jeg  går  som  en  gås  et  godt  stykke  tid  efter.  Det  er  en  konsekvens  når  jeg  bliver  totalt  råbollet  at  jeg  så  kan  mærke  det  i  kroppen  lang  tid  efter.  

Og  det  er  egentlig  min  pointe  med  denne  tråd hvilke  konsekvenser  det  har  for  kroppen (fysisk  og  psykisk/mentalt) og  så  er  det  jo  ligegyldigt  hvad  man tilbyder, om  det  er  blidt, hårdt, kinky, massage, ekstremt  eller  noget  helt  andet.  

Jeg  kom  blot  med  et  par  eksempler  hvor  jeg  kunne  mærke  konsekvenser  efter  leg. 

Psykisk  kan  jeg  få  mylderbæ  op  til  en  aftale, i ren  og  skær  spænding..  og  nej  jeg  er  ikke  psykisk  svag.  Men  følelsesmæssigt kan  jeg  ikke  lukke  ned,  så  jeg og min krop reagere.

Jeg  har  fået  så  intense  orgasmer  som  har  været  overvældende  for  mig  i sådan  en grad  at  jeg  ikke  kunne  holde  mine  tårer  tilbage ( om  det er  forløsning  eller  blot  glædeståre). I starten  skammede  jeg  mig  over  det, det  gør jeg  ikke  længere.  Men  jeg  har  oplevet mænd hvor  det  har  virket  ubehageligt  for  dem,  andre  har  taget  det  helt  cool. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussycatman skrev, for 17 timer siden:

Det vigtigste for mig er, at jeg oplever, at modparten tænder på det, jeg udsætter hende for - ellers er det totalt turn off

Det er perfekt formuleret. Og det kan så være mange forskellige ting. Men se det man gør virker, er simpelthen det fedeste.

Har flere gange lige holdt små pauser i knepperiet. Sveden drypper ned på hende, slapper lidt af, tørrer sveden af hendes pande og aer hendes hår, kysser hendes kind og hvisker sødt i hendes øre. Høre hendes ånde, suk, støn, ser hendes øjne at alt modtages som det er tænkt. ... OG SÅ

nye ca 30 sekunders faser af brug af tøsen, griber langsomt mere fast i hende, til sidst meget hårdt, og knepper hende så som en mand...... Gentages igen og igen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Åbenbart  ét  for  ømfindigt emne til  at  der er  andre  gp'er som  ønsker  at  bidrage  med  deres  oplevelser. 

Jeg  har  tit  undret  mig  over  hvordan  andre  kvinder  rent  fysisk  kan  holde  til  at  blive kneppet  godt  igennem  af  mange  mænd  samme  dag  eller  flere  dage  i  træk.   

Et  spørgsmål  til  mændene  oplever  I at  gp'er  har  tricks  så  de  undgår  jeres  fulde  længde  eller måske  hårde  stød? At  de ømmer  sig?

Jeg tror at hvis man oplever det, så vil det virke fake. Og netop fake er jo altid faren når man besøger en GP.

Tænker at netop du Nemtøs er en af de kvinder som rent faktisk nyder det du laver, og nok derfor alle skriver om du er så fantastisk.

Begær, lyst, nydelse og for mig mig det største turn on, så om det er den ene eller anden slags sex er dette altid drivkraften

Redigeret af Kinky_eller_Pervers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt syntes jeg mange glemmer den psykiske faktor når de leger med dominans. 

Kender i det at kan tænde en at det er grænseoverskridende i sig selv...F.eks leg hvor man kører på det mentale, måske meget kinky fantasier af den mere forbudte slags.

Herfra kan det give et kæmpe turn on

Redigeret af Kinky_eller_Pervers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kinky_eller_Pervers skrev, for 9 minutter siden:

Begær, lyst, nydelse og for mig mig det største turn on, så om det er den ene eller anden slags sex er dette altid drivkreaften

Lige  netop  - min  lyst  bliver  forstærket  når  jeg  mærker  dette  og  omvendt  nedtonet  de  få  gange  hvor  der  bare  ikke  har  været  den  rette  kemi  med  den  person  jeg  har  leget  med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kinky_eller_Pervers skrev, Lige nu:

Personligt syntes jeg mange glemmer den psykiske faktor når de leget med dominans. 

Kender i at det kan tænde en at det er grænseoverskridende i sig selv...F.eks leg hvor man kører på det mentale, måske meget kinky fantasier af den mere forbudte slags.

Herfra kan det give et kæmpe turn on

Ja  det  kender  jeg  godt,  dominans handler  i høj  grad  om  det  psykologiske  spil.  En  person som  tager  et  par  læder bukser  på  og svinger  med  én  pisk  har  intet med  dominans  at  gøre for  mig. 

Det  handler  for  mig  om  at  jeg  giver  slip  og  lader  mig  være  tøs/tæve  for  den  mand  der  står  overfor  mig,  som  jeg  ved  er  i besiddelse  af  et  ordentligt  menneskesyn  og  respekt  for  mig som  kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja helt enig. Enhver idiot kan dele tæsk ud. Men at få det mentale og kemien til at gå op i højere enhed er så meget sværere.

Må indrømme at jeg rent faktisk tror at det kræver den berømte udefinerbare kemi når det rigtig lykkedes. Man kan bare mærke det, når den er der.

Her tænker jeg det mentale, måden man taler på til hinanden osv....Er man lige vulgære osv...   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Åbenbart  ét  for  ømfindigt emne til  at  der er  andre  gp'er som  ønsker  at  bidrage  med  deres  oplevelser. 

Jeg  har  tit  undret  mig  over  hvordan  andre  kvinder  rent  fysisk  kan  holde  til  at  blive kneppet  godt  igennem  af  mange  mænd  samme  dag  eller  flere  dage  i  træk.   

Et  spørgsmål  til  mændene  oplever  I at  gp'er  har  tricks  så  de  undgår  jeres  fulde  længde  eller måske  hårde  stød? At  de ømmer  sig?

Sådan helt " naturvidenskabeligt", så er kvindens underliv ikke skabt til at kunne holde til at blive pentrerert i en uendelighed på daglig basis. Risikoen for infektioner, svamp og sygdomme øges med antallet af sexpartnere og hvem kender ikke " Honey moon " blærebetændelsen, som kommer når man har knaldet for meget? Underlivet er sart og netop derfor er jeg helt og aldeles overbevist om at de kvinder der kan kneppe med mere end 5 forskellige sex partnere hver dag i månedsvis - er på noget. For at holde det ud. Smerten der uvægerligt opstår efter hård samleje igen og igen og dem psykiske belastning oveni. Ignorere underlivs infektioner, smerter osv kan kun lade sig gøre i længden hvis man dulmer sig med et eller andet.  

Så mit svar på din undren er :

Forklaringen er stoffer. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 47 minutter siden:

Sådan helt " naturvidenskabeligt", så er kvindens underliv ikke skabt til at kunne holde til at blive pentrerert i en uendelighed på daglig basis. Risikoen for infektioner, svamp og sygdomme øges med antallet af sexpartnere og hvem kender ikke " Honey moon " blærebetændelsen, som kommer når man har knaldet for meget? Underlivet er sart og netop derfor er jeg helt og aldeles overbevist om at de kvinder der kan kneppe med mere end 5 forskellige sex partnere hver dag i månedsvis - er på noget. For at holde det ud. Smerten der uvægerligt opstår efter hård samleje igen og igen og dem psykiske belastning oveni. Ignorere underlivs infektioner, smerter osv kan kun lade sig gøre i længden hvis man dulmer sig med et eller andet.  

Så mit svar på din undren er :

Forklaringen er stoffer. 

Tak  for  din  ærlige  forklaring på,  hvorfor  der  er  nogen  som  kan  holde  til  det.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 1 time siden:

Sådan helt " naturvidenskabeligt", så er kvindens underliv ikke skabt til at kunne holde til at blive pentrerert i en uendelighed på daglig basis. Risikoen for infektioner, svamp og sygdomme øges med antallet af sexpartnere og hvem kender ikke " Honey moon " blærebetændelsen, som kommer når man har knaldet for meget? Underlivet er sart og netop derfor er jeg helt og aldeles overbevist om at de kvinder der kan kneppe med mere end 5 forskellige sex partnere hver dag i månedsvis - er på noget. For at holde det ud. Smerten der uvægerligt opstår efter hård samleje igen og igen og dem psykiske belastning oveni. Ignorere underlivs infektioner, smerter osv kan kun lade sig gøre i længden hvis man dulmer sig med et eller andet.  

Så mit svar på din undren er :

Forklaringen er stoffer. 

Okay, øhm, der tog det lige en drejning og wow. 
Jeg siger ikke, at der ikke er dem som er på stoffer, selvfølgelig er der det. Men vi er altså også bygget forskelligt. 

Jeg arbejder selv kun et par dage i streg, af netop samme årsag, at min krop simpelthen er smadret (på den bedste måde) efter et par dage. Men personligt kan jeg sagtens holde til at have så meget sex på de par dage, uden at jeg selv går underligt hverken på dagen eller dagen efter. Jeg har haft gangbangs med op til 20 mænd som kun har efterladt mig øm dagen efter, og er blevet fistet med op til halvanden hånd, enkelte gange er det endda lykkedes analt, med samme effekt. Ingen stoffer involveret. 

Med hensyn til den lidt sjovere, med hvordan man presser sig selv. Jeg kan godt lide at presse mig selv, og jeg dyrker selv BDSM i min fritid, sådan rent for sjov, som submissiv, men for mig er der noget tillid involveret, og jeg kaster mig ikke hovedkuls ud i den slags lege med nye mænd, hverken betalt eller for sjov. Mænd der vil binde mig får fx pænt af vide at det ikke bliver første og måske heller ikke næste gang, men gerne når vi kender hinanden. 

Mht. ting som giver mærker... jeg elsker også følelsen som @Nemtøs, af at være så brugt at jeg er ved at falde fra hinanden. Det er noget af det bedste i verden, men det virker jo simpelthen også kun hvis man kun har én gæst på 3 uger, for det er ikke alle som synes synet er lige kønt, selvom jeg selv bærer dem med stolthed og glæde. Nu er jeg heller ikke masochist, så jeg ER meget stolt når jeg har holdt nok ud til at få mærker <3 
Derfor ville jeg også selv tage en del mere for de hårde lege som fysisk gør mig ude af stand til at modtage gæster i længere tid efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Okay, øhm, der tog det lige en drejning og wow. 
Jeg siger ikke, at der ikke er dem som er på stoffer, selvfølgelig er der det. Men vi er altså også bygget forskelligt. 

Jeg arbejder selv kun et par dage i streg, af netop samme årsag, at min krop simpelthen er smadret (på den bedste måde) efter et par dage. Men personligt kan jeg sagtens holde til at have så meget sex på de par dage, uden at jeg selv går underligt hverken på dagen eller dagen efter. Jeg har haft gangbangs med op til 20 mænd som kun har efterladt mig øm dagen efter, og er blevet fistet med op til halvanden hånd, enkelte gange er det endda lykkedes analt, med samme effekt. Ingen stoffer involveret. 

Med hensyn til den lidt sjovere, med hvordan man presser sig selv. Jeg kan godt lide at presse mig selv, og jeg dyrker selv BDSM i min fritid, sådan rent for sjov, som submissiv, men for mig er der noget tillid involveret, og jeg kaster mig ikke hovedkuls ud i den slags lege med nye mænd, hverken betalt eller for sjov. Mænd der vil binde mig får fx pænt af vide at det ikke bliver første og måske heller ikke næste gang, men gerne når vi kender hinanden. 

Mht. ting som giver mærker... jeg elsker også følelsen som @Nemtøs, af at være så brugt at jeg er ved at falde fra hinanden. Det er noget af det bedste i verden, men det virker jo simpelthen også kun hvis man kun har én gæst på 3 uger, for det er ikke alle som synes synet er lige kønt, selvom jeg selv bærer dem med stolthed og glæde. Nu er jeg heller ikke masochist, så jeg ER meget stolt når jeg har holdt nok ud til at få mærker <3 
Derfor ville jeg også selv tage en del mere for de hårde lege som fysisk gør mig ude af stand til at modtage gæster i længere tid efter. 

Nej - vi er faktisk ikke bygget så forskelligt. Vi er faktisk bygget ret ens. . Men det jeg skriver er heller ikke at man som kvinde ikke kan holde til hård sex. Det jeg skriver er at det ikke kan lade sig gøre at holde til hård sex mange gange dagligt hver eneste dag i måneder og med forskellige partnere uden at være bedøvet på en eller anden måde. Der er en væsentlig forskel på det du skriver du gør og så det jeg refererer til. Ellers prøv at læse mit første indlæg en gang til 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

Nej - vi er faktisk ikke bygget så forskelligt. Vi er faktisk bygget ret ens. . Men det jeg skriver er heller ikke at man som kvinde ikke kan holde til hård sex. Det jeg skriver er at det ikke kan lade sig gøre at holde til hård sex mange gange dagligt hver eneste dag i måneder og med forskellige partnere uden at være bedøvet på en eller anden måde. Der er en væsentlig forskel på det du skriver du gør og så det jeg refererer til. Ellers prøv at læse mit første indlæg en gang til 

Hvad jeg mener med bygget forskelligt er fx, at det gør ondt på nogen at få 3 fingre op, mens vi er nogle andre som kan fistes uden problemer. 

Jeg vil gerne medgive at konstant brug af den art nok, for de fleste, kræver mere end naturlige hjælpemidler, men kroppen vænner sig nok også til dels til den hårde behandling/bliver mindre følsom hvis man gør det i den grad. Men det er ude over min egen erfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Heldigvis er vi også nogle stykker som ikke tilbyder eller modtager hård sex. 
Og det soft vanille sex jeg tilbyder, som jeg tænder på og finder SÅ tilfredsstillende, giver hverken flækkede læber eller behov for narkotika.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Heldigvis er vi også nogle stykker som ikke tilbyder eller modtager hård sex. 
Og det soft vanille sex jeg tilbyder, som jeg tænder på og finder SÅ tilfredsstillende, giver hverken flækkede læber eller behov for narkotika.

Det nyder jeg nu også gevaldigt. Det er heldigvis ikke nødvendigvis en enten eller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nannas Hjørne skrev, for 8 minutter siden:

Det nyder jeg nu også gevaldigt. Det er heldigvis ikke nødvendigvis en enten eller. 

Jeg nyder skam også hård sex, men jeg syntes nu alligevel at fordommene komme lidt til syne i denne her tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Jeg nyder skam også hård sex, men jeg syntes nu alligevel at fordommene komme lidt til syne i denne her tråd.

Det er nu ingen fordom at kvinders underliv ikke kan holde til alting. Jeg dømmer ingen eller fordømmer ingen. Hvor mange sex partnere man har eller ikke har er jeg fløjtende bedøvende ligeglad med. Jeg ved bare h ad naturvidenskaben fortæller. Slimhinderne kan ikke holde til at blive gnubbet i uendelighed uden at gå i stykker og hvis livmoder halsen skal udsættes for kraftige stød gentagne gange hver eneste dag i månedsvis så får det også følger. Jeg kan sagtens sætte links ind til hyppigheden af livmoderhalskræft hos kvinder og årsager dertil eks. Men det vil jeg nu undlade. 

Hvad angår stofmisbrug og prostitution - især i den " hårde" ende, har jeg  ingen videnskabelig undersøgelse at linke til. Men jeg tror de findes. Altså undersøgelserne. Jeg synes dog det er temmelig logisk at ræssonere sig frem til at eftersom det ER  hårdt for kvindens underliv ( og psyke for den sags skyld) at have mange forskellige sex partnere hver eneste dag året rundt og især hvis vi taler om sm sex og hård  brug af kroppen ( og ikke kun underliv) ja så tror jeg ganske enkelt ikke på at man kan klare sig uden stimulanser. 

Jeg taler ikke om de der formår at holde en sund balance mellem job og fritid og holder pauser. Jeg taler ikke om ALLE  prostituerede. Jeg taler om dem der klør på nærmest 24 /7. Hver eneste dag. 

Så må man gerne lægge mig for had for den udtalelse hvis man vil det. Jeg  står fast i det jeg mener. Jeg har aldrig været bange for at sige min mening - uanset hvor upopulær den er. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 36 minutter siden:

Heldigvis er vi også nogle stykker som ikke tilbyder eller modtager hård sex. 
Og det soft vanille sex jeg tilbyder, som jeg tænder på og finder SÅ tilfredsstillende, giver hverken flækkede læber eller behov for narkotika.

Lad  nu  være  med  at  citere  mig  forkert 

Jeg  skrev  en  flækket  overlæbe (1)...og  det  er  sket  en  enkelt  gang  i forbindelse  med  udlevelse  af  en  fantasi.  Der  var  ikke  involveret  penge  i  den  leg. 

Mindes  du  også  tilbyder  GB  - det  er  vel  ikke  soft  vanijlesex?

Som  Nanna  så  fint  skriver,  behøver  det  ikke  at  være  enten  eller,  det  er  det  heller  ikke  for  mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Heldigvis er vi også nogle stykker som ikke tilbyder eller modtager hård sex. 
Og det soft vanille sex jeg tilbyder, som jeg tænder på og finder SÅ tilfredsstillende, giver hverken flækkede læber eller behov for narkotika.

Hvordan kommer du frem til at hård sex er lige med narkotika?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Jeg har haft gangbangs med op til 20 mænd som kun har efterladt mig øm dagen efter, og er blevet fistet med op til halvanden hånd, enkelte gange er det endda lykkedes analt, med samme effekt.  @Nemtøs

Nysgerrig  på  om  du  har trænet  dig  op  analt  for  at  kunne  klare  fist? 

Jeg  kunne  ikke  i min  vildeste  fantasi  forestille  mig  at  få  en  hånd  op  I  mit  bagerste  hul.  En  pik  er  mere  end rigeligt  når  det  engang  imellem  sker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

At jeg ikke har deltaget er enlig at jeg ikke er sikker på om jeg kan bidrage med nogle råd eller svar i denne tråd. Og aner ikke hvad  ømfindig betyder?

Jeg har eksperimenteret med sex siden jeg var 18 år og tror jeg har prøvet det meste. 

Jeg har prøvet ting der var vildt fedt og var helt op og køre efter og ting hvor jeg bryd fuldstændig sammen efter.

Pga det har jeg fundet mine grænser og ved hvad jeg kan tilbyde og ikke tilbyder.

Jeg er mest til kæreste sex. Kys, kram bløde berøringer og følelsen af at man er lidt små forelsket og ikke kan få nok imens man er igang.

Jeg har ikke noget imod hvis en mand giver mig et lille smæk imens vi er igang. Eller han holder godt fast i mig eller holder mine hænder nede imens han knepper mig. Breathplay kan også være turn on hvis jeg virkelig stoler på ham. 1 til 2 finger oppe er dejligt. Men ikke flere da jeg ikke er til smerte ( på mig selv) og jeg kan og vil ikke udvide mig så meget dernede hehe.

Jeg ved jeg højst kan holde til 5 mænd på en dag hvis de har en gennemsnitlig strørrelse p.  Og ca 15-30 min pr person.

For mig skal sex ikke gøre ondt på nogen måder hverken på mig eller hvis jeg dominere end mand.

 

No go for mig er smerte, mærker, seriøs tvang, blive spyttet på, tisset på eller andet. Fisting, anal på mig. 

Men der er det jo dejligt vi er så forskellige, og er til forskellige ting:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...