Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvor meget udsætter i kroppen for

Recommended Posts

Hypno Mistress skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikke helt....hvad er det der gør at du forholder dig forskelligt til udenlandske og danske kvinder?

Det var måske også en lidt uklar formulering.

Er meget til dominans, og vil mene i den ret hårde ende. Men dette er primært noget jeg dyrker med kæreste, bollevenner, ons’ osv.... af én eller anden uforklarlig grund har dominans delen ikke “slået” igennem for mig med en GP...

Måske det er noget grænseland... don’t know 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et svar til @Nemtøs konkrete spørgsmål; "Et  spørgsmål  til  mændene  oplever  I at  gp'er  har  tricks  så  de  undgår  jeres  fulde  længde  eller måske  hårde  stød?"

Kvinder er forskelligt indrettede - ligesom mænd, selvfølgelig - men min opfattelse er faktisk, at de gange, endda ret mange, hvor hun var ret kort, har jeg fået grønt lys til at gå helt i bund. Jeg er af natur meget tilbageholdende og derfor er det for mig en storslået oplevelse at få den "gave" ikke at skulle lægge for meget bånd på mig når liderligheden er stærkest. Og det har oftere været muligt hos professionelle end med kærester og andre "frivillige" (det er sådan en lidt rodet kategori af tilfældige forhold)

Det gælder altså for tilfælde ved samleje. Noget helt andet er oralsex. Der er det til gengæld ekstremt sjældent, at kvinden giver frit lejde til enhver tilbøjelighed hen imod det hårde. Bortset fra netop dig nemtøs og det har jeg også skrevet om i en anmeldelse tidligere. For mig var det nemlig svært at forlige mig med den åbne mulighed for at eftersøge mine egne grænser i det hårde, når du åbenlyst ikke havde nogen - eller at de lå langt fra mine? 

Generelt vil jeg sige, at som mand er det nok ret svært at tale om hvad man vil udsætte sin krop for med mindre man er til SM, bizar-sex eller biseksuel, hvor der er tale om at skulle modtage noget selv fra en anden mand? Eller har jeg overset noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nået til et stadie i mit liv hvor den fysiske udholdenhed efterhånden er begrænset, så nu lægger jeg fladt ned på ryggen og så må hun klare resten. Hvilket vel egentlig er rimelig fair set ud fra et princip om hyre. Jeg betaler, hun arbejder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hedonis skrev, for 4 timer siden:

Det gælder altså for tilfælde ved samleje. Noget helt andet er oralsex. Der er det til gengæld ekstremt sjældent, at kvinden giver frit lejde til enhver tilbøjelighed hen imod det hårde. Bortset fra netop dig nemtøs og det har jeg også skrevet om i en anmeldelse tidligere. For mig var det nemlig svært at forlige mig med den åbne mulighed for at eftersøge mine egne grænser i det hårde, når du åbenlyst ikke havde nogen - eller at de lå langt fra mine? 

Generelt vil jeg sige, at som mand er det nok ret svært at tale om hvad man vil udsætte sin krop for med mindre man er til SM, bizar-sex eller biseksuel, hvor der er tale om at skulle modtage noget selv fra en anden mand? Eller har jeg overset noget?

Tak  for  dit  svar,  og  dejligt at  læse  du   ofte har fået  frit  lejde  ved  samleje på  trods af  din  størrelse. 

Selvfølgelig har  jeg  grænser  ift  oral,  har  dog ikke  mødt  nogen  som  har  nået til  min  grænse endnu  :-)

Oral  må også  gerne  være  dybt, hårdt  og  "beskidt" med  masser  af  spyt,  hiven  efter  vejret  og  produktion  af  det  seje  helt  hvide  spyt  som  du  frembragte  og  smurte  rundt  i  mit  ansigt. 

Ift  udsættelse  af ens  krop hos  mænd  hvor  det  ikke  er  sm, bizar-sex eller  sex  med  eget  køn,  har  jeg  hørt  fra  en  enkelt  at  den  måde  han  knepper mig  på, dels  tideb men  også  hårde  stød  giver  ham efterfølgende en  meget  øm  pik som  har  behov for at rekreation :-). Ligesom  at  jeg selv har  brug for  hvile  efter  at  have  nydt  hans  selskab.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...