Sebmus 3087 Skrevet 6. Juni, 2020 Sjovt blomst, altid stå stive lidt misundelig over det evner 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 1 time siden: Sjovt blomst, altid stå stive lidt misundelig over det evner Botanisk navn : Kniphofia Caulescens , sorten kunne godt ligne "backdraft" eller "pyromania" I den botaniske Verden er det helt fint med sol, god jord, lidt gødning og så selvfølgelig en masse vand som jo er livsgivende,,,så står de flot og rankt,, Hos os mennesker kræver det nok et par af de der blå piller, for at opnå samme virkning og et hejst flag det meste af dagen ,, Så vær ikke misundelig kære Sebmus Redigeret 6. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden: Botanisk navn : Kniphofia Caulescens , sorten kunne godt ligne "backdraft" eller "pyromania" I den botaniske Verden er det helt fint med sol, god jord, lidt gødning og så selvfølgelig en masse vand som jo er livsgivende,,,så står de flot og rankt,, Hos os mennesker kræver det nok et par af de der blå piller, for at opnå samme virkning og et hejst flag det meste af dagen ,, Så vær ikke misundelig kære Sebmus I folkemunde bliver blomsten omtalt som raket blomsten. Jeg synes den er smuk, men jeg har også en svaghed for noget som står rank og kampklar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 20 timer siden: Intet så smuk som en valmue mark Enig,, Her en fra familien Papaver orientale / kæmpe Valmue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Og her i starten af en større rapsmark og kun lidt sporadisk inde i selve marken hvor den bliver kvalt, men en klog plante som forstår at formere sig og overleve de fleste steder, den formerer sig mest via frøformering senere på året,,, Redigeret 6. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 Denne her er af mange betegnet som en ukrudtsplante, da den vokser ret vildt men hyld er ret smuk med de blomstrende skærme og dufter også en smule, og hvem kan ikke lide smagen af hyldebærsaft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Ved 1. Øjekast kunne den godt lidt ligne brudeslør, men det er ukrudt en hver haveejers mareridt nemlig skvalderkål Redigeret 6. Juni, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden: Denne her er af mange betegnet som en ukrudtsplante, da den vokser ret vildt men hyld er ret smuk med de blomstrende skærme og dufter også en smule, og hvem kan ikke lide smagen af hyldebærsaft Det er nu du skal lave hyldeblomstsaft, det smager skønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 Lidt formklippede træer Og en flot rød hasselnød Dens farver er meget intense nærmest ovre i det purperrøde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Det er nu du skal lave hyldeblomstsaft, det smager skønt Ja lige nu hyldeblomst,, senere på året hyldebær fin plante til flere formål * Sidste fra dagens lange gåtur,, Jeg elsker Peoner og denne her åbner sig meget snart Redigeret 6. Juni, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Det er nu du skal lave hyldeblomstsaft, det smager skønt Og kære Nemtøs, selvom jeg ynder at gå rundt i naturen og tage div. billeder, så er jeg desværre ikke en haj i et køkken, Nok derfor kun rimeligt at jeg spiser ude flere gange i ugen, og så sviner jeg jo heller ikke det hele til derhjemme så at sige,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 16 minutter siden: Og kære Nemtøs, selvom jeg ynder at gå rundt i naturen og tage div. billeder, så er jeg desværre ikke en haj i et køkken, Nok derfor kun rimeligt at jeg spiser ude flere gange i ugen, og så sviner jeg jo heller ikke det hele til derhjemme så at sige,,, Hvor der er vilje er der vej Synes det er dejligt at anvende de ting vi har i naturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Aftentur til Rosenhaven i Valbyparken og rundt om Lynetten til Åmarken. Fantastisk lys på himlen til aften. Redigeret 6. Juni, 2020 af Lauersen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 Ret vildt vejret idag, lige fra høj solskin til haglbyger, og blæst Fiskehejren på lur og overvågende flyvende,, som den frie men sultne jagende fugl,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 6. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden: Fiskehejren på lur og overvågende flyvende,, som den frie men sultne jagende fugl,, Ved første øjekast troede jeg det var Loch Ness uhyret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 14 minutter siden: Ved første øjekast troede jeg det var Loch Ness uhyret. Ja oki,, Jeg stod stille i lang tid for at skyde det billede, men kan da sagtens bagefter se at jeg måske er sluppet billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 7. Juni, 2020 Jeg må sige at den her tråd både inspirerer mig til at komme ud, og så rent faktisk åbne øjnene når jeg er ude. Efter et ærinde på Østerbro tidligere i dag gik jeg igennem fælledparken: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. Juni, 2020 @Lauersen jeg helt enig med dig, den tråd også inspirere mig og ser med nye øjne skønhed omkring mig Fra dagens tur 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. Juni, 2020 Nej, jeg er ikke i Østrig selvom ligner en hotel i Alperne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 2 timer siden: Nej, jeg er ikke i Østrig selvom ligner en hotel i Alperne Billede 1 = Egeskov slot Bilede 2 = på vej ud mod havet fra skoven kan lige skimte det i lysningen,, Billede 4 = taget på din daglige cykeltur med fruen Billede 3 = udkigstårn ved vesterhavet, ja kan jo ikke være gåsetårnet som jo ligger i Vordingborg Sidste billede kunne sagtens være taget på vej ned af Alpe d'Huez, Men det er måske på vej ned fra himmelbjerget Har jeg bare ramt 1 rigtig. ? Redigeret 7. Juni, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. Juni, 2020 Hahaha godt forsøgt, men Billede 1 Vejlefjord hotel Billede 3 Stouby tårn Og sidste billede på vej til Daugårdstrand Desværre intet ramt denne gang, men alle billeder er fra vores dejligt land , Bare rolig, du er til gengæld godt til blomster og planter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 15 minutter siden: Billede 1 = Egeskov slot Bilede 2 = på vej ud mod havet fra skoven kan lige skimte det i lysningen,, Billede 4 = taget på din daglige cykeltur med fruen Billede 3 = udkigstårn ved vesterhavet, ja kan jo ikke være gåsetårnet som jo ligger i Vordingborg Sidste billede kunne sagtens være taget på vej ned af Alpe d'Huez, Men det er måske på vej ned fra himmelbjerget Har jeg bare ramt 1 rigtig. ? Nåh, skal vi siger at du har ramt billeder 2 og 4 Trøst premiere er : Selvfølgelig dansk jorbæer, men skynd dig, det er ikke rigtigt mange tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 2 minutter siden: Hahaha godt forsøgt, men Billede 1 Vejlefjord hotel Billede 3 Stouby tårn Og sidste billede på vej til Daugårdstrand Desværre intet ramt denne gang, men alle billeder er fra vores dejligt land , Bare rolig, du er til gengæld godt til blomster og planter Ahh det er bare løgn,, og jeg som har været på det hotel, de har bla en ret lækker welness område med fint pool område,, kunne bare ikke lige kende det Men ja Danmark er et dejligt land og især naturen herhjemme og roen og freden Tak for rosen ven, du er også ret god til at være en god ven herinde,, Takker og knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 3 minutter siden: Nåh, skal vi siger at du har ramt billeder 2 og 4 Trøst premiere er : Selvfølgelig dansk jorbæer, men skynd dig, det er ikke rigtigt mange tilbage Dem spiser jeg så lige med laktosefri mælk, og en lille squeeze sukker på toppen,, brun rørsukker selvfølgelig Mums og velbekomme og tak for desserten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. Juni, 2020 På vej til arbejde i morges med disse over landet Og vandet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg