Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 "Smuk by" / Ja meget smilets by ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden: "Smuk by" / Ja meget smilets by ? Nej det er ikke Århus:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Nej det er ikke Århus:-) Troede lige at jeg kunne kende området omkring dokken, men hvad ved en kjøvenhavner , som dog er flyttet lidt sydpå fra storbyen's stress og jag, ja tættere på den dejlige natur og friske "rene" luft,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Troede lige at jeg kunne kende området omkring dokken, men hvad ved en kjøvenhavner , som dog er flyttet lidt sydpå fra storbyen's stress og jag, ja tættere på den dejlige natur og friske "rene" luft,,,, Du må lære de jyske byer at kende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Du må lære de jyske byer at kende Er du klar over hvor mange der lige er at vælge imellem Hvis jeg en dag skulle besøge Sebmusen så kan han måske give mig et lynkursus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 (edited) Hammel centrum Skive stadion Randers bytorv Viborg ved domkirken Ebeltoft ved vandet Hvor faen er "Herning" Ja listen er lang Hvis jeg har ramt plet så send mig gerne lige en PM,, der skal jo være en vis diskretion når du er taget udenbys Redigeret 5. Juni, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Hammel centrum Skive stadion Randers bytorv Viborg ved domkirken Ebeltoft ved vandet Ja listen er lang Hvis jeg har ramt plet så send mig gerne lige en PM,, der skal jo være en vis diskretion når du er taget udenbys Du får lige et par hints Nordjyllands hovedstad Har haft et Tivoli Har en swinger klub Har et udkigstårn Har en zoo Har en Salling Hvor mange hints brugte du inden du fandt den rette by? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Du får lige et par hints Nordjyllands hovedstad Har haft et Tivoli Har en swinger klub Har et udkigstårn Har en zoo Har en Salling Hvor mange hints brugte du inden du fandt den rette by? Ok den er nem så Den 1. Med Nordjyllands hovedstad = Alabu,,, korrekt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Alabu = Aalborg,,, https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjX4MKI--rpAhXM5KQKHegOAc8QFjABegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fnordjyske.dk%2Fnyheder%2Fpaa-sporet-af-det-tidlige-aalborg%2F3169b4a5-279a-4644-a44a-6e462bb6d324&usg=AOvVaw33JXC7nlZ0LWoulJFZ3IOp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 Intet så smuk som en valmue mark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 5. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: En smuk by Jeg får helt lyst til en burger fra Shack der ligger lige ved siden af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 5. Juni, 2020 @Nemtøs og sas hoteller rundt om hjørnet har jeg også gode minder fra, og det er ikke kun julefrokost! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 16 minutter siden: Jeg får helt lyst til en burger fra Shack der ligger lige ved siden af Den ene gang jeg har spist derinde var det også godt. Spiste lidt længere oppe i byen i dag, også lækkert mad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 5. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Den ene gang jeg har spist derinde var det også godt. Spiste lidt længere oppe i byen i dag, også lækkert mad. Du skal på Sams og have en 40D! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 27 minutter siden: Jeg får helt lyst til en burger fra Shack der ligger lige ved siden af Hvis jeg vidste at @Nemtøs besøgte min by så kan jeg love dig for at jeg inviterede hende ud og vise hende lidt af den frække natur herfra mit område, og efterfølgende på en dejlig lunch ,,,men sådan er vi jo forskellige 1. der foregår mere imellem himmel og jord 2. tingene er ikke lige hvad man ser med det første øjekast,,, og så kan i vel selv tænke jer til resten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 21 minutter siden: Du skal på Sams og have en 40D! Det vil jeg huske på - tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 27 minutter siden: Hvis jeg vidste at @Nemtøs besøgte min by så kan jeg love dig for at jeg inviterede hende ud og vise hende lidt af den frække natur herfra mit område, og efterfølgende på en dejlig lunch ,,,men sådan er vi jo forskellige 1. der foregår mere imellem himmel og jord 2. tingene er ikke lige hvad man ser med det første øjekast,,, og så kan i vel selv tænke jer til resten En personlig guidet rundtur og efterfølgende lunch - det lyder fristende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 20 minutter siden: En personlig guidet rundtur og efterfølgende lunch - det lyder fristende Ja meget, men det ville jo kræve at du kommer herover på øen, og gør du dette er jeg temmelig sikkert kke den første som står i den lange kø for at møde dig, du har vistnok også en hel del bejlere herovre, men ville jo selvfølgelig vente og holde min plads i køen, lidt utålmodigt forstås, ,, ja det kunne da være såååå hyggeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 5. Juni, 2020 Var lige forbi Amorparken ved Riget tidligere i dag, da jeg skulle noget i nærheden. Det var lidt i forbindelse med "Godnat" tråden, hvor jeg fik nævnt den blodbøg som jeg kunne finde ro i sindet ved at kigge på. Der er også en blodbøg i den anden ende af parken, og jeg kunne få et billede med helikopterplatformen i baggrunden - den som forstyrrede nattesøvnen for @Misjo1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Rigtig flot gestus fra dig Laursen til den hjemvendte kriger, som gør det så flot @Misjo1 Mine aftens billeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 5. Juni, 2020 Nå, det så fint nok ud på telefonen da jeg lavede opslaget, men nu ved jeg ikke hvorfor teknikken driller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Nå, det så fint nok ud på telefonen da jeg lavede opslaget, men nu ved jeg ikke hvorfor teknikken driller. Man kan da sagtens skimte platformen deroppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 5. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Man kan da sagtens skimte platformen deroppe Det var mere at tekst og billeder står lidt rodet sammen når jeg ser det på computeren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: Det var mere at tekst og billeder står lidt rodet sammen når jeg ser det på computeren. Ja ok sådan!! har godt lagt mærke til hvordan tingene man skriver "ændrer" sig fra tlf til PC / men folk forstår jo budskabet for det meste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 6. Juni, 2020 Bare rolig @Lauersen du er mellem venner her , vi er ikke såååå kritisk, ok måske vores søde vendine @Nemtøs kan kommer med kritisk spørgsmål om du har nederdel på billedet , men vi elsker din billeder , din budskabet er som tæller, som siger vores godt og altid omsorgsfuld ven @Hunting for beaver Ønsker jer en god dag og mange god "shoots" i dag Knus og kram fra Sebmus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg