Hop til indhold

Så skal der masse mastuberes! Vi må reklamere med webcamsex osv på AL!!!

Featured Replies

Skrevet

Se hvad vores skønne @Administratorhar skrevet i en anden tråd:

"Vi har besluttet at åbne op for at tillade salg af telefonsex, webcamshows o.lign., for alle VIP annoncører, her mens corona-krisen står på. Det er dog vigtigt at påpege, at det selvfølgelig er på kundernes eget ansvar når de forudbetaler." 

Tak kære admin. Det hjælper os og dermed også dig med at få en forhåbentlig lille indtægt imens verden er af lave. 

Jeg fornyer min VIP i morgen, og tilbyder telefonsex. Jeg advarer jer dog lige, jeg er altså LIDERLIG! :lol:

I kan se han/hun har skrevet det i denne tråd:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/118905-en-opfordring-til-admin/

Redigeret af Christina ssbbw
Jeg tilføjede linket.

Skrevet

Men burde Annoncelight ikke vise samfundssind og lukke alle øvrige annoncer ned på siden?

Jeg synes, at det er beskæmmende og overvejer at indgive en politianmeldelse for at bidrage aktivt til lovbrud.

Skrevet
tzatiki skrev, Lige nu:

Men burde Annoncelight ikke vise samfundssind og lukke alle øvrige annoncer ned på siden?

Jeg synes, at det er beskæmmende og overvejer at indgive en politianmeldelse for at bidrage aktivt til lovbrud.

STOP NU!

AL er IKKE politibetjente, og skal ikke tjekke om der bag hver eneste reklame for en aktiv gp, sidder en kvinde et sted, og er parat til at tage imod en kunde! 

Vil du have gjort branchen ulovlig, ikke kun nu, men også når vores samfund er oppe og køre igen, så er det en god idé at anmelde alle. Vil du stadig gerne kunne gå lovligt til en gp om få måneder, så sæt dig i hjørnet, og leg med dig selv til din aggressive adfærd er borte, og du er i godt humør igen. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden:

STOP NU!

AL er IKKE politibetjente, og skal ikke tjekke om der bag hver eneste reklame for en aktiv gp, sidder en kvinde et sted, og er parat til at tage imod en kunde! 

Vil du have gjort branchen ulovlig, ikke kun nu, men også når vores samfund er oppe og køre igen, så er det en god idé at anmelde alle. Vil du stadig gerne kunne gå lovligt til en gp om få måneder, så sæt dig i hjørnet, og leg med dig selv til din aggressive adfærd er borte, og du er i godt humør igen. 

Jeg er hamrende ligeglad. Det er griskhed over alle grænser at tjene penge på annoncer netop nu.

Skrevet
tzatiki skrev, for 1 minut siden:

Jeg er hamrende ligeglad. Det er griskhed over alle grænser at tjene penge på annoncer netop nu.

Hvad er der galt i at reklamere for telefonsex, webcamsex osv? Det er det jeg reklamerer for om lidt, og det er der intet ulovligt i! 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

Hvad er der galt i at reklamere for telefonsex, webcamsex osv? Det er det jeg reklamerer for om lidt, og det er der intet ulovligt i! 

Det var heller ikke møntet på dig og de ydelser.

Skrevet
tzatiki skrev, for 2 minutter siden:

Det var heller ikke møntet på dig og de ydelser.

Så lad være med at anmelde AL. Og gå så over i det hjørne og gå i gang, når du får en order!!! :P

Skrevet
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Kan du så ikke lige anmelde Google også? Her kan man finde frisører, kiropraktorerer, fodterapeuter m.m. Der alle ikke skriver de har lukket? 

Stop nu med at blive forarget over ingen ting, og overlad politik til politikere 

Redigeret af Mr_Swingking

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

.... så sæt dig i hjørnet, og leg med dig selv til din aggressive adfærd er borte, og du er i godt humør igen. 

Klasse kommentar.

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

STOP NU!

Du er altså en sjov en, tror du er et dejligt menneske irl 

Skrevet
pdrhan skrev, for 10 minutter siden:

Godt man har CB......

Cb? 

Skrevet
DygtigMaler skrev, Lige nu:

Du er altså en sjov en, tror du er et dejligt menneske irl 

Tak. Jeg tager ikke en maske på, når jeg kalder mig Christina. Jeg er den jeg er hele tiden. :)

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Tak. Jeg tager ikke en maske på, når jeg kalder mig Christina. Jeg er den jeg er hele tiden. :)

Kan godt li dig, du altid positiv og lige ud af landevejen.

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

Se hvad vores skønne @Administratorhar skrevet i en anden tråd:

"Vi har besluttet at åbne op for at tillade salg af telefonsex, webcamshows o.lign., for alle VIP annoncører, her mens corona-krisen står på. Det er dog vigtigt at påpege, at det selvfølgelig er på kundernes eget ansvar når de forudbetaler." 

Tak kære admin. Det hjælper os og dermed også dig med at få en forhåbentlig lille indtægt imens verden er af lave. 

Jeg fornyer min VIP i morgen, og tilbyder telefonsex. Jeg advarer jer dog lige, jeg er altså LIDERLIG! :lol:

I kan se han/hun har skrevet det i denne tråd:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/118905-en-opfordring-til-admin/

Prøv dog dkwebcam, der kender jeg flere som tjener kassen derinde

Skrevet
DygtigMaler skrev, for 6 minutter siden:

Kan godt li dig, du altid positiv og lige ud af landevejen.

Tak. Engang imellem er jeg ikke positiv. Men så sætter jeg mig over i hjørnet med lidt legetøj, og så er jeg glad igen. Det er altid dejligt at lege. B)

Skrevet
2cool skrev, for 5 minutter siden:

Prøv dog dkwebcam, der kender jeg flere som tjener kassen derinde

Det er ikke mig. Men jeg ved at der er en enkelt af pigerne herind fra, der er derinde. Jeg er ikke klar over om der er flere? 

Skrevet
Midtby skrev, for 30 minutter siden:

Hvad har den hjemmeside med Annoncelight at gøre? :huh:

Redigeret af Christina ssbbw

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 54 minutter siden:

Cb? 

www.chaturbate.com

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Hvad har den hjemmeside med Annoncelight at gøre? :huh:

Fejl

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

STOP NU!

Tænker faktisk, at AL også har et ansvar og bør hjælp med at stoppe annoncer der tilbyder seksuelle ydelser i denne forunderlige tid. Kan se, at især rigtig mange udenlandske piger stadig annoncerer. Det kan vel ikke være så svært at stoppe.

Redigeret af fraodense

Skrevet
fraodense skrev, for 2 minutter siden:

Tænker faktisk, at AL også har et ansvar og bør hjælp med at stoppe annoncer der tilbyder seksuelle ydelser i denne forunderlige tid. Kan se, at især rigtig mange udenlandske piger stadig annoncerer. Det kan vel ikke være så svært at stoppe.

Det er ikke Als ansvar, at voksne mennesker ikke følger regeringens henstillinger. Ellers er det også en udlejers ansvar, hvis en lejer af en normal lejlighed holder fest for 11 mennesker i aften. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Det er ikke Als ansvar, at voksne mennesker ikke følger regeringens henstillinger. Ellers er det også en udlejers ansvar, hvis en lejer af en normal lejlighed holder fest for 11 mennesker i aften. 

Jo, alle har et ansvar - også AL

Skrevet
fraodense skrev, for 1 minut siden:

Jo, alle har et ansvar - også AL

Hvis alle har et ansvar, så er det også dit ansvar. Du bor jo i samme land som de tager kunder i. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.