Hop til indhold

Så skal der masse mastuberes! Vi må reklamere med webcamsex osv på AL!!!

Featured Replies

Skrevet
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Hvis alle har et ansvar, så er det også dit ansvar. Du bor jo i samme land som de tager kunder i. 

Jeps, jeg har også et ansvar - du har et ansvar - alle har et ansvar, også AL, de bør efter min mening gøre det sværere for “svage”, “uansvarlige”, “hensynsløse” mænd/kvinder at sprede smitten. Det er bare min holdning. Kun ved at stå sammen og løfte i flok kan denne virus bekæmpes 

.

Skrevet
fraodense skrev, for 10 minutter siden:

Jeps, jeg har også et ansvar - du har et ansvar - alle har et ansvar, også AL, de bør efter min mening gøre det sværere for “svage”, “uansvarlige”, “hensynsløse” mænd/kvinder at sprede smitten. Det er bare min holdning. Kun ved at stå sammen og løfte i flok kan denne virus bekæmpes 

.

Der tager du fejl. Du har et ansvar for dig. Jeg har et ansvar for mig. Vi kan råde andre til at gøre som os, men vi kan ikke tvinge dem. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Der tager du fejl. Du har et ansvar for dig. Jeg har et ansvar for mig. Vi kan råde andre til at gøre som os, men vi kan ikke tvinge dem. 

Kan læse at du i en anden tråd, at du anerkender at Ikea holder lukket - de tager netop ansvar som AL også burde. Bare min mening og den kan du ikke rokker på ;)

Lukker hermed for flere kommentarer fra mig. Du har din mening og jeg har min.

Redigeret af fraodense

Skrevet
tzatiki skrev, for 15 timer siden:

Jeg er hamrende ligeglad. Det er griskhed over alle grænser at tjene penge på annoncer netop nu.

Nogle annoncer kan man betale for halve år af gangen. Er der piger der fornyer annoncer lige nu? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.