Hop til indhold
Lady Cherie

En opfordring til Admin.

Recommended Posts

Jeg skrev et lille pip om det i en tråd....men her kommer det igen:

Jeg ved jo godt at vi piger har massere af penge til guccitasker osv...nu har jeg aldrig ejet en Guccitaske da mærke vare ikke interessere mig, men jeg har for nylig købt annonce plads som Vip på Annonceligt og kan pt de næste 14 dage se i vejviseren efter gæster, som andre selvstændige.

Jeg ved godt der er nogen, der mener vi tjener millioner i min branche, men hvis jeg ønsker jeres oplysninger om min indtægt, så henvend jer til SKAT med jeres oplysninger, jeg gider ikke den diskussion, jeg ved mere om min indtægt end jer, modbevis det, ved at I henvender jer til Skat eller ti stille!

Men når nu over vores "annonceperiode" er skal vi sige inaktiv, kunne Annonceligt, jo godt være lidt smidig og give os piger feks. en månedes gratis annoncering?

Jeg er godt klar over at Admin ikke syntes det er sjovt at ofre noget fra hans tegnebog, slet ikke hans penge, Men jeg forslog ikke at han byggede hele systemet om, så man kunne stoppe sin annonce imens det her Corona stod på, eller siden Annonceligth, lukkede ned, imens (hvad der nok blev dyrere)

Men man kunne jo håbe på en form for.....forståelse fra Admins side?

Forståelse for hans annoncører?

Så meget forståelse så han forstod at pt, har vi piger brug for lidt hjælp?

 

 

 

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg vil foretrække at vi får lov at tage forudbetaling for telefonsex i en kort periode mens dette står på. Så fornyer jeg med glæde min VIP derinde igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 23 minutter siden:

Jeg vil foretrække at vi får lov at tage forudbetaling for telefonsex i en kort periode mens dette står på. Så fornyer jeg med glæde min VIP derinde igen. :)

Jeg forstår behovet for forudbetaling før telefon og cam. Men desværre vil svinderne i så fald sidde på lur med det samme. 
 

Den er virkelig svær, synes jeg. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg ikke kan forstå, det er at vi kan side med et indtryk af et ejerskab, der har valgt at gå i flyverskjul?

For tilsyneladende, ikke at ville forholde sig til opfordringer til respons fra dem, som de jo selv kan læse der kommer fra annoncører og brugere.

I bedste fald, kan vi håbe at de har under overvejelse, at komme med en udmelding, og det derfor kun er et spørgsmål om tid før de gør det.

Hvis ikke, nåh ja så da :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
DonX skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forstår behovet for forudbetaling før telefon og cam. Men desværre vil svinderne i så fald sidde på lur med det samme. 
 

Den er virkelig svær, synes jeg. 

Det er desværre et problem. Så kunne admin måske sige, at man skal have haft sin konto på AL i mindst 3 måneder for at få lov til det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 12 minutter siden:

Det er desværre et problem. Så kunne admin måske sige, at man skal have haft sin konto på AL i mindst 3 måneder for at få lov til det? 

Nu kender jeg ikke detaljerne for mulighederne, men kan du i din annonce i henvise til din egen hjemmeside? Så kan du jo åbne din forretning med webcam og evt liveshow via et link fra din hjemmeside. 
Undskylder jeg blander mig, men det var lige hvad jeg kunne byde ind med af forslag på problemet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 52 minutter siden:

Men når nu over vores "annonceperiode" er skal vi sige inaktiv, kunne Annonceligt, jo godt være lidt smidig og give os piger feks. en månedes gratis annoncering?

Tror bare vi må se det som det er. Om det er betaling til annoncering eller medlemsskab af en klub eller fitnesscenter så vil vi alle tabe penge i denne tid. Min pointe er hvis vi skal have kompensation for alle disse ting i den periode dette kommer til at stå på vil vi bare se endnu flere ting gå nedom og hjem :D Ved der bliver lavet en masse intiativer i lokal områderne for at hjælpe så meget som muligt for at lokal miljøet ikke dør pga. situationen, om det så er ved køb af gavekort, værdi beviser eller lign. så bliver vi nød til at lave så lidt skade som muligt. 

Hvis jeg har misforstået din pointe så beklager jeg.

Spørgsmålet om siderne måske burde gå i "lockdown" af alle de grunde man nu kan komme op med er noget helt andet :D  Men igen er vi jo nok tilbage i pointen af survival of the fittest I take.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Æ´Synderjyde skrev, Lige nu:

Nu kender jeg ikke detaljerne for mulighederne, men kan du i din annonce i henvise til din egen hjemmeside? Så kan du jo åbne din forretning med webcam og evt liveshow via et link fra din hjemmeside. 
Undskylder jeg blander mig, men det var lige hvad jeg kunne byde ind med af forslag på problemet. 

Og det er rigtig sødt af dig. Nu har jeg ingen hjemmeside, men jeg tror at selvom man ikke reklamerer med det på AL, så vil man stadig blive lukket ned hvis man gør det på ens egen hjemmeside. 

Det var bare ønsketænkning fra min side om hvordan admin kunne række en hjælpende hånd ud til os, uden det ville koste ham/hende penge. Men jeg er godt klar over at det ikke kommer til at ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Og det er rigtig sødt af dig. Nu har jeg ingen hjemmeside, men jeg tror at selvom man ikke reklamerer med det på AL, så vil man stadig blive lukket ned hvis man gør det på ens egen hjemmeside. 

Det var bare ønsketænkning fra min side om hvordan admin kunne række en hjælpende hånd ud til os, uden det ville koste ham/hende penge. Men jeg er godt klar over at det ikke kommer til at ske. 

Nu er jeg jo selv erhvervsdrivende, dog i en hel anden branche. Men jeg må da tilstå, at jeg da med næb og kløer, forsøger at bibeholde min omsætning, så hvis AL & EG har samme tanke, med tanke for også at leve efter denne krise, så kan jeg måske forstå deres bevæggrunde. De mister formentlig allerede nu, væsentlige indtægter. 
Syntes bare man må anskue tingene lidt nuanceret og fra alle sider. Jeg har ingen forudsætninger af nogen art, endsige interesser i hverken AL eller EG indtægter og udgifter, så......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Nu er jeg jo selv erhvervsdrivende, dog i en hel anden branche. Men jeg må da tilstå, at jeg da med næb og kløer, forsøger at bibeholde min omsætning, så hvis AL & EG har samme tanke, med tanke for også at leve efter denne krise, så kan jeg måske forstå deres bevæggrunde. De mister formentlig allerede nu, væsentlige indtægter. 
Syntes bare man må anskue tingene lidt nuanceret og fra alle sider. Jeg har ingen forudsætninger af nogen art, endsige interesser i hverken AL eller EG indtægter og udgifter, så......

Jeg forstår dem godt. Det vil give alt for mange problemer. Men det var hvis de havde lyst til at få indtægter i denne periode. For lige nu betaler jeg intet for at have min annonce derinde. Min VIP periode var lige udløbet da alt det her begyndte. Og jeg fornyer den ikke, når jeg ikke skal bruge den. Hvis vi måtte sælge telefonsex, så ville jeg forny den og oppe min annonce flere gange om dagen, hvilket også koster penge. Så det var for at hjælpe både mig og dem til at få en lille indtægt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg forstår dem godt. Det vil give alt for mange problemer. Men det var hvis de havde lyst til at få indtægter i denne periode. For lige nu betaler jeg intet for at have min annonce derinde. Min VIP periode var lige udløbet da alt det her begyndte. Og jeg fornyer den ikke, når jeg ikke skal bruge den. Hvis vi måtte sælge telefonsex, så ville jeg forny den og oppe min annonce flere gange om dagen, hvilket også koster penge. Så det var for at hjælpe både mig og dem til at få en lille indtægt. :)

Det er jeg godt klar over, men prøver bare at sige, alle laver damage control lige nu. Hvilket du jo også gør ved ikke at forny dit abb/annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jeg skrev et lille pip om det i en tråd....men her kommer det igen:

Jeg ved jo godt at vi piger har massere af penge til guccitasker osv...nu har jeg aldrig ejet en Guccitaske da mærke vare ikke interessere mig, men jeg har for nylig købt annonce plads som Vip på Annonceligt og kan pt de næste 14 dage se i vejviseren efter gæster, som andre selvstændige.

Jeg ved godt der er nogen, der mener vi tjener millioner i min branche, men hvis jeg ønsker jeres oplysninger om min indtægt, så henvend jer til SKAT med jeres oplysninger, jeg gider ikke den diskussion, jeg ved mere om min indtægt end jer, modbevis det, ved at I henvender jer til Skat eller ti stille!

Men når nu over vores "annonceperiode" er skal vi sige inaktiv, kunne Annonceligt, jo godt være lidt smidig og give os piger feks. en månedes gratis annoncering?

Jeg er godt klar over at Admin ikke syntes det er sjovt at ofre noget fra hans tegnebog, slet ikke hans penge, Men jeg forslog ikke at han byggede hele systemet om, så man kunne stoppe sin annonce imens det her Corona stod på, eller siden Annonceligth, lukkede ned, imens (hvad der nok blev dyrere)

Men man kunne jo håbe på en form for.....forståelse fra Admins side?

Forståelse for hans annoncører?

Så meget forståelse så han forstod at pt, har vi piger brug for lidt hjælp?

Jeg ved godt det måske kommer som en overraskelse for nogle, men det er altså ikke gratis at drive hjemmesider som Annoncelight og Eroguide. Ser vi henover den seneste uge, så har vi haft et underskud på over 5.000 kroner om dagen og det bliver sandsynligvis kun værre. Selv om vores omsætning, næsten er gået i nul, så har vi stadig de samme udgifter til drift, lønninger, husleje osv.. Ligesom mange andre selvstændige, kæmper vi selvfølgelig også for at komme ud på den anden side med skindet på næsen. Så både Annoncelight og Eroguide rent faktisk også eksistere, når vi kommer ud på den anden side af corona-krisen.

Jeg har fuld forståelse for det ikke er sjove tider for vores annoncører, men jeg kan forsikre dig for, vi bestemt heller ikke selv synes det er sjovt.

Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Jeg vil foretrække at vi får lov at tage forudbetaling for telefonsex i en kort periode mens dette står på. Så fornyer jeg med glæde min VIP derinde igen. :)

Vi har besluttet at åbne op for at tillade salg af telefonsex, webcamshows o.lign., for alle VIP annoncører, her mens corona-krisen står på. Det er dog vigtigt at påpege, at det selvfølgelig er på kundernes eget ansvar når de forudbetaler.

  • Synes godt om 6
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Administrator skrev, Lige nu:

Vi har besluttet at åbne op for at tillade salg af telefonsex, webcamshows o.lign., for alle VIP annoncører, her mens corona-krisen står på. Det er dog vigtigt at påpege, at det selvfølgelig er på kundernes eget ansvar når de forudbetaler.

Du er da det skønneste menneske. Jeg fornyer min VIP i morgen, så vi begge kan tjene lidt på det. Mange mange tak. Jeg laver straks en tråd om det herinde, så alle kan se det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Administrator skrev, for 1 time siden:

Jeg ved godt det måske kommer som en overraskelse for nogle, men det er altså ikke gratis at drive hjemmesider som Annoncelight og Eroguide. Ser vi henover den seneste uge, så har vi haft et underskud på over 5.000 kroner om dagen og det bliver sandsynligvis kun værre. Selv om vores omsætning, næsten er gået i nul, så har vi stadig de samme udgifter til drift, lønninger, husleje osv.. Ligesom mange andre selvstændige, kæmper vi selvfølgelig også for at komme ud på den anden side med skindet på næsen. Så både Annoncelight og Eroguide rent faktisk også eksistere, når vi kommer ud på den anden side af corona-krisen.

Jeg har fuld forståelse for det ikke er sjove tider for vores annoncører, men jeg kan forsikre dig for, vi bestemt heller ikke selv synes det er sjovt.

Vi har besluttet at åbne op for at tillade salg af telefonsex, webcamshows o.lign., for alle VIP annoncører, her mens corona-krisen står på. Det er dog vigtigt at påpege, at det selvfølgelig er på kundernes eget ansvar når de forudbetaler.

Skal man også være vip på al for at kunne skrive det derinde vedrørende telefon og camsex eller er det nok at være det herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Må vi nævne MobilePay på Annoncelight, eller får vi så et mærkat om at forudbetaling er en dårlig idé, ligesom der normalt sker hvis vi bruger ordet MobilePay? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden:

Må vi nævne MobilePay på Annoncelight, eller får vi så et mærkat om at forudbetaling er en dårlig idé, ligesom der normalt sker hvis vi bruger ordet MobilePay? 

Overvej det at brug Mobilepay da jeres rigtige navn vil dukke op hos kunden, brug hellere PayPal, der kan i kalde jer for Anders and hvis i vil. Bare et forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Zaq skrev, for 33 minutter siden:

Overvej det at brug Mobilepay da jeres rigtige navn vil dukke op hos kunden, brug hellere PayPal, der kan i kalde jer for Anders and hvis i vil. Bare et forslag.

Man kan godt ændre sit navn i MobilePay. Det har jeg gjort. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

Man kan godt ændre sit navn i MobilePay. Det har jeg gjort. :)

Det var jeg ikke klar over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Zaq skrev, for 3 minutter siden:

Det var jeg ikke klar over

Jeg tror ikke man skal kalde sig noget uanstændigt. Men enkelte bogstaver er åbenbart helt ok med banken. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige kigget, og ja det kan man sku, så lærte jeg også noget i dag tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Man kan godt ændre sit navn i MobilePay. Det har jeg gjort. :)

Nemlig og nummer og billed også:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, for 18 timer siden:

medlemsskab af en klub eller fitnesscenter

Fitness World stiller alle medlemskaber i bero, så man taber intet som kunde. Det er vel samme koncept, som Cherie lægger op til, som jeg synes kunne være meget sympatisk at give annoncører som mulighed.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. Mobile Pay (samt anden pengeoverførsel til en bankkonto) og anonymitet vil jeg foreslå at kigge i nogle af de gamle tråde om emnet - med en privat Mobile Pay konto kan man ikke være sikker på at beskytte sin anonymitet over for dem man udveksler penge med - jeg er usikker på om det gælder Myshop (erhvervs-mobilepay).

Det handler om § 117a i Lov om finansiel virksomhed, fra bemærkningerne til loven:

Citat

Ifølge det foreslåede § 117 a, stk. 1, 1. pkt., kan et pengeinstitut videregive oplysninger om en kundes navn og adresse til den, som har overført penge til den pågældende kunde. For at et pengeinstitut efter denne bestemmelse kan videregive navn og adresse på en kunde, er det en betingelse, at den, som har overført penge, kan dokumentere, at den pågældende har overført penge til kunden. Det er derimod ikke et krav, at der foreligger dokumentation for, at der foreligger en fejloverførsel. Begrebet »overført penge« dækker over enhver form for overførsel af penge, som medfører, at penge fra en person overføres til en anden person gennem et pengeinstitut. Bestemmelsen omfatter således enhver form for overførsler fra en konto til en anden konto for eksempel via netbank eller ved overførsler, hvor en kunde henvender sig i sin bank og anmoder om at der foretages en overførsel. Der foreligger også en overførsel af penge, når en check indløses, uanset om beløbet udbetales kontant eller indsættes på en bankkonto.

(...)

Der er efter det foreslåede § 117 a, stk. 1, 2. pkt., endvidere mulighed for, at et pengeinstitut kan videregive oplysninger om en kundes navn og adresse til en betalingsmodtager, når kunden har anvendt et betalingsmiddel til at betale for varer og tjenesteydelser hos en betalingsmodtager. Bestemmelsen gør det også muligt for et pengeinstitut at videregive oplysninger om kundens identitet, når betalingsmiddeltransaktionen afvises, fordi der ikke er dækning på kundens konto.

(...)

Lovforslaget gør det muligt at videregive oplysninger om en kontohaver til en betalingsmodtager, når kunden har anvendt et betalingsmiddel til at købe varer og tjenesteydelser hos den pågældende.

Se dog også:

Citat

For at der kan videregives oplysninger ved fejloverførsler og ved fejlagtige transaktioner med betalingsmidler skal pengeinstitutterne først give den berigede person mulighed for at føre pengene tilbage ved at varsle videregivelsen, før det kan komme på tale at videregive vedkommendes identitet. Herved får den, der uretmæssigt er blevet beriget mulighed for selv indenfor en rimelig frist, at reagere og eventuelt acceptere at pengene føres tilbage. 14 dage bør som udgangspunkt anses for at være en rimelig frist. Dermed undgår vedkommende, at der videregives oplysninger om den pågældendes identitet.

Ifølge lovforslaget gælder det dog, at hvis en person har opnået navne- og adressebeskyttelse efter § 28 i lov om Det centrale Personregister, så vil pengeinstituttet ikke være berettiget til at videregive oplysninger om den pågældende kunde. Hermed sikres det, jf. § 117, stk. 3, at der ikke ved en fejloverførsel kan opnås adgang til en persons navn og adresse, som man ikke vil kunne opnå ved henvendelse til Folkeregisteret, jf. § 42 i lov om Det Centrale Personregister. En person kan således ikke i chikanøst øjemed overføre penge til en anden persons konto med henblik på at opnå udlevering af oplysninger om den pågældendes adresse, som den pågældende ikke ville kunne få gennem en henvendelse til Folkeregisteret, jf. § 42 i lov om Det Centrale Personregister.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

Fitness World stiller alle medlemskaber i bero, så man taber intet som kunde. Det er vel samme koncept, som Cherie lægger op til, som jeg synes kunne være meget sympatisk at give annoncører som mulighed.

Hej Bebop

Det sagde du faktisk langt bedre end jeg gjorde.:)

Og jeg er glad for du bringer tråden tilbage til det oprindelige emne, før der var en eller anden der hi-jakket, tråden.....:ph34r:

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...