Hop til indhold
Hendeder123

Sendte min mand til GP!

Recommended Posts

"En mistænksom herre får en upålidelig tjener"

Enig med Lady C. Samtalen er generelt interessant, uanset hvis TS er reel. Hvis vi får noget ud af diskussionen, er vi ikke gjort til nar. You can't con an honest john.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
Gløden skrev, for 8 timer siden:

-og det gør du jo så alligevel, endda 2 gange i tråden.........:mellow:

Jeg bidrager da med nada i denne tråd, oplyser blot det er en mand som sidder bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
RunningMann skrev, for 10 timer siden:

jer der tror det er en kvinde som sidder bag den profil, er en smule naive og blåøjet.

Hvis det er en mand, som jeg er 100 procent sikker på, så er det virkeligt sygt det her, at føre så mange bag lyset.

Jeg har det ligesom rejse, vil heller ikke bidrage med noget her, så personen får den tilfredsstilelse ... 

100% er godt nok meget. Hvad ved du som vi andre ikke ved? Eller måske er vi ude i at overdrivelse fremmer forståelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
People Pleaseren skrev, for 17 minutter siden:

100% er godt nok meget. Hvad ved du som vi andre ikke ved? Eller måske er vi ude i at overdrivelse fremmer forståelsen?

Jeg bruger blot min sunde fornuft, men tror du det er en kvinde, så fint med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker som om I har det lidt bedre med jer selv hvis I tror at det kan kun være en mand. Nu er jeg blevet nysgerrig, om hvis man går i kvinde-relaterede forum og skriver som mand hvis man er mand så beskylder alle kvinder ham for at han ikke kan være en mand men en kvinde der fremstiller sig som en mand! Jeg er blevet kaldt maskuline så mange gange at jeg lige skulle spørge min mand om han synes også at jeg er maskulin i mine tankegang. Han sagde heldigvis at han synes jeg er feminin på alle måder, men måske ved han ikke alt da han kun er nået at prøve en anden kvinde udover mig. Måske skal han alligevel tage flere ture uhæmmet, bare for at lære at jeg er faktisk en maskulin person for ham og han har behov for mere feminitet i hans liv.  Er det ufeminint ikke at bryde om at at blive slikket og have noget imod at han har 69 med andre?  Og hvorfor er det sådan? Er jeg virkelig ikke kvinde fordi jeg ikke tændes af nogle ting, og finder nogle andet grænseoverskrende? At sige til en kvinde at hun ikke er feminin sårer hende også, hvis hun ikke normalt prøver at være maskulin på nogen som helst. Jeg er fra den kultur hvor når vi vælger en mand elsker vi ikke kun ham men har også respekt for ham på alle måde. Når billedet så knækker og vi synes at han alligevel ikke var den respekt værdig så sidder vi selvfølgelig lidt i tvivl. Jeg er ikke glad for at han bare sådan lod en fremmed kvinde sætte hendes bagdel på hans ansigt. Det har knækket den forestilling jeg havde af ham. Jeg har brug for en mand jeg kan respektere, som også respektere sig selv. Der er 100 måder at gøre en kvinde tilfreds og jeg har altid været tilfreds med ham trods de små grænser jeg har. Men måske han ikke var 100% tilfreds, det går på mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med alle de ord du bruger, kan du absolut kun være en kvinde (undskyld Voice og Rejs). 

Det er en fantastisk tillid og kærlighed, du har udvist over for din mand ved at give ham lov til at udleve sin sexualitet også med andre kvinder. Et eller andet sted henne er det den ultimative kærlighedshandling. Og meget mere end man kan forlange. Og at du nu synes, at det gør lidt ondt og måske fortryder, er meget menneskeligt. 

Men når du skriver, at du nu ikke længere kan respektere din mand, fordi han lod en fremmed kvinde sætte sin bagdel på hans ansigt, glemmer du noget vigtigt. Sex handler om at lade sig overvælde af liderlighed og give slip. Og det var netop, hvad din mand gjorde. Er det så slemt? 

Hvad med, at I droppede GP'erne (det gør for ondt på dig) og i stedet prøvede at udvikle jer sammen. Et par- tantra-forløb under ledelse af en dygtig tantrainstruktør kunne være et sted at begynde - her kan både krop og sjæl følge med. Også når I engang kommer dertil, hvor I begge kan give slip. Jeg har selv gode erfaringer med Linda fra Spirituel Tantra, som vist desværre ikke praktiserer mere, men der må være andre gode derude :) 

Endelig kunne det godt lyde som om, at det vil være en god idé med en parterapeut, som foreslået tidligere i tråden. For det her handler vist ikke kun om sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 14 minutter siden:

Med alle de ord du bruger, kan du absolut kun være en kvinde (undskyld Voice og Rejs). 

For mit vedkommende synes jeg nu ikke der er noget at undskylde.  :)  Jeg tillod mig blot at analysere lidt på sproget, tankegangen, hvilke oplysninger der blev givet osv.  Jeg har jo på ingen måde udelukket at der kan sidde en kvinde bag profilen.  Jeg konkludere såmænd blot at jeg finder sproget, formuleringerne, opstilling m.v. maskulint samt at det måske i sidste ende kunne have noget med en anden etnicitet at gøre.   

Bortset fra det har jeg og andre jo også nævnt at emnet bestemt er interessant, uagtet hvem der egentligt sidder bag profilen (mand/kvinde) eller om selve oplægget er fiktivt.  Da kønnet ikke er så afgørende for mig, valgte jeg så senere at gå i dialog med profilen.  

Afslutningsvis vil jeg så blot lige uddybe at både kvinder og mænd selvfølgelig har begge har maskuline og feminine sider.   Hvis man kun ser på antallet af ord, så burde både @Rejsenetværk og jeg jo være kvinder  :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man kun ser på antallet af ord, så burde både @Rejsenetværk og jeg jo være kvinder  :D  

Det var netop det, der var pointen ;) Måske lidt stereotypt tænkt :mellow: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 15 minutter siden:

Det var netop det, der var pointen ;) Måske lidt stereotypt tænkt :mellow: 

Vi er jo trods alt  mænd (biologisk) , men måske med feminine tilbøjeligheder som afspejles lange indlæg .  Det kan jeg godt leve, mange har sagt at jeg taler som en kælling (lange telefonsamtaler)  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hendeder123 skrev, for 3 timer siden:

Det virker som om I har det lidt bedre med jer selv hvis I tror at det kan kun være en mand. Nu er jeg blevet nysgerrig, om hvis man går i kvinde-relaterede forum og skriver som mand hvis man er mand så beskylder alle kvinder ham for at han ikke kan være en mand men en kvinde der fremstiller sig som en mand! Jeg er blevet kaldt maskuline så mange gange at jeg lige skulle spørge min mand om han synes også at jeg er maskulin i mine tankegang. Han sagde heldigvis at han synes jeg er feminin på alle måder, men måske ved han ikke alt da han kun er nået at prøve en anden kvinde udover mig. Måske skal han alligevel tage flere ture uhæmmet, bare for at lære at jeg er faktisk en maskulin person for ham og han har behov for mere feminitet i hans liv.  Er det ufeminint ikke at bryde om at at blive slikket og have noget imod at han har 69 med andre?  Og hvorfor er det sådan? Er jeg virkelig ikke kvinde fordi jeg ikke tændes af nogle ting, og finder nogle andet grænseoverskrende? At sige til en kvinde at hun ikke er feminin sårer hende også, hvis hun ikke normalt prøver at være maskulin på nogen som helst. Jeg er fra den kultur hvor når vi vælger en mand elsker vi ikke kun ham men har også respekt for ham på alle måde. Når billedet så knækker og vi synes at han alligevel ikke var den respekt værdig så sidder vi selvfølgelig lidt i tvivl. Jeg er ikke glad for at han bare sådan lod en fremmed kvinde sætte hendes bagdel på hans ansigt. Det har knækket den forestilling jeg havde af ham. Jeg har brug for en mand jeg kan respektere, som også respektere sig selv. Der er 100 måder at gøre en kvinde tilfreds og jeg har altid været tilfreds med ham trods de små grænser jeg har. Men måske han ikke var 100% tilfreds, det går på mig. 

Det var vist mig der skrev om skrev om maskulin tankegang osv.  Det vil nok være spildte kræfter at gå vildt i dybden omkring hvorfor noget opfattes maskulint og andet feminint, uden at der er direkte sammenhæng til kønnet.  Så lad nu det ligge.  I min verden kan du sagtens optræde feminint og virke meget kvindelig i alle andre sammenhænge end det som jeg tillod at betegnes som maskulint i dine formuleringer.  

Omkring oralsex, er det jo ingen hemmelig at det i Danmark dels er meget udbredt og dels betragtes som en naturlig del af sex.  Vender man blikket på andre lande, forholder det sig ikke alle steder således.  Nu har du jo så selv skrevet, at du har en andet etnisk baggrund, derfor forekommer det ikke urealistisk at det for dig er forbundet med noget disrespekt, det er det bare ikke danske seksuelle værdier, hvis man da kan tale om danske seksuelle værdier.   

Har din mand i det hele taget kendt til at du forbinder det med disrespekt ?  Et eller andet sted kan det jo være, at kun ved at du ikke bryder dig om oralsex.  Heri ligger der jo en stor forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Afslutningsvis vil jeg så blot lige uddybe at både kvinder og mænd selvfølgelig har begge har maskuline og feminine sider.   Hvis man kun ser på antallet af ord, så burde både @Rejsenetværk og jeg jo være kvinder  :D  

Afsløret :)

Mød TheVoice og Rejsenetværk på Hvidovre Bibliotek:

Oplæsning: Drag Story Hour

04.04.20

drags_900x900.jpg?itok=b-wW6Bvi

https://www.hvidovrebib.dk/arrangementer/boern/oplaesning-drag-story-hour-0

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, 1 time siden:

Sex handler om at lade sig overvælde af liderlighed og give slip. Og det var netop, hvad din mand gjorde. Er det så slemt? 

Nej, men det så er noget liderlighed jeg ikke havde set hos ham i 10 år, og han behøvede ikke at give slip hellere i så lang tid, men lige så snart det blive en anden kvinde så gav han slip på alt! Det igen bekræfter at jeg ikke er nok og den rigtig for ham. Og tantra behøver jeg ikke at lære, er selv produkt af alt det tantra hokus pokus min danske mor faldt i mange år siden i Asien. Er opvokset i det miljø. Tantra har så lidt med sex og give slip at gøre, men meget mere faktisk at have kontrol på sig selv at gøre. Men det er ikke noget jeg skal diskutere her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hendeder123 skrev, for 46 minutter siden:

Nej, men det så er noget liderlighed jeg ikke havde set hos ham i 10 år, og han behøvede ikke at give slip hellere i så lang tid, men lige så snart det blive en anden kvinde så gav han slip på alt! Det igen bekræfter at jeg ikke er nok og den rigtig for ham. Og tantra behøver jeg ikke at lære, er selv produkt af alt det tantra hokus pokus min danske mor faldt i mange år siden i Asien. Er opvokset i det miljø. Tantra har så lidt med sex og give slip at gøre, men meget mere faktisk at have kontrol på sig selv at gøre. Men det er ikke noget jeg skal diskutere her.

Ok, men så parterapi da?

Med mindre du allerede rent mentalt har aflivet forholdet... for så kan det hele jo ligesom være ligemeget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 2 timer siden:

.... Det er en fantastisk tillid og kærlighed, du har udvist over for din mand ved at give ham lov til at udleve sin sexualitet også med andre kvinder ....

Jamen gør hun nu også det? Hans sexualitet består jo bl.a. i 69'ere, og det får han jo ikke lov til at konen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 50 minutter siden:

Afsløret :)

Mød TheVoice og Rejsenetværk på Hvidovre Bibliotek:

Oplæsning: Drag Story Hour

04.04.20

drags_900x900.jpg?itok=b-wW6Bvi

https://www.hvidovrebib.dk/arrangementer/boern/oplaesning-drag-story-hour-0

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg har jo ikke mødt dig, så hvem af Jer er dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Jamen gør hun nu også det? Hans sexualitet består jo bl.a. i 69'ere, og det får han jo ikke lov til at konen.

Jeg tænker at han siger bare ok så gøre jeg det ikke mere og jeg må stole på det. Hvad ved jeg hvad folk laver når de er ude af syn alligevel. Jeg ved da heller ikke om en af hans kink er at gå og gøre offentlige toiletter rent med hans tunge også.  Og sådanne oplysninger har jeg ikke om nogen som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hendeder123

Nu har jeg læst tråden her. Mit besyv er flg.:

1. Jeg antager at du er kvinde :-)

2. Jeg ville ikke selv undvære en 69’er.

3. Hvis din mand tænder på dette - og hvem gør ikke det - så bør du lade ham få det hos en GP.

4. Og ja - sorry - på dette punkt kan du ikke leve op til din mands behov - du vil heller ikke lade ham slikke dig, hvis jeg har læst rigtigt.

5. Hvis du nægter ham de “små” men meget vigtige fornøjelser vil du i længden komme til at distancere dig fra ham - og så kan I have et nok så udmærket “venskab”.

6. Du bør ikke kontrollere din mand på denne måde - det kommer der næppe et lykkeligt menneske ud af.

7. Er du helt sikker på at I stadig passer sammen seksuelt...? Den ingrediens bør være til stede i et velfungerende forhold.

8. Jeg vil absolut ikke insistere på at I bør blive sammen - nogle gange vokser man fra hinanden - alting har sin tid.

Det var så mit indspark.

Redigeret af Den Gamle Greve
SF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hendeder123 skrev, den 23.2.2020 at 12:16:

Jeg holder ham ikke hjemme med slik han ikke må røre med. Han er en voksen mand som selv kan bestemme hvad han vil. Det jeg siger er hvis jeg bliver såret mere så fortjener jeg det ikke. Han må gerne gå og besøge de glæde huse han vil og gøre han vil men uden mig i hans liv så hvis han ikke vil overholde et lille ønske fra mig. Jeg vil heller ikke have at han gik og prøve at være sexslave, kom tilbage og sagde at det elsker han fordi så kan jeg heller ikke være med ham. Min mand for mig er en jeg har stor respekt for. Han er en værdig mand som jeg ikke kan se blive behandlet uværdigt at andre mennesker. Jeg vil heller ikke lad ham blive i et job hvor hans chef hele tiden tramper på ham fordi det fortjener han ikke. Hvis han ikke er den jeg tror han er så er jeg blevet snydt, fordi det er ikke det jeg valgte.

@Hendeder123

Der er ingen tvivl om at nøgleordet her er respekt - og i det ord lægger du noget andet end f.eks jeg gør. Du anvender også ordet “værdig”. Jeg forstår godt hvad du lægger i det - men din mand kan sagtens være værdig selvom han har sine behov.

Og ja - din mand indeholder nok lidt flere facetter end du umiddelbart var klar over da du udvalgte ham :-)

Så må tiden vise om du er i stand til at håndtere det - eller om du hårdt holder fast på dit princip. Gør du så det - så har du taget en beslutning - og så må man jo tage konsekvensen derfra.

Men husk så også lige at hvis I nu går fra hinanden er det ingen katastrofe - så finder I sikkert hver en ny partner.

Et kapitel i livet er lukket - og man starter på et nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Jeg har jo ikke mødt dig, så hvem af Jer er dig?

Hvis ikke TheVoice protesterer, så er jeg hende den blonde.

Jeg er nemlig den kønneste af os :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh jeg er faktisk glad for at læse alles feedback. Det skulle være i dag at jeg skulle have åbnet det der gør ondt i sjælen på mig overfor ham. Efter alt tænkning har jeg besluttet ikke at sige noget hverken i dag eller i fremtiden. Lad den mand gå og gøre hvad han vil. Jeg må tænke på det samme som han går og spiser ud et eller andet sted noget mad jeg ikke kan tilberede hjemme og det må han gerne. Om så jeg fremover gider at lave de mad for ham som han ingen andre steder i verden kan købe, og ingen andre kan finde ude af at lave magen til er så op til mig. Og også om jeg overhovedet gider at gøre noget som helst tjenester for ham er også op til mig. Man kan købe mange ting i verden, men man kan ikke købe den måde den der elsker en over alle andre i verden kan. Jeg er ikke længere villig til at sætte ham fremfor mig selv. Man vinder noget, og taber noget andet hele tiden i livet. Jeg tror ikke jeg igen kan have den samme kærlighed for en anden person i fremtiden, og har det også svært med at have den samme kærlighed jeg havde for ham. Måske vokser vi hurtigt fra hinanden, måske bliver vi samboende, jeg ved det ikke. Jeg håbede faktisk på at det ville have bragt os tættere på hinanden men det blev omvendt, så den lektie har jeg lært. Jeg kunne ikke have vidst før jeg prøvede det så det skulle prøves. Jeg synes ikke at man kan forvente at få alt hvad man ønsker og begærer sig i evighed fordi man fortjener ikke alt uden at man virkelig har gjort sig det fortjent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hendeder123 skrev, for 8 timer siden:

Jeg tænker at han siger bare ok så gøre jeg det ikke mere og jeg må stole på det. Hvad ved jeg hvad folk laver når de er ude af syn alligevel. Jeg ved da heller ikke om en af hans kink er at gå og gøre offentlige toiletter rent med hans tunge også.  Og sådanne oplysninger har jeg ikke om nogen som helst.

Jamen, så har du jo forladt dit oprindelige standpunkt. Med dette indlæg kan jeg ikke se andet, end at problemstillingen må være faldet bort.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...