TheVoice 9519 Skrevet 23. Februar, 2020 Fantastisk tråd. Det er utroligt så mange spændende problemstillinger, følelsesmæssige dilemmaer m.v. den indeholder, godt hjulpet på vej at de mange fine svar og råd. Reelt er det vel egentligt sekundært om der er tale om et fiktivt scenarie, for det er mit klare indtryk at tråden faktisk har formået at få folk til at tænke en del over egen seksuelle adfærd, ønsker til hvordan man kunne ønske sig en partner kunne håndtere evt åbent forhold, problemstillinger omkring forskellige seksuelle præferencer, at føle sig utilstrækkelig, at ens fornuft vil mere end ens følelser kan håndtere osv osv. Når det så er sagt, må jeg så også indrømme, at "Formuleringerne, opstillingen, tankesættet m.v. er meget maskulint". I det hele taget er der forsøgt indlagt en meget pragmatisk tilgang til noget meget følelsesmæssigt, hvis man lige ser bort fra reaktionerne omkring 69. Jeg hæfter mig ligeledes ved den tilsyneladende "ligegladhed" omkring forholdets fremtid. Nååh, ja hvis modparten bliver forelsket i en anden, ja så må det jo bare være således. Alt sammen meget maskulint. Det udelukker selvfølgelig ikke, at der rent faktisk kan være tale om en kvinde, men jeg savner faktisk mange af de mellemregninger som en typisk kvinde ville krydre indlæggene med. Det jeg reelt godt kunne tænke mig at vide noget mere om, er hvordan fungere forholdet generelt hvilke egenskaber værdier knytter dem sammen, Betragtes forholdet som stærkt følelsesmæssigt eller tale vi mere et slags "fornuft ægteskab" Hvordan har parterne det med angsten for at miste, jalousi m.v videre. Hvorfor ønsker man eksempelvis ikke børn. Er det en fælles beslutning eller den ene af parterne. Det er sådant ganske normalt at man efter 10 års ægteskab føler der måske mangler lidt spænding. Her havde jeg måske forventet at kvinden gav udtryk for, at savne noget opmærksomhed både i kommunikation med også omkring af føle sig speciel, elsket osv Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvorfor det er så vigtigt at sende manden ud for at dyrke sex med andre kvinder, specielt når det skinner igennem, at forskellige præferencer skaber en markant følelse af seksuel utilstrækkelighed hos kvinden, der alligevel forholder sig rimelig afklaret, fornuftig m.v. omkring det overordne projekt, som på mig ikke virker som en selvfølgelighed for at forholdet overlevelse, videreudvikling Kort sagt, jeg savner rigtigt meget at vide hvad kvinden er tilfreds og utilfreds med. Jeg synes så også det er lidt sjovt, at der skulle findes kvinder, der acceptere at de kan brokke sig en ½ time om ugen på et planlagt tidspunkt. Igen vil jeg ikke udelukke det, men blot sige "Vi taler vist ikke om gennemsnitskvinden her" Taler vi et fornuft ægteskab, hvor kvinden egentligt ikke har stor seksuel appetit, tja.... så kunne det godt flytte min holdning omkring hvorfor der mangler rigtig meget kvindelighed i indlægget. Det omkring 69 er jo set med generelle danske øjne lidt "sjovt", men ikke nødvendigvis hvis det udskiftes med en anden etnisk baggrund. Til gengæld kan 69´eren jo sagtens for andre benyttes som billede på, noget mange sagtens kan genkende, nemlig at stort set alle har noget de seksuelt tager afstand fra, og som vil påvirke deres synes på partneren, hvis denne elsker det. Alt i alt tråden er spændende. I dag blev jeg så mere grebet af forskellene på mænd og kvinders måde at formulere sig på. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 23. Februar, 2020 Du lyder nu ikke specielt afklaret her. Og jeg forholder mig ikke til de 1000 ting -du ikke blander dig i -men lige præsis til det du skriver her -hvis du føler du bliver dømt/skældt ud -er det måske det du skriver -kunne virke fordømmende/ramme nogen -som ikke gider at finde sig i det som din mand åbenbart gør... Men synes da du skulle invitere din mand til, at læse din tråd -også tag den derfra -måske det ville hjælpe dig og din mand allermest;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 4 timer siden: Hej allesammen, Jeg er kvinde. Har læst næsten alle indlæg her for at forstå hvordan tingene hænger sammen med mænd og GP forhold. Jeg forstår at det ikke er utroskab hvis konen/kæresten er med på at ens mand tager til GP. Jeg havde en fantasi om at min mand skulle prøve en anden kvinde. Det var min idé som jeg lagde frem til ham. En dag besluttede vi at tage skridtet og gøre det. Vi sammen valgte en GP. Hun havde rigtig mange gode anmeldelser, som jeg læste og havde det fint med at sende min mand til hende. Han tog der, det gjorde hvad de skulle og pointen var at han skulle fortælle mig om hvordan det gik osv. Jeg har ikke fået alle detaljer punkt til punkt men fordi jeg havde en god idé om hvordan det plejer at gå hos hende var det ok. En dag spørger jeg ham hvilken stilling han nød bedst. Om det var at hun red ham, ja sagde han og så sagde han og så var det også 69. Jeg grinte da jeg hørte det fordi det havde jeg ikke læst at hun gjorde, og havde ikke troede at det var noget de ville gøre. Jeg sagde ikke mere om det, men det gik på mig og i rigtig lang tid. Problemet er at jeg bryder mig slet ikke om at blive slikket. Jeg har prøvet det en gang i mit liv men så var de aldrig mere. Jeg vidste godt at min mand skulle slikke denne pige, og det havde jeg det fint med. Men det med 69 var alt for meget for mig. Mest fordi han nyd det meget, og fordi det er noget jeg aldrig kommer til at tilbyde ham. Siden ville jeg have at min mand går fra mig og finder sig en anden kvinde der er bedre seksuelt match for ham da jeg selvfølgelig ikke er nok. Alt andet er ok bortset fra lige det med at jeg vil ikke slikkes, og hvis han nyder det skal han finde en partner som også gøre så kan han leve dit liv lykkeligt med det. Han vil ikke går fra mig, han elsker mig og jeg elsker ham også. Jeg føler at jeg kan slippe ham for hans lykke og ikke skal binde ham til mig. Jeg er faktisk hans første seksuelle partner, men han er ikke min så da jeg valgte at giftes med ham var jeg afklaret med at det var ham for livet. Men da han ikke havde de samme oplevelser som mig og jeg syntes han skal have mulighed for at gøre det samme- vælge efter han har prøvet alt sendte jeg ham derud. Jeg har ikke noget problem med at han udforsker sin seksualitet, heller ikke nu. Han må gerne dyrke sex med andre også i fremtiden, om det er gp, pigen fra byen eller tinder.Jeg er ligeglad med det. Men, skal jeg så sætte grænser for hvad han må og ikke må gøre da ellers begynder han at blive glade for nogle oplevelser jeg ikke kan tilbyde, eller hvad? Eller må han fra nu af ikke prøve andre piger? Han vil ikke skilles af mig selvom vi begge kan klare os økonomisk uden hinanden. Hvad synes I at jeg skal aftale med ham om fremtiden med hinanden, hvis vi stadig skal være sammen? Jeg ville sige ingen anal, ingen sex uden kondom men det er mest for ikke at gøre en anden pige gravid og så har vi pludselig det ansvar da vi valgte ikke at få børn selv, og ingen 69, selvom han må gerne slikke en anden og få blowjobs, deep throat uden kondom. Jeg ved ikke hvorfor jeg synes er 69 er alt for intimt mellem to mennesker, og det er mest det der går på mig at det blev så intimt. For at være ærlig havde jeg ingen idé om hvordan det faktisk gøres. Havde hørt om det men aldrig undersøgt det. Jeg skulle se videos om det og havde det ikke godt med at pigen sidder på mandens ansigt. Jeg respektere min mand og det er ikke noget jeg vil gøre til ham fordi så tænker jeg at han lige pludselig er under mig. Jeg blev faktisk meget hedsig efter lige præcis at høre om 69 og begyndte at blive irriteret på ham af og tid og pludselig uden sammenhæng. Vi har Allers aldrig skændes. Jeg føler mig lidt såret også om denne handling. Nu har vi aftalt at jeg får taletid om at snakke om det der irriterer mig en gang om ugen i en halv time, ellers må jeg ikke blive irriteret på ham i hverdagene. Så om to dage skal vi snakke, og jeg vil gerne snakke om 69 forbud. Synes I at det er ok. Jeg tror han vil sige ok, og så skal jeg også afgøre om fremmedrettet jeg har lyst til at høre detajler om hans sex oplevelse eller er jeg velfortjent med ikke at vide noget? Mangler nogle feedback fra jer. Tak på forhånd. Først og fremmest vil jeg sige at du må da være en drøm for din mand. At lade ham gå ud og hygge med en anden, det kræver meget tillid at kunne gøre sådan. Flot:-) At i ikke har snakket om hvad der skulle ske på forhånd med GP'en var nok en fejl. Det er bedst at have klare regler at gå efter.. men man kan altid være bagklog:-) Hvis det går dig meget på at han har lavet 69, er det fair. Vi har alle vores grænser og som du siger en 69 er meget imtim. Og som jeg skrev tidligere at lade din mand være sammen med andre kræver meget tillid og ærlighed. Så enten skal du sige at du ikke vil have at han er sammen med andre eller at han må gerne være sammen med andre men der er forbehold. At de ikke må lave 69 eks. Du kan selvfølig ikke være 100 procent sikker på at han vil overholde det, men du kan håbe på det:-) Der er mange kvinder der ikke kan li at blive slikket. Jeg havde det på samme måde da jeg var yngre ( tænkte på om jeg lugtede eller smagte af fisk, og syns enlig ikke at det var specielt lækkert eller tændende. Havde prøvet det nogle gange men syns det var ulækkert) men så mødte jeg MANDEN!! Og omg han var fantastisk til det! Efter det har jeg det helt fint med at blive slikket:-) Så måske skulle du prøve det nogle gange? Sluk lyset, sæt noget sexet musik på, luk øjene og prøv at slappe så meget af som du kan, luk tankerne ude og lad ham prøve at slikke dig:-) Hvis det stadig ikke er dig er det jo sådan det er:-) det gør dig ikke mindre værd! Man skal også kunne stå ved sine grænser:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 24 minutter siden: Ellers tak. Om jeg aldrig finder en anden mand der er ok med at jeg ikke vil så vil jeg hellere være single. Om der bliver sagt at alle andre positioner end den giver sygdom og det er det eneste man må fra nu af vil jeg hellere ikke. Hvorfor tror du at man skal finde sig i alt muligt, hvis man ikke vil så vil man ikke. Det er noget vi selv bestemmer og kan ikke tvinges til. Havde jeg vidst før vi blev gift at det er noget han tænder på så ville jeg ikke giftes med ham. Da vi startede vores forhold vidste han præcis hvad der ikke er for meget og gik med til det. Der er ikke noget der kom bag på ham. Han vidste også at jeg vil ikke binde ham for evigt fra min side. At han stadig er med mig er hans eget valg, og hvis han stadig vil så ved han hvad jeg går for og ikke gøre. Når jeg læser dit indlæg, især første linie, får jeg uvægerligt et billede af en nonne fra den katolske tid. Du virker meget kategorisk. Jeg bliver lidt bedrøvet, når jeg læser, at du ikke ville have giftet dig med ham, hvis du havde vidst, at han han tændte på en 69'er. En sølle 69'er! Hvor mange gode egenskaber skal der for dig til hos en mand, før de kan opveje denne enkelte "brist"? Jeg tror, at der i ethvert ægteskab er ting ved partneren, man synes mindre om, og/eller bare må affinde sig med. Jeg elsker f.eks at stå på ski, hvilket min kone ikke bryder sig om. Nuvel, så får jeg lov til at stå på ski, og hun får lov til at dyrke en kulturel og social hobby, jeg ikke interesserer mig det fjerneste for. Sådan glider tingene hos os, og vi respekterer hinandens interesser. A propos: Kunne du forestille dig, at jeg måtte love min kone ikke at stå på pukkelpister, hvis ikke hun skulle forbyde mig at tage afsted? Kunne du forestille dig, at jeg forbød min kone at arbejde med en vis farve, hvis hun ville undgå et forbud fra min side mod sin hobby? Nej, din indstilling er mig stadig en gåde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 23. Februar, 2020 Borende X skrev, for 3 minutter siden: A propos: Kunne du forestille dig, at jeg måtte love min kone ikke at stå på pukkelpister, hvis ikke hun skulle forbyde mig at tage afsted? Jeg kan se det for mig. Pludseligt går det galt. På vej ned at de sorte pister, så styrter du, du brækker benene og ender på sygehuset og der i døren står konen med armene krydset og spørger direkte: Bevægede du dig ud på de sorte pister? Manden kan nu vælge og benægt, benægt og benægt - dutter det ikke, så lyv, lyv lyv for helvede. Men du har gennemtænkt det hele og har betalt vidner for at sige det modsatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 23. Februar, 2020 29babygirl29 skrev, for 12 minutter siden: ... Så enten skal du sige at du ikke vil have at han er sammen med andre eller at han må gerne være sammen med andre men der er forbehold. At de ikke må lave 69 eks. Du kan selvfølig ikke være 100 procent sikker på at han vil overholde det, men du kan håbe på det:-) ..... ..... Så måske skulle du prøve det nogle gange? Sluk lyset, sæt noget sexet musik på, luk øjene og prøv at slappe så meget af som du kan, luk tankerne ude og lad ham prøve at slikke dig:-) Det første, du skriver, er netop det, jeg højere oppe påpeger i billedet med slikket foran barnet. Jeg tror simpelthen ikke på, at det er praktisabelt, og du når jo også selv til samme konklusion: Man kan ikke være 100% sikker. Det andet, du skriver, er jeg helt enig i. Af og til må man for forholdets skyld bide tænderne sammen og prøve. I det mindste prøve. Det kan være, at der er løbet megen vand i stranden siden sidst. Selv brød jeg mig ikke at slikke fisse, da jeg var ung. Men nu er det noget af det bedste, jeg ved. Jeg elsker at få kvinderne til at lette fra madrassen, og at de tilmed roser mine tungefærdigheder, gør ikke oplevelsen mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 53 minutter siden: Fantastisk tråd. Det er utroligt så mange spændende problemstillinger, følelsesmæssige dilemmaer m.v. den indeholder, godt hjulpet på vej at de mange fine svar og råd. Reelt er det vel egentligt sekundært om der er tale om et fiktivt scenarie, for det er mit klare indtryk at tråden faktisk har formået at få folk til at tænke en del over egen seksuelle adfærd, ønsker til hvordan man kunne ønske sig en partner kunne håndtere evt åbent forhold, problemstillinger omkring forskellige seksuelle præferencer, at føle sig utilstrækkelig, at ens fornuft vil mere end ens følelser kan håndtere osv osv. Når det så er sagt, må jeg så også indrømme, at "Formuleringerne, opstillingen, tankesættet m.v. er meget maskulint". I det hele taget er der forsøgt indlagt en meget pragmatisk tilgang til noget meget følelsesmæssigt, hvis man lige ser bort fra reaktionerne omkring 69. Jeg hæfter mig ligeledes ved den tilsyneladende "ligegladhed" omkring forholdets fremtid. Nååh, ja hvis modparten bliver forelsket i en anden, ja så må det jo bare være således. Alt sammen meget maskulint. Det udelukker selvfølgelig ikke, at der rent faktisk kan være tale om en kvinde, men jeg savner faktisk mange af de mellemregninger som en typisk kvinde ville krydre indlæggene med. Det jeg reelt godt kunne tænke mig at vide noget mere om, er hvordan fungere forholdet generelt hvilke egenskaber værdier knytter dem sammen, Betragtes forholdet som stærkt følelsesmæssigt eller tale vi mere et slags "fornuft ægteskab" Hvordan har parterne det med angsten for at miste, jalousi m.v videre. Hvorfor ønsker man eksempelvis ikke børn. Er det en fælles beslutning eller den ene af parterne. Det er sådant ganske normalt at man efter 10 års ægteskab føler der måske mangler lidt spænding. Her havde jeg måske forventet at kvinden gav udtryk for, at savne noget opmærksomhed både i kommunikation med også omkring af føle sig speciel, elsket osv Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvorfor det er så vigtigt at sende manden ud for at dyrke sex med andre kvinder, specielt når det skinner igennem, at forskellige præferencer skaber en markant følelse af seksuel utilstrækkelighed hos kvinden, der alligevel forholder sig rimelig afklaret, fornuftig m.v. omkring det overordne projekt, som på mig ikke virker som en selvfølgelighed for at forholdet overlevelse, videreudvikling Kort sagt, jeg savner rigtigt meget at vide hvad kvinden er tilfreds og utilfreds med. Jeg synes så også det er lidt sjovt, at der skulle findes kvinder, der acceptere at de kan brokke sig en ½ time om ugen på et planlagt tidspunkt. Igen vil jeg ikke udelukke det, men blot sige "Vi taler vist ikke om gennemsnitskvinden her" Taler vi et fornuft ægteskab, hvor kvinden egentligt ikke har stor seksuel appetit, tja.... så kunne det godt flytte min holdning omkring hvorfor der mangler rigtig meget kvindelighed i indlægget. Det omkring 69 er jo set med generelle danske øjne lidt "sjovt", men ikke nødvendigvis hvis det udskiftes med en anden etnisk baggrund. Til gengæld kan 69´eren jo sagtens for andre benyttes som billede på, noget mange sagtens kan genkende, nemlig at stort set alle har noget de seksuelt tager afstand fra, og som vil påvirke deres synes på partneren, hvis denne elsker det. Alt i alt tråden er spændende. I dag blev jeg så mere grebet af forskellene på mænd og kvinders måde at formulere sig på. Jeg vil bare sige at vi er bedste venner, har altid været det og ønsker hinandens bedste om det er sammen eller ej. Vi har det fint sammen. Kom mest sammen for at se om vi passede hinanden i et forhold, og det gør vi også. Men igen så er vi først venner og derefter alt andet. Det kunne være jeg lyder maskulin, og det kan have noget med mit job at gøre men er stadig en kvinde. Vores ægteskab var rigtig nok fornufts ægteskab på det tidspunkt. Vi havde været sammen eksklusivt i 4 år og besluttede at der var nogle fordele ved at blive gift så gør vi det, og det kommer os stadig til gode. Til hverdagen passer vi begge to på vores egne sager. Vi begge to har travlt med vores jobs og arbejdstiderne er skævt. Mange gange ser vi ikke hinanden i nogle dage da en af os er på vej mod arbejdet mens den er på vej mod hjemmet. Det er noget vi skal ændre på, men forholdene er ikke helt rigtigt for det lige nu. Det bliver om nogle år. Nogle gange føler jeg at hvis han vil kan han sagtens finde en anden at være sammen med, men jeg mærker at det ikke er nemt for mænd at blive forelsket lige sådan i hvem som helst. Jeg er forelsket i ham og han siger også at han er, men igen så ved jeg ikke at vi føler os bare trygge i hinandens selskab og det liv vi har bygget sammen. Vores sexliv er helt fint når vi har tid til det men arbejdet kommer nogle gange i vejen. Hvis man er træt så er man træt. Det var hans beslutning fra starten at han ikke vil have børn og jeg sagde ok fordi det var ligemeget for mig. Jeg vidste også at hvis jeg tilfældigvis blev gravid ville jeg miste ham så jeg har gjort alt hvad jeg kan for ikke at blive gravid, som også har givet begrænsninger i sexlivet. Sex med kondom for det meste da jeg ikke kunne tåle hormoner mere. Nu er det med afregning af datoer der passer at gøre det ubeskyttet, som også skal passe med fri dage. Det eneste jeg kan sige er at jeg stoler på ham, han har aldrig gjort mig noget som helst ondt, vi har haft vores problemer som vi har bekæmpet sammen og jeg respekterer ham som et menneske og også som et selvstændigt menneske. Han har flere natter sovet alene da jeg var på nattevagter, men aldrig klaget over noget eller fundet en anden så det har imponeret mig. Jeg lige nu har en følelse af at min mand fortjener bedre end mig på alle måder og som sagt føler ikke at jeg lever op som hans partner. Ved ikke hvorfor, men har lyst til at slippe en dejlig person fri så han kan leve et bedre liv. Vi kan begge to klare os økonomisk uden hinanden, og har som sagt igen børn der binder os. Vi har et hus sammen, men det kan altid sælges så No big deal her. Mon det er bare et først skrid til at jeg skubber min mand videre i livet uafhængig af mig. Om mig selv, så har jeg mødt mange mænd i mit liv og haft en ønskeliste af hvilken type mand jeg vil være med og ikke vil være med før jeg dannede par med nogen. Jeg har været i nogle længerevarende forhold før ham, men det blive ikke til noget. Da jeg mødte ham jeg er sammen med lagde jeg alle kort på bordet om hvem jeg er, hvad jeg ønsker og hvordan livet skal gå for os. Jeg er ikke typen som behøver de trygge rammer af ægteskab, børn og familie. Jeg er optaget nok i mit liv med andre ting at jeg ikke føler den tomrum overhovedet. Arbejder meget med børn af alle alder også så får rigtigt med børne sødme på jobbet. Der er ingen mystik for mig med mænd og kvinders krop da jeg har set alt der kan ses af mennesker, og heller ikke så meget med følelser også da jeg også har hørt om alle mulige typer mennesker og deres måde at leve livet på eller tænke på. Men det er mig, og han er omvendt mig i det felt. Derfor er han velkommen til at udforske sig selv og så selv bestemme hvad han vil efter han har haft flere oplevelser. Tja....nu er jeg selv gået i sidespor med alt, og ved ikke engang hvorfor jeg behøver at snakke om det. Måske på grund i mit profession at jeg skal lægge øre til andres livs problemer, uden at kunne udtrykke mine egne og så samtidig ikke have tid til den jeg har lyst til at være sammen med. Vi har oplevet mange ting gennem vores tid, rejst alle steder der var spændende og prøvet mange ting samme så det har slet ikke været en dårlig oplevelse. Jeg er glad for den tid vi har været sammen, men er ikke 100% sikker på om jeg vil resten af livet med ham eller ej. Den dag jeg også er helt afklaret med det vil jeg se tingene på en anden måde måske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 23. Februar, 2020 Uanset hvis TS reelt er en kvinde med disse problemer eller ikke, så er problemstillingen jo meget simpel (ja jeg er mand): Han må gerne opsøge GP, men ikke dyrke 69. Simple rules. Så er det jo bare op til ham at sige: "Ok skat, vi har en aftale". Vil han hellere skilles fordi 69'er med GP er det vigtigste i hans liv, så may be it. Det er i det fald hans valg, ikke TS. Og hvis så, er han nok unik. Kan ikke forestille mig at de mænd findes som vælger kvinden de skal leve med udfra hvis hun kan lide 69 eller ikke. Findes de mænd, så skal de sørme være heldige hvis alt det andet også falder på plads. Og når det er sagt, vil jeg gerne tilføje at det der med 100 % ærlighed overfor hinanden, er noget nonsens. Rigtig kærlighed bygger ikke på att vi deler alt. Et helt menneske bliver man ikke af at stole på og kende nogen anden. Det bliver man af at stole på og kende sig selv. Og først når man gør det kan man elske nogen anden, med alt hvad det indebærer af tolerance, respekt og ønsken om alt det bedste for det menneske. Jalousi og følelse af mindeværdighed kommer ikke af att andre mennesker vil noget eller gør noget for sin egen skyld. Det kommer indifra, og det kan man kun komme til livs med at arbejde med sig selv. Ikke med krav på andre. Det der med at "det er bedre for ham/hende at leve med nogen anden, ja jeg elsker ham/hende men han/hun bliver lykkeligere med nogen anden så derfor ...." Det har jeg hørt så mange gange i vennekredsen gennem årene og har lært at den som siger det egentlig mener: "Jeg er i tvivl om hvis jeg egentlig vil med ham/hende men det klarer jeg ikke at udmelde hverken for mig eller ham/hende, så istedet så stiller jeg mig op og spiller rollen af et stort og ansvarsfuldt menneske som prioriterer min elskedes lykke frem for min egen." Når man egentlig gør det modsatte: tager ansvaret fra sin modpart og nedværderer hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Februar, 2020 Når jeg sidder og læser den her tråd, er min første reaktion: Det er da helt tosset. At finde det ok at sende manden til en GP, men han må ikke slikke. Men han må godt stikke dilleren i hende. WHAT? Næste reaktion: Kommer til at tænke på en anden tosset tråd, med et lige så forskruet emne og synspunkter: Jeg er konen. Også i den tråd var der en lidt sær syntax. Jeg tror der sidder en og more sig over at så mange kommer med råd og betratninger - men så går den søndag jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 23. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Jeg tror der sidder en og more sig over at så mange kommer med råd og betratninger - men så går den søndag jo Som sædvanligt har TheVoice udtrykt sig mere diplomatisk, og mere omfangsrigt, men mon egentlig ikke han og Aarhuselsker, basalt set prøver at udtrykke det samme synspunkt. Hvis ja, så er jeg enig med dem, og også jeg finder det trættende, hvis vi bliver taget ved næsen af en mandlig skribent, og vi alle af bare velvilje hopper i med begge ben. Det er nu op til alle om de tvivler, og hvis de gør, om de vil lade tvivlen komme trådstarter til gode. Jeg gider bare ikke respektløse brugere, der bruger forum til under dække at tage pis på os alle sammen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 21 minutter siden: Jeg vil bare sige at vi er bedste venner, har altid været det og ønsker hinandens bedste om det er sammen eller ej. Vi har det fint sammen. Kom mest sammen for at se om vi passede hinanden i et forhold, og det gør vi også. Men igen så er vi først venner og derefter alt andet. Det kunne være jeg lyder maskulin, og det kan have noget med mit job at gøre men er stadig en kvinde. Vores ægteskab var rigtig nok fornufts ægteskab på det tidspunkt. Vi havde været sammen eksklusivt i 4 år og besluttede at der var nogle fordele ved at blive gift så gør vi det, og det kommer os stadig til gode. Til hverdagen passer vi begge to på vores egne sager. Vi begge to har travlt med vores jobs og arbejdstiderne er skævt. Mange gange ser vi ikke hinanden i nogle dage da en af os er på vej mod arbejdet mens den er på vej mod hjemmet. Det er noget vi skal ændre på, men forholdene er ikke helt rigtigt for det lige nu. Det bliver om nogle år. Nogle gange føler jeg at hvis han vil kan han sagtens finde en anden at være sammen med, men jeg mærker at det ikke er nemt for mænd at blive forelsket lige sådan i hvem som helst. Jeg er forelsket i ham og han siger også at han er, men igen så ved jeg ikke at vi føler os bare trygge i hinandens selskab og det liv vi har bygget sammen. Vores sexliv er helt fint når vi har tid til det men arbejdet kommer nogle gange i vejen. Hvis man er træt så er man træt. Det var hans beslutning fra starten at han ikke vil have børn og jeg sagde ok fordi det var ligemeget for mig. Jeg vidste også at hvis jeg tilfældigvis blev gravid ville jeg miste ham så jeg har gjort alt hvad jeg kan for ikke at blive gravid, som også har givet begrænsninger i sexlivet. Sex med kondom for det meste da jeg ikke kunne tåle hormoner mere. Nu er det med afregning af datoer der passer at gøre det ubeskyttet, som også skal passe med fri dage. Det eneste jeg kan sige er at jeg stoler på ham, han har aldrig gjort mig noget som helst ondt, vi har haft vores problemer som vi har bekæmpet sammen og jeg respekterer ham som et menneske og også som et selvstændigt menneske. Han har flere natter sovet alene da jeg var på nattevagter, men aldrig klaget over noget eller fundet en anden så det har imponeret mig. Jeg lige nu har en følelse af at min mand fortjener bedre end mig på alle måder og som sagt føler ikke at jeg lever op som hans partner. Ved ikke hvorfor, men har lyst til at slippe en dejlig person fri så han kan leve et bedre liv. Vi kan begge to klare os økonomisk uden hinanden, og har som sagt igen børn der binder os. Vi har et hus sammen, men det kan altid sælges så No big deal her. Mon det er bare et først skrid til at jeg skubber min mand videre i livet uafhængig af mig. Om mig selv, så har jeg mødt mange mænd i mit liv og haft en ønskeliste af hvilken type mand jeg vil være med og ikke vil være med før jeg dannede par med nogen. Jeg har været i nogle længerevarende forhold før ham, men det blive ikke til noget. Da jeg mødte ham jeg er sammen med lagde jeg alle kort på bordet om hvem jeg er, hvad jeg ønsker og hvordan livet skal gå for os. Jeg er ikke typen som behøver de trygge rammer af ægteskab, børn og familie. Jeg er optaget nok i mit liv med andre ting at jeg ikke føler den tomrum overhovedet. Arbejder meget med børn af alle alder også så får rigtigt med børne sødme på jobbet. Der er ingen mystik for mig med mænd og kvinders krop da jeg har set alt der kan ses af mennesker, og heller ikke så meget med følelser også da jeg også har hørt om alle mulige typer mennesker og deres måde at leve livet på eller tænke på. Men det er mig, og han er omvendt mig i det felt. Derfor er han velkommen til at udforske sig selv og så selv bestemme hvad han vil efter han har haft flere oplevelser. Tja....nu er jeg selv gået i sidespor med alt, og ved ikke engang hvorfor jeg behøver at snakke om det. Måske på grund i mit profession at jeg skal lægge øre til andres livs problemer, uden at kunne udtrykke mine egne og så samtidig ikke have tid til den jeg har lyst til at være sammen med. Vi har oplevet mange ting gennem vores tid, rejst alle steder der var spændende og prøvet mange ting samme så det har slet ikke været en dårlig oplevelse. Jeg er glad for den tid vi har været sammen, men er ikke 100% sikker på om jeg vil resten af livet med ham eller ej. Den dag jeg også er helt afklaret med det vil jeg se tingene på en anden måde måske. Det er faktisk bare velmenende, at jeg har lavet nogle afsnitsinddelinger. Jeg har kun gjort det for at øge læsevenligheden. Jeg kan så oplyse, at jeg selv har lidt sprogudfordringer, så om afsnittene er lavet grammatisk korrekt aner jeg ikke, men det øger læsevenligheden Tja, hvad skal man sige, eller hvor skal man begynde. Jeg vil starte med at takke for den til og ulejlighed du har brugt på at svare på mit indlæg. Du giver mange oplysninger, som samlet set understøtter det billede du har af dit eget liv og din relation til din mand. Et godt stykke hen af vejen giver det jo fin mening, sådan rent logisk tænkt. Meeeen for pokker hvor lyder det kedeligt, veltilrettelagt og korrekt i mine ører. Nu skal det ikke opfattes som direkte personlig kretik, nok mere en konstatering af, at rigtig mange i denne del af verdenen har rigtig meget fokus på job, karriere og kloge og fornuftige valg. Det er jo alt sammen fint nok, hvis man også husker at lave en balance, så man i ens liv også føler livsglæde, begejstring, begær, dyb kærlighed, humor osv osv. Mange af disse følelser skabes ikke altid af velovervejede valg, men i høj grad også af lysten til at give slip, give pokker i hvad andre mener, andres værdier m.v - Kort sagt også give en selv lov til at lytte til irrationelle følelser og ønsker. Ja, nogle gange synes man at det var en klar fejl, andre gange gav det gode oplevers, minder m.v. at give sig lov til at nyde livet uden at det altid skal holdes op imod noget rationelt, fornuftigt og meningsgivende. Jeg kender dig ikke, men du virker som om den måde du "forvalter" dit liv på er meget meget velovervejet på bekostning af det irationelle, impulsive som virkelig kan få en helt op og køre, og virkelig få en til at føle at man lever. Du har ikke skrevet ret meget om din baggrund. Du har bestemt sikkert en rigtig god uddannelse, godt job m.v. men jeg gætter også på, at du har en anden etnisk baggrund, som hvis man læser dine indlæg får tingene til at falde bedre på plads. Jeg tror reelt ikke det handler om 69 stilling. jeg læser mere dine ord som om du er i en fase, hvor du reelt bruger en del tankevirksomhed på at evaluere dit nuværende liv, sådan alå Er jeg tilfreds, lykkelig, elsker jeg virkelig min mand. Er jeg tilfreds med at mit arbejde fylder rigtig meget, og ligesom er min identitet. Dernæst tænker du sikkert også en del over, om din mand fortjener bedre, fordi du nok har en følelse af, at du ikke helt slår til, eller grundet det som du skrev "han er omvendt i det felt" Derved ikke sagt at 69 ikke betyder noget. Bestemt men måske er det bare episoden der har fået dig til at revurdere dit liv. Det er faktisk klogt engang imellem at bruge en del tanker på om man får det ud af livet som man kunne tænke sig. Det er ikke sikkert det fører til nogle markante forandringer, men det kan i hvert fald skabe en personlig afstemning af ens tilfredshed, modsat den gruppe mennesker der blot taler en pokkers masse om alt det de vil, men totalt glemmer at det også kræver handling. Jeg har ikke noget konkret råd til dig, og jeg opfatter egentlig at du mere har behov for at kunne tale 100% frit med nogle, vende nogle tanker osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 23. Februar, 2020 Bananas skrev, for 42 minutter siden: Uanset hvis TS reelt er en kvinde med disse problemer eller ikke, så er problemstillingen jo meget simpel (ja jeg er mand): Han må gerne opsøge GP, men ikke dyrke 69. Simple rules. Så er det jo bare op til ham at sige: "Ok skat, vi har en aftale". Vil han hellere skilles fordi 69'er med GP er det vigtigste i hans liv, så may be it. Det er i det fald hans valg, ikke TS. Og hvis så, er han nok unik. Kan ikke forestille mig at de mænd findes som vælger kvinden de skal leve med udfra hvis hun kan lide 69 eller ikke. Findes de mænd, så skal de sørme være heldige hvis alt det andet også falder på plads. Og når det er sagt, vil jeg gerne tilføje at det der med 100 % ærlighed overfor hinanden, er noget nonsens. Rigtig kærlighed bygger ikke på att vi deler alt. Et helt menneske bliver man ikke af at stole på og kende nogen anden. Det bliver man af at stole på og kende sig selv. Og først når man gør det kan man elske nogen anden, med alt hvad det indebærer af tolerance, respekt og ønsken om alt det bedste for det menneske. Jalousi og følelse af mindeværdighed kommer ikke af att andre mennesker vil noget eller gør noget for sin egen skyld. Det kommer indifra, og det kan man kun komme til livs med at arbejde med sig selv. Ikke med krav på andre. Det der med at "det er bedre for ham/hende at leve med nogen anden, ja jeg elsker ham/hende men han/hun bliver lykkeligere med nogen anden så derfor ...." Det har jeg hørt så mange gange i vennekredsen gennem årene og har lært at den som siger det egentlig mener: "Jeg er i tvivl om hvis jeg egentlig vil med ham/hende men det klarer jeg ikke at udmelde hverken for mig eller ham/hende, så istedet så stiller jeg mig op og spiller rollen af et stort og ansvarsfuldt menneske som prioriterer min elskedes lykke frem for min egen." Når man egentlig gør det modsatte: tager ansvaret fra sin modpart og nedværderer hende. Rigtig godt indlæg og gode vinkler og tanker. Du er sgu klog og vis mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 23. Februar, 2020 Lady C skrev, for 3 timer siden: Dernæst vil jeg sige at det er ganske normalt at der er visse ting som er forbeholdt ens partner og som man ikke deler med andre i et åbent forhold. F eks at kysse eller at sove sammen. Der kan også være stillinger man kun dyrker med sin partner og ikke andre jeg vil faktisk mene at hvis man skal bevare et sundt forhold til sin primære partner /kone / kæreste, ja så er det nødvendigt at der er nogle ting, man KUN gør med sin faste partner. Din mand har fået en stor og flot gave af dig ved at få lov at dyrke sex med andre kvinder. Nu bør han skatte den gave ved at vise dig at han kan håndtere den tillid du viser ham. Denne tråd bliver vist meget lang, men denne udtalelse modsiger sig sig selv, mere end resten af tråden. 69er og analsex er forebeholdt noget manden dyrker med sin partner, altså hendeder123 som ikke ønsker at dyrke disse former, hvorfor manden med konens akklamation besøger en GP. Her må han altså heller ikke få sin lyst styret WTF. Min partner ønsker heller ingen oralsex hverken den ene aller anden vej, hvilket jeg selvfølgelig respekterer. Dette har desværre ikke medført, at der er kommet tilbud om at jeg kunne købe mig til det ude i byen. Hvis min partner havde et stort ønske om at udføre analsex på en mand med en strap on, ville jeg nok anbefale en Gigolo, da jeg ikke ønsker mine grænser overskredet. I en anden tråd, var der faktisk en GP, som skrev at den største fare for GP-erhvervet, var at konerne begyndte at give 2 blowjob om ugen af 10 minutters varighed. Hvilket nok er den største sandhed i længere tid. @hendeder123 - Mænd besøger Glædespiger, for at få det de ikke får derhjemme. Det medfører ikke at vi elsker vores partner mindre, eller opfatter hende som minde værd, nærmest tværtimod. Forholdet til vores partner er andet og mere end pik og patter, selvom du ikke ønsker at indse det. BR 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 23. Februar, 2020 Barske Rødskæg skrev, for 8 minutter siden: Denne tråd bliver vist meget lang, men denne udtalelse modsiger sig sig selv, mere end resten af tråden. 69er og analsex er forebeholdt noget manden dyrker med sin partner, altså hendeder123 som ikke ønsker at dyrke disse former, hvorfor manden med konens akklamation besøger en GP. Her må han altså heller ikke få sin lyst styret WTF. Min partner ønsker heller ingen oralsex hverken den ene aller anden vej, hvilket jeg selvfølgelig respekterer. Dette har desværre ikke medført, at der er kommet tilbud om at jeg kunne købe mig til det ude i byen. Hvis min partner havde et stort ønske om at udføre analsex på en mand med en strap on, ville jeg nok anbefale en Gigolo, da jeg ikke ønsker mine grænser overskredet. I en anden tråd, var der faktisk en GP, som skrev at den største fare for GP-erhvervet, var at konerne begyndte at give 2 blowjob om ugen af 10 minutters varighed. Hvilket nok er den største sandhed i længere tid. @hendeder123 - Mænd besøger Glædespiger, for at få det de ikke får derhjemme. Det medfører ikke at vi elsker vores partner mindre, eller opfatter hende som minde værd, nærmest tværtimod. Forholdet til vores partner er andet og mere end pik og patter, selvom du ikke ønsker at indse det. BR Om det bliver en lang tråd ? Måske, men bestemt interessant. Jeg har ikke så mange kommentarer til dit indlæg, andet end en undring over, din tolkning af @Lady C indlæg. Jeg synes nu ikke at hun giver udtryk for noget modstridende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 2 timer siden: Ellers tak. Om jeg aldrig finder en anden mand der er ok med at jeg ikke vil så vil jeg hellere være single. Om der bliver sagt at alle andre positioner end den giver sygdom og det er det eneste man må fra nu af vil jeg hellere ikke. Hvorfor tror du at man skal finde sig i alt muligt, hvis man ikke vil så vil man ikke. Det er noget vi selv bestemmer og kan ikke tvinges til. Havde jeg vidst før vi blev gift at det er noget han tænder på så ville jeg ikke giftes med ham. Da vi startede vores forhold vidste han præcis hvad der ikke er for meget og gik med til det. Der er ikke noget der kom bag på ham. Han vidste også at jeg vil ikke binde ham for evigt fra min side. At han stadig er med mig er hans eget valg, og hvis han stadig vil så ved han hvad jeg går for og ikke gøre. Tror jeg vil svar dig i om. Vil ikke bringe tråden af sport ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 23. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Om det bliver en lang tråd ? Måske, men bestemt interessant. Jeg har ikke så mange kommentarer til dit indlæg, andet end en undring over, din tolkning af @Lady C indlæg. Jeg synes nu ikke at hun giver udtryk for noget modstridende. Jeg syntes det er modstridende at skrive."Dernæst vil jeg sige at det er ganske normalt at der er visse ting som er forbeholdt ens partner og som man ikke deler med andre i et åbent forhold.", Når det netop er de ting partneren ikke ønsker at dele. Hvis partneren havde ønsket at dele 69 og analsex, og ikke ønskede at manden fik dette hos en GP fordi dette skulle være forbeholdt deres forhold havde det været i orden. Denne hverken eller er modstridende i min optik, men jeg respekterer at du har en anden holdning. GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 23. Februar, 2020 Barske Rødskæg skrev, Lige nu: Jeg syntes det er modstridende at skrive."Dernæst vil jeg sige at det er ganske normalt at der er visse ting som er forbeholdt ens partner og som man ikke deler med andre i et åbent forhold.", Når det netop er de ting partneren ikke ønsker at dele. Hvis partneren havde ønsket at dele 69 og analsex, og ikke ønskede at manden fik dette hos en GP fordi dette skulle være forbeholdt deres forhold havde det været i orden. Denne hverken eller er modstridende i min optik, men jeg respekterer at du har en anden holdning. GP Jeg har nu læst det i relation til @Lady C og tolker det som der er ting i et forhold begge parter gør og nyder, som man ikke deler med andre. Med den smule erfaring jeg har fra folk der at valgt at leve i åben forhold, har jeg indtryk af, at det er meget normalt at man ikke deler alt eller at man har indført nogle regler og begrænsninger. Set i relation til trådopretteren kan jeg sagtens se disharmonien i, hvis man antager at bevæggrunden til at manden må have andre kvinder er "Da jeg ikke kan give dig noget bestemt som du holder af, sætter giver jeg dig muligheden får at du kan få det opfyldt andre steder" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 29 minutter siden: Det er faktisk bare velmenende, at jeg har lavet nogle afsnitsinddelinger. Jeg har kun gjort det for at øge læsevenligheden. Jeg kan så oplyse, at jeg selv har lidt sprogudfordringer, så om afsnittene er lavet grammatisk korrekt aner jeg ikke, men det øger læsevenligheden Tja, hvad skal man sige, eller hvor skal man begynde. Jeg vil starte med at takke for den til og ulejlighed du har brugt på at svare på mit indlæg. Du giver mange oplysninger, som samlet set understøtter det billede du har af dit eget liv og din relation til din mand. Et godt stykke hen af vejen giver det jo fin mening, sådan rent logisk tænkt. Meeeen for pokker hvor lyder det kedeligt, veltilrettelagt og korrekt i mine ører. Nu skal det ikke opfattes som direkte personlig kretik, nok mere en konstatering af, at rigtig mange i denne del af verdenen har rigtig meget fokus på job, karriere og kloge og fornuftige valg. Det er jo alt sammen fint nok, hvis man også husker at lave en balance, så man i ens liv også føler livsglæde, begejstring, begær, dyb kærlighed, humor osv osv. Mange af disse følelser skabes ikke altid af velovervejede valg, men i høj grad også af lysten til at give slip, give pokker i hvad andre mener, andres værdier m.v - Kort sagt også give en selv lov til at lytte til irrationelle følelser og ønsker. Ja, nogle gange synes man at det var en klar fejl, andre gange gav det gode oplevers, minder m.v. at give sig lov til at nyde livet uden at det altid skal holdes op imod noget rationelt, fornuftigt og meningsgivende. Jeg kender dig ikke, men du virker som om den måde du "forvalter" dit liv på er meget meget velovervejet på bekostning af det irationelle, impulsive som virkelig kan få en helt op og køre, og virkelig få en til at føle at man lever. Du har ikke skrevet ret meget om din baggrund. Du har bestemt sikkert en rigtig god uddannelse, godt job m.v. men jeg gætter også på, at du har en anden etnisk baggrund, som hvis man læser dine indlæg får tingene til at falde bedre på plads. Jeg tror reelt ikke det handler om 69 stilling. jeg læser mere dine ord som om du er i en fase, hvor du reelt bruger en del tankevirksomhed på at evaluere dit nuværende liv, sådan alå Er jeg tilfreds, lykkelig, elsker jeg virkelig min mand. Er jeg tilfreds med at mit arbejde fylder rigtig meget, og ligesom er min identitet. Dernæst tænker du sikkert også en del over, om din mand fortjener bedre, fordi du nok har en følelse af, at du ikke helt slår til, eller grundet det som du skrev "han er omvendt i det felt" Derved ikke sagt at 69 ikke betyder noget. Bestemt men måske er det bare episoden der har fået dig til at revurdere dit liv. Det er faktisk klogt engang imellem at bruge en del tanker på om man får det ud af livet som man kunne tænke sig. Det er ikke sikkert det fører til nogle markante forandringer, men det kan i hvert fald skabe en personlig afstemning af ens tilfredshed, modsat den gruppe mennesker der blot taler en pokkers masse om alt det de vil, men totalt glemmer at det også kræver handling. Jeg har ikke noget konkret råd til dig, og jeg opfatter egentlig at du mere har behov for at kunne tale 100% frit med nogle, vende nogle tanker osv. Du har tolket alt rigtigt for mig. Det er præcis også det jeg er i gang med lige nu med mine tanker. Jeg er ikke helt dansker, og kan ikke oplyse mere om mig selv da jeg har en meget unik baghistorie som vil gøre mig let genkendelige. Men tak til allesammen. Jeg havde rigtig brug for en gang være den der kan ærligt sige det jeg vil sige til nogle som ikke har noget med mig og ham at gøre. Derfor nævner jeg heller ikke pigen fordi hun har intet med det at gøre. Det er mærkeligt at være tavs overfor min mand lige nu når jeg har tankerne i hovedet men jeg holder på vores aftale og snakker om alt om nogle dage. I mellem tiden kan jeg bearbejde det jeg vil lægge ud den dag. Jeg er ikke sur, heller ikke helt ked af det. Jeg tænker bare stille og roligt. Tænkte I vil kunne hjælpe mig lidt med tankerne. I behøver ikke at bekymre jer over at nogen gør nar af jeg. Det er ikke det der er hensigten. Igen er taknemmelig for de svar jeg fik. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Februar, 2020 Barske Rødskæg skrev, for 9 minutter siden: Jeg syntes det er modstridende at skrive."Dernæst vil jeg sige at det er ganske normalt at der er visse ting som er forbeholdt ens partner og som man ikke deler med andre i et åbent forhold.", Når det netop er de ting partneren ikke ønsker at dele. Hvis partneren havde ønsket at dele 69 og analsex, og ikke ønskede at manden fik dette hos en GP fordi dette skulle være forbeholdt deres forhold havde det været i orden. Denne hverken eller er modstridende i min optik, men jeg respekterer at du har en anden holdning. GP Min pointe er at det er helt ok og ret almindeligt at der er ting man ikke ønsker at en tredje part indgår i. Trådooretter skriver ganske vist at hun ikke bryder sig om oral sex men at det er ok for hende at ægtefællen dyrker dette med en anden kvinde. Blot ikke i en 69 . Om man kan forstå det eller sætte sig ind i det er faktisk underordnet. Vi har alle vores små særheder og forskelligheder og det skal man ikke skamme sig over. Det er helt ok. Nu kender jeg flere der lever i åbent forhold eller polygamt hvilket jeg også selv har gjort og for at et sådan forhold skal kunne overleve med de udfordringer der er, er det altafgørende at man tager hensyn til hinanden og ikke tager " hele hånden" bare fordi man får tilbudt fingeren. Men det kræver altså også masser af kommunikation parterne imellem. Hvor går grænserne? Hvad er ok og hvad er ikke? Det er ikke op til andre at vurdere hvilke grænser der er ok at have og hvilke der ikke er. Man er ikke forkert eller mærkelig fordi man har den grænse og føler det man nu engang føler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Februar, 2020 Enig. Og der et ting vi som første eller tredje part ikke kan..eller vil forstå. I min verden er det at skille tingene ad.essientelt, sex er et og kærlighed et andet? Hvor min film dog knækker lidt her. Er at på den ene side giver ts.sin mand fri? Fordi han er uerfaren og hun gerne vil give ham mulighed for at afprøve andre sider af sit sexliv. Og samtidig også vil begrænse han i samme? Bla grundet en 69 er? Han må godt få sutter Puk og må også slikke fisse??? Øhh. Jeg er ikke helt med. Sidst vil hun ikke kunne respektere at han evt fik en SM oplevelse med ham som underdanig? Hun ved jo med al tydelig ikke hvad det går ud på. Jeg har sku aldrig været mere i kontrol, og føler mig som mand, før jeg havde sådanne oplevelser. Mit råd til @Hendeder123 må være giv slip. Eller giv lov, og vær glad for at din mand holder fast ved dig. De bedste ønsker for jeres forhold.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 24. Februar, 2020 Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden: Som sædvanligt har TheVoice udtrykt sig mere diplomatisk, og mere omfangsrigt, men mon egentlig ikke han og Aarhuselsker, basalt set prøver at udtrykke det samme synspunkt. Hvis ja, så er jeg enig med dem, og også jeg finder det trættende, hvis vi bliver taget ved næsen af en mandlig skribent, og vi alle af bare velvilje hopper i med begge ben. Det er nu op til alle om de tvivler, og hvis de gør, om de vil lade tvivlen komme trådstarter til gode. Jeg gider bare ikke respektløse brugere, der bruger forum til under dække at tage pis på os alle sammen. Venlig hilsen Rejsenetværk Alle er vist klar over at der måske er en mand bag denne tråd, men derfor kan vi jo godt diskutere sagen principielt. Emnet er jo interessant nok. Jeg synes ikke det er spild af tid, selvom personen bag måtte være fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Februar, 2020 People Pleaseren skrev, for 1 minut siden: Alle er vist klar over at der måske er en mand bag denne tråd, men derfor kan vi jo godt diskutere sagen principielt. Emnet er jo interessant nok. Jeg synes ikke det er spild af tid, selvom personen bag måtte være fake. Sagen er bestemt en principiel diskussion værd, hvis emnet var blevet oprettet på den præmis. Men det er emnet ikke. Emnet er blevet oprettet under foregivelse af, at udgangspunktet er personligt, og fra en gift kvinde. Det vil alt sammen være ok, hvis vi tror på at det er tilfældet. Og hvis nogle vil diskutere emnet, som om de tror på, at det ikke er en mand der står bag, så står det alle frit for at gøre det. Men eftersom, at jeg ikke tror på at der står en kvinde bag. Så ønsker jeg ikke at bidrage til, at en mand kan sidde tilbage med den tilfredsstillelse, at det er lykkedes for ham, at gøre tykt nar af os alle sammen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 24. Februar, 2020 jer der tror det er en kvinde som sidder bag den profil, er en smule naive og blåøjet. Hvis det er en mand, som jeg er 100 procent sikker på, så er det virkeligt sygt det her, at føre så mange bag lyset. Jeg har det ligesom rejse, vil heller ikke bidrage med noget her, så personen får den tilfredsstilelse ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1956 Skrevet 24. Februar, 2020 RunningMann skrev, 1 time siden: , vil heller ikke bidrage med noget her, så personen får den tilfredsstilelse ... -og det gør du jo så alligevel, endda 2 gange i tråden......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) RunningMann skrev, for 4 timer siden: jer der tror det er en kvinde som sidder bag den profil, er en smule naive og blåøjet. Hvis det er en mand, som jeg er 100 procent sikker på, så er det virkeligt sygt det her, at føre så mange bag lyset. Jeg har det ligesom rejse, vil heller ikke bidrage med noget her, så personen får den tilfredsstilelse ... Jeg er også tilbøjelig til at tænke at det er en mand der sidder bag oplægget . @TheVoice gav en udmærket redegørelse for hvorfor man som læser får den mistanke. Men egentlig er jeg lidt ligeglad . For emnet er interessant. Og ikke urealistisk eller usandsynligt. Så man kan sagtens debattere emnet ud fra et princip. Der er jo mange der lever i åbne forhold eller polygame forhold. Giver hinanden lov til eventyr og umiddelbart virker det jo som et paradisisk scenarie men når man er i paradis ( eller tror man er det ) så må man aldrig glemme at i paradis er der også en slange. En slange der kan ødelægge det hele og smide en ud af himmerige. Så jeg synes det er interessant at debattere denne slange. Hvor er den ? Hvad er den og hvornår kan den finde på at dukke op ? Det der for den ene part kan synes ganske uskyldigt ( en 69èr ) eksempelvis ( når nu det alligevel er tilladt at dyrke andre damer/mænd ) - kan for den anden part være knusende og sårende fordi den anden part forbinder det med noget meget intimt . Måske er det ikke intimt for den ene part - men det er det for den anden part. Det kan også være noget så " uskyldigt " som at flette fingre. Hvor den ene part synes det virker helt naturligt og nærmest ikke tænker over det kan det for den anden part være dybt sårende at vide at ens partner har ligget og flettet fingre med sin GP / elsker / sexpartner fordi partneren anser at flette fingre som noget man kun gør hvis man elsker den anden. Det er ikke til at vide hvor slangen befinder sig og derfor bliver man nødt til at snakke åbent om det her hvis man ønsker et velfungerende åbent forhold eller et polygamt forhold. Og det er det der er det interessante ved denne tråd ( i det mindste for mig ) og derfor er det igrunden mindre interessant om oplægshaveren er en kvinde eller en mand der sidder og keder sig . For det er en debat der kan give os alle noget ny viden og indsigt ( hvis man er åben for det ) Og ser man det på den måde ender det faktisk med at være os ( som læsere ) der ender med at grine af oplægsholder og ikke omvendt God dag til alle Redigeret 24. Februar, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg