Hop til indhold

Lukkede debatter

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænker lidt på den idag lukkede debat "Prø li å hør hær", og noterer at detsamme sker næsten hver gang vores ledere føler sig nødt at lukke en streng: Nogle drenge bliver meget opbragt på hinanden og prøver at bevise at den anden er et meget dårligt menneske, og det gør man gennem at citere hinanden op og ned.

Selvfølgelig er det kedeligt at det så nemt bliver sådan, men det er også lidt trist at den slags opførsel faktiskt har magt at få debatterne lukkede.

Sammenligningerne med VL synes jeg personligt bare er latterlige. Og skulle som sådanne ikke være grund til at lukke en debat. VL's nedtur havde kun med to ting at gøre: Thomas måde at håndtere skibet på. Og at Eroguide pludseligt fandtes der som et alternativ. Perfect timing. Havde ikke det sket, havde nok VL rullet videre. Om det er jeg overbevist.

At der siden fandtes/findes skribenter nogen eller mange ikke kunne tåle ... ja men sådan bliver det jo altid. Sådan er det jo også herinde. Jeg skal ærligt sige at her findes folk jeg ikke er særligt begeistret over, og her findes helt sikkert folk der ikke er særligt begeistret over mig.

Men hvordan skal det kunne være anderledes? Vi er jo ikke en klub af ligesindede, kun for at vi er interesserede i købesexuniverset.

Derfor spørger jeg mig om vi ikke skulle kunne tåle det lidt bedre, at ikke være ligesindede?

Det er jo helt åbenbart at debat er noget som lokker rigtigt mange herinde, og fred være med det.

Men lukkede debatter...? Jeg ved ikke, men jeg synes det er en kedelig metode.

Findes der virkelig ikke nogen anden metode at gøre det på? F.eks at vores ledere indimellem deltager, når tonen bliver alt for .... det ene eller det andet.

B

Skrevet

Jeg fatter heller ikke en brik af, hvorfor Århuselskerens streng skulle lukkes så hurtigt. Der var intet "farligt" i den. Der har da været andre strenge, man med langt bedre raison kunne have lukket.

Måske "bunkeren" vil give en uddybende forklaring?

Skrevet

Helt som jeg skrev, blev nogle glade og andre kede af det, sådan er det jo. (Vestager)

Ergo handler vi tit ud fra den mavefornemmelse, vi har, fordi den er rigtig for os, længere er den ikke.

God weekend.

Skrevet

Ergo handler vi tit ud fra den mavefornemmelse, vi har, fordi den er rigtig for os, længere er den ikke. God weekend.

Jeg synes, at det er helt i orden, at strenge bliver lukket, når flueknepperiet mellem nogle hidsigpropper og paragrafryttere bliver for træls at se på. ;)

Med venlig hilsen

:geek:

Skrevet

Mavefornemmelse?? Århh, må jeg være fri. Strengen blev lukket, før vi fik blot noget, der lignede et svar på Århuselskerens spørgsmål:

”Kan det tænkes at det er antallet af indlæg der generer? Eller er det fordi BX helt åbent viser sin glæde ved Nikita? Eller er det fordi, man derigennem kan bringe Nikita ind i dårlig "presse"?”

Men er der alligevel noget ”farligt” i disse spørgsmål, siden Organisatoren vælger at lukke strengen? Er der alligevel noget i Århuselskerens påstand om, at ”Nikita/Borende X-konstellationen” vækker vrede og modvilje?

Selv synes jeg nu, det er at tillægge mig lovlig stor betydning herinde.

En af de strenge, jeg til gengæld synes skulle være lukket, er ”Bella Århus-strengen”. Her bad en bruger, Danish, endda om at få strammet op, men det ignoredes af ”bunkeren”.

Dette gav rum for flere til i fællig at overfalde mig for den ganske harmløse påstand om, at Sidespringerns usmagelige bemærkning ikke kunne opfattes ironisk. Både Oxen, Onslow, Peter Jørgensen, Sidespringeren, denne Fraiser samt Organisatoren selv stod nærmest i kø for at give mig tørt på.

I parentes bemærket finder jeg Organisatorens indlæg her særdeles problematisk. Det er i min optik ikke hans opgave at fare ud og afsige domme over indholdet/holdningen i et indlæg. Kun formen. Så han burde her have været kaldt til orden af Admin.

Ja, jeg fik mange bank for en ganske uskyldig konstatering. Men nu var Nikita jo involveret, så det kan måske forklare forholdet.

Så sker der imidlertid det, at Nikita i den kedelige ”mail-streng” skriver:

”Nu så jeg ikke Sidespringerens kommentar som et angreb. Det tror jeg heller ikke, at X gjorde. Men jeg så det som dybt usmagelig og vildt upassende, og det er jeg (eller X) ikke de eneste, der mener. Der er bare grænser for, hvor meget jeg vil pippe i en anden piges anmeldelse.”

Her får jeg jo 100% ret i min tolkning af Sidespringerens bemærkning. Endda af hovedpersonen selv, hvis holdning de ovenfornævnte brugere ellers havde kloget sig så gevaldigt på med et kvalmende toppunkt i ordet "flirteri".

Nikitas indlæg trækker hermed tæppet helt væk under alle Kloge-Ågerne.

Nu skulle man jo forvente, at sande hædersmænd rykkede ud og i diverse rehabiliteringsindlæg beklagede deres fejltagelse. Men ikke en lyd har man hørt. Total tavshed.

Fraiser, som i ”mail-strengen” fortsat afviste at have taget fejl – selv efter Nikitas sidste indlæg – kan man nok ikke forvente en indrømmelse af, så ridderforblindet, som han er. Ja, man skulle næsten tro, at han er cykelsmed.

Men Organisatoren, som jo er en slags øvrighedsperson herinde, kunne man vel i særlig grad forvente gik i æteren og beklagede sin utidige indblanding til ugunst for mig.

Men i stedet lukker han Århuselskerens streng. Uforståeligt. Hvor er hans dømmekraft henne?

Nu, med et lettere omskrevet Bon Mot af Ricardo, vælter et sjællandsk egetræ jo ikke, blot fordi et par svin gnubber sig op ad det. Men jeg må konstatere, at der herinde er forskel på kong Salomon og Jørgen Hattemager.

Det får mig til at vende tilbage til spørgsmålet: Har Århuselskeren i virkeligheden ret i sine indledende spørgsmål?

Skrevet

egentlig troede jeg BX - at du var så begavet at du forstod at tråden var lukket - og at det så var det...? Det kan jeg så beskæmmet konstatere - at du (ihvertfald ikke i denne omgang ) er ? forhåbentlig er det kun en lapsus og ikke et udtryk for at du vil være knarvorn og trættekær

Skrevet

egentlig troede jeg BX - at du var så begavet at du forstod at tråden var lukket - og at det så var det...? Det kan jeg så beskæmmet konstatere - at du (ihvertfald ikke i denne omgang ) er ? forhåbentlig er det kun en lapsus og ikke et udtryk for at du vil være knarvorn og trættekær
Nej Heine, jeg er faktisk temmelig sur, hvis jeg skal sige det pænt. Om jeg er begavet eller ej, må andre dømme om.

Og rent faktisk: Det var Bananas, der tog problemet med låste strenge op.

Skrevet

det er faktisk meget simpelt og der findes en let måde at gøre det på

rapporteringer:

phpbb forums tillader en rapportering af de individuelle indlæg. Hvis alle har lov til at rapportere et indlæg, så kan admins tage stilling til om det enkelte indlæg rent faktisk overskrider den generelle konsensus for hvad der er ok inden for retningslinierne.

Hvis et indlæg bare får en rapportering, så kan admins vurdere for og imod og give ret eller lade være

hvis der er flere rapporteringer af et indlæg - så er det svært at ignorere...

hver rapportering skal naturligvis begrunde hvorfor indlægget anmeldes jf retningslinierne på forummet.

Når et indlæg overskrider reglerne, så får vedkommende et gult kort (måske første gang bare en henstilling)

Hvis man får et gult kort, så varer det i 3 md. hvis man inden for 3 md får 4 sådanne advarsler, så bliver 4 kort rødt og giver en exit på fx 7 dage

hvis man - når man kommer retur - så får 3 advarsler, så er nr 3 rød og giver en exit på 1 md.

så er man retur igen - nu strammes løkken og advarsel nr 2 er rød og giver en exit på 3 md

og kommer man igen og får den 10 og sidste advarsel - så er exit permanent

Jeg har taget de regler fra et forum jeg kender rigtig rigtig godt med flere tusinde medlemmer - de har næsten aldrig lukkede tråde og tonen er god 99% af tiden.

Det er super let at administrere og det er brugerne der sætter den generelle konsensus for hvad der er ok at sige til hinanden så alle kan være med :)

Skrevet

Jeg tænker lidt på den idag lukkede debat "Prø li å hør hær", og noterer at det samme sker næsten hver gang vores ledere føler sig nødt at lukke en streng: Nogle drenge bliver meget opbragt på hinanden og prøver at bevise at den anden er et meget dårligt menneske, og det gør man gennem at citere hinanden op og ned.

Selvfølgelig er det kedeligt at det så nemt bliver sådan, men det er også lidt trist at den slags opførsel faktiskt har magt at få debatterne lukkede.....

Men lukkede debatter...? Jeg ved ikke, men jeg synes det er en kedelig metode.

Findes der virkelig ikke nogen anden metode at gøre det på? F.eks at vores ledere indimellem deltager, når tonen bliver alt for .... det ene eller det andet.

Ovenstående vil jeg meget gerne tilslutte mig.

Gårsdagens 3-dobbelte indlæg fra Seje Anus var holdt i en særdeles ubehagelig tone og omfattede 5-6 aliasser, han havde set sig sur på – herunder mit eget.

Men eet er tonen, noget andet er substansen, og i sine indlæg fremsatte Seje Anus det synspunkt, at vi andre efter hans opfattelse producerer for få anmeldelser, og at vi derfor skal klappe kaje i debatterne! (”NU TAGER I JER SAMMEN. Ingen nævnt ingen glemt, i ved hvem i er.Kig på jeres egne indlæg, i udgyder det ene generelle indlæg om prostitutionsbranchen efter det andet...Derfor kan jeres indlæg ikke læses som andet end ævl.”). :evil:

Ved at lukke tråden på en ”mavefornemmelse” efter mindre end 1 døgn efterlader Organizer/ledelsen jo brugerne på perronen, mens toget bare kører videre... :?

Vi andre sidder så og tænker:

”Har Seje Anus virkelig ret i, at man som bruger af Eroguide er uvelkommen, hvis man ikke har produceret et bestemt antal anmeldelser, som står i et eller andet forhold til den samlede mængde indlæg?

Jeg har derfor følgende åbne spørgsmål til ledelsen – altså til det samlede triumvirat af ”bestemmergøjer”:

1. Er det ledelsen eller Seje Anus, der fastlægger linjen her på Eroguide? 8-)

2. Har ledelsen evt. samme opfattelse som Seje Anus, nemlig at den enkelte bruger af Eroguide skal producere et antal anmeldelser proportionalt med det samlede antal indlæg, man skriver, eller har den enkelte bruger frie hænder til at skrive i de fora, der findes, så længe tonen er nogenlunde pæn og redelig? :idea:

På forhånd tak.

Venlig hilsen ThorsHammer

P.S.: For god ordens skyld vil jeg lige nævne, at jeg selv har været bruger af Eroguide i mindre end 2 måneder, og at jeg aldrig kommer til at forpligte mig på et bestemt antal anmeldelser pr. måned eller år!

Skrevet

Jeg tror at vi skal se lukkede debatter som et udtryk for at administrationen tager i betragtning, udviklingen tidligere i forum på Venuslogen.dk og Hedomax.com, herunder i særdeleshed udvalgte profil brugere fra disse sites, der nu er aktive her på stedet - inclusiv undertegnede :!:

Administrationen har ihvertfald gjort mig det klart, hvilke bidrag de gerne ser at jeg bidrager med, men også og det i særdeleshed, hvilke de gerne ser at jeg ikke bidrager med i de forkerte sammenhænge.

Som jeg fortolker ledelsens dispositioner, så er der rum for opstart af med VL og Hedomax identiske tråde med tilsvarende potentiale for at gå i selvsving.

For mig at se består forskellen på moderering på Eroguide og VL/Hedomax i, dels i hvilken fase af en trådudvikling, dels på hvilket et grundlag der skrides til at lukke tråden.

Det der her er vigtigt er at tråden lukkes inden at den udvikler sig til at skygge så meget for alt det øvrige gode indhold i forum, at nye potentielle aktive brugere, de ikke dømmer sitet ude som en børnehave inden de når til at beslutte sig for selv at bidrage aktivt i forum på Eroguide.dk

Efter min mening vil det derfor klæde de/os særligt dedikerede brugere at undlade at starte en ny tråd op, i praksis i forlængelse af de forrige tråde som administrationen netop har lukket.

Også selvom en ny tråd behændigt vinkles som helt generelt og rent principiel, det egentlige formål er let gennemskueligt ;)

Vi kender vist alle til at et emne eller et forhold har vores helt særlige interesse, men vi bør respektere at ikke alle andre nødvendigvis er af samme opfattelse som vi :!:

Overvej derfor nøje når du under dække af en ny variant ønsker at genopstarte samme debat som administartionen netop har lukket - er den lukket, bør det respekteres som sådan af brugerne.

Ihvertfald set i forlængelse af forrige tråde der netop har fået en hængelås på.

Det kan så være relevant 1 måned eller mere senere, på ny at debattere samme emne som tidligere, men vent i det mindste til bølgerne har lagt sig fra sidst, til man bringer emnet på banen igen, og gør det kun hvis der er objektiv konkret anledning hertil.

Jeg forestiller mig at administrationen har plottet et tidligere udvalg af aktive brugere på VL og Hedomax, samt er opmærksomme på nye brugere med samme tendenser, de der kan opleves som føler de sig mere lige end andre?

Tror at gamle brugere af andre sites, nu brugere af Eroguide.dk, nye brugere med må vænne sig til at vi er alle lige, vi vil blive behandlet herefter af administrationen, og at de eneste der er mere lige end andre er Administrator, Moderator og Organizer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Nu tog århuselskers tråd, jo egentlig bare noget af mudderkastet op, som den anden blev lukket på..... Der var ret mange tilkendegivelser i århuselskers tråd på, at nu var grænsen vist nået.

Jeg synes det var et klogt træk af administration at lukke tråden. Den førte ikke til noget! Lad os komme tilbage til det gode debatforum, med anmeldelser af piger, debatter om købesex, tråde hvor pigerne kan fortælle lidt om hvordan det fungerer bag facaden osv.

Det der gør Eroguide til et superfedt sted :) som jeg besøger praktisk talt hver dag ;)

og til dem der elsker mudderkast i ytringfrihedens navn..... Start et mudderkast forum og se hvor populært det bliver ;)

thumps up til administrationen fra min side, synes stadig der er højt til loftet

Skrevet

Hej alle

Jeg kan ikke udtale mig på Organizers vegne. Jeg var ikke i kontakt med ham før han lukkede strengen og vi har ikke været i kontakt vedr. hvorfor han lukkede strengen. Jeg ved at Administrator senere også vil give sit besyv med i denne debatstreng.

Jeg kan kun derfor udtale mig på lidt mere generelle vegne.

Der er et udsagn der siger, at der er 5 millioner landstrænere i Danmark. Der er også nogle der har mange ideer til hvordan vi skal ledes dette board. I betragtning af hvor mange brugere der er på Eroguide tror jeg dog, at det drejer sig om 1 %, de resterende 99 % af de 2100 brugere hører vi intet til på det område. Det skal ikke forstås som nogen kritik sålænge ideerne afleveres på en sober måde, hvilket de fleste også gør på denne debatstreng.

Både Organizer, Admininstrator og jeg bruger mange timer af vores fritid hver uge på at lede dette sted. Jeg tror jeg bruger 15-20 timer om ugen, ulønnet naturligvis. På et tidspunkt spurgte vi en meget aktiv bruger herinde, om han ville hjælpe til, svaret var nej. Da vi søgte en ny hjælper til moderationen, kom der kun 3 ansøgninger. Hvis nogen har lyst til at give en hånd med så skriv en PM til mig, vi kunne faktisk godt bruge noget hjælp, og det mener jeg !

Som Moderator, Organizer og Administrator oplever vi tit, at vi bliver beskyldt for mangt og meget, også fra kendte brugere af denne side. Vi oplevede det specielt da Organizer blev udnævnt hvor en bruger herinde kørte en smæde- og rygtekampagne med bl.a. usande beskyldninger mod ham på chatten og infame indlæg mod ham i debatterne, og hadet mod Organizer fra brugeren er der vist endnu. Jeg oplevede at jeg på chatten blev beskyldt af en anden for at være Nikita, som nogen allerede også ved/så selv, fordi nogen mente hun fik særbehandling herinde, hvilket fra andre brugere blev gentaget på PM. Jeg er blevet beskyldt på PMs for at være årsag til andres død og ulykke fordi jeg slettede flere anmeldelser hvor anmelderen skrev at pigen havde en kønssygdom. Jeg oplever løbende at få henvendelser fra folk på PMs og på chatten, som mener at andre skal smides ud, at andre skal have advarsler, at det er for højt til loftet, at der er for lavt til loftet, at pigerne skal have særbehandling, at pigerne skal smides ud, og sådan kunne jeg blive ved. Vi oplever også folk, som mener at nu skal den og den streng lukkes, nu vil vi have ro, nu gider vi ikke at Eroguide skal være en krigsskueplads, vi oplever at andre mener det modsatte, at der skal være plads til at sparke manden ned i stedet for at gå efter bolden billedelig talt, at intet skal låses, og at det skal være the wild wild west.

Jeg må slå en ting fast, vi kan ikke gøre alle tilfredse. Det er umuligt. Det må I alle accepterer. Sådan er det altså. En ledelse er sat til at lede, og det er så det vi gør.

Der er ingen tvivl om at Administrator, Organizer og mit formål med at drive siden er, at det skal være et hyggeligt, sjovt og rart sted, hvor vi kan få masser af forbrugerinformation om massagepiger i form af anmeldelser og hvor vi kan diskutere om alt muligt. Vi ønsker at der skal være meget højt til loftet, og derfor skrider vi kun i nødstilfælde til eksklusioner af folk, vi sletter meget sjældent indlæg, og låser også sjældendt. Men alt med måde jo.

Vi forsøger at drive forummet så godt som vi synes vi kan, stedet oplever en massiv succes på ekstrem kort tid, så det opfatter vi som om at noget af det vi gør er rigtigt. Vi er kun mennesker, vi kan lave fejl og det gør vi da også. Vi er ikke ufejlbarlige. Derfor må I alle hjertens gerne kritisere os alt det I vil, og jeres holdning vil vi da alle skrive bag øret, og evt diskutere nærmere på vores interne forum og det kan sagtens være at vi også tager ved lære af noget af jeres kritik, vi er jo som sagt ikke ufejlbarlige.

Jeg synes også at det meste af den kritik der er kommet på denne debatstreng har været sober med en enkelt undtagelse, og sådan en sober kritik er yderst velkommen. Jeg kan naturligvis ikke tale på Organizers vegne og har heller ikke indsigt i hans tanker, så i det konkrete tilfælde kan jeg ikke give hans forklaring på at han låste den streng som diskuteres. Jeg kan bare som andre i denne og den pågældende streng se, at der var en opfattelse blandt nogen, at strengen skulle lukkes, var en børnehavestreng mv, og det kan sagtens være at Organizer også mente dette, uden at jeg ved det.

Derudover synes jeg, at al rygtedannelse om Organizer, Administrator og jeg, som vi også ved eksisterer, og hvor 99 % af det er løgn samt tillæggelse af motiver vi ikke har, det synes jeg ikke er sober kritik ! Kritiser os på vores handlinger, ikke på det andet. Det synes jeg er et rimelig krav.

Kan alle have en god weekend. :)

Skrevet

Da jeg i går aftes læste Borende X's bandbulle mog sitet og ledelsen i almindelighed og mit handle i særdeleshed, var min første indskydelse at skrive et svar i form af en bredside.

Belært af bitter erfaring valgte jeg dog at sove på det, da indlægget ellers ville have oset af testosteron og patos.

Moderator valgte samme taktik, og har nu begået et fremragende indlæg, som til fulde illustrerer det dilemma, som ledelsen alt for ofte står i, ja faktisk er det svært at tilføje noget, da han har været hele vejen rundt.

Man kan ikke gøre alle tilpas, specielt når der på den ene side står en gruppe husbukke og på den anden en gruppe omfattende handls, der er trætte af førstnævnte, og hvor begge grupper ønsker opbakning til deres linie.

Derfor skriver jeg igen, at jeg ved at låse strengen nok ville gøre nogen glade og andre det modsatte.

Men ledelsen er nu engang ikke sat på jorden for at behage den ene eller anden gruppe, men for at gøre det, vi finder nødvendigt og rigtigt.

Og her kommer så aspektet med mavefornemmelsen ind, for som en anden bemærker her på tråden, så var det min klare fornemmelse, at bemeldte streng blot kørte videre i det spor, som en allerede af moderator lukket tråd kørte i.

Man kan, som det jo tydeligt ses i denne tråd, også her være enig eller uenig heri, men det ændrer ikke på det faktum, at triumviratet er forpligtet over sitet som sådan, og ikke andet, så udbedning af forklaring fra mig på dette og hint kan man efterspørge i en PM, som jeg vil besvare høfligt som sædvanligt, men bestemt ikke på åbent forum, så andre kan fortsætte, hvad der bedst kan kategorisere som spin med det formål for øje, at drage ledelsens kompetancer og myndighed i tvivl.

Rejse skriver et indlæg, som jeg meget gerne vil bakke ham op i, han har jo om nogen bevist, at man kan convertere fra at være en byld i røven til at være et højt skattet medlem, hvis indlæg bliver taget alvorligt, godt gået, og successen blev faktisk opnået alene ved hjælp af lidt velvalgt coaching tilsat lidt gulerod og pisk, stor tak til mine kolleger for at vælge denne løsning.

Nu blev mit indlæg alligevel længere end planlagt, så lad mig afslutte med et par enkelte personlige ord til dig, BX.

Som halvtysker kender du udmærket valgsproget.:

Adel verpflichtet

Det samme gælder for intelligens med efterfølgende højt uddannelsesniveau.

At du besidder begge dele, er de færreste vist i tvivl om, og jeg vil vove den påstand, at hvis du i lighed med os andre havde sovet på din vrede, inden du satte dig til tastaturet, ville dit indlæg have faldet anderledes ud, så det ikke som nu står som en ubehagelig plet på dit regalie.

I ønskes alle en god, fredelig og konstruktiv weekend med alt, hvad der hører til. :)

Skrevet

Fuldstændigt på kornet Admin.

Tak for fyndordet :)

Skrevet
  • Administrator

Hej allesammen,

Jeg bakker Organizer 100% op i hans beslutning om at lukke den omtalte tråd, da det var endnu en tråd der var ved at køre fuldstændig at sporet. Vi arbejder benhårdt på at lave de perfekte rammer for jer herinde, og ønsker også der skal være højt til loftet. Men her skal altså også være hyggeligt og rart for andre brugere.

Som Moderator også er inde på, så bruger vi alle tre utrolig mange timer hver eneste dag på at drive Eroguide.dk på bedst mulige måde. Ofte er det Moderator og Organizer der har den mest aktive rolle med administrationen af siden, men jeg ofte arbejder under motorhjelmen på Eroguide.dk. Men vi diskutere også en masse på vores interne forum, hvor vi f.eks. diskutere hvordan vi bedst muligt håndtere en given sag.

I stedet for at sable en moderator ned, synes jeg hellere i skulle give dem begge et stort skulderklap for det store arbejde de gør herinde. I er naturligvis også altid velkommen til at give os feedback på hvordan vi gør vores arbejde.

God weekend!

Skrevet
  • Author

Eftersom det var mig som startede tråden, og der har skrevets en del siden, så vil jeg bare understrege nogle ting:

1. Jeg mener Eroguide styres og ledes på en eminent måde - på det store hele. Og jeg har absolut ikke sablet nogen ned. Læses det sådan, er det nok flere end enkelte medlemmer som er mer end lovligt følsomme. Mit indlæg skal altså ikke ses som kritik, men mere som et synspunkt på hvad jeg mener kunne gøres lidt anderledes. G-lovers forslag er et eksempel på en anderledes metode.

2. Jeg tilhører absolut ingen gruppe. Og jeg synes faktiskt det er lidt nedladende med alt det her gruppe-snak. Klassiskt magtsprog. Lad os representeres af det vi skriver og placere os venligst ikke i gruppe.

3. Eroguide er indtil videre en aldeles udmærket site, men det skal vel ikke betyde at man ikke kan have sine små meninger?

B

Skrevet

Hej B

Hvordan har du fået den opfattelse at det er dig som sabler nogen ned ? Jeg tror ikke lige det er dig der sigtes tilmen en anden. ;)

Jeg og administrator skriver at kritik er velkommen. Derfor må du da gerne have dine holdninger. Men der er jo forskel på hvordan kritikken leveres, og her hentyder jeg heller ikke til dig.

Prøv at læse vores indlæg igen uden at være i forsvarsdisposition fra starten af. :)

Skrevet

3. Eroguide er indtil videre en aldeles udmærket site, men det skal vel ikke betyde at man ikke kan have sine små meninger?

Korrekt! Men det er jo ikke altid at man skal ytre sine meninger offentligt. Det største problem dette site har er at mange skriver indlæg og svar mens man er "ophidset". Sov på det inden i gir den gas, så finder i ud af at det sku ikke er så vigtige emner vi diskuterer herinde.

Skrevet
  • Author

Kun det faktum at i alle tre i adminstrationen svarer i en streng som denne, er noget af det som gør dette forum specielt.

At i desuden er tre personer som alle har styr på ordene, gør det hele unikt.

3d-applause.gif

Men jeg synes stadig ikke om gruppe-snakket. ;)

B

Skrevet

Hverdagen er fyldt med små mirakler. Dette forum er ét af dem. Tænk at det er muligt at få et forum med s å forskellige brugere til at fungere dag ud, og dag ind.

Ledelsen har en meget vanskelig opgave med at stille alle tilfredse. Og det vil aldrig ske. Og sådan skal det vel heller ikke være?

Jeg synes at vi skal være glade og taknemlige over, at der er en ledelse, inkl. nogle frivillige moderatorer, som vil bruge al den tid som de vitterligt bruger, på os skribenter.

For mig er mavefornemmelser i arbejdet med at vurdere indlæg og tråde gode nok. Ja mere end det. Der er simpelthen ikke tid til noget dybere, og der er ikke tid til at kalde til stormøder i ledelsen, når noget brænder på.

Lukning af tråde. Det er jo ikke noget personligt, moderatorer lukker bare en tråd i det samlede forums interesse. Længere er den ikke.

Hvis brugere af forum føler at emnet ikke er færdigt, er det jo bare at åbne en ny tråd, og køre videre.

Tak.

Skrevet

Tak til Organisator og de andre for respons.

Den blev jeg nu ikke så meget klogere af, udover at I udfører et kæmpearbejde. Men det vidste jeg sådan set godt i forvejen, og I må endelig ikke få den opfattelse, at jeg ikke skatter dette. Det har jeg faktisk flere gange tidligere givet udtryk for, både på PB og i forum.

Nu skriver Organisatoren imidlertid:

Det samme gælder for intelligens med efterfølgende højt uddannelsesniveau.

At du besidder begge dele, er de færreste vist i tvivl om, og jeg vil vove den påstand, at hvis du i lighed med os andre havde sovet på din vrede, inden du satte dig til tastaturet, ville dit indlæg have faldet anderledes ud, så det ikke som nu står som en ubehagelig plet på dit regalie

.

Når jeg tillægges både intelligens og højere uddannelse, ved jeg ikke helt, om det er spydigt ment. Men hvis det er reelt nok, vil du sikkert også forstå, at jeg ikke blev en brik klogere af din udmelding om ”mavefornemmelse”. Jeg havde da regnet med en ordentlig begrundelse.

Det gjorde mig sur.

Jeg kan heller ikke se, at du forholder dig til indholdet af min kritik, særligt din rolle i Bella-strengen. Du kritiserer sådan set blot, at jeg kritiserer.

Jeg spekulerer over, hvad du mener med "en ubehagelig plet på mit regalie". Jeg formoder, at du mener ”generalieblad”. Men skal det forstås på den måde, at I fører en ”sort bog” over brugerne herinde?

Men ellers må I have en fredfyldt og "konstruktiv" søndag

Skrevet

Kunne jo bare give 3 dages skrive "Ban" til dem der ikke kan tale ordenligt til hinanden i åben forum ....

Så hold jeres uoverensstemmelser over PM, vi andre gider ikk se på det.

Th

Skrevet

Kunne jo bare give 3 dages skrive "Ban" til dem der ikke kan tale ordenligt til hinanden i åben forum ....

Så hold jeres uoverensstemmelser over PM, vi andre gider ikk se på det.

Th

Ja så enkelt kan det siges :-)

Skrevet

Indlæg slettet af mig selv.

Jeg ville have slettet det helt, men kan ikke finde sletteknappen :oops:

Skrevet

Stump skrev

Hvis brugere af forum føler at emnet ikke er færdigt, er det jo bare at åbne en ny tråd, og køre videre.

Det er lige præcis det vi bør undlade at gøre, for det udgør en slags disrespekt for administationens afgørelse, og giver deres arbejde en karakter af brandslukning, efter det gæng af Tordensskjolds soldater der har det for vane, og som med deres praksis kun bidrager til at give flertallet af eksisterende og potentielle nye brugere, et i værste fald mere negativt indtryk af det generelle niveau i forum på Eroguide.dk

Desangående skrev jeg selv

Overvej derfor nøje når du under dække af en ny variant ønsker at genopstarte samme debat som administartionen netop har lukket - er den lukket, bør det respekteres som sådan af brugerne.

Ihvertfald set i forlængelse af forrige tråde der netop har fået en hængelås på.

Det kan så være relevant 1 måned eller mere senere, på ny at debattere samme emne som tidligere, men vent i det mindste til bølgerne har lagt sig fra sidst, til man bringer emnet på banen igen, og gør det kun hvis der er objektiv konkret anledning hertil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.