Hop til indhold

Lukkede debatter

Featured Replies

Skrevet

Folks,

lad det mig være tilladt at opfordre til, at denne streng fader ud i venskab og fordragelighed, uden at det skal blive nødvendigt at låse den.

Både BX og undertegnede er enige om, at de opståede misforståelser, der opstod om de af mig trufne valg, ikke beror på personligheder, men udelukkende på misforståelser og måske i tavlhed opståede uklare formuleringer, så hvad der kunne ligne kurrer på tråden, er ude af verden.

Foråret er over os, det må vi da alle kunne mærke i bukserne, så lad os komme videre. :D :D

Skrevet

Prøv at tænke på hvordan læserbreve under fuld navn og adresse i en ikke så helt tilforn fortid, dels blev overvejet af skribenten selv, dels blev disponeret af redaktionen?

Tænk på at du/vi godt selv ved hvordan det som vi i vort inderste har på hjerte, ikke mindst hvis vi kunne ønske os at genoptage emnet i det nærmest uendelige på jobbet, i familiens skød, foreningen etc, vil blive opfattet af vores nærmeste omgivelser.

Jeg er overbevist om at det får mindst 90 % af alle mennesker til i et eller andet omfang at lægge bånd på sig selv, mens de sidste måske 10 % løber risici i deres relationer til andre mennesker, hvis potentielle omkostninger det ikke er værd.

Vi vil kunne nå rigtig langt med sund selvjustits, hvis hver gang trangen til at fortsætte ud over kanten, under dække af internettets anonyme ansvarsfrie tilstedeværelse i forum, denne trang kommer til en, tænker os om en ekstra gang, om det nu er nødvendigt at skrive ens påtænkte bidrag.

Se i denne forbindelse bort fra karakteren af emnet for dette forum, der gør vores anonymitet til en helt nødvendig forudsætning for vores tilstedeværelse, men prøv næste gang trangen til at fare til tastaturet overmander dig, at stoppe op en gang, og tænk på ville du i anden sammenhæng have gjort det samme igen og igen under eget navn og adresse i den trykte avis, eller ansigt til ansigt med kollegerne til frokosten på jobbet.

Hvis svaret til dig selv er nej, kunne det være en overvejelse værd, ejheller at gøre det anonymt og risikofrit for dig selv i forum på Eroguide.dk

Risikofrit er det ikke for ejer af sitet at lade stå til, respekter nu den rolle administrationen har, de afgørelser de tager, tag dem til efterretning uden at de skal drages ind i en rundbordsdiskussion om hvorfor de handler som de gør - deres tid er knap og kan givet bruges bedre end til egen dybere gentagen engagement flere tråde som denne.

Nu har de alle 3 forklaret sig, prøv at finde på et nyt godt emne til næste gode debat i forum på Eroguide.dk :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Det her er jo kun et forum, et rigtigt godt forum, men jeg tror enkelte tager det for alvorligt. Det er da bare hygge og sjov med lidt diskussion. Tænk på Netværket da han levede bogstavelig talt på Hedomax og her og irriterede alle der og gik alt for meget op i det og tog det alt for alvorligt, siden er hans stil ændret så meget at stort set alle synes han er en rigtig god skribent, han udnytter sit engagement fremragende og hans indlæg her vidner jo om at manden også kan holde tungen lige i munden i selv hårdføre konflikter. I øvrigt godt at læse at X og Org har fundet hinanden på et eller andet plan, så kan søndagshyggen jo nok brede sig her på strengen også.

Nå jeg må ud og lufte mine poter, det er jo kampdag i ligaen i dag. ;)

Skrevet

[postrape]

Nå jeg må ud og lufte mine poter, det er jo kampdag i ligaen i dag. ;)

Ja. I ÅGF-fans må jo nyde det mens I kan :)

[/postrape]

Skrevet

[postrape]

Ja. I ÅGF-fans må jo nyde det mens I kan :)

[/postrape]

Var det dig jeg vinkede til på udebaneafsnittet i min sejrsrus ? ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.