Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg var hos Felina i dag og fik hvad hun kalder en svag dominans. Det er helt nyt for mig, som faktisk plejer at holde til over på Thaisiderne her på sitet.

JEg bestilte en time og jeg har kun godt at sige om Felina, kan virkeligt godt lide hende som person, hun er opmærksom og fokuseret og afprøver mine grænser, der blev udvidet markant i dag. Så jeg forstår udemærket alle dem der er vilde med hende og jeg vil helt klart anbefale hende til alle der er til at flytte sine submassive grænser :-)

Jeg tror også at jeg fik lært at det er sjovt at prøve men det er nok ikke der min egen fremtid ligger. Alt muligt held og lykke til Felina, skøn quinde.

Jmk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, den 10/3/2020 at 14:52:

Hej jeg var hos Felina i dag og fik hvad hun kalder en svag dominans. Det er helt nyt for mig, som faktisk plejer at holde til over på Thaisiderne her på sitet.

JEg bestilte en time og jeg har kun godt at sige om Felina, kan virkeligt godt lide hende som person, hun er opmærksom og fokuseret og afprøver mine grænser, der blev udvidet markant i dag. Så jeg forstår udemærket alle dem der er vilde med hende og jeg vil helt klart anbefale hende til alle der er til at flytte sine submassive grænser :-)

Jeg tror også at jeg fik lært at det er sjovt at prøve men det er nok ikke der min egen fremtid ligger. Alt muligt held og lykke til Felina, skøn quinde.

Jmk

 

JMK, kkan kun give dig 100% ret, Felina er en dejlig opmærksom sød og meget varm fokuseret kvinde...

 

Mit møde med hende forleden hvor hun fik lov til at udleve en af hendes fantasier aftale vi blev mellem mig og hende, men kan kun sige at jeg først nu er ved at lande igen, fuldstændigt frækt og lækkert, så ja, jeg har booket til på lørdag igen på hendes præmisser ;-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, for 17 timer siden:

JMK, kkan kun give dig 100% ret, Felina er en dejlig opmærksom sød og meget varm fokuseret kvinde...

 

Mit møde med hende forleden hvor hun fik lov til at udleve en af hendes fantasier aftale vi blev mellem mig og hende, men kan kun sige at jeg først nu er ved at lande igen, fuldstændigt frækt og lækkert, så ja, jeg har booket til på lørdag igen på hendes præmisser ;-)

 

 

 

Jamen så overholder du jo fint de nye retningslinier, hvor man skal begrænse kropskontakt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Jamen så overholder du jo fint de nye retningslinier, hvor man skal begrænse kropskontakt.   

kan oplyse at der er meget latex indvolveret og ingen kys fra begge sider, desuden langt varmt bad inden og efter......

Del dette indlæg


Link til indlæg

så blev det lide til et rigtigt hurtigt handjob med lidt prostata hos Felina. Kun 300kr, super frækt, bukserne røg kun ned til knæene, jeg havde både maske og handsker på og hun havde latex handsker på hele tiden som vi havde aftalt i tlf. Ganske frækt og bare blive kylet ned på sengen og vendt om og starte med prostata for derefter at blive malket i doggistilling, endte på ryggen hvor Felina spillede mig af til en længe ventet orgasme. Kan godt anbefales. Hurtigt i bad og så derud igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, for 4 timer siden:

så blev det lide til et rigtigt hurtigt handjob med lidt prostata hos Felina. Kun 300kr, super frækt, bukserne røg kun ned til knæene, jeg havde både maske og handsker på og hun havde latex handsker på hele tiden som vi havde aftalt i tlf. Ganske frækt og bare blive kylet ned på sengen og vendt om og starte med prostata for derefter at blive malket i doggistilling, endte på ryggen hvor Felina spillede mig af til en længe ventet orgasme. Kan godt anbefales. Hurtigt i bad og så derud igen....

Hvordan ser hun ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dagens frokostmenu til kun 300kr:

Retten er bestilt til kl 1330

Forret: Varmt bad og hyggelig kinky snak med frække smil

Hovedret Handjob med prostatamassage og lidt fræk dans

Dessert: Varmt bad og lang hyggelig snak 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jackson666 skrev, for 8 timer siden:

dagens frokostmenu til kun 300kr:

Retten er bestilt til kl 1330

Forret: Varmt bad og hyggelig kinky snak med frække smil

Hovedret Handjob med prostatamassage og lidt fræk dans

Dessert: Varmt bad og lang hyggelig snak 

 

Arbejder Felina nu under Coronakrisen..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, den 5/4/2020 at 19:06:

Arbejder Felina nu under Coronakrisen..?

prøv at ringe til hende, hun var på arbejde forleden, så mon ikke du kan få en tid til et lækkert handjob...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Det lyder som en god gang salg fra en på provision med disse beskrivelser. 

Stedet har da aldrig haft et ry som indlevelse og nærvær.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 11 timer siden:

Det lyder som en god gang salg fra en på provision med disse beskrivelser. 

Stedet har da aldrig haft et ry som indlevelse og nærvær.. 

 

Har du været der?

Jeg har 5 - 6 gange besøgt Felina og aldrig gået derfra utilfreds eller oplevet manglende indlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 23 timer siden:

Det lyder som en god gang salg fra en på provision med disse beskrivelser. 

Stedet har da aldrig haft et ry som indlevelse og nærvær.. 

 

du har helt ret, jeg tjener kassen for at reklamere for et handjob til 300kr........

Helt ærlig klodshans, hvis man behandler folk godt og snakker pænt med og om dem, så får man et langt bedre forhold til dem alle. Håber du finder nogle andre du kan hygge med i miljøet, jeg bliver hos Felina og andre latinas. Jeg ved godt jeg har en fordel da jeg jo kan snakke deres modersmål og måske får en anden oplevelse da det da klart er en fordel at kunne snakke uden sexen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

med fare for t blive angrebet af kloge klodshans og med fare for at gentage mig selv, så er Felina den frækkeste og vildeste og tro mig jeg har prøvet mange af de piger som er i byen. Hun har altid en fræk overraskelse i ærmet og går selv langt for at hun selv kan få det bedste ud af sexen....... Og ja, jeg var der i eftermiddags og er mere end fuldt ud tilfreds..... Hyg Jer derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 21.2.2020 at 23:09:

Fordi at der er nogle der har ondt i røven over at der kommer flere anmeldelser af den samme person, så det er for at ikke hype nogle.

Enig, der er nogle, som får ondt i røven, og dem, der råber højest i børnehaven får oftest deres vilje. Jeg tror dog vi er mange, der kan gennemskue spam reklameanmeldelser fra anmeldelser skrevet af mænd, som har haft mange gode oplevelser med den samme pige/eller at der er skrevet mange anmeldelser af den samme pige. Vi er her for at læse troværdige, oprigtige og beskrivende anmeldelser af vores erfaringer, både positive og negative.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Techmanden skrev, for 14 timer siden:

Enig, der er nogle, som får ondt i røven, og dem, der råber højest i børnehaven får oftest deres vilje. Jeg tror dog vi er mange, der kan gennemskue spam reklameanmeldelser fra anmeldelser skrevet af mænd, som har haft mange gode oplevelser med den samme pige/eller at der er skrevet mange anmeldelser af den samme pige. Vi er her for at læse troværdige, oprigtige og beskrivende anmeldelser af vores erfaringer, både positive og negative.  

Den eneste der bør få ondt i røven her er Felina:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Den eneste der bør få ondt i røven her er Felina:biggrin:

mærkeligt skrevet, ingen skal have ondt nogle steder. måske skulle du mere have ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fatimeee skrev, for 12 minutter siden:

mærkeligt skrevet, ingen skal have ondt nogle steder. måske skulle du mere have ondt.

Ja humor er en svær en. 
Men kan du ikke se det i ovenstående, bør du måske undlade at kommentere på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
AlfaN skrev, for 23 timer siden:

Den eneste der bør få ondt i røven her er Felina:biggrin:

Jeg har altså haft ondt i røven efter et besøg hos Felina, men den havde jeg vist selv bedt om:biggrin:og betalt for. 
hun er fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har altså haft ondt i røven efter et besøg hos Felina, men den havde jeg vist selv bedt om:biggrin:og betalt for. 
hun er fantastisk. 

Der sgu ikke noget så lækkert, hvor man de næste par dage bliver mindet om en lækker oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, den 5.4.2020 at 10:55:

dagens frokostmenu til kun 300kr:

Retten er bestilt til kl 1330

Forret: Varmt bad og hyggelig kinky snak med frække smil

Hovedret Handjob med prostatamassage og lidt fræk dans

Dessert: Varmt bad og lang hyggelig snak 

 

Hvad koster den tre-retters frokostmenu?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

Hvad koster den tre-retters frokostmenu?

Venligst

French

Svaret står på 1. linje i det opslag du selv citerer

Del dette indlæg


Link til indlæg
saxon skrev, for 13 timer siden:

Svaret står på 1. linje i det opslag du selv citerer

som nævnt står det i min menu, men den ordinære koster 300kr, den jeg fik i dag kostede 500kr men der var så lige en stor surprice inkl......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...