Hop til indhold

Recommended Posts

Cruise skrev, for 2 minutter siden:

@skellington kan se du er ny, så velkommen til :) ikke alt er lige nemt her, men det finder du ud af hen ad vejen. F.eks er det ikke så god stil, at citere et helt langt indlæg, for "blot" at stille et spørgsmål osv. Du er dog undskyldt som ny, men nu ved du det. Hvis du spørgsmål til Felina så er denne tråd den rette :razz:

Nå, @Cruise og jeg fik skrevet om det samme......samtidigt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lysten til at besøge Felina igen har jeg egentligt haft længe. Sidste besøg hos Felina endte med en super dejlig overraskelse i form af en anden lækker og yngre latina (se forrige side i tråden), selvom det var egenligt Felina, som jeg var kommet for at besøge sidst. Så det var på tide at råde bod på lysten til Felina, idet jeg også havde et andet ærinde i nabolaget. 

Dagens ønske fra menukortet var en halv times massage (især af penis & testikler) kombineret med fransk, hvilket blev udført rigtig godt og meget tilfredsstillende mm. :-P
 
Blev som vanligt taget godt imod af den kære Felina. Havde tænkt mig lidt kropsmassage som start, men Felina gik uopfordret i gang med banditten og Pinocchio-kuglerne, hvilket ville være loco, at indvende noget imod :ph34r:Virkningen udeblev da heller ikke, da flaget hurtigt blev hejst helt til tops i flagstangen ...specielt da det verbale skiftede fra spansk til fransk  :wub:
Efter rigtig god og dejlig pirring + stimulering nærmede klimaks sig, og da mund + begge hænder blev brugt samtidigt, så måtte banditten overgive sig i en meget kraftfuld udløsning aflevet indenbords (uden slug) :-P
 
Der blev herefter også tid til primært lidt rygmassage, hvilket var ganske udmærket - omend ikke så hård, men behagelig og ikke uden effekt! For mit vedkommende var det afvekslende og berigende at få massage + pudset; både 1-tallet samt de spanske gloser af på samme tid! For det meste når man får massage i kongeriget, så foregår det på dansk, engelsk eller thai ...thai er desværre ikke tilgængeligt på min lystavle :lol:
Fik udvidet mit spanske ordforråd med et par anatomiske fagudtryk af forskellige områder på ryggen på spansk takket være Felina. :)
 
Selvom tiden sådan set var gået, kunne et bad sagtens lade sig gøre!
Lige en lille detalje, der også er meget sigende for, hvorfor jeg også er mere end glad for Felina:
Da vi sagde pænt farvel med de obligatoriske latinske kindkys, ja så fandt Felinas hånd og fingre på samme tid mine bukser, lige under hvor knapperne sidder og kærtegnede den nu slappe bandit med en slags "vi ses igen"  ...elsker hendes (små) overraskelser !!!  :-P
 
Forlod kælderen glad, fornøjet og (vel)tilfreds som vanligt! Har altid haft; god "kemi" med Felina og udelukkende rigtig gode, dejlige, fornøjelige og frække besøg ...dejligt at se og konstatere, at Felina er still going strong alderen i mente (også selvom den ikke stod på FP denne gang).
 
Ja, jeg kommer nok igen ;) <3 :biggrin: !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...