Hop til indhold

Recommended Posts

riberhus skrev, for 42 minutter siden:

Hun har aldrig fejlet noget rent kropsmæssigt, så det tror jeg bestemt stadig ikke hun gør - lækker og sød latino! De fleste vil nok stadig vende sig efter hende i et par jeans om 10 år!

@MorabitoSlog mig lige at du spurgte til hvor stram hun er? Altså hun er jo en moden dame - så forvent ikke at det sidder så fast som på en 20 årig. Men hun er ikke fed (var ihvertfald ikke sidst jeg mødte hende) Hun er latino som en latino ser ud! Der er nok af det hele og det strutter og har de rigtige kurver og det lille lækre bløde spæklag overalt. Men brysterne er pumpede og arrene ses og når jeg tænker over det, synes jeg altid hun haft noget korset halløj på, så måske maven har ar eller løs hud efter? Men altså intet jeg er blevet skræmt af. 
Dertil er hun en sød, men bestemt pige, der har haft det svært i sit hjemland Venezuela, men har et livssyn en venlighed og en vilje de færreste forkælede sofadanskere kan matche

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillader mig at skrive en lille beretning om mit besøg, det er første gang at jeg kastede mig ud som toyboy, at underkaste mig en domina. Normalt er det mig der vil styre slagets gang, men tænkte at jeg vil kunne lære af denne øvelse. Jeg havde fået bestilt en tid uden problemer, det blev til en seance på 2 timers udnyttelse med klaps, og grundigt undersøgelse af rectum, og min penis spændt op til ukendlighed. Der var alt golden shower, spydt. Højdepunktet var da jeg lå på sengen og var bundet fast til sengen og var blind foldet, hun gik ud af lokalet der gik et stykke tid før hun kom ind, hun satte sig ved nede ved min ben og legede med mig, lige pludselig fik jeg besked på at slikke, der var en anden pige i lokalet, som bare skulle slikkes, jeg kunne næsten ikke få luft, jeg rev mig ud af velcro så jeg kunne gøre så jeg kunne få luft, promote hev hun mine hænder ned, og en velfortjent dumflad senere hev hun mit bind for øjnene af, og jeg kiggede ind i et par kæmpe patter, jeg begyndte at slikke dem.

Det var noget af en oplevelse, men jeg tender mere på at være personen i kontrol, og samme tid være en pleaser.

Jeg kan kun anbefale at prøve det, der var elementer jeg var vild med og nogle jeg ikke helt forstod, men sådan må det være når man er newbee

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 20/2/2020 at 13:55:

Nu håber jeg ikke at jeg bliver skuffet i morgen, skal besøge hende i 2 timer, hvor jeg skrev at hun måtte bruge mig som om jeg var et stykke legetøj. Så jeg håber virkelig at hun har nogle beskidte tanker :rolleyes:

hvordan gik det i dag, ser frem til nyt........

 

var hos Felina i morges og vi havde en ganske rolig og dejlig dag, hun gav mig de dejligste våde kys og det skønneste 2 hands handjob og et super dejligt GFE knald, en virkelig dejlig varm og kærlig oplevelse, Felina overrasker altid og er klart min no.1 girl....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tillader mig at skrive en lille beretning om mit besøg, det er første gang at jeg kastede mig ud som toyboy, at underkaste mig en domina. Normalt er det mig der vil styre slagets gang, men tænkte at jeg vil kunne lære af denne øvelse. Jeg havde fået bestilt en tid uden problemer, det blev til en seance på 2 timers udnyttelse med klaps, og grundigt undersøgelse af rectum, og min penis spændt op til ukendlighed. Der var alt golden shower, spydt. Højdepunktet var da jeg lå på sengen og var bundet fast til sengen og var blind foldet, hun gik ud af lokalet der gik et stykke tid før hun kom ind, hun satte sig ved nede ved min ben og legede med mig, lige pludselig fik jeg besked på at slikke, der var en anden pige i lokalet, som bare skulle slikkes, jeg kunne næsten ikke få luft, jeg rev mig ud af velcro så jeg kunne gøre så jeg kunne få luft, promote hev hun mine hænder ned, og en velfortjent dumflad senere hev hun mit bind for øjnene af, og jeg kiggede ind i et par kæmpe patter, jeg begyndte at slikke dem.

Det var noget af en oplevelse, men jeg tender mere på at være personen i kontrol, og samme tid være en pleaser.

Jeg kan kun anbefale at prøve det, der var elementer jeg var vild med og nogle jeg ikke helt forstod, men sådan må det være når man er newbee

Hvorfor ik lave din egen anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 31 minutter siden:

Hvorfor ik lave din egen anmeldelse?

Fordi at der er nogle der har ondt i røven over at der kommer flere anmeldelser af den samme person, så det er for at ikke hype nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 7 minutter siden:

Fordi at der er nogle der har ondt i røven over at der kommer flere anmeldelser af den samme person, så det er for at ikke hype nogle.

Ok. 
men skal du sgu ik tage dig af. 
 

Er da federe og nemmere at se at en pige er populær, hvis der er flere anmeldelser, end hvis man under samme anmeldelse, skal finde en masse udtalelser, om samme pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Ok. 
men skal du sgu ik tage dig af. 
 

Er da federe og nemmere at se at en pige er populær, hvis der er flere anmeldelser, end hvis man under samme anmeldelse, skal finde en masse udtalelser, om samme pige. 

Jeg orker ikke at høre på brok lige nu, men jeg håber at du kan lide det som jeg har skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, den 20/2/2020 at 20:31:

@MorabitoSlog mig lige at du spurgte til hvor stram hun er? Altså hun er jo en moden dame - så forvent ikke at det sidder så fast som på en 20 årig. Men hun er ikke fed (var ihvertfald ikke sidst jeg mødte hende) Hun er latino som en latino ser ud! Der er nok af det hele og det strutter og har de rigtige kurver og det lille lækre bløde spæklag overalt. Men brysterne er pumpede og arrene ses og når jeg tænker over det, synes jeg altid hun haft noget korset halløj på, så måske maven har ar eller løs hud efter? Men altså intet jeg er blevet skræmt af. 
Dertil er hun en sød, men bestemt pige, der har haft det svært i sit hjemland Venezuela, men har et livssyn en venlighed og en vilje de færreste forkælede sofadanskere kan matche

riberhus, det lyder som om du har brug for et besøg hos Felina igen, hun har virkelig givet mig mange gode og frække oplevelser, hvis du er blevet smidt ud efter 15 min er du jo nok bare kommet for hurtigt min ven, så tøm banditten før du tager derned næste gang så holder du nok de 30 min ;-)

Redigeret af jackson666

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 13 timer siden:

Fordi at der er nogle der har ondt i røven over at der kommer flere anmeldelser af den samme person, så det er for at ikke hype nogle.

Hej Zaq..

Skriv du endelig dine anmeldelser, vi er flere der godt kan lide at høre hvad du oplever,

især når man som jeg er gået i cølibat, ikke flere damer til mig,så derfor ikke flere anmeldelser..

Men skriv du bare nogen, jeg havde set frem til en spændende en fra din tur hos Felina,

som lyder som en der ville have været en spændende dame at besøge.

Og hvordan ser hun ud? Det tror jeg du ville kunne have beskrevet indlevende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej - jeg kneppede Felina for 2 uger siden på hendes addresse på Frederiksberg.

Hun er ikke purung; man kan se at hun nok var kamplækker engang; nu er hun måske ca 50 og er en lækker MILF:) Going on GILF om 5 år, nok:) Armene er begyndt at være lidt “GILF flappede”, kan man sige.

Jeg tænkte jeg ville prøve at se hvor meget man egentligt fik for de 500 for en halv time - og det var bestemt OK til prisen. Hun startede med fin massage, så bappede hun en solid gren, så red hun min store pik og så tog jeg hende hårdt i en doggy og spermede i kondomet dybt oppe i hendes kusse. Lækkert nok:) Men heller ikke mere end det - jeg synes ikke det var noget helt ud over det sædvanlige, bare et godt knald til en god pris:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, den 22.2.2020 at 07:59:

riberhus, det lyder som om du har brug for et besøg hos Felina igen, hun har virkelig givet mig mange gode og frække oplevelser, hvis du er blevet smidt ud efter 15 min er du jo nok bare kommet for hurtigt min ven, så tøm banditten før du tager derned næste gang så holder du nok de 30 min ;-)

Nej, ikke tilfældet...kommer aldrig før tid ;)
Var der et par gange og tendensen var klar, hun havde lidt for travlt og skar i tiden. Måske jeg skulle give det et forsøg igen, hvem ved hun kunne jo ha ændret sig til det bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, den 23/2/2020 at 13:06:

Nej, ikke tilfældet...kommer aldrig før tid ;)
Var der et par gange og tendensen var klar, hun havde lidt for travlt og skar i tiden. Måske jeg skulle give det et forsøg igen, hvem ved hun kunne jo ha ændret sig til det bedre.

godt riberhus, så må vi vente på at få din anmeldelse her fra Felina ;-)  husk nu mit råd ... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Bortset fra at hun overbooker" en del, så er der jo rigtigt mange ydelser , at hendes version af SuperFransk, kan gå hen og blive en saftig gang MegaFransk, trækker også op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, den 25/2/2020 at 13:11:

Bortset fra at hun overbooker" en del, så er der jo rigtigt mange ydelser , at hendes version af SuperFransk, kan gå hen og blive en saftig gang MegaFransk, trækker også op.

hva så onkel reje, har du været hos Felina og blive bundet op med masser af facesitting ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
jackson666 skrev, for 13 timer siden:

hva så onkel reje, har du været hos Felina og blive bundet op med masser af facesitting ;-)

Ikke bundet nej, men Facesitting ad libitum, og lange pinfulde negle og et dryp eller to ........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 23 timer siden:

Ikke bundet nej, men Facesitting ad libitum, og lange pinfulde negle og et dryp eller to ........

onkel reje, så tager jeg en tur for dig i dag med at være bundet og pirret og ender med facesitting ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder helt fantastisk med hende der Felina !

hun skal prøves! Teknisk spørgsmål.

skriver eller ringet man Til hende ?

og på engelsk eller dansk ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yves skrev, for 1 time siden:

Lyder helt fantastisk med hende der Felina !

hun skal prøves! Teknisk spørgsmål.

skriver eller ringet man Til hende ?

og på engelsk eller dansk ?

 

bare ring på engelsk, eller skriv dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, for 10 timer siden:

bare ring på engelsk, eller skriv dansk

Tak Jackson666, hun har foreløbigt ikke svaret men håber det lader sig gøre!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yves skrev, for 37 minutter siden:

Tak Jackson666, hun har foreløbigt ikke svaret men håber det lader sig gøre!

 

der står i hendes annonce at hun er på job 9-1730 så hun svarer vel når hun er mødt tænker jeg, jeg har altid fået svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yves skrev, for 7 timer siden:

Yes jeg ringede og har fået tid nu i dag :)

Glæder mig meget !!

hej Yves, hvordan gik det i dag, håber du havde en super oplevelse, den frække Felina er jo særdeles lækker og hot.... Ser frem til en lille anmeldelse her hvis du har lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yves skrev, den 6/3/2020 at 10:22:

Yes jeg ringede og har fået tid nu i dag :)

Glæder mig meget !!

hva så Yves, har du lyst til at dele din oplevelse hos Felina :-)

Jeg skal på besøg hos Felina i dag og der er budt op til noget der absolut er forbudt for børn vel og mærket det er udfra hendes fantasi...... Hun har fået lov til at at det frækkeste setup...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...