Hop til indhold
juniorchefen

Dina velkommen tilbage, du har været meget savnet

Recommended Posts

slapman skrev, for 1 time siden:

Hvad er prisniveauet? Tak

Jeg betalte i sidste uge 1200 for 30 minutter. Synes det var enhver krone værd. :)

Redigeret af LilleSkutt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 20.6.2021 at 16:32:

Dina er virkelig top lækker.  

Dejligt at etniske piger fra Mellemøsten er at finde i Danmark. Der er bare alt for få.

Her kunne flere lære lidt af smukke Dina og se at det ikke er farligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dina har vagt denne lørdag. Faktisk i dag indtil kl. 22 i Gladsaxe's Sexyclub.

http://sexyclub.dk/girls/dina4/index.php

Forhåbentlig får hun nogle flere vagter da det er så svært at finde dejlige slanke piger  som Dina fra Mellemøsten.

Lidt ærgeligt at hun ikke får en fast aftenvagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ppd hun har nu haft vagt på en del lørdage i træk, så din faste aften vagt har været der, så måske det er os andre der er skuffet over du ikke har været forbi og lavet en anmeldelse :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 34 minutter siden:

@ppd hun har nu haft vagt på en del lørdage i træk, så din faste aften vagt har været der, så måske det er os andre der er skuffet over du ikke har været forbi og lavet en anmeldelse :ph34r:

Korrekt.Og med rette fuld forståeligt!

Kan dog sige så meget at jeg ringede til Sexyclub dags dato tidligt på aftenen, hvor telefonen blot ringede (og det er ikke første gang). 12-22 er også lang tid at have vagt, hvis man er alene på stedet.

Forstår godt at branchen er presset men ærgeligt at jeg ikke kom igennem.

PS. Har før besøgt et andet sted. Lyngbyvej 231A, hvor jeg også ringede i forvejen. Her blev telefon straks taget (af pigen der havde vagt den dag).

Ved ikke lige hvad der sker mht. Sexyclub i Gladsaxe, men hvis det er for besværligt/bøvlet osv. så tager jeg hellere en spiller eller venter.

Ved selvfølgelig ikke om andre for nylig har været på stedet og kan sige hvordan det kører?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden alt lukkede ned i december virker Sexyclub ikke til at rigtig være kommet i gang igen. Havde håbet på at besøge Fie hos dem, men hun er slet ikke at finde blandt pigerne mere :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 1 time siden:

Siden alt lukkede ned i december virker Sexyclub ikke til at rigtig være kommet i gang igen. Havde håbet på at besøge Fie hos dem, men hun er slet ikke at finde blandt pigerne mere :(

Så gerne Cirkeline igen. Havde en dejlig / vild og spændende oplevelse med den unge kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 2 timer siden:

Havde håbet på at besøge Fie hos dem, men hun er slet ikke at finde blandt pigerne mere :(

Samme her. Havde savlet over hendes billeder i månedsvis, men jeg havde ikke mulighed for at besøge hende. Øv øv øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at få tid hos syriske/danske Dina hos Sexyclub i dag, da hun var helt booket op.

Kan kun håbe på Dina's succes får flere slanke  piger med gyldenbrun hud, mandeløjne og langt mørkt glansfyldt hår til at være nysgerrige på om branchen og Sexyclub? kunne være noget for dem.

Håber du snart får flere aftenvagter, Dina da vi så gerne vil forkæle dig 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...