Hop til indhold
juniorchefen

Dina velkommen tilbage, du har været meget savnet

Recommended Posts

Thai lover skrev, for 6 timer siden:

Der står kun idag, og det var i går :-(

Må vente til jeg kender lidt til vagtplanen. Også lidt dumt at komme i sidste øjeblik tænker jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 7 timer siden:

Der står kun idag, og det var i går :-(

Hmm..

Der står en mailadresse samt telefonnr. i annoncen. Måske jeg/vi skulle prøve at kontakte om forespørgsel vedr. tider, men omvendt vil jeg heller ikke trænge mig unødigt på..

Del dette indlæg


Link til indlæg
sulten skrev, den 20.1.2021 at 13:00:

Men hvor dælen kan man møde hende? Har hun eget sted for tiden? Alt er jo lukket ned?

Jeg mødte hende på Sexyclub, hvor hun plejer at være, hun reklamerer bare selvstændigt, og bruger de sædvanlige lokaler, også hende selv der tager tlf hvis hun ikke er optaget!

 

Det var første gang jeg mødte Dina og da jeg før har besøgt piger med gode anmeldelser her på siden, som jeg har haft en mindre god oplevelse med, var mine forventninger ikke høje, så jeg nøjedes med en halv time, hvilket jeg efterfølgende fortrød!

For sa... hvor er hun lækker, sød og dejlig. Det er kun med undtagelse af Laura(der også har huseret på sexyclub) den bedste GP jeg har nogensinde har mødt.

Glad og smilende tog den smukke kvinde imod mig, omfavnede mig og kyssede mig blidt og dejligt. jeg hjalp hende af med det sparsomme tøj, hvorefter vi indledte mit livs bedste 69'er krydret med facesit, med næsen mellem ballerne og tungen langt op i hendes velsmagende fisse.

Vi sluttede af med et vildt ridt, med hende i sadlen og med en meget langtstrakt udløsning, sådan er jeg aldrig kommet før.

Dina er en juvel, pas på hende drenge!!!

eneste minusser er ingen tunge i kyssene(tror det kommer når man bliver mere fortrolig med hende) og blow var med kondom(men stadig fantastisk)

Jeg kommer helt sikkert igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, den 21.1.2021 at 10:02:

Der står kun idag, og det var i går :-(

Jeg tror hun opdaterer annoncen de dage hun er på, det er på sexyclub, men pga nedlukning reklamerer hun selv og tager selv telefonen(der var dog stadig en tlf dame der åbnede døren og fulgte mig til rummet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Sidpåmitfjæs, skulle du ikke lige se at få redigeret lidt i dine indlæg så tidspunkter og sted fjernes! Pige og sted skulle jo nødigt hænges ud og op på noget i disse tider!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 23 timer siden:

Sidpåmitfjæs, skulle du ikke lige se at få redigeret lidt i dine indlæg så tidspunkter og sted fjernes! Pige og sted skulle jo nødigt hænges ud og op på noget i disse tider!

Sted er vel alment kendt???

Tidspunkt mindes jeg ikke at have nævnt!

 

Desuden er der jo ikke noget ulovligt i hvad hun gør, så længe hun gør det i privar regi, vi var jo ikke mere end 5 personer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja spændende hvad der kommer til at ske om 2 uger. 7 februar.

Håber de åbner. 

De kan sige at man skal begrænse kys men ellers ser undertegnede ingen grund til yderligere forlængelse.

Og så skal man naturligvis bære maske som vel fåes i mange udformninger, hvis man vælger en hvor munden er dækket til.

https://www.sinful.dk/fetish/blindfolds-masker-og-gags/masker

Del dette indlæg


Link til indlæg
sidpaamitfjaes skrev, den 24.1.2021 at 14:35:

r, så længe hun gør det i privar regi,

Det er slet ikke privat regi, hvis det er er på et bordel.

Derudover er det heller ikke privat regi, hvis hun "arbejder hjemmefra". Det har vi set med frisører.

Outcall er ikke direkte omfattet af forbuddet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 10 timer siden:

Nogen der ved hvad hun har på i det første og sidste billede? Om det er bodypaint eller en eller anden form for tape, ved jeg ikke, men det ser fandme sexet ud 

Det ligner kinesiologisk tape, som er blevet populært også som muskelkompression blandt nogle træningsformer - og nogle bruger det ved skader:

https://www.gemmas.dk/shop/kinesiologi-tape-875p.html?gclid=EAIaIQobChMIxMDn2vq77gIVEQCiAx0fmQl0EAQYAiABEgJPqfD_BwE&CookieConsentChanged=1

Del dette indlæg


Link til indlæg
VMN skrev, den 25.1.2021 at 16:13:

Coronanedlukningen af liberale erhverv henholdsvis forsamlingsforbuddet er to forskellige ting. Dvs. det er ulovligt at holde åbent, hvis man er på listen, uanset om man forsamles flere eller færre end fem.

Jeg ville fjerne oplysningerne hurtigst muligt.

https://virksomhedsguiden.dk/erhvervsfremme/content/temaer/coronavirus_og_din_virksomhed/

1. Jeg kan ikke redigere når det er mere end 1 time gammelt.

2. Officielt er stedet lukket, så det er jo i privat regi, det bliver svært for myndighederne at løfte bevisbyrde for andet, også i betragtning af hvad jeg har skrevet her.

3. For mig er det ikke vigtigt om det står der, så hvis det er et problem, må admin jo slette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dubidubipulamea skrev, den 3.2.2021 at 07:03:

Hun er pisselækker... Holder øje med annoncen, håber hun er på disse kommende dage... 

Og nu mandag har jeg ikke kunne finde noget. Må hellere vente indtil det hele åbner om 3 ugers tid..

Det er også rigtig/pisse koldt udenfor, så min Libido er noget så gudsjammerlig lav i øjeblikket.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 13 timer siden:

Og nu mandag har jeg ikke kunne finde noget. Må hellere vente indtil det hele åbner om 3 ugers tid..

Det er også rigtig/pisse koldt udenfor, så min Libido er noget så gudsjammerlig lav i øjeblikket.

Insha'Allah

Del dette indlæg


Link til indlæg
dubidubipulamea skrev, for 1 time siden:

Insha'Allah

Jeg fortrækker dansk, da vi er i Danmark :)

Men ser frem til en annonce hvor der er et par dage til hun har vagt, så man kan nå at gøre sig (lidt mere) lækker overfor Dina.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Jeg fortrækker dansk, da vi er i Danmark :)

Men ser frem til en annonce hvor der er et par dage til hun har vagt, så man kan nå at gøre sig (lidt mere) lækker overfor Dina.

Jeg er på vej til Dubai, pigen er af arabisk herkomst, ergo Insh'Allah(med/om Gud vil) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dubidubipulamea skrev, for 6 timer siden:

Jeg er på vej til Dubai, pigen er af arabisk herkomst, ergo Insh'Allah(med/om Gud vil) 

Go' tur :)

......- og pas på Corona 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt Dina for første gang. Men så absolut ikke sidste gang. 
Hun er virkelig fantastisk til sit arbejde. sexet, charmerende, flirtende, kyssende, sød... Og pisselækker samtidig! 
Kunne ligge mellem hendes ben og slikke hendes perfekte fisse i timevis. Har set min del af fisser i tidens løb, og Dinas er en af mest velskabte, velsmagende og våde fisser jeg har haft fornøjelsen af. 
det her kan gå hen og blive dyrt - og rigtig godt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.

Jeg må holde godt øje, men det er vel oftest fredag at hun har vagt?

Blot ærgeligt at jeg ikke har været forbi endnu, og ved godt at man ikke kan stille krav, men det kunne være spændende, hvis hun havde en vagt på en lørdag/søndag, så ens arbejdsgiver ikke under sig over man skal gå tidligt for at besøge Dina..<_<

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dina er pige som desværre ikke tager aftenvagter.

Både hos Romantica og Sexyclub er hendes vagter kun til kl. 16. 

Ærgeligt, men så må jeg jo melde mig syg fra arbejde en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, den 27.4.2021 at 21:09:

@ppd har du prøvet at skrive til stederne og høre om hun enten har lyst til en aften vagt, eller en dag blive et par timer ekstra? 

Hmm..

Det nåede jeg aldrig.

Kan se at Dinas annonce på annoncelight senest var aktiv den 20/5-2021 så måske er det snart slut med smukke Dina?

Der er ikke mange piger med Mellemøstlige rødder tilbage.

Livet er surt og uretfærdigt.

301315

301315

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...