Hop til indhold
juniorchefen

Dina velkommen tilbage, du har været meget savnet

Recommended Posts

Dina

Dina skønne charmerende smukke dejlige Dina, som jeg har besøgt mange gange tidligere, på Sexy Club, Eventyrpigerne og andre steder, er tilbage igen.

Du har været meget savnet Dina, ikke kun af mig, men af mange andre af dine faste kunder.

Besøgte hende på hendes første vagt i går, på Romantica.

Lige så smuk og dejlig selskab, lige så fortryllende og intim som altid.

Dina sagde hun er på Romantica hver anden fredag, til at starte med.

velkommen tilbage, du får meget travlt :)

http://romantica.dk/profil.php?id=46

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Wow, for satan....

Virkelig en skam, at vi ikke har sådan skønne yngre kvinder på Fyn, men som regel må nøjes med "gamle travere".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk nyhed!

Dina viser virkelig andre etniske piger (Mener Skønheden har syriske rødder) at det slet ikke er så farligt at begå sig i denne branche hvis man er smuk, serviceminded og er sensuel.

NB. Hvis man er til lidt mere krydderi end danske piger er der, foruden fortryllende Dina også samme Jasmin/Mira, torsdag og hver anden lørdag, hos Mon Cherie i Rødovre ( nærmere mellem Islev og Glostrup) 

https://mon-cherie.dk/uncategorized/jasmin/

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Gudesmuk.  Dog ikke gf oplevelse.    Men super super flot selv om det ikke er øko bryster.   Så er de flot lavet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 35 minutter siden:

...og stadig kun 21...vildt nok! :)

Men en etnisk pige. De er svære at finde og sjældent liderlige efter blege danskere, så om hun er 21 eller 25 går nok for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 25.1.2020 at 17:44:

De er svære at finde og sjældent liderlige efter blege danskere

Hvis de er så sjældent liderlige efter blegdanskere, så er det lidt underligt at de er så svære at finde, ikke? Også selvom man tager højde for social kontrol i dele af segmentet. Mon ikke fantasien og de racisitiske generaliseringer er lidt overdrevne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo tidligere Lucia, fra Sexy Club og Eventyrpigerne.

Og ikke 21 år længere og hellere ikke hendes rigtige navn ;) men er I som jeg vild med og tændt på hendes billeder, bliver I ikke skuffet, hun står kniv skarp, som på billederne. 

Dina har det mest charmerende væsen, og er dejligt frækt selskab. 

Jeg har heldigvis fået bestilt en tid på fredag igen, og kan næsten ikke vente ;) go jagt drenge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 28.1.2020 at 05:44:

Hvis de er så sjældent liderlige efter blegdanskere, så er det lidt underligt at de er så svære at finde, ikke? Også selvom man tager højde for social kontrol i dele af segmentet. Mon ikke fantasien og de racisitiske generaliseringer er lidt overdrevne?

Sjovt - som forståelsen vender op og ned, afhængig af om man lægger betydningen på 'sjældent' eller 'liderlige'. :)

Venligst

[Boxen]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alterkul

Så skal jeg ellers godt nok ud og have bollet en hel del igennem ovenpå 2 måneders cølibat. Og har udset Dina til at hjælpe mig af med al den opsparede energi. 

Er der nogen, der kan hjælpe med at oplyse om hendes fransk-skilles? Gør hun fx dyb fransk eller gagging? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er der nogen der kan komme med lidt mere info om hende? Har læst at hun til tider får sprøjteorgasme når hun rider. Er der nogen der kan bekræfte dette?

Hvad med hendes franske? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, for 1 time siden:

Taler hun dansk?

Mon ikke hun er født her i landet.

Jeg tror det.

Men andre kan måske bekræfte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun glædes over at vi stadig kan møde etniske danskere i branchen, men..

Hvor "hårdt" må man gå til Dina..?

Nogle der kan bekræfte om hun mest er til GFE og evt. hvor erfaren Dina er mht ekstra som feks tungekys, øjenkontakt etc. ?

Hun modtager jo kun skandinaviske mænd. Sikkert fordi de har mere pli og opfører sig ordentligt modsat varmblodede som måske hurtigt koger over i varmen.

Diskretion er en æressag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, for 12 timer siden:

Hun tungekysser gerne og holder øjenkontakt.

Jeg skal lige være sikker.. Dina tungekysser?.. Hvis det er tilfældet.. Og at man også må bruge blide fingre i huha... Så er jeg fortabf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...