Hop til indhold
Qwas

Utro: Er GP’er ligeglade? Cheating the wife: Do the girls care?

Recommended Posts

Jeg har ofte tænkt på, om pigerne er ligeglade med, om en kunde er sin kone / kæreste utro eller ej? Betyder det noget for jeres relation til kunden? Hvordan I ser på kunden? 

Jeg bilder mig selv ind, at det betyder noget. Derfor tager jeg altid min vielsesring af før et besøg. Så jeg spiller rolle som single mand. Ikke ham, der er sin kone utro. 

For jeg vil ikke have, at pigerne tænker dårligt om mig af den grund. Men gør de det?

Er det mig, der er fjollet? Vil meget gerne høre, hvad især pigerne tænker om dette? 

De bedste hilsner, Qwas

I have often wondered if the girls care if a customer is cheating on his wife/girlfriend or not? Does it affect how you look at a customer? And act towards him? 

I imagine that it does matter. That is why I always take off my wedding ring before a visit.  So I play the role of single man.  Not the guy who is cheating on his wife.

Because I don't want the girls to think badly about me for that reason.  But do they?

Am I being silly here..? I would love to hear what you think about this, especially the girls. 

Best regards, Qwas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
Qwas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ofte tænkt på, om pigerne er ligeglade med, om en kunde er sin kone / kæreste utro eller ej? Betyder det noget for jeres relation til kunden? Hvordan I ser på kunden? 

Jeg bilder mig selv ind, at det betyder noget. Derfor tager jeg altid min vielsesring af før et besøg. Så jeg spiller rolle som single mand. Ikke ham, der er sin kone utro. 

For jeg vil ikke have, at pigerne tænker dårligt om mig af den grund. Men gør de det?

Er det mig, der er fjollet? Vil meget gerne høre, hvad især pigerne tænker om dette? 

De bedste hilsner, Qwas

I have often wondered if the girls care if a customer is cheating on his wife/girlfriend or not? Does it affect how you look at a customer? And act towards him? 

I imagine that it does matter. That is why I always take off my wedding ring before a visit.  So I play the role of single man.  Not the guy who is cheating on his wife.

Because I don't want the girls to think badly about me for that reason.  But do they?

Am I being silly here..? I would love to hear what you think about this, especially the girls. 

Best regards, Qwas

Tror de er ret ligeglade om du er gift eller ej .

Men det tror jeg ikke din kone er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger at jeg er skilt, men uanset hvad vi siger ved pigerne at langt de fleste af os er gifte. De eneste jeg oplever egentlig er interesserede er nogle af thaipigerne, men de er jo vant til hjemmefra at mænd går på bordel i stor stil

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror da at pigerne er ret ligeglade, og mest ser dig som et økonomisk aktiv på vagten.

Men jeg læste en gang en artikel, hvor en glædespige udtalte, at hun efter at være startet i branchen, aldrig mere selv ville stole på en mand.

For som hun udtalte, at efter at hun var startet i branchen, der havde hun opdaget at alle slags mænd går på bordel.

Det havde så overrasket hende så meget, at det ødelagde hendes tillid til alle mænd.

Ok nok er vi en del der køber sex, også os singler imellem, men en del piger får nok først deres illusioner om mænd bristet af at møde os i branchen.

Og det kan åbenbart godt gå ud over tilliden, mere generelt til os mænd, men vi er dog ikke et flertal der køber sex.

Der er nok flere der begår utroskab, både mænd og kvinder, end os der udveksler penge for sex.

Jeg tror at mange flere i forhold eller ægteskab, simpelthen skulle have en aftale om, at fremmed sex er for penge, hjemme er gratis, og hvis ikke anden utroskab skal falde udenfor aftalen, så skal det være under partnerens accept.

Det der troskabs løfte fra døden til os skiller, er jo håbløst urealistisk, og burde bare ikke gælde begge parter, men burde kunne arrangeres på måde man kan leve med.

Så ville nok færre end 50 % i sidste ende blive skilt igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, 1 time siden:

Derfor tager jeg altid min vielsesring af før et besøg. Så jeg spiller rolle som single mand. 

Det er ret tydeligt, at der har siddet en ring indtil for få minutter siden.... det tager ca. 3 måneder, før det mærke forsvinder.

Gør iøvrigt det samme, men mest af hensyn til mig selv - så er jeg ikke så utro ..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er da bedøvende ligeglade. Jeg har aldrig lagt skjul på min civilstatus og har aldrig set så meget som et løftet bryn eller hørt et misbilligende ord i den anledning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg uendeligt ligeglad. Gør ikke mine gæster til dårlige mennesker i mine øjne :D 

Tror ikke at monogami er vejen frem for største delen af befolkningen, selvom vi som samfund gerne vil bilde os det ind.

min kære mor altid har lært mig "bare fordi jeg elsker hende/ham derhjemme, behøver jeg jo ikke hade alle de andre" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

For mig er det ikke et problem, at en gæst er gift. Som konen ville jeg dog blive såret hvis jeg fandt ud af at min mand ligefrem tog hans vielsesring af, før et besøg, for at den ikke skulle påvirke hvordan glædespigen så ham. 

Hvis jeg var i et forhold og blev udsat for utroskab, ville jeg meget hellere have at min partner købte sex, end at han sad og aktivt udvalgte en pige han kunne have en mulig relation til, for derefter at gøre en personlig indsats i at få hende med i seng. Manden kunne selvfølgelig godt risikere at få følelser for glædespigen, men den ville sjældent gå længere : den glædespige kender han gennem et opdigtet navn, muligvis en falsk alder, han ved faktisk ikke hvem hun er. Og han har betalt for den tid de har sammen. Pigen i baren, på arbejdet, på rejsen, som han skal engagere sig mere eller mindre emotionelt i, før hun går i seng med ham, hende ved han hvem er på et højere plan, og der er det; for mig, mere end bare en lyst og et behov der skal stilles. 
det skal så siges at jeg, hvis jeg var i et forhold, til hver en tid ville håbe at man gennem kommunikation ville kunne tilfredsstille hinanden mere eller mindre optimalt, eller efter aftale få de ønsker opfyldt der måtte opstå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Emmalie skrev, for 36 minutter siden:

For mig er det ikke et problem, at en gæst er gift. Som konen ville jeg dog blive såret hvis jeg fandt ud af at min mand ligefrem tog hans vielsesring af, før et besøg, for at den ikke skulle påvirke hvordan glædespigen så ham. 

Hvis jeg var i et forhold og blev udsat for utroskab, ville jeg meget hellere have at min partner købte sex, end at han sad og aktivt udvalgte en pige han kunne have en mulig relation til, for derefter at gøre en personlig indsats i at få hende med i seng. Manden kunne selvfølgelig godt risikere at få følelser for glædespigen, men den ville sjældent gå længere : den glædespige kender han gennem et opdigtet navn, muligvis en falsk alder, han ved faktisk ikke hvem hun er. Og han har betalt for den tid de har sammen. Pigen i baren, på arbejdet, på rejsen, som han skal engagere sig mere eller mindre emotionelt i, før hun går i seng med ham, hende ved han hvem er på et højere plan, og der er det; for mig, mere end bare en lyst og et behov der skal stilles. 
det skal så siges at jeg, hvis jeg var i et forhold, til hver en tid ville håbe at man

 kommunikation ville kunne tilfredsstille hinanden mere eller mindre optimalt, eller efter aftale få de ønsker opfyldt der måtte opstå. 

Smuk skriv @Emmalie jeg gift og jeg gemmener ikke min ring.

Jeg adskiller sex og kærlighed

Jeg er sex nysgerrig, og forstår at min partner  ikke på visse områder deler min nysgerrighed, men skal det afholde mig fra at søge den slags sex. ?? Nej jeg søger og prøver, men det har ikke noget at gøre med den kærlighed jeg har til min hustru..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Så  længe  manden  er  afklaret med  hvad  han  gør  - skal  jeg  ikke  være  moralsk  dommer. 

Synes  faktisk  det  er  ganske  frækt  med  en  vielsesring 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set GP'er i deres annoncer frabeder sig besøg af mænd over eller under en vis alder, andret end etniske danske, og sågar ikke modtager besøg af mænd fra Yousee.
Men har aldrig set noget nævne noget om gifte mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Har set GP'er i deres annoncer frabeder sig besøg af mænd over eller under en vis alder, andret end etniske danske, og sågar ikke modtager besøg af mænd fra Yousee.
Men har aldrig set noget nævne noget om gifte mænd.

Det ville givetvis også føre til en indtjening på linje med en kassedames i Aldi med sådan en afgrænsning :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Første gang jeg besøgte min faste thaipige, spurgte hun om jeg var gift, jeg svarede gladelig ja,

hvilket hun synes var helt ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Første gang jeg besøgte min faste thaipige, spurgte hun om jeg var gift, jeg svarede gladelig ja,

hvilket hun synes var helt ok.

Hun spurgte kun for at finde ud af om hun skulle begynde at satse på at blive gift med dig, eller hun havde en veninde der havde brug for at blive gift dansk :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, for 8 timer siden:

Jeg har ofte tænkt på, om pigerne er ligeglade med, om en kunde er sin kone / kæreste utro eller ej? Betyder det noget for jeres relation til kunden? Hvordan I ser på kunden? 

Jeg bilder mig selv ind, at det betyder noget. Derfor tager jeg altid min vielsesring af før et besøg. Så jeg spiller rolle som single mand. Ikke ham, der er sin kone utro. 

For jeg vil ikke have, at pigerne tænker dårligt om mig af den grund. Men gør de det?

Er det mig, der er fjollet? Vil meget gerne høre, hvad især pigerne tænker om dette? 

De bedste hilsner, Qwas

I have often wondered if the girls care if a customer is cheating on his wife/girlfriend or not? Does it affect how you look at a customer? And act towards him? 

I imagine that it does matter. That is why I always take off my wedding ring before a visit.  So I play the role of single man.  Not the guy who is cheating on his wife.

Because I don't want the girls to think badly about me for that reason.  But do they?

Am I being silly here..? I would love to hear what you think about this, especially the girls. 

Best regards, Qwas

Hos mig tror jeg de fleste er gift ell i forhold.. Og det gør ikke mig noget... Og ta ringen af og man alligevel kan se den har været der synes jeg måske er lidt dumt hvis det er for min skyld. Er det for hans er det op til ham.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan af gode grunde ikke sige hvad pigerne mener , men har kun en gange op levet at blive spurgt om jeg var gift eller ej ( den første thai jeg besøgte ) . Nu erjeg så tydeligvis ikke den i dette forum der har faft flest besøg hos glædespiger så nok et for lille grundlag til at kunne sige om der er normalt at får spørgsmålet .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Hun spurgte kun for at finde ud af om hun skulle begynde at satse på at blive gift med dig, eller hun havde en veninde der havde brug for at blive gift dansk :mrgreen:

Hun har friet til mig mange gange, det vil sige lagt på knæ foran mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 26 minutter siden:

Hun har friet til mig mange gange, det vil sige lagt på knæ foran mig.

Ja der kan du bare se. Kunne hun sige noget med dimsen i munden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Har set GP'er i deres annoncer frabeder sig besøg af mænd over eller under en vis alder, andret end etniske danske, og sågar ikke modtager besøg af mænd fra Yousee.
Men har aldrig set noget nævne noget om gifte mænd.

Der er vel ikke mange tilbage, hvis man ikke vil have besøg af mænd som er gift ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
Styrvolt skrev, for 5 timer siden:

Det ville givetvis også føre til en indtjening på linje med en kassedames i Aldi med sådan en afgrænsning :wacko:

Så du ser ned på en kassedame i Aldi, siden du latterliggør hendes løn ?

Deres job er lige så vigtigt som alle andre job .

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbh skrev, for 5 minutter siden:

Så du ser ned på en kassedame i Aldi, siden du latterliggør hendes løn ?

Deres job er lige så vigtigt som alle andre job .

Derfor kan hun jo godt tjene mindre end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Derfor kan hun jo godt tjene mindre end andre.

ingen grund til at latterliggøre det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbh skrev, for 2 timer siden:

Så du ser ned på en kassedame i Aldi, siden du latterliggør hendes løn ?

Deres job er lige så vigtigt som alle andre job .

Næh, tværtimod. Jeg synes de er elendigt lønnede. Men så længe vi alle er vilde med discount, så vedbliver det nok at være sådan. Jeg har den allerstørste respekt for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...