Hop til indhold
Qwas

Utro: Er GP’er ligeglade? Cheating the wife: Do the girls care?

Recommended Posts

Ligeledes en gift mand her ...

... som aldrig - som i ALDRIG - har tænkt over, om GPerne interesserer sig for min civilstand. Når jeg besøger en pige, nybadet og i øvrigt opfører mig ordentligt, spiller det en rolle om jeg er gift eller ej? Fjerne vielsesringen? No way, den blev sat på for godt 20 år siden, og der bliver den. Men som hr. Msjo1 så fint skriver er der forskel mellem sex og kærlighed, og når min hustru ikke har de lyster jeg har, eller ikke har lyst, eller ... - så stopper min kærlighed til hende jo ikke.

Nemtøs' udsagn har jeg hørt et par gange - også andre piger syntes det er fræk. Derudover har jeg gennem mange år besøgt en pige (nå, hun er nu nok et par år ældre nu ...) omkring Flensburg  som har SIN ring på -  også i "arbejdstiden". Måske for at antyde - for ikke at sigen understrege! -  at det kun handlede om ren sex og ikke andet?

Sammenfattende: Udenomsægteskabelig sex er et kærkomment supplement, noget ekstra - totalt adskilt af kærligheden til min hustru. Og de gælder naturligvis også omvendt - dvs. for hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, 1 time siden:

Det optræder faktisk jævnligt i annoncerne. Her er nogle stykker som er opdateret bare indenfor de sidste 2-3 døgn

https://annoncelight.dk/showad/277131

https://annoncelight.dk/showad/284046

https://annoncelight.dk/showad/221815

 

Denne tråd går på om pigeren har problemer med at gæsterne er gifte eller er utro. Jeg skrev at jeg aldrig har se nogen pige skrive om gifte mænd, som i at det er et problem at gæsten er gift eller i forhold.

#1 nævner at det SKAL være gift eller i fast forhold.
#2 skriver at det ikke gøre nogen forskel om man er gift eller single.
#3 skriver at hun også modtager gifte mænd.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

I do not mind if my clients are marriage or not and I do not look down on them if they are. Everyone have their own morale and are responsible for what they do. 

My personal morale is that I do not see anything wrong in seeing a GP and I ask myself is it being real unfaithful to see a GP? 

In one way you can argue that it is if you hide it for your wife ( of course not right to hide things) but on the other hand I do not see that it hurts anyone to have sex with a GP as a supplement to- or a variation in your sex life. 

In fact I think that seeing a GF can strengthen your relationship and avoid that men start being real unfaithful having affairs with other women in “real” life or being sexual frustrated. What really can destroy a relationship if there is love and obligations to another woman.

The ideal situation would of course be if the wife and man could be open to each other and agree on that it is OK to have paid for sex outside marriage as it does basically not take anything from the other person, and I do not think most of my married clients love their wives less because they see me

The problem is that unfortunately the moral in our society has defined having paid for sex as being wrong and this leads to that many men has to see a GP secretly.


…. But that’s just my opinion:)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirella skrev, for 6 minutter siden:

The problem is that unfortunately the moral in our society has defined having paid for sex as being wrong and this leads to that many men has to see a GP secretly.

And that definition came from religion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være man er utro.

Men mange af os har meget lidt sex derhjemme og så er glædespigerne et godt alternativ.

Uden os var der meget få glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Denne tråd går på om pigeren har problemer med at gæsterne er gifte eller er utro. Jeg skrev at jeg aldrig har se nogen pige skrive om gifte mænd, som i at det er et problem at gæsten er gift eller i forhold.

#1 nævner at det SKAL være gift eller i fast forhold.
#2 skriver at det ikke gøre nogen forskel om man er gift eller single.
#3 skriver at hun også modtager gifte mænd.

Nr 1 skriver man skal være gift, men vil ikke sutte pik, så kan man ligesågodt blive hjemme ved konen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kone vil helst have jeg besøger piger denne vej, da hun netop mener det er langt bedre og med fokus på sex delen, fremfor at jeg skaber en relation og flirter med en kvinde på nettet eller i byen. Her ved hun at det kun et sex og ser intet problem i det, da mit behov er klart større end hendes og alt andet fungere optimalt i vores liv. 

Det oplever jeg faktisk pigerne jeg er sammen med synes er super fint og de har meget respekt for ærligheden omkring det. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo se sagen fra flere vinkler. Jeg hører så til dem, som tager min vielsesring af inden et besøg.
Dette udelukkende fordi jeg derved føler mig mere fri, når det handler om lige præcis dén slags oplevelser. Jeg er udmærket klar over at ringen kun er en død ting, som ikke kan sætte nogen begrænsninger i den henseende. Men har jeg den på, føler jeg, at jeg på en måde “slæber” min hustru med på besøget. Moralen, eller hvad jeg nu skal kalde det, fucker med min hjerne, det er jeg ganske bevidst om! 
I mangel af at kunne komme på et bedre ord, ønsker jeg ikke at “besudle” mit ægteskab, ved at bære ringen som netop symboliserer mit ægteskab, ved et besøg hos en GP. Besudle, er nok netop det ord som min hustru ville bruge om det, hvis hun vidste hvad jeg foretog mig engang imellem ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke de store moralske skrupler ift om at være "utro" i den her verden, for mig handler det udelukkende om noget seksuelt og velvære, ikke noget andet.
Hvordan min bedre halvdel ser på det, er nok en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, den 22.1.2020 at 09:05:

Jeg har ofte tænkt på, om pigerne er ligeglade med, om en kunde er sin kone / kæreste utro eller ej? Betyder det noget for jeres relation til kunden? Hvordan I ser på kunden? 

Jeg bilder mig selv ind, at det betyder noget. Derfor tager jeg altid min vielsesring af før et besøg. Så jeg spiller rolle som single mand. Ikke ham, der er sin kone utro. 

For jeg vil ikke have, at pigerne tænker dårligt om mig af den grund. Men gør de det?

Er det mig, der er fjollet? Vil meget gerne høre, hvad især pigerne tænker om dette? 

De bedste hilsner, Qwas

I have often wondered if the girls care if a customer is cheating on his wife/girlfriend or not? Does it affect how you look at a customer? And act towards him? 

I imagine that it does matter. That is why I always take off my wedding ring before a visit.  So I play the role of single man.  Not the guy who is cheating on his wife.

Because I don't want the girls to think badly about me for that reason.  But do they?

Am I being silly here..? I would love to hear what you think about this, especially the girls. 

Best regards, Qwas

Det har ingen betydning for mig, om en mand er gift eller ej. Jeg vil hellere have, at I gifte mænd beholder ringen på. Det er så ærgerligt, hvis den falder ud af lommen i iveren efter at få tøjet af. Og jeg sidst på dagen står med en ring, der er fundet på gulvet, og som jeg ikke ved hvem ejer. 
 

Hvad værre er, hvis konen når at opdage, at ringen er væk:-o

Så behold den på, tak;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Det har ingen betydning for mig, om en mand er gift eller ej. Jeg vil hellere have, at I gifte mænd beholder ringen på. Det er så ærgerligt, hvis den falder ud af lommen i iveren efter at få tøjet af. Og jeg sidst på dagen står med en ring, der er fundet på gulvet, og som jeg ikke ved hvem ejer. 
 

Hvad værre er, hvis konen når at opdage, at ringen er væk:-o

Så behold den på, tak;)

 

En rigtig dum situation at stå i, det vil jeg medgive. Men igen, så er det også tilladt at bruge den indvendige side af hovedet og ikke kun lade “lillehjernen” styre showet inden et besøg. ;)
Hvad jeg plejer at gøre er; at tage ringen af og lægger den i min tegnebog, som jeg efterlader i bilen ved et besøg. Jeg har kun aftalte penge med og intet andet. Jeg føler hermed at have taget de nødvendige forholdsregler og sikret mig selv bedst muligt, så jeg ikke kommer til at glemme eller tabe noget meget personligt på et sted, jeg i min hustrus øjne ikke burde have været.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo45 skrev, den 23.1.2020 at 17:23:

Min kone vil helst have jeg besøger piger denne vej, da hun netop mener det er langt bedre og med fokus på sex delen, fremfor at jeg skaber en relation og flirter med en kvinde på nettet eller i byen. Her ved hun at det kun et sex og ser intet problem i det, da mit behov er klart større end hendes og alt andet fungere optimalt i vores liv. 

Det oplever jeg faktisk pigerne jeg er sammen med synes er super fint og de har meget respekt for ærligheden omkring det. 

 

 

Nice to hear that there are people who have a relationship like that :) , I think your wife is very right and I think a lot of men envy you.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 21 timer siden:

Man kan jo se sagen fra flere vinkler. Jeg hører så til dem, som tager min vielsesring af inden et besøg.
Dette udelukkende fordi jeg derved føler mig mere fri, når det handler om lige præcis dén slags oplevelser. Jeg er udmærket klar over at ringen kun er en død ting, som ikke kan sætte nogen begrænsninger i den henseende. Men har jeg den på, føler jeg, at jeg på en måde “slæber” min hustru med på besøget. Moralen, eller hvad jeg nu skal kalde det, fucker med min hjerne, det er jeg ganske bevidst om! 
I mangel af at kunne komme på et bedre ord, ønsker jeg ikke at “besudle” mit ægteskab, ved at bære ringen som netop symboliserer mit ægteskab, ved et besøg hos en GP. Besudle, er nok netop det ord som min hustru ville bruge om det, hvis hun vidste hvad jeg foretog mig engang imellem ...

Jeg forstår udmærket dit argument, Snadremanden, og ville forholde mig på samme måde, hvis jeg havde det som dig. Men jeg føler netop ikke at jeg "slæber min hustru med på besøget" ved at beholde ringen på - tværtom indikerer det at beholde ringen på for mig snarere at jeg netop ikke "besudler" hende - her gør jeg noget andet en hjemme.

Så - som nævnet andre steder i tråden - pas godt på din ring :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mistet min ring på et bordel, det er jeg i alt fald ret sikker på, glemte den simpelthen.

Så den har jeg ikke haft i 8 år, heldigvis er fruen ikke så hysterisk når det handler om ringe, den var heller ikke dyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, 1 time siden:

Så - som nævnet andre steder i tråden - pas godt på din ring :-)

Det er netop dét jeg mener jeg gør! Lige præcis ved at lade både tegnebog og ring blive i bilen under et besøg.

Jeg har heldigvis ikke selv været udsat for noget i den retning, men jeg synes man, især på det sidste, har hørt om flere eksempler på at hende den dejlige man skulle på date med, viste sig i stedet at være et par suspekte fyre med skumle hensigter ... :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 22.1.2020 at 09:25:

Uden utro mænd, ingen glædespiger. Det er grundlaget for deres forretning. 

Hahaha - hvad?! :lol:

Ja, fordi "single fyre" er jo en by i Rusland :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, 1 time siden:

Hahaha - hvad?! :lol:

Ja, fordi "single fyre" er jo en by i Rusland :D

Næ, vi er også en del af grundlaget for de skønne kvinders forretning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Lina_bbw skrev, den 22.1.2020 at 10:47:

Personligt er jeg uendeligt ligeglad. Gør ikke mine gæster til dårlige mennesker i mine øjne :D 

Tror ikke at monogami er vejen frem for største delen af befolkningen, selvom vi som samfund gerne vil bilde os det ind.

min kære mor altid har lært mig "bare fordi jeg elsker hende/ham derhjemme, behøver jeg jo ikke hade alle de andre" :D

Er ikke helt enig - det gør os faktisk til dårligere mennesker. Ikke pga sex’en men pga løgnen. Jeg har fortalt mig selv at det er “okay” fordi jeg ellers ikke ville få sex i flere måneder grundet min kones mentale tilstand - og jeg agter ikke at bruge mit liv i cølibat. Men virkligheden er at det ikke er okay. Hvis ikke jeg kan leve med vores sexliv, har jeg en pligt til at sig det - og en pligt til at sige at jeg så må søge tilfredsstillelse på anden vis. Gør jeg det bag hendes ryg, så kan min samvittighed aldrig være ren. Når jeg så alligevel ikke gør det, så er det fordi at omkostningerne i forhold til vores børn vil være for store - og at jeg reelt elsker vores forhold i alle andre aspekter. Derfor er det ikke let at gøre som man bør gøre... men det fritager mig ikke for ansvaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rust in Peace

Dit indlæg er lige spot on.

Det er et forfærdeligt dilemma, som ganske mange mænd og også en hel del kvinder i parforhold står med.
Det er det man psykologisk kalder en dobbeltbinding - der bunder i det strenge krav om monogami.

På den ene side, sårer og krænker man partneren forfærdeligt ved overhovedet at sætte ord på behovet.
På den anden side, så er det, som du siger, absolut ikke i orden at gå bag om ryggen på sin partner.
Det er valget imellem at blive hængt eller brændt ... ;) 

For os, der er kæresteløse, er dilemmaet af en anden karakter - og knap så voldsomt ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 22.1.2020 at 09:25:

Uden utro mænd, ingen glædespiger. Det er grundlaget for deres forretning. 

Ååh - det ved jeg så ikke lige ... 

Jeg har da indtryk af at vi er en del single mænd herinde ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 14 timer siden:

Ååh - det ved jeg så ikke lige ... 

Jeg har da indtryk af at vi er en del single mænd herinde ... 

Dejligt at i er med til at holde gang i forretningen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Som glædes pige må jeg indrømme at jeg tænker mit, når en mand fortæller han er i forhold, men da han ikke er i et forhold med mig gider jeg ikke blande mig i det. Det må han selv styre:-)

Jeg gider bare ikke der står en sur dame i min dør en dag:-)

Derfor spørger jeg ikke om det, hvad jeg ikke ved, kan jeg ikke gøre noget ved:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...