Hop til indhold
Zaq

Hvad gør i for at have et distanceret forhold til gp'er

Recommended Posts

Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Det ville du ikke ønske dig. Jeg vil synge nogle af ham den ustavelige hollænders kærlighedsviser for dig. Og tro mig.. Jeg har ikke én tone i livet!

Cornelis Vreeswijk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Nåh, for 2000 kr må du altså sige alt hvad du vil til mig i en hel time.

Det ville du ikke ønske dig. Jeg vil synge nogle kærlighedsviser af ham hollænderen, hvis navn er umuligt at stave til. Og tro mig, jeg har ikke én tone i livet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 2 minutter siden:

Det ville du ikke ønske dig. Jeg vil synge nogle kærlighedsviser af ham hollænderen, hvis navn er umuligt at stave til. Og tro mig, jeg har ikke én tone i livet!

Kun en gang til, please!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 15 minutter siden:

Nåh, for 2000 kr må du altså sige alt hvad du vil til mig i en hel time.

Jeg synes du er vågnet op, hvad er der galt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes du er vågnet op, hvad er der galt

Ikke noget. Føler mig bare en kende useriøs i aften.

Men hvis jeg nu skal være seriøs i to sekunder, så er mit oprindelige spørgsmål temmelig reelt. Jeg har fire gange i de sidste par år været nødt at blokere GP-piger fra min tfn.  Når spillet en gang starter har jeg uhyre svært ikke at spille med. Og så går det gal, selv om jeg ikke ville det egentlig.

Story of my life - også privat.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Ikke noget. Føler mig bare en kende useriøs i aften.

Men hvis jeg nu skal være seriøs i to sekunder, så er mit oprindelige spørgsmål temmelig reelt. Jeg har fire gange i de sidste par år været nødt at blokere GP-piger fra min tfn.  Når spillet en gang starter har jeg uhyre svært ikke at spille med. Og så går det gal, selv om jeg ikke ville det egentlig.

Story of my life - også privat.:(

Så må du gerne lære mig nogle fif,  min kæreste er død når det gælder sex, jeg har så meget gemt i mig der bare ønsker at komme,

Så vil hun ikke bindes, så vi hun ikke have pisk, så vil hun ikke have rød numse også selv prostata massage er No go for hende

Så kunne jeg lige så godt ligge mig til at dø.

Derfor søger jeg gp'er som er friske, når så jeg møder dem, og de bare er klar til alt, så er jeg solgt

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Så må du gerne lære mig nogle fif,  min kæreste er død når det gælder sex, jeg har så meget gemt i mig der bare ønsker at komme,

Så vil hun ikke bindes, så vi hun ikke have pisk, så vil hun ikke have rød numse også dør sexlivet ud.

Derfor søger jeg gp'er som er friske, når så jeg møder dem, og de bare er klar til alt, så er jeg solgt

Jeg har desværre ikke nogle fif, kære Zaq. Kun at huske at det meste i den her verden kun er en eller anden form for beruselse. Man vågner altid - som i ALTID - op en anden dag.

Og hver eneste gang jeg har fået en kvinde til at tro at jeg ville noget mere end jeg ville, så vågner jeg med ruelse og dårlig samvittighed.

Beruselse - husk det!

Og undskyld at jeg afsporede din tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

 

Og undskyld at jeg afsporede din tråd.

Det gør ingen ting, det er godt at kunne flæbe lidt her inde, bare fået sat ord på ens daglige frustrationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget galt i at falde pladask for en GP, eller en hvilken som helst kvinde på kontoret. Men der er noget galt i at handle idiotisk og tankeløst. Hold tanke og handling adskilt. Det er mit fif. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et ting mere:
GP'ere er ikke uopnåelige gudinder. De er mennesker. For at klare sit job, er de nødt at sætte op barrierer. Makes perfect sense.

Jeg har personligt noget slags drift at komme forbi disse barrierer. Hvis det ikke er muligt, kommer jeg ikke tilbage. Så er det uintessant for mig. Kedeligt faktiskt. Nogle gange når vi frem til andre barrierere - tættere på noget ægte end hvad de ydre barriererne tillad - og der kan vi være tilfreds begge to. Men nogle gange kan det gå helt gal. 

Jeg tror vi primært er tre typer af sexkunder:

1. Dem som har det helt fint med at knalde, gå hjem og glemme. Formentligt de bedste kunderne fra GP'ernes point of view.

2. Dem der gerne vil opleve noget mere end kun det pikken oplever, men alligevel ikke for meget. Det er dem vi ser skrive de begejstrede anmeldelserne. Oftest har det dog sanserne i behold. Måske ...?

Gruppe 3 er dem der egentlig vil have endnu mere - meget mere. Og som derfor egentlig altid vil være frustrerede. Hvis de ikke er så "heldige" at de bliver kæreste med en GP. Hvad jo mange vidner om at de er blevet. Også mig.

Der hvor hver debat om det her emne bliver så svær, er at i den her verden vil man så frygteligt gerne at det hele skal være sagligt og rationelt. Men det kan det jo aldrig være når man er nøgen og intim med et menneske. Det er selvmodsigende. Og når man oplever langt mere end det pikken kan håndtere selv, så bliver man forvirret og starter en tråd som denne.

Det er et sundhedstegn mener jeg. Dem der er saglige og rationelle vedrørende købesex klarer sig måske bedst i det her specielle univers, men det er også dem der lukker ude mest af det de egentlig er når de er hele og i samklang med sig selve. Tror jeg.

Købesexverden er ikke noget man kan eller burde rationalisere. Det er kompliceret, simpelt hen fordi den - ja faktiskt også den - er befolket af mennesker. Og desuden mennesker der blotter sig for hinanden. 

Alt andet er bare simplificeringer.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 2 minutter siden:

Der er ikke noget galt i at falde pladask for en GP, eller en hvilken som helst kvinde på kontoret. Men der er noget galt i at handle idiotisk og tankeløst. Hold tanke og handling adskilt. Det er mit fif. 

Der er jeg ikke enig, jeg er ikke ude for at finde en kæreste, det har jeg nok af med min søstjerne der hjemme.

Men det at kontrollere sine følelser over for ens drømme kvinder, det er sku et problem.

Før i tiden, undskyld hvis jeg træder på nogle nu, der var de fleste gp'er sådan lidt bodega aktig, det var nok ikke de skarpeste knive i skuffen. Det ser man ikke så meget mere, nu er det måske en der læser på universitetet.

Skarpe piger.

Som både ser skide godt ud, sjove og noget at rykke rundt med.

Jeg håber ikke at jeg træder på nogle, hvis jeg gør så undskyld jeg mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 38 minutter siden:

Alt andet er bare simplificeringer.
 

Det klæder dig jo helt at være blottet for ironi Hr Banan. Og jeg kan sagtens leve mig ind i dine tanker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du har helt ret Zag i din observation, at det er en type kvinder, der vinder frem i dag. Kvikke studiner, der vil forsøde studietiden med penge og seksuelle eksperimenter. Hvor det i gamle dage var working class girls, der var flest af. Mange af de populæreste kvinder i DK er ofte højtbegavede forretningskvinder både fra ind- og udland med en eller anden form for uddannelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Nåh, for 2000 kr må du altså sige alt hvad du vil til mig i en hel time.

Jeg dumper gerne prisen til 1500

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Zaq skrev, for 9 timer siden:

Ikke for mig, jo bedre at jeg kender pigen, jo bedre bliver sexen, så ingen kemi ingen sexglæde. Og det er der hvor det bliver svært for mig at styre.

så find dig en rigtig kæreste, det kan du måske ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 35 minutter siden:

så find dig en rigtig kæreste, det kan du måske ikke ?

Jeg har en kæreste, det er jeg helt sikker på jeg også har skrevet, men jeg kan ikke se at det gør noget forskel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Zaq skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har en kæreste, det er jeg helt sikker på jeg også har skrevet, men jeg kan ikke se at det gør noget forskel 

du søger gf oplevelser med en gp og du har en kæreste i forvejen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 31 minutter siden:

du søger gf oplevelser med en gp og du har en kæreste i forvejen ?

Glædespiger er vel ikke forbeholdt singler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Glædespiger er vel ikke forbeholdt singler?

Bestemt ikke, men undrer mig over at man ligefrem søger GF hos en GP hvis man har en kæreste i forvejen, ku forstå hvis man blot var ude efter sex.

Så var det måske på tide at skifte sin kæreste ud, da TS beskriver at han får følelser hos de GP han søger .

Jeg ville bestemt ikke syntes om at hvis jeg havde en kæreste at hun søgte GF oplevelser hos andre mænd, ville du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 42 minutter siden:

Bestemt ikke, men undrer mig over at man ligefrem søger GF hos en GP hvis man har en kæreste i forvejen, ku forstå hvis man blot var ude efter sex.

Så var det måske på tide at skifte sin kæreste ud, da TS beskriver at han får følelser hos de GP han søger .

Jeg ville bestemt ikke syntes om at hvis jeg havde en kæreste at hun søgte GF oplevelser hos andre mænd, ville du ?

Nu er sagen det, vi har et åbent forhold, dvs. at der er ok at jeg får det som jeg søger i byen, men jeg skal ikke fortælle om det, det er ikke kun GFE som jeg får, jeg er også til lettere dominans, bindeleje og klask. Det er desværre ikke noget for min kæreste, hun er godt klar over hvilken liv jeg har haft, og har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, 1 time siden:

Bestemt ikke, men undrer mig over at man ligefrem søger GF hos en GP hvis man har en kæreste i forvejen, ku forstå hvis man blot var ude efter sex.

Så var det måske på tide at skifte sin kæreste ud, da TS beskriver at han får følelser hos de GP han søger .

Jeg ville bestemt ikke syntes om at hvis jeg havde en kæreste at hun søgte GF oplevelser hos andre mænd, ville du ?

Om man nøjedes med at kneppe eller om man også kysser og krammer gør næppe den store forskel for en eventuel modpart.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, 1 time siden:

Om man nøjedes med at kneppe eller om man også kysser og krammer gør næppe den store forskel for en eventuel modpart.  :) 

Gfe  er ikke  ensbetydende med kys  i købe sex verdenen.  Jeg  har  læst  flere  annoncer  hvor  gp  tilbyder  gfe/kæreste oplevelse  men  ikke  tilbyder  kys.  Det  kan  undre  mig.

Kys  og  kram  er  naturligt  for  mig  ved  sex/intime relationer, men  tilbyder  ikke  gfe  da  det  lyder falsk  i min  optik. 

Er  jeg til  blid  kærlig og  tæt  sex  - ja  det  er  jeg.. men  kalder  sku  ikke  min  købesex partner  for  skat eller  elskede...skulle  helst  kunne  se  mig  selv  i  spejlet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...