Hop til indhold
Zaq

Hvad gør i for at have et distanceret forhold til gp'er

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Gfe  er ikke  ensbetydende med kys  i købe sex verdenen.  Jeg  har  læst  flere  annoncer  hvor  gp  tilbyder  gfe/kæreste oplevelse  men  ikke  tilbyder  kys.  Det  kan  undre  mig.

Kys  og  kram  er  naturligt  for  mig  ved  sex/intime relationer, men  tilbyder  ikke  gfe  da  det  lyder falsk  i min  optik. 

Er  jeg til  blid  kærlig og  tæt  sex  - ja  det  er  jeg.. men  kalder  sku  ikke  min  købesex partner  for  skat eller  elskede...skulle  helst  kunne  se  mig  selv  i  spejlet. 

Du er sku skøn, kom nu her over til kbh. Jeg vil helt sikkert være en fast kunde hos dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 7 minutter siden:

Du er sku skøn, kom nu her over til kbh. Jeg vil helt sikkert være en fast kunde hos dig.

Tak. 

Jeg  kommer  ikke  til  København -  befinder  mig  fint  i Jylland. Jeg  betegner  ikke  mine  sex-aftaler som  kunder og jeg  driver  ikke en forretning (med  det  formål  at  tjene  mest  muligt). Mine  aftaler  bygger  gensidig  fornøjelse og  lyst. 

Har  nok  lagt  for  meget  værdi i  den  seksuelle  relation  og  har  med  tiden  fundet  ud  af  at relationen  kun  vare  i tidsrum  man  er  sammen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Tak. 

Jeg  kommer  ikke  til  København -  befinder  mig  fint  i Jylland. Jeg  betegner  ikke  mine  sex-aftaler som  kunder og jeg  driver  ikke en forretning (med  det  formål  at  tjene  mest  muligt). Mine  aftaler  bygger  gensidig  fornøjelse og  lyst. 

Har  nok  lagt  for  meget  værdi i  den  seksuelle  relation  og  har  med  tiden  fundet  ud  af  at relationen  kun  vare  i tidsrum  man  er  sammen.  

Øv øv øv, så må jeg over og besøge min familie i det jyske, og håber at du /vi kan finde en mulighed for at mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 26 minutter siden:

Du er sku skøn, kom nu her over til kbh. Jeg vil helt sikkert være en fast kunde hos dig.

Ja jeg har svært ved at få pikken op og stå uden kys tror mange har det sådan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 28 minutter siden:

Du er sku skøn, kom nu her over til kbh. Jeg vil helt sikkert være en fast kunde hos dig.

Ja jeg har svært ved at få pikken op og stå uden kys tror mange har det sådan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Om man nøjedes med at kneppe eller om man også kysser og krammer gør næppe den store forskel for en eventuel modpart.  :) 

Du helt væk, er jo ikke det jeg skriver, TS skriver at han får følelser for GP, så læs dog hva tråden handler om, istedet med at komme med en kæk bemærkning !

Blir så trættttt

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 8 timer siden:

Så var det måske på tide at skifte sin kæreste ud, da TS beskriver at han får følelser hos de GP han søger .

Man kan jo udmærket have følelser for andre end sin hustru/kæreste ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Man kan jo udmærket have følelser for andre end sin hustru/kæreste ;) 

 

.Er helt enig med Aarhuselsker.

Er selv ret gode venner med en GP, hun er fra det sydlige EU, jeg hjælper med gode råd mv. om de ting der lige opstår. Det er sku ikke meget hjælp de får, og det lidt jeg kan gøre, kan jeg se hjælper hende meget.

Arbejder nogle gange i København, skal hun med flyet, tja, så får hun sku da lige et lift, hvis det passer ind, det koster mig ikke meget at smide hende af i lufthavnen, og man hjælper en der værdsætter det og bliver glad.

Og inden der er nogle der får tanker, så er vi rent faktisk kun venner

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 25 minutter siden:

.Er helt enig med Aarhuselsker.

Er selv ret gode venner med en GP, hun er fra det sydlige EU, jeg hjælper med gode råd mv. om de ting der lige opstår. Det er sku ikke meget hjælp de får, og det lidt jeg kan gøre, kan jeg se hjælper hende meget.

Arbejder nogle gange i København, skal hun med flyet, tja, så får hun sku da lige et lift, hvis det passer ind, det koster mig ikke meget at smide hende af i lufthavnen, og man hjælper en der værdsætter det og bliver glad.

Og inden der er nogle der får tanker, så er vi rent faktisk kun venner

Det lyder smukt og fint. Men med fare for at lyde som en rød fagforeningspamper håber jeg ikke, at det er en løntrykker, der kommer på besøg i København og bliver hjulpet på vej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle.

Jeg er super glad for at der er kommet så mange input fra jer, nogle mere brugbar end andre.

Jeg tror det vigtigste er at man ikke lader sig rive med, problemet er at du ikke kan styre din hjerne, da der sker en kemisk reaktion i hjernen. Som giver dig en følelse af forelskelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Kære alle.

Jeg er super glad for at der er kommet så mange input fra jer, nogle mere brugbar end andre.

Jeg tror det vigtigste er at man ikke lader sig rive med, problemet er at du ikke kan styre din hjerne, da der sker en kemisk reaktion i hjernen. Som giver dig en følelse af forelskelse.

 

Her lige en opsummering af hvorfor sex er sundt. Ikke meget nyt under solen, men med en omtale af et interessant forsøg med aber :rolleyes:

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/shortcuts/2020/jan/15/all-hail-the-horizontal-workout-six-ways-that-sex-improves-your-health

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det lyder smukt og fint. Men med fare for at lyde som en rød fagforeningspamper håber jeg ikke, at det er en løntrykker, der kommer på besøg i København og bliver hjulpet på vej :)

Nej, det er når hun skal i lufthavnen, så bare rolig, iøvrigt ved hun godt hvad hun er værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 6 timer siden:

Du helt væk, er jo ikke det jeg skriver, TS skriver at han får følelser for GP, så læs dog hva tråden handler om, istedet med at komme med en kæk bemærkning !

Blir så trættttt

Det må du undskylde.  Jeg læste dit indlæg som hvis man have let ved at få følelser for en GP, skulle man ikke vælge GFE oplevelser.  Mon ikke vi kan nå til en vis form for enighed omkring, at det nok nærmere er samværet og kvindens personlighed der skaber disse følelser, snarere om hvad man laver seksuelt og intimt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trækker mig hvis følelserne får overtaget, eller rettere før det går helt galt. Når fornuften sætter ind giver jeg mig selv karantæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd !!!

Jeg har gennem alle årene yndet at have 1 fast GP i en periode - når hun stoppede fandt jeg mig en ny.

Lige nu tager jeg turnus mellem en ca 4 faste ....og så er der det løse.

Jeg oplever så godt som altid varme, kemi mv - og kan skam godt selv opleve varmere følelser end det.

Men så går det heller ikke videre - og det synes jeg da heller ikke at GP’erne lægger op til. Jeg sætter pris på at man kan grine og have det sjovt - og når dagens stund er ovre, så er det tilbage til virkeligheden.

Glæder mig altid til at se favoritpigerne igen - men er også på udkig efter nye spændende.

Den store romantik blev jeg effektivt kureret for i sidste årtusinde - for mig er virkeligheden lidt anderledes skruet sammen end i romanerne og filmene.

På et eller andet tidspunkt giver det hele dog mening alligevel - men det må jeg hellere starte en anden tråd om ved lejlighed,

Jeg synes dog ikke at man på nogen måde skal være bange for den varme stemning - blot man husker på at når sceancen er slut den dag - så stopper det. Indtil næste gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...