Hop til indhold
Zaq

Hvad gør i for at have et distanceret forhold til gp'er

Recommended Posts

Nu når der køres en tråd, hvor en gp'er er faldet for en kunde, så kunne det være sjovt at høre, hvad at vi bruger gør for, vi ikke falder pladask for de mange dejlige piger.

Jer piger, kom bare med jeres input.

Personlig har jeg det svært, fordi jeg sætter stor pris på GFE, og der er nogle der gør det så overbevisende at ens hjerne hopper med på lejen.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg falder pladask og nyder det. 

Jeg gør intet for at forhindre det, men nyder følelsen. Inderst inde ved jeg jo godt at der er en anden mand kort efter, med en anden diller på samme plads som jeg var. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sætter også pris på gfe. men bliver følelserne for hotte, og jeg har svært ved at styre dem.

vælger jeg ikke at besøge pigen fremover. udelukkende for min egen skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

sætter også pris på gfe. men bliver følelserne for hotte, og jeg har svært ved at styre dem.

vælger jeg ikke at besøge pigen fremover. udelukkende for min egen skyld.

Det kan jeg godt forhold mig til, jeg har det sådan, at jeg desværre kommer til at samligne den ene gp'ers service med den anden, så kommer jeg ender jeg hos den som jeg er blevet lidt for glad for.

Det er sku ikke for smart.

Jeg ved det godt, jeg er bare en mand :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg elsker GFE, og gerne de helt vildt lækre GFE oplevelser. MEN jeg har været i det her game længe nok til at forstå, at følelser under et samvær med en lækker kærlig kvinde er én ting, og at realiteternes verden er en anden. Jeg kan jo sagtens føle beruselsen i kroppen, når oplevelsen kan få blodet til at pumpe lidt hurtigere, hjertet til at banke lidt hurtigere, hjernen til at miste den rationelle tilgang. MEN dét er et spørgsmål om IKKE at komme til at genere den oplevelse med alt mulig tænkning om kærlighed, forelskelse og  så videre. Det er LUST, det er BEGÆR, det er fornemmelsen af TILFREDSSTILLELSE I føler. Det er sgu ikke kærlighed. STOP JER SELV.

Der har på sitet været alt for mange eksempler i tiden omkring jul, hvor der begyndte at være et ufatteligt antal af kærlighedserklæringer og totalt sammenbrud i hovederne hos forskellige ellers ret flittige postere her på sitet. Hvad fanden var dét nu for noget. Hvis man ikke oplever beruselsen og ikke oplever de ufatteligt lækre oplevelser engang i mellem i selskab med de her fantastiske kvinder, så skal man stoppe med at besøge dem. MEN hvis man så bagefter ikke kan forstå, at det sgu hverken er i hendes eller for den sags skyld jeres interesse at fremprovokere en "jeg er forelsket idé" inde i hovedet, så synes jeg rent faktisk også, at I skulle holde op med at besøge kvinderne. Vi har jo set skriverier, hvor det går helt over gevind når brunstige mænd efter et besøg fuldstændigt har lagt hjernen og fuldstændigt overtræder alle normer for god opførsel med hensyn til diskretion og integritet. INGEN kan tillade sig at være sådan. Så derfor et velment råd fra en vaskeægte RONKEDOR: Lad være med at besøge de her kvinder, hvis I ikke kan håndtere situationen bagefter. Just saying!

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bevidst om at det blot er en serviceydelse jeg køber. Ikke anderledes end når jeg har hyret en VVS mand eller en elektriker. 

Når jeg forlader pigen, og støder på den næste kunde, så bliver jeg mindet om at hun ser mange flere end mig. Det har jeg det helt fint med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 4 minutter siden:

Jeg elsker GFE, og gerne de de helt vildt lækre GFE oplevelser. MEN jeg har været i det her game længe nok til at forstå, at følelser under et samvær med en lækker kærlig kvinde er én ting, og at realiteternes verden er en anden. Jeg kan jo sagtens føle beruselsen i kroppen, når oplevelsen kan få blodet til at pumpe lidt hurtigere, hjertet til at banke lidt hurtigere, hjernen til at miste den rationelle tilgang. MEN dét er et spørgsmål om IKKE at komme til at genere den oplevelse med alt mulig tænkning om kærlighed, forelskelse og  så videre. Det er LUST, det er BEGÆR, det er fornemmelsen af TILFREDSSTILLELSE I føler. Det er sgu ikke kærlighed. STOP JER SELV.

Der har på sitet været alt for mange eksempler i tiden omkring jul, hvor der begyndte at være et ufatteligt antal af kærlighedserklæringer og totalt sammenbrud i hovederne hos forskellige ellers ret flittige postere her på sitet. Hvad fanden var dét nu for noget. Hvis man ikke oplever beruselsen og ikke oplever de ufatteligt lækre oplevelser engang i mellem i selskab med de her fantastiske kvinder, så skal man stoppe med at besøge dem. MEN hvis man så bagefter ikke kan forstå, at det sgu hverken er i hendes eller for den sags skyld jeres interesse at fremprovokere en "jeg er forelsket idé" inde i hovedet, så synes jeg rent faktisk, at I skulle holde op med at besøge kvinderne. Vi har jo set skriverier, hvor det går helt over gevind når brunstige mænd efter et besøg fuldstændigt har lagt hjernen og fuldstændigt overtræder alle normer for god opførsel med hensyn til diskretion og integritet. INGEN kan tillade sig at være sådan. Så derfor et velment råd fra en vaskeægte RONKEDOR: Lad være med at besøge de her kvinder, hvis I ikke kan håndtere situationen bagefter. Just saying!

 

Super indlæg, du har helt ret. Det sjove er at rigtig mange anmelder slutter af med, pas godt på hende, man skulle måske heller skriv pas godt på jer selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

3 besøg/3 dage maksimum.

 

Glæden ligger i jagten, ikke i gentagelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 4 minutter siden:

3 besøg/3 dage maksimum.

 

Glæden ligger i jagten, ikke i gentagelsen.

Ikke for mig, jo bedre at jeg kender pigen, jo bedre bliver sexen, så ingen kemi ingen sexglæde. Og det er der hvor det bliver svært for mig at styre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør ikke noget for ligefrem at "opbygge" en distance. Jeg sætter derimod pris på en lidt nærmere relation. Det er der faktisk også glædespiger, der sætter pris på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Jeg gør ikke noget for ligefrem at "opbygge" en distance. Jeg sætter derimod pris på en lidt nærmere relation. Det er der faktisk også glædespiger, der sætter pris på.

Det er så der hvor det begynder at blive farligt, som jeg har skrevet før, har jeg haft en pg'er som kæreste, for mig holder det ikke, jeg er en meget blød mand, hvor mine følelser hurtigt løber af med mig, måske er jeg lidt naiv, men sådan ligger landet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Jeg gør absolut ingenting for at have et distanceret forhold, for jeg vil helst kende hende så godt jeg nu kan, og ikke mindst synes jeg at det er vigtig at hun kender mig. Jeg er til gentagelser og er head over heels forelsket i den tid hun piller ved mig, og ikke mindst giver mig lov til at pille ved hende, og det har jeg det riiigtig fint med. Forelskelsen fordamper, når hun tager tøjet på og går igen, hjem til hendes familie. Og det har jeg det også riiigtig fint med, fordi sådan er præmissen med købesex, og den har jeg forstået. I tiden imellem vi er nøgne sammen bruger jeg på at søge den ægte kærlighed og den sex man har med den man elsker, altså den der IKKE kan købes....;)

Redigeret af Jan Kaspersen
Omformulering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 8 minutter siden:

Det er så der hvor det begynder at blive farligt, som jeg har skrevet før, har jeg haft en pg'er som kæreste, for mig holder det ikke, jeg er en meget blød mand, hvor mine følelser hurtigt løber af med mig, måske er jeg lidt naiv, men sådan ligger landet

Jeg kan sagtens følge dig. Når man har god kemi med en gp, skal man selvsagt træde varsom. For mig ville det optimale være at have en håndfuld af den slags kvinder at besøge. Den bedste kur mod truende forelskelse må være at synge med Dirch og Ove "Der kommer altid en sporvogn og en pige til", og besøge de andre piger i dit dream team. Men billigt bliver det jo ikke :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er spørgsmålet omvendt: Hvad skal jeg gøre for at pigerne ikke skal falde pladask for mig? Jeg tør snart ikke gå på pigebesøg mere. Jeg kan jo ikke ligefrem være sur og dum for at undgå det. Og det er meget svært at skjule sin naturlige charm og udstråling.

Nogle tips? Pigerne må også komme med bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

For mig er spørgsmålet omvendt: Hvad skal jeg gøre for at pigerne ikke skal falde pladask for mig? Jeg tør snart ikke gå på pigebesøg mere. Jeg kan jo ikke ligefrem være sur og dum for at undgå det. Og det er meget svært at skjule sin naturlige charm og udstråling.

Nogle tips? Pigerne må også komme med bud.

Hvad med at klæde dig ud som en vildfaren elg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, Lige nu:

Hvad med at klæde dig ud som en vildfaren elg?

Så vil jeg jo ikke en gang nå frem til pigen før jeg bliver skudt ned af en dansker med jægerkomplex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men det løser på sin vis også dit problem.

Bananas skrev, for 1 minut siden:

Så vil jeg jo ikke en gang nå frem til pigen før jeg bliver skudt ned af en dansker med jægerkomplex.

 

Redigeret af Styrvolt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

For mig er spørgsmålet omvendt: Hvad skal jeg gøre for at pigerne ikke skal falde pladask for mig? Jeg tør snart ikke gå på pigebesøg mere. Jeg kan jo ikke ligefrem være sur og dum for at undgå det. Og det er meget svært at skjule sin naturlige charm og udstråling.

Nogle tips? Pigerne må også komme med bud.

Så sent som i dag, fik jeg af vide af pigen sagde at hun var værvøs da hun så mig, hmm jeg er meget normal, med en lille tissetrold :D men den er hurtig :D og da jeg gjorde tegn til at nu skulle jeg vide, blev jeg spurgt om jeg ikke lige vil ligge 3 minutter mere. 

Det var mit første besøg hos pigen, der tror jeg ikke, at jeg skal besøge mere for så går det galt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 2 minutter siden:

Nej, men det løser på sin vis også dit problem.

 

Så dit tip er at jeg skal dø for at slippe fra forelskede piger? Jeg vidste i danskere var drastiske, men det er vel at skyde spurve med kanoner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke det er det store problem med udenlandske GPer, da sprogbarrieren (typisk manglende engelsk) for mit vedkommende lidt forhindrer at der kan opstå egentlig kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 4 minutter siden:

Så sent som i dag, fik jeg af vide af pigen sagde at hun var værvøs da hun så mig, hmm jeg er meget normal, med en lille tissetrold :D men den er hurtig :D og da jeg gjorde tegn til at nu skulle jeg vide, blev jeg spurgt om jeg ikke lige vil ligge 3 minutter mere. 

Det var mit første besøg hos pigen, der tror jeg ikke, at jeg skal besøge mere for så går det galt

3 minutter? Det skal du vel for fanden klare, mand. Sidst lukkede hun døren, smed nøglen noget sted og lad mig ikke slippe fra forend efter tre timer. Der kan jeg sikkert sige, at jeg ikke kommer tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, det var en afsporing. Hvis jeg klikker med kvinden, kan jeg slet ikke holde min kæft. Fortæller hende, hvor smuk hun er på 117 forskellige måder. Stakkels kvinder, men de plejer at tage det meget pænt.

Som ung var jeg et fjols til den slags, så der fik jeg sjældent noget. Og nu betaler jeg for at sige den slags. Skæbnens ironi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 2 minutter siden:

Nå, det var en afsporing. Hvis jeg klikker med kvinden, kan jeg slet ikke holde min kæft. Fortæller hende, hvor smuk hun er på 117 forskellige måder. Stakkels kvinder, men de plejer at tage det meget pænt.

Som ung var jeg et fjols til den slags, så der fik jeg sjældent noget. Og nu betaler jeg for at sige den slags. Skæbnens ironi.

Nåh, for 2000 kr må du altså sige alt hvad du vil til mig i en hel time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...