Hop til indhold
Guest Den flittige

Brusebad hjemmefra eller ?

Recommended Posts

Guest Den flittige

Når vi besøger en pige, tager vi så brusebad når vi ankommer, eller har vi gjort det hjemmefra.

Jeg tager altid brusebad når jeg ankommer et sted, men hvad gør de fleste ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager altid bad hjemmefra. Gider ikke barbere kønshår hos hende. Hvis hun beder mig tage bad, gør jeg naturligvis det, men bare en hurtig skyller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Carl72 skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tager min vandflaske frem og gøre det i bussen på vej til pigen :) 

Vandflaske, 50 cl? Det vil også se dumt ud hvis du medbragte et vandtårn. Du skal ikke være ked af stumpen og tattoguy anvender gerne spildevandet. 

:D:evil:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager altid bad hjemmefra, det er helt et ritual med bestemt type sæbe, barbering, shampoo, duft osv. Jeg vælger altid de piger der er ca 10-15 min kørsel fra hjemmet. Jeg har endnu ikke oplevet jeg har fået at vide jeg skulle gå i bad.

Ser ingen grund til at spilde min tid med at jeg skal stå og synge i deres bad :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Når vi besøger en pige, tager vi så brusebad når vi ankommer, eller har vi gjort det hjemmefra.

Jeg tager altid brusebad når jeg ankommer et sted, men hvad gør de fleste ?

I min optik er denne her tråd virkelig spild af tid; at det kan være interessant for Den flittige, at få oplyst hvor mange der går i bad hjemmefra og/eller ved ankomst - det gør da overhovedet ingen klogere …. og de første 3 besvarelser er jo også svar der tar´ pis på trådstarters ærinde - vil det være muligt at admin går ind og tar affære inden det løber løbsk, eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vil besøge en pige i på en hverdag tager tager jeg et bad dagen før(kræver hun at jeg tager et på stedet gør jeg det), vil jeg besøge en pige i en weekend tager jeg et bad inden jeg skal derud, hos Mansiongirls skulle man tage et bad på stedet hvis man ville have et blowjob uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjemmefra kort tid forinden, men tilbyder pigen det, tager jeg imod tilbuddet for at forsikre hende om, at jeg er ren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Høvdingen skrev, for 18 timer siden:

I min optik er denne her tråd virkelig spild af tid; at det kan være interessant for Den flittige, at få oplyst hvor mange der går i bad hjemmefra og/eller ved ankomst - det gør da overhovedet ingen klogere …. og de første 3 besvarelser er jo også svar der tar´ pis på trådstarters ærinde - vil det være muligt at admin går ind og tar affære inden det løber løbsk, eller ?

At du indsender rapport på denne tråd, er virkelig til at grine af, ved du ikke at der er højt til loftet herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

At du indsender rapport på denne tråd, er virkelig til at grine af, ved du ikke at der er højt til loftet herinde.

Enig mht. at det er rart der er/skal være højt til loftet, men derfor rart med seriøse besvarelser; dog kræver dette jo en autentisk problemstilling, og dermed spørgsmål;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den ‎06‎-‎01‎-‎2020 at 21:27:

I min optik er denne her tråd virkelig spild af tid; at det kan være interessant for Den flittige, at få oplyst hvor mange der går i bad hjemmefra og/eller ved ankomst - det gør da overhovedet ingen klogere …. og de første 3 besvarelser er jo også svar der tar´ pis på trådstarters ærinde - vil det være muligt at admin går ind og tar affære inden det løber løbsk, eller ?

Det er da frivilligt at læse diverse tråde, du kan jo bare springe denne tråd over ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Det er da frivilligt at læse diverse tråde, du kan jo bare springe denne tråd over ;)

Det har jeg adskillige gange prøvet at forklare folk, men det virker ikke :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 2 timer siden:

Det er da frivilligt at læse diverse tråde, du kan jo bare springe denne tråd over ;)

100% enig; en stor fejl fra min side …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey guys, I do agree that where you take the shower is not so relevant. No reason to spend time on showering at my place if you have showered already but if have not showered or come from physical hard work and are sweaty you are of course more than welcome to shower here. Think it is pretty logic :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I prefer to ask the GP if she wants to take a bath with me and then I will start with the caress. if it is with a masseur then I go for a quick bath.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Bader altid hjemmefra, hvis jeg bliver tilbudt et bad så siger jeg ikke nej.

Hvis jeg er heldig så vil hun med i bad, og det synes jeg er et dejligt udgangspunktet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 4 timer siden:

I prefer to ask the GP if she wants to take a bath with me and then I will start with the caress. if it is with a masseur then I go for a quick bath.

Normally I shower with the guest after we are finished but before can also be nice :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirella skrev, for 2 timer siden:

Normally I shower with the guest after we are finished but before can also be nice :wub:

Cool, its so nice to know

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirella skrev, for 20 timer siden:

Normally I shower with the guest after we are finished but before can also be nice :wub:

^_^

one does not exclude the other? smiles brightly

I like to be clean :rolleyes:

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...