Hop til indhold
Guest Den flittige

Brusebad hjemmefra eller ?

Recommended Posts

Guest Den flittige
Mythos skrev, for 18 timer siden:

Jeg tager altid et godt bad hjemmefra så jeg har ren pik at trutte i når hun tilbyder et fælles bad hos hende. 

 

Virkelig et godt svar,  tommel op herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager som reglen bad hjemmefra da jeg er bange for at tage bad fremmede steder:roll:, så jeg beder den gp jeg besøger om jeg ikke kan slippe for at tage et bad når jeg ankommer:biggrin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 1 time siden:

Jeg tager som reglen bad hjemmefra da jeg er bange for at tage bad fremmede steder:roll:, så jeg beder den gp jeg besøger om jeg ikke kan slippe for at tage et bad når jeg ankommer:biggrin:.

Hvad kaldes den fobi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
S&W500S skrev, for 1 time siden:

"Ablutofobi fremmede steder":)

Ablutofobi locus novis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvis man gerne vil have et BJ uden gummi, så er der rigtig mange af pigerne der forlanger at man tager brusebad på stedet.

Grunden til at jeg i sin tid, lavede tråden var fordi jeg havde lagt mærke til, at nogle skrev i en anmeldelse at de ikke havde fået

BJ uden, men med gummi. Mens andre godt kunne få uden.

Jeg tænkte så, hvad er grunden til det ?

Jeg har aldrig betalt extra for bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg sørger naturligvis altid for den personlige hygiejne er i orden hjemmefra.

Hvis der er mulighed for bad på stedet napper jeg osse det – det sender et godt signal til pigen og vi får en bedre start især når man som mig foretrækker BJ uden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Jeg har aldrig betalt extra for bad.

Hos privat/diskret ved bording talte badet med i tiden, også selv om man ankom 10 minutter før.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter jeg fik superfransk af en af mine favoritpiger på et af de anerkendte steder, bader jeg altid før. Desuden ønsker jeg også at gøre vort samvær så behageligt som muligt for hende, hun giver jo mig velvære, så ingen snavs og helst heller ingen gammel svedlugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
DETH skrev, for 2 timer siden:

Hos privat/diskret ved bording talte badet med i tiden, også selv om man ankom 10 minutter før.  

Ikke et sted jeg vil komme så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige som så mange andre, tager jeg et bad hjemmefra. Jeg planlægger stort set altid min tid hos pigen, så at jeg kan nå at tage et bad. Jeg har ikke lyst til at komme og lugte af sved. Hvis stedet tilbyder bad før, så tager jeg det, da jeg altid bliver nervøs og kommer til at svede på vej til hende. Og tager også gerne et bad bagefter, hvis stedet er rent. Og jeg har da prøvet at tage hende med i bad før, et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 7 timer siden:

Hos privat/diskret ved bording talte badet med i tiden, også selv om man ankom 10 minutter før.  

Det er egentligt meget normalt.  på en klinik er det typisk gratis, og kommer man før tiden, griber det jo ikke på nogen måde forstyrrende ind på GP´en.  Det gør det jo typisk i Privat/diskret.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 15 timer siden:

Det er egentligt meget normalt.  på en klinik er det typisk gratis, og kommer man før tiden, griber det jo ikke på nogen måde forstyrrende ind på GP´en.  Det gør det jo typisk i Privat/diskret.  

sikke da noget vrøvl, men er ikke i tvivl om hvor du har din gang...intet er normalt i denne  branche bum, men mange piger i P/D modtager i eget hjem med et lille antal besøg pr dag, og der er både tid til bad/hygge osv uden tidstres....de piger som kører minutræs, om det er klinik/PD hvor det er rene pengemaskiner er situationen helt anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 47 minutter siden:

sikke da noget vrøvl, men er ikke i tvivl om hvor du har din gang...intet er normalt i denne  branche bum, men mange piger i P/D modtager i eget hjem med et lille antal besøg pr dag, og der er både tid til bad/hygge osv uden tidstres....de piger som kører minutræs, om det er klinik/PD hvor det er rene pengemaskiner er situationen helt anderledes.

Tja... om det er noget vrøvl eller ej, så skriver du vel egentligt selv, at der er forskel på de forskellige steder/koncepter m.v..  Jeg har ikke forholdt mig til  hvad der er bedst/rimeligt eller om nogle Gpér steder m.v. er rene pengemaskiner.

Jeg har bare skrevet, at man det ikke er unormalt, at tiden mange steder starter når man træder ind af døren, og bad tæller med i tiden.  Iøvrigt må det så stå hen i det uvisse hvor jeg har min gang, hvilket iøvrigt er irelant, når vi taler generelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har ikke forholdt mig til  hvad der er bedst/rimeligt

hmmmm du siger......"Det er egentligt meget normalt  på en klinik er det typisk gratis, og kommer man før tiden, griber det jo ikke på nogen måde forstyrrende ind på GP´en.  Det gør det jo typisk i Privat/diskret"

Det er da at fremhæve klinikker frem for P/D, igen der er intet der er normalt eller typisk i denne verden, og siden du kan udtale dig om at det både er normalt og gratis må du jo have en vis erfaring.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Det er egentligt meget normalt.  på en klinik er det typisk gratis, og kommer man før tiden, griber det jo ikke på nogen måde forstyrrende ind på GP´en.  Det gør det jo typisk i Privat/diskret.  

De havde en tlf pige på, så der gik ikke som sådan tid fra pigen selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

hmmmm du siger......"Det er egentligt meget normalt  på en klinik er det typisk gratis, og kommer man før tiden, griber det jo ikke på nogen måde forstyrrende ind på GP´en.  Det gør det jo typisk i Privat/diskret"

Det er da at fremhæve klinikker frem for P/D, igen der er intet der er normalt eller typisk i denne verden, og siden du kan udtale dig om at det både er normalt og gratis må du jo have en vis erfaring.

Det er helt korrekt at jeg har en vis erfaring med forskellige koncepter.  Folk har det jo med at tolke på forskelligvis, og det er ihvertfald ikke min hensigt at fremhæve nogen koncepter frem for andre.  

Nu forholder det sig vel forhåbentligt også således, at hvis eksempelvis en GP i privat/diskret medregner tiden til bad, så skal hun vel også have lov til dig.  Omvendt kan man jo også finde mange GP´er i PD, som ikke medregner det.   

Jeg fornemmer måske nu, at mange måske bliver meget overrasket over, at man ikke i udgangspunktet kan forvente at tiden ikke medregnes, eller som i en anden tråd fornylig, da kostede et bad 50 kr.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 52 minutter siden:

De havde en tlf pige på, så der gik ikke som sådan tid fra pigen selv. 

Med mindre hun selvfølgelig selv skulle bruge det i forbindelse med at gøre sig klar.  Men bortset fra er min pointe nok blot, at det forekommer samt af man ikke gå ud fra, at bad ikke tæller med i tiden.    Det jo sådant set ikke anderledes end, at hos nogle kan du sagtens komme måske 10 min før tid og andre steder får du blot at vide, at så må du vente de 10 min.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Med mindre hun selvfølgelig selv skulle bruge det i forbindelse med at gøre sig klar.  Men bortset fra er min pointe nok blot, at det forekommer samt af man ikke gå ud fra, at bad ikke tæller med i tiden.    Det jo sådant set ikke anderledes end, at hos nogle kan du sagtens komme måske 10 min før tid og andre steder får du blot at vide, at så må du vente de 10 min.  

 

Summasumaru. Hvis du tage 1600kr timen for bad så risikere du at gumle en sur pikkemand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 38 minutter siden:

Summasumaru. Hvis du tage 1600kr timen for bad så risikere du at gumle en sur pikkemand.

Den slags må de aktive GP´er jo forholde sig til når de skruer deres forretningskoncept til. Der kan være ting, der "skræmmer" nogle væk og der kan være ting, man ikke har lyst til at skrive i ens annonce.  Den sidste del er nok den værste, da den slags har det med at skabe konflikter og misforståelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stort set altid praktiseret at tilbyde bad før. Mest fordi jeg har sporadisk parfume-allergi, og derfor bedre kan gnubbe mig op ad manden uden at få røde pletter dagen efter, hvis jeg ved at han lige har været i bad med parfumefri sæbe. 
Nogle gange hvis det har været klinik-vagter hvor der har været travlt, har det også været en måde lige at få et kort pusterum mellem gæsterne uden at telefondamen har forsøgt at heppe på tempoet i min arbejds-indsats på dagen hvis vi har været lidt forsinkede i tidsplanen :wub:
Det kan jeg så indrømme nu hvor jeg ikke længere arbejder på klinik vagter :D 
Sidegevinsten er naturligvis at jeg ved at selv folk der har en lidt anderledes opfattelse af hvad det betyder at "de lige har været i bad" så også har været det i min definition ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid bad før besøg, og igen hos pigen hvis hun foreslår det.

Tager såmænd også rene underdrenge og friske sokker på, alm god pli.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har denne proces hjemmefra inden afgang til GP-besøg: Et grundigt brusebad, derefter: barbering, klippe hår lidt forskellige steder (skridtet, under armene), børster tænder grundigt.

Vel fremme lige et hurtigt brusebad inden løjerne starter, det tages der altid godt i mod

Tom

 

 

 

Redigeret af Dristige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...