Hop til indhold
Styrvolt

Forbud i sigte?

Recommended Posts

Guest Cjan
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Og jeg fornemmer at Buddha undskylder dig dine blasfemiske kommentarer. Hvis ikke, kan du regne med at blive et frø i næste liv.

Du må virkelig forgude et sårbart emne.

Jeg taler ikke med overreligiøse personer der tillader sig at tro på nirvana mens Buddha står i rummet og du fordømmer mit næste liv som et frø. Hmm. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 10 minutter siden:

Du må virkelig forgude et sårbart emne.

Jeg taler ikke med overreligiøse personer der tillader sig at tro på nirvana mens Buddha står i rummet og du fordømmer mit næste liv som et frø. Hmm. 

 

Kære Agetha. Du må altså tale med hvem du vil. Jeg kender ikke Buddha særligt vel, men tror alligevel at han har noget at formidle. Og nu sagde jeg jo ikke du skulle blive et frø, det var bare et ukvalificeret gæt fra et lille menneske der stadig er langt fra Nirvana. Og Buddha.

Står han i rummet siger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Kære Agetha. Du må altså tale med hvem du vil. Jeg kender ikke Buddha særligt vel, men tror alligevel at han har noget at formidle. Og nu sagde jeg jo ikke du skulle blive et frø, det var bare et ukvalificeret gæt fra et lille menneske der stadig er langt fra Nirvana. Og Buddha.

Står han i rummet siger du?

De små mennesker som læner sig op af deres Buddha og som tager lærdom eller formidling til sig udnytter ikke deres eget folk til sexhandler eller proforma ægteskaber. Du kan formidle jeg intet kender til deres konge eller Buddha, jeg er faktisk ligeglad. Jeg holder fokus på thai mamma sitas som økonomisk, moralsk og etisk udnytter deres Buddha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 9 minutter siden:

De små mennesker som læner sig op af deres Buddha og som tager lærdom eller formidling til sig udnytter ikke deres eget folk til sexhandler eller proforma ægteskaber. Du kan formidle jeg intet kender til deres konge eller Buddha, jeg er faktisk ligeglad. Jeg holder fokus på thai mamma sitas som økonomisk, moralsk og etisk udnytter deres Buddha. 

Hvis du ikke kan have respekt for mennesker der har behov for noget "overreligøst" at tro på, så tror jeg egentlig ikke heller du kan have respekt for piger der er gået helt vil i denne branche.

You can't have it both ways, sorry to say.

Se filmen Joy som jeg rekommanderede, og lær lidt om Juju og religiøs indflydelse.  Det er hvad det er, like it or not.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 8 minutter siden:

De små mennesker som læner sig op af deres Buddha og som tager lærdom eller formidling til sig udnytter ikke deres eget folk til sexhandler eller proforma ægteskaber. Du kan formidle jeg intet kender til deres konge eller Buddha, jeg er faktisk ligeglad. Jeg holder fokus på thai mamma sitas som økonomisk, moralsk og etisk udnytter deres Buddha. 

Kun useriøse thai'er placerer Buddhaer i klinikker med ekstraydelser - uha, uha, den slags er farligt. Anderledes med Phra Phikanet/Ganesh (den fede fyr med elefanthovedet) og King nr. 5 (den lille rytterstatue). Navnling King nr. 5, Chulalongkorn, er populær på klinikkerne, for han var nemlig til vin og kvinder - så ingen moralske kvababbelser her.

I øvrigt tror jeg, man skal være forsigtig med at reducere de udenlandske kvinder til viljesløse ofre. Og da i særdeleshed thaierne. Dem jeg kender er alle stærke, selvstændige, entreprenante kvinder, som i den grad ved, hvad de har gang i. Om det så er klogt, det de har gang i, er en anden diskussion, men i regelen giver det rigtig god mening ud fra den virkelighed, som nu engang er deres. 

Er enig med Zukla og Bananas i, at man i langt højere grad burde fokusere på åger og bondefangeri. Det er et meget større problem end egentlig egentlig trafficking i snæver forstand (som er svært at bevise og i øvrigt også indebærer åger og bondefangeri).         

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du ikke kan have respekt for mennesker der har behov for noget "overreligøst" at tro på, så tror jeg egentlig ikke heller du kan have respekt for piger der er gået helt vil i denne branche.

You can't have it both ways, sorry to say.

Se filmen Joy som jeg rekommanderede, og lær lidt om Juju og religiøs indflydelse.  Det er hvad det er, like it or not.

Jeg skal ikke se en film for at overskue religiøse indflydelser. Jeg har set autentetiske scener i Valby. Det er indflydelse nok. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, Lige nu:

Jeg skal ikke se en film for at overskue religiøse indflydelser. Jeg har set autentetiske scener i Valby. Det er indflydelse nok. 

 

Ok, Juju er kommet til Valby. Der kan man bare se.

Men helt ærligt Agetha - religiøs indflydelse er et ting. Folk der udnytter hinanden er noget andet. Det er altså ikke religion der står bag problemerne. Du startede med din Buddha-snak. Lad nu ikke det blive hovedsagen - hvad det jo faktiskt ikke er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, Lige nu:

Ok, Juju er kommet til Valby. Der kan man bare se.

Men helt ærligt Agetha - religiøs indflydelse er et ting. Folk der udnytter hinanden er noget andet. Det er altså ikke religion der står bag problemerne. Du startede med din Buddha-snak. Lad nu ikke det blive hovedsagen - hvad det jo faktiskt ikke er.

Du forstår slet ikke nogle pointe. 

Du kan tro religioner med magt står bag udnyttelse af pigerne. Hvis jeg fortæller dig ham Omar -el- Hussein var på besøg dagen før attentatet på et bordel skal pigen så leve som stikkersvin eller skal hun have mundkurv på? 

Du kan tro indflydelse kan have magt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 1 minut siden:

Du forstår slet ikke nogle pointe. 

Du kan tro religioner med magt står bag udnyttelse af pigerne. Hvis jeg fortæller dig ham Omar -el- Hussein var på besøg dagen før attentatet på et bordel skal pigen så leve som stikkersvin eller skal hun have mundkurv på? 

Du kan tro indflydelse kan have magt

Jeg forstår sgu mange pointe. Men jeg nægter at tro at Omar-el-Hussein eller nogen anden El-et-eller-andet har en afgørende indflydelse på købesexmarkedet i Danmark. Indflydelse af forskellige størrelser har magt; kunderne har langt større magt.

Eller mener du virkelig at vi kunder er uskyldige børn i denne sag, og at Omar og andre religiøse størrelser er de store banditterne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, Lige nu:

Jeg forstår sgu mange pointe. Men jeg nægter at tro at Omar-el-Hussein eller nogen anden El-et-eller-andet har en afgørende indflydelse på købesexmarkedet i Danmark. Indflydelse af forskellige størrelser har magt; kunderne har langt større magt.

Eller mener du virkelig at vi kunder er uskyldige børn i denne sag, og at Omar og andre religiøse størrelser er de store banditterne?

Jeg gider ikke bruge mere tid og mit mål efter vores debat er seriøst at købesex skal forbydes. Herunder Thaisex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, Lige nu:

Jeg gider ikke bruge mere tid og mit mål efter vores debat er seriøst at købesex skal forbydes. Herunder Thaisex. 

Gider du ikke så gider du ikke. Så har du altså gjort dit. Det varede ikke så længe.

Ja, thaisex sorterer under købesex. Det er svært at benægte. Selv om Omar ikke har ret meget med thaisex at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer salig statsminister Poul Hartling i hu, da han hjemme efter statsbesøg hos Formand Mao udtalte : "vores samtale foregik på et højt intellektuelt niveau"

Cjan skrev, for 3 timer siden:

 

 

Redigeret af Styrvolt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Jeg kommer salig statsminister i hu, da han hjemme efter statsbesøg hos Formand Mao udtalte : "vores samtale foregik på et højt intellektuelt niveau"

 

Tak. Føler mig beæret. Mao ikke mindre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Jeg forstår sgu mange pointe. Men jeg nægter at tro at Omar-el-Hussein eller nogen anden El-et-eller-andet har en afgørende indflydelse på købesexmarkedet i Danmark. Indflydelse af forskellige størrelser har magt; kunderne har langt større magt.

Eller mener du virkelig at vi kunder er uskyldige børn i denne sag, og at Omar og andre religiøse størrelser er de store banditterne?

Det her bliver min sidste bemærkning. Jeg mener der skal graves i interne folhold. Retortgirls er heldigvis blevet lukket, det er mit livs væreste mareridt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Og retortgirls er ikke lukket ned. Der går rygter om at LTF har lejet sig ind. Hvem har virkelig behov for den slags nedtur og sladder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Bananas skrev, for 45 minutter siden:

Tak. Føler mig beæret. Mao ikke mindre :)

Jeg smutter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Ågerparagraffen er overflødig eftersom ingen kommer efter den. Når så du senest et ågermål i dansk domstol? Men ellers enig. Åger er et gigantiskt problem for prostituerede kvinder i Danmark. Og tro mig gerne når jeg siger at der er rigtigt mange danskere der udnytter pigernes situation og låner dem penge til absurde renter. Det er faktiskt noget der ligner en skjult skandale i Danmark.

Konklusion: Trafficking er mere end simpelt vold og tvang. Meget mere. Trafficking kan være nok så subtilt, men ikke des mindre  udnyttelse og krænkelse.

Ågerparagraffen bruges nogen gange bare ikke ofte nok.

https://ekstrabladet.dk/112/article4166578.ece

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Guest Cjan skrev, for 17 timer siden:

Det her bliver min sidste bemærkning. Jeg mener der skal graves i interne folhold. Retortgirls er heldigvis blevet lukket, det er mit livs væreste mareridt. 

Ja jeg har også bemærket at Retortgirls er lukket ned, det var også på tide, det var ikke længere hvad det var engang, kommer ikke til at savne det, men minderne har jeg stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...