Hop til indhold
McLovin

Hvorfor går du til prostitueret?

Recommended Posts

Antager at de fleste mænd som gør brug af af denne side har betalt for sex.

Hvad er din bevæg grund for at betale dig til sex? 

Svært ved at score? Fantasiløst sex med konen på hjemmefronten? Specielle seksuele behov? Etc etc. 
 
Og fortryder du nogensinde pengene som du har brugt på dette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg er single / ungkarl og har boet alene så længe at jeg slet ikke kan overskue at skulle leve i et fast parforhold . 

Men det skal vel ikke udelukke mig fra at have et sexliv ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i et sexløst forhold, og har været sådan i mange år, så ændrer sig ikke.

Ja, fortryder tit jeg har brugt penge på det, det er jo mere eller mindre en hel dagsløn man skal tjene, for 30 minutters med en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går til glædespiger fordi jeg ikke gider bruge tid og penge på at score ulækre, overvægtige og cigaretrygende piger ude i byen, der tror de er guds gave til manden.

Om jeg har fortrudt at have brugt så mange penge på det? Jeg har kun fortrudt de gange, hvor jeg er blevet snydt og ikke fået værdi for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Det vi ikke kan få hjemme ved konen, køber vi ude i byen.

Fortryder ikke, er kun glad at nogle piger er villige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lever i et udmærket mangeårigt, men sexløst forhold. Jeg bruger vel omkring 15.000 kr. om året på købesex, så der er ikke så meget at ærgre sig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det fordi jeg er single har detrigtigt godt med at være alene og så 2-3 gange om måneden snupper jeg lige lidt hygge ved en flot kvinde.   
nyder det selv om jeg syntes det rigtigt tit man skal gå igen fordi hun enten er meget ældre eller meget kraftig og billederne siger noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger mest Dominaer, og det er fordi det ikke går derhjemme med den form for sex.

Og så nyder jeg steder, der er indrettet til den form for leg og Dominaer, der også formår, at klæde og fremstå som Dominaer.

Er blevet skuffet de gange hvor jeg har besøgt en GP, der tror hun er Domina fordi hun har fået sat et par brædder op som et kors, købt et par billige lakstøvler på nettet og en ridepisk ved Harald Nyborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg vil se, høre, kende og mærke flere kvinder end jeg ellers skulle opnå i et almindeligt liv.

Fortrydt? Hvad skulle jeg ellers lave med de millionerne? Cykel og motorsav har jeg jo allerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lever i et forhold og har gjort det i mange år, dog er sex en meget lille del af forholdet og jeg søger derfor lidt ekstra hos GP’er. 
 

det sidste år har jeg vel brugt omkring 25.000 og har bestemt fortrudt nogle af dem. Men altid kun når jeg har fulgt en pludselig indskydelse og har fundet noget spontant. Og det har måske været 10% af de penge jeg har brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er single og har det egentlig ret fint med det. Nogle gange kan jeg måske godt savne en pige, men omvendt nyder jeg også den frihed som singlelivet giver. Sjovt nok synes jeg det er omkring jul at det er dejligst at være single. Så slipper man for at skulle købe gave til sin kæreste, og alle bekymringerne om gaven nu også er god nok etc. :D

Jeg er heller ikke så meget til kun at dyrke sex med en kvinde. Med GP kan man veksle lidt. Ved et besøg kan det være en blondine man er sammen med, så en brunette, en MILF eller en asiat. 

Jeg besøger GP ca 4-5 gange om måneden. Det afhænger lidt af hvor mange søde piger der er. Her omkring jul og nytår synes jeg ofte antallet af piger falder lidt, og det er forståeligt nok. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 52 minutter siden:

Svært ved at score? Fantasiløst sex med konen på hjemmefronten? Specielle seksuele behov? Etc etc. 
 
Og fortryder du nogensinde pengene som du har brugt på dette? 

1. Det er nemt og uforpligtende. Man kan få prøvet noget. I år har jeg vel haft sex med omkring 15 kvinder.

2. Ja, det er ret ofte spild af penge. Man kunne ligeså godt spille den af. Og væk er lysten! Dumme penge som man vil stå og mangle en dag...

Redigeret af Helt Reel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Jeg har aldrig haft tid til at rende i byen og støve en kvinde op, det er meget nemmere at lave en aftale med en GP, de dårlige oplevelser skal man bare glemme, langt de fleste har heldigvis været gode. Jeg har nok også fået prøvet ting jeg ikke ville have fået i et parforhold. Som årene er gået tror jeg heller ikke jeg ville kunne leve i et parforhold, den frihed man har som single har jeg lært at sætte pris på, man skal ikke stå til regnskab over for nogen i alt sin gøren og laden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi det bare er lækkert med de små puds :D

hvis jeg ik gjorde det, havde jeg ik mødt så mange fantastiske mennesker, fået så mange historier med på vejen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 57 minutter siden:

Jeg går til glædespiger fordi jeg ikke gider bruge tid og penge på at score ulækre, overvægtige og cigaretrygende piger ude i byen, der tror de er guds gave til manden.

Om jeg har fortrudt at have brugt så mange penge på det? Jeg har kun fortrudt de gange, hvor jeg er blevet snydt og ikke fået værdi for pengene.

Som talt ud af min mund. :)

Og så har jeg altså en svaghed for billedsmukke, velskabte og unge piger, som jeg qua min alder ikke har en kinamands chance for at komme i seng med, hvis der ikke er penge indblandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 45min

Faktisk ville jeg helst have masser af sex med min partner... men hendes sexlyst er mindre end min, og den bliver bestemt ikke bedre af, at jeg presser for meget på. Hvis man mangler sex, kommer alting let til at handle om sex, man kan virke påtrængende, påtage sig en offer-rolle, og det er i det hele taget ikke nogen heldig udvikling.

Løsningen er heldigvis super enkel: Den, der har mere lyst til sex, skal have mere sex!

At købe sex er uforpligtende, man får ikke rodet sig ud i noget med andre, og det fungerede for mig - og for mit parforhold!

Og så har jeg været så heldig/dygtig at møde nogle super søde, kvikke, glade og lækre danske piger  - så nu gør jeg det engang imellem bare fordi, det simpelthen er så dejligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

45 min, den der har mere lyst til sex, skal have mere sex? Jeg har større lyst end min kone men har aldrig betalt for sex.  Forholdet er et fælles kompromis og betalingsmodellen skal ikke bruges fordi du kan.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

fordi så er der afregnet... ikke underlige følelser der hænger efter og belaster - energi for energi :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Jeg går til glædespiger fordi jeg ikke gider bruge tid og penge på at score ulækre, overvægtige og cigaretrygende piger ude i byen, der tror de er guds gave til manden.

Om jeg har fortrudt at have brugt så mange penge på det? Jeg har kun fortrudt de gange, hvor jeg er blevet snydt og ikke fået værdi for pengene.

Helt enig med Jernsvinet. Det er sgu også dejlig nemt blot at booke en tid og så glæde sig til at få fisse. Flere har jeg besøgt flere gange bl.a Candy/Kesa i Randers som giver fuld valuta og lidt mere.

Har aldrig fortrudt de gange det var godt - kun de gange hvor jeg er blevet snydt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal nå og stikke min tissemand ind i så mange forskellige tissekoner jeg overhovedet kan på et liv. Og der er det her arrangement jo som sendt fra himlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Hvor mange penge har jeg brugt på GP´er de sidste 35 år ? 

ihvertfald mere end 500.000 kroner , jeg kender slet ikke det rigtige beløb . 

Har jeg fortrudt ? 

Nogle af pengene har været spildt, men jeg har i langt de fleste tilfælde haft gevinst med hjem  - det ville jeg ikke have haft hvis jeg havde spillet pengene op  på travheste, brevduer eller fodbold . 

Jeg kunne sikkert tjene en del af pengene hjem igen hvis jeg skrev en bog om de mange gode og mindre gode oplevelser jeg har haft . Jeg foretrækker dog at tage den del af mit livslange dobbeltliv med mig i graven - jeg håber dog at tage 20 år mere hos forskellige GP´er . 

 

Det bliver sikkert godt, og bruger gerne 500.000 mere :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Underdog, ha ha. 

Det er også så dejligt nemt at besøge GP. At gå i byen, opsøge kvinder, lægge an på dem, og så er de ikke friske på noget sjovt alligevel. Ja, det kan man spilde mange aftener, nætter og ikke mindst penge på. Bevares, GP besøg er jo heller ikke gratis. Men det er godt nok tidsbesparende i forhold til at opstøve kvinder i nattelivet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lever som single så jeg med god samvittighed, kan besøge mange forskellige piger/kvinder.

har besøgt gp gennem 35 år, med lidt små pauser indimellem.

økonomisk har det kostet en formue,men har mange gode minder jeg kan tænke tilbage på.

har da følt en del af pengene,kunne være brugt mere fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...