Hop til indhold
Hunting for beaver

endnu en lille beskeden hyldest, og denne gang til varmedrengen

Recommended Posts

                                                                                                                                                                                                                    ordforklaring : VD = varmedrengen 

Mine damer og HERRER, og det som er endnu VÆRRE :)  

   


Her en lille hyldest fra, gp`ere og GÆSTER, og han skal hyldes skal han den gode <3 @Varmemester <3

VD er en af mine bedste VENNER, ja ham som de søde piger ikke sådan lige GLEMMER
spørg selv i øst og VEST, vores alle sammen`s VD knalder bare BEDST ;):rolleyes:


Varmedrengen ja ham i ved damernes VEN , ja præcis nu ham IGEN 
Han er efter sigende damernes ven  NO 1, og det sir ikk så LIDT
tager gerne lige en for HOLDET, folk vil måske mene at han er lidt FJOLLET
I dag ingen ris kun ros HER FRA, fordi manden er jo altid KLAR

VD tog turen fra fastlandet til ØEN, i hans evige iver nye damer og SØGEN
Væk fra Jylland og paparazzi, herover til sine true RAGAZZI

Han er ikke en farisæer eller en AND, folk som virkelig kender ham vil nok mene at han nærmere sådan er en  yderst venlig og kærlig MAND

Han forlod noget familie deriblandt hans egen ven @kanonkongen som i skrivende STUND, stadigvæk er at finde i den selv samme LUND,

K.K. er lidt gået i STÅ, er ikke sådan fint på STRÅ, idet han stadigvæk ligger med HOTTE LOTTE.
Kongen ligger ret tit og RODER, ikke med biler mere sådan med de åbne BODER,, Ja han har jo lært af den bedste herinde FRA, nemlig hans helt egen broder VD som nu er blevet en form for STAR.

Da først vinteren var en saga BLOT tog den unge VD turen uden alt for meget SNOT , over stok og STI se det kan vi alle sammen herovre LI
Hans store passion for kvinderne blev hans TRØST, derfor søgte han over til os her i ØST

For at møde nye VENNER og en enkelt sød GRØNDLÆNDER
Det blev også lige til en enkelt FÆRRING, som vistnok var lidt af en SÆRLING

Da det først gik hen og blev SOMMER, var der godt fyldt op i  varmedrengens LOMMER. Her inviterede han et par unge piger UD, ikke ret meget tøj på kroppen nærmest kun en lille KLUD.

Det foregik lige der ude på SØEN, hans plan var bare lige at igen forlade ØEN, om det var i gummibåd eller med skonnerten er ikke så VIGTIGT, bare det foregik lidt FORSIGTIGT
Eneste krav fra pigerne var at han ikke måtte opføre sig som en gammel gris, og som den fiskarl han jo er så viste han lige dem sit *DUELIGHEDSBEVIS*, alt har jo sin pris, især her op til Jul, selv for en glad julegris :rolleyes:;):)

Han sejlede de unge piger rundt nærmest i et VÆK, de var helt vilde og lod ham både få i pose og SÆK, langsomt ja nærmest lidt SLØJT, betød mindre da der så lige var mere tid til at masten stod HØJT

Han havde opbygget sig noget af en OPSPARING, til dette er der denne simple FORKLARING, han gider ikke sure kvinder eller alt for meget BØVL, det er bare så meget nemmere og gir mindre HØVL så hellere trække sig lidt lade konen derhjemme BESTEMME altså noget nemmere ikke at FORGLEMME.

VD er klogere end gennemsnittet DERUDE, så derfor ingen grund til at gå ned med en synkende SKUDE. lyt blot til ham og gør som han SIGER, han er en erfaren globetrotter bare spørg nogen af hans PIGER 
Ingen grund til en større DISKUSSION, mere sådan en ren win win SITUATION.

Kære drenge går i rundt og er lidt KÅD så lyt evt. lige til dette simple RÅD :


Ret ind til højre og gør som befalet hvad konen eller kæresten SIGER ( eller dem begge 2:D ), ja bare så meget nemmere hvis i  pleaser jeres PIGER, ret ind og stå RET, også selvom i føler jer lidt TRÆT. 
Husk at lade hende DERHJEMME BESTEMME, de bliver så glade ja nærmest helt NEMME, og det skal man ej FORGLEMME,og uden at virke alt for GROVE så bliver der temmelig sikkert god energi til lidt mere af det SJOVE:rolleyes:


Lidt HISTORIK uden alt for meget MIMIK :

VD arbejdede ekstra hårdt med at ligge rør ind hos de københavnske KUNDER, og tog også gerne  lige en lille BLUNDER, i skødet hos en dejlig KVINDE imens hendes mand var ude og arbejde i CHR. MINDE
VD tager tit en for HOLDET , ja det er måske lidt FJOLLET.

Han er en ener og kender flere gode JAGTMARKER også de lidt mere diskrete PARKER, han skal have kæmpe ros for at møde de samme PIGER igen og igen som man jo nu engang SIGER
Han tager gerne flere RUNDER, og er klog nok til at undgå de værste TRUNTER B) ( no offence)

Han er noget af en GENTLEMAN den dreng, hvorfor ?  jo fordi han KAN ( og fordi han er sød og RAR :) , og næsten altid KLAR,,:rolleyes: )

Han havde en mission en slags PLANER , ville prøve de sjællandske unge pigers forskellige LANER

en af de første piger han mødte på sin vej var smukke TANJA har det selv fra giraffens mund nemlig fra ANJA

Senere kom et utal af andre piger i hans STALD , det var ligesom hans mission her i livet, lidt ligesom hans KALD

VD er tit på besøg DERHJEMME, hos familien i den jyske FLÆKKE ikke for at BEDÆKKE eller NEDLÆGGE, nej mere for at hilse på sin gode broder og ven K.K altså ham den sindige JYDE der elsker at NYDE, et godt stykke KØD i en hver kvindes lille SKØD.


Vil her til sidst bede alle HERINDE, vise jeres respekt hver en mand og KVINDE, 
tykke som TYNDE også de KØNNE, sige et stort tak til ham igen og IGEN,  ja <3 @Varmemester <3 han gør det sgu godt han er bæverens bedste VEN                                                                                                                  (takker for dejligt citat @underdog40 )

VD og HFB har ikke mødtes ENDNU, men det må da snart være på sin plads, ja det synes jeg SGU :)


Venligst en stor beundrer og ven ;)


 

Redigeret af Hunting for beaver
redigeret

Del dette indlæg


Link til indlæg

den kære @Varmemester blev sat til siden af HFB ` ATTITUDE, men som den simple JYDE undlod han at SKYDE @kanonkongen helt ind i næste uge , eller TO ja den var sgu GO.

Hunting lå bag varmedrengen og SOV, han havde jo allerede betalt ham en helt PLOV

og det uden at være alt for hverken GROV eller FLOV, dette mest ment i SJOV ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På et tidspunkt midt om NATTEN,ja altså de nåede aldrig at se KATTEN,måtte varmedrengen en lille tur på POTTE, dette intet problem da tænkte han på sin svigerinde @kanonkongen s kæreste LOTTE.

det hele endte med at han fik vækket HFB den STAKKEL , det blev et værre påstyr og SPEKTAKEL

senere gik HFB selvfølgelig lidt i søvne, gik både ind i væggen og endte med at ligge i SKE, men vent nu lige og SE

om ikke alt ordner sig igen IMORGEN, vi mødes til den fælles tur i SKOVEN

har du drukket af natpotten min VEN nej ikke så vidt jeg ved men lad os bare glemme det hele IGEN

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 5.12.2019 at 09:55:

Jeg tager imod invitationen:wub: I siger bare tid og sted. 

ja lidt sent, var bare lige nød til at være der lidt for kæresten nu da konen er taget på juleferie ;),

men nu fik du så lige den sidste like så nu står 4 kløveret til at mødes en skønne dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Så blindfolder vi dig bare.. :P ;) :lol:

Og SÅ blev det lige en tand mere spændende.. :wub:

ja mulighederne er mange, tænkte mere på at vi bare festede igennem og smed kludene og blindfoldede hinanden , for dernæst at udforske ALLE ender og kanter på hinanden og side manden / kvinden. Det synes jeg personligt er MEGA frækt:P

men det er måske formeget at forlange ikke at jeg ikke tror på de damer <3 @Anna - fræk og sexet <3 og <3 @Emmalie <3 ville være MAX klar på dette set-up,, det er mere vores gode <3 varmedreng <3 som jeg ikke tror kan gennemføre dette , ja tænk sig hvis han kom til at røre en fremmed diller, ja uhh haa hvor farligt og grænseoverskridende,,,:wacko::rolleyes::D

og bare rolig Emmalie vi skal nok sørge for at du ikke blir dårlig i de højere luftlag, du ville jo være i yderst kyndige hænder X6,,,

what`s not to like B) :wub:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

@Hunting for beaver.. Og så kommer der lige en lille hemmelighed på bordet nu.. :lol: :lol:

Min bi side ER prøvet a.. Så der er både blevet tørt, pillet, nusset og meget mere med en fremmed dillerdaller.. :lol: Så det skræmmer sq ikke varmedrengen.. :P :P :lol:

det er da helt reelt , har da også selv prøvet lidt af hvert, ikke at jeg som sådan tænder på bi tingen , mere at det er vildt rart med flere hænder tunger oma......sådan da  hvis du kan holde på en lille hemmelighed ,, ;):rolleyes::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

det er da helt reelt , har da også selv prøvet lidt af hvert, ikke at jeg som sådan tænder på bi tingen , mere at det er vildt rart med flere hænder tunger oma......sådan da  hvis du kan holde på en lille hemmelighed ,, ;):rolleyes::wub:

Jeg forstår jeg forstår.. ;) Men skal jeg gi, så vil jeg også ha.. :P :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

drømte da ellers den anden dag om at tage dig hårdt med en strap-on ,,,ja av for satans :shock:

Aaaaaææææææwwwww.. Nope.. Så har det så BESTEMT IKKE været mig.. :blink: Det må ha været @kanonkongen så.. :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Aaaaaææææææwwwww.. Nope.. Så har det så BESTEMT IKKE været mig.. :blink: Det må ha været @kanonkongen så.. :P :lol:

Hva fanden, skal jeg blandes ind i jeres bromance :lol: Min røv er hellig. @Varmemester du må lægge røv til @Hunting for beaver våde drøm. Så, tager jeg @Anna - fræk og sexet fra dig. :D:P

God aften til jer to liderlige handyr :P

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Hva fanden, skal jeg blandes ind i jeres bromance :lol: Min røv er hellig. @Varmemester du må lægge røv til @Hunting for beaver våde drøm. Så, tager jeg @Anna - fræk og sexet fra dig. :D:P

God aften til jer to liderlige handyr :P

KK

Min røv er lige så hellig som en nonnes skød.. Så ved jeg sq ikke hvem det er ham @Hunting for beaver han drømmer om... :blink: @Bamsen måske???? :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...