Hop til indhold
Hunting for beaver

endnu en lille beskeden hyldest, og denne gang til varmedrengen

Recommended Posts

Misjo1 skrev, for 1 minut siden:

Hmmm, jeg ved ikke lige om han står på bagtrappen, men foreløbig er jeg gået et år ud over hvad jeg var blevet sat i udsigt, så han er sku nok ikke så lang væk, (Hader Cancer)

Ja det er fanme den værste sygdom man kan få. Men SKØNT at du stadig er ved godt mod og "har snydt" ham med leen.. Altid rart med succes oplevelser. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 7 timer siden:

JA der har jeg. Så nej tak til din ide @Bamsen - den er lige farlig nok. :wacko:

Undskyld<3 @Anna - fræk og sexet. Vi bliver på jorden,

Men det var de andre drenge der startede@Varmemester)@Hunting for beaver Det kunne Bamse aldrig finde på , de lokkede, de er slemme. :evil:

Bamsen er jo bare en lille nuttet ,sød og lidt naiv fyr, bare se de selfies som den slemme varmedreng har langt ud.

Bamsen er helt uskyldig...!!!:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, 1 time siden:

Undskyld<3 @Anna - fræk og sexet. Vi bliver på jorden,

Men det var de andre drenge der startede@Varmemester)@Hunting for beaver Det kunne Bamse aldrig finde på , de lokkede, de er slemme. :evil:

Bamsen er jo bare en lille nuttet ,sød og lidt naiv fyr, bare se de selfies som den slemme varmedreng har langt ud.

Bamsen er helt uskyldig...!!!:rolleyes:

ahhh helt uskyldig er du vist ikke kære bamsefar, du stjæler jo alt den gode søde rare honning fra de unge pigers våde skød, og deler helst IKKE  ud af den til os andre stakler,,,:rolleyes::wub::P

MØZZER og kærlig hilsen Varmedrengen Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden:

ahhh helt uskyldig er du vist ikke kære bamsefar, du stjæler jo alt den gode søde rare honning fra de unge pigers våde skød, og deler helst IKKE  ud af den til os andre stakler,,,:rolleyes::wub::P

MØZZER og kærlig hilsen Varmedrengen Junior

Alle bamser ELSKER honning mums og slurp :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

ahhh helt uskyldig er du vist ikke kære bamsefar, du stjæler jo alt den gode søde rare honning fra de unge pigers våde skød, og deler helst IKKE  ud af den til os andre stakler,,,:rolleyes::wub::P

MØZZER og kærlig hilsen Varmedrengen Junior

Det passer ikke. Har da sat skønjomfruen fri fra fangekælderen. Og jeg kunne aldrig stjæle alt den søde nektar fra blomsten, (kun 99%)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 timer siden:

Undskyld<3 @Anna - fræk og sexet. Vi bliver på jorden,

Men det var de andre drenge der startede@Varmemester)@Hunting for beaver Det kunne Bamse aldrig finde på , de lokkede, de er slemme. :evil:

Bamsen er jo bare en lille nuttet ,sød og lidt naiv fyr, bare se de selfies som den slemme varmedreng har langt ud.

Bamsen er helt uskyldig...!!!:rolleyes:

Hahaha.. Håber du sidder ned kære Bamsefar.. ;) :lol:

Toddy skrev, 1 time siden:

Alle bamser ELSKER honning mums og slurp :P

Hahaha.. Er du nu OGSÅ kommet i bamsedragten??? :lol: :lol:

Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

ahhh helt uskyldig er du vist ikke kære bamsefar, du stjæler jo alt den gode søde rare honning fra de unge pigers våde skød, og deler helst IKKE  ud af den til os andre stakler,,,:rolleyes::wub::P

MØZZER og kærlig hilsen Varmedrengen Junior

 

Bamsen skrev, for 10 minutter siden:

Det passer ikke. Har da sat skønjomfruen fri fra fangekælderen. Og jeg kunne aldrig stjæle alt den søde nektar fra blomsten, (kun 99%)

Ja "som brødre vi dele, Varme tager det hele".... :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bamsedragten har jeg været i det meste af mit liv B)

Det er dog først i de seneste år jeg har fået kroppen der følger med :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 32 minutter siden:

Hahaha.. Håber du sidder ned kære Bamsefar.. ;) :lol:

Hahaha.. Er du nu OGSÅ kommet i bamsedragten??? :lol: :lol:

 

Ja "som brødre vi dele, Varme tager det hele".... :lol: :lol:

tillad mig lige at rette dig bare lidt kære storebror,,,,

som brødre vi dele, men VARMEDRENGENE   ,, de tager sgu det hele.

Ja lige præcis dem,,,:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 32 minutter siden:

tillad mig lige at rette dig bare lidt kære storebror,,,,

som brødre vi dele, men VARMEDRENGENE   ,, de tager sgu det hele.

Ja lige præcis dem,,,:lol:

Hahaha.. Trekløveret eller???? ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 4 timer siden:

Hold da kæft Varmedreng@Varmemester Fedt klip.

Og jeg har både en Motorcykel og må selvfølgelig godt køre den , og har også prøvet rapelling flere gange. Så hvorfor ikke....

Det er fandeme en fræk video. Jeg må heller prøve at spørge@Anna - fræk og sexet?Når jeg møder den skønne.<3 Om ikke hun er frisk på en tur i det fri:D

Du må da indrømme at det er lidt vildt....:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 18 timer siden:

Undskyld<3 @Anna - fræk og sexet. Vi bliver på jorden,

Men det var de andre drenge der startede@Varmemester)@Hunting for beaver Det kunne Bamse aldrig finde på , de lokkede, de er slemme. :evil:

Bamsen er jo bare en lille nuttet ,sød og lidt naiv fyr, bare se de selfies som den slemme varmedreng har langt ud.

Bamsen er helt uskyldig...!!!:rolleyes:

Jeg ved det godt, min Bamseskat. De andre er nogle slemme, slemme fyre. 
De bamseselfies af dig viser, hvor sød, nuttet og uskyldig du er;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved det godt, min Bamseskat. De andre er nogle slemme, slemme fyre. 
De bamseselfies af dig viser, hvor sød, nuttet og uskyldig du er;)

Han er fanme IKKE uskyldig.. Sq da ikke når han truer med en fangekælder.. :angry: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Han er fanme IKKE uskyldig.. Sq da ikke når han truer med en fangekælder.. :angry: :lol: :lol:

Hej varmedreng.

Du skal høre hvad @Anna - fræk og sexet siger, hun kender Bamsen, og ved han er helt uskyldig.

Anna har lovet at trøste bamsen , hun vil trykke hans lidt runde bamsehoved ind til hendes meget bløde babser :P

Og trøste ham nu når de slemme drenge har prøvet at lokke ham i fordærv. Anna har også lovet at trykke lillebamsen imellem babserne:D:P

( P.S. Varmedreng .Du må ikke sige det til anna, men jeg tror hun er forelsket i lillebamsen , hun vil ikke slippe ham):D

Jeg ved ikke hvordan jeg skal befri Lillebamsen, han har jo også andre forpligtigelser.

Det med fangekælderen var kun for at beskytte skønjomfruen , fra de underlige kryb

. Bla er der set den uhyre snu og meget farlige vandslange sno sig uden for paradiset (fangekældere):ph34r:

Anna <3er Bamsens lille søde honningkrukke, Med meget sødt inden i. 

:DBAMSEGUF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 13 timer siden:

Hej varmedreng.

Du skal høre hvad @Anna - fræk og sexet siger, hun kender Bamsen, og ved han er helt uskyldig.

Anna har lovet at trøste bamsen , hun vil trykke hans lidt runde bamsehoved ind til hendes meget bløde babser :P

Og trøste ham nu når de slemme drenge har prøvet at lokke ham i fordærv. Anna har også lovet at trykke lillebamsen imellem babserne:D:P

( P.S. Varmedreng .Du må ikke sige det til anna, men jeg tror hun er forelsket i lillebamsen , hun vil ikke slippe ham):D

Jeg ved ikke hvordan jeg skal befri Lillebamsen, han har jo også andre forpligtigelser.

Det med fangekælderen var kun for at beskytte skønjomfruen , fra de underlige kryb

. Bla er der set den uhyre snu og meget farlige vandslange sno sig uden for paradiset (fangekældere):ph34r:

Anna <3er Bamsens lille søde honningkrukke, Med meget sødt inden i. 

:DBAMSEGUF

Jeg har en sær fornemmelse af at du får aaaalllttt for mange "søde" sager :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 11.12.2019 at 20:39:

Hahaha.. Trekløveret eller???? ;) :lol:

Ja sgu da os 2 og så den dejlige kvinde <3 @Anna - fræk og sexet<3

 Så sender vi @Bamsen ned i den fangekælder med en gagball så kan han ellers opleve hans veninde blive tilfredsstillet af hans så kaldte venner og wingmænd,,, 

Dog kan han godt få lidt honning med derned og dufte til, ja ikke smage på da han jo allerede har munden fuld, alt imens vi 2 vil slupre den ÆGTE honning i os med allerstørste velbehag :D

*Vi er jo heller ikke helt umenneskelige*

Som venner vi dele,,,,men pas på fordi varmedrengene snupper det hele ;):rolleyes::D

Møzzer 

 

Jeres varmedreng Junior 

Redigeret af Hunting for beaver
Redigeret,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

Ja sgu da os 2 og så den dejlige kvinde <3 @Anna - fræk og sexet<3

 Så sender vi @Bamsen ned i den fangekælder med en gagball så kan han ellers opleve hans veninde blive tilfredsstillet af hans så kaldte venner og wingmænd,,, 

Dog kan han godt få lidt honning med derned og dufte til, ja ikke smage på da han jo allerede har munden fuld, alt imens vi 2 vil slupre den ÆGTE honning i os med allerstørste velbehag :D

*Vi er jo heller ikke helt umenneskelig

Du skriver at i ikke er umenneskelige . Men søde ved Bamsen er i ikke, det nærmere sig dyremishandlig.:(

Nu går Bamsen i HI,

Vil ikke lege med jer mere. Godnat  

Vi ses til foråret

Mangler kun en anmeldelse af  @Anna - fræk og sexet kommer imorgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...