Hop til indhold
Hunting for beaver

endnu en lille beskeden hyldest, og denne gang til varmedrengen

Recommended Posts

kanonkongen skrev, for 10 minutter siden:

Hva fanden, skal jeg blandes ind i jeres bromance :lol: Min røv er hellig. @Varmemester du må lægge røv til @Hunting for beaver våde drøm. Så, tager jeg @Anna - fræk og sexet fra dig. :D:P

God aften til jer to liderlige handyr :P

KK

God aften og hils fra os og især varmedrengen det er jo hans svigerinde din Hotte Lotte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 13 timer siden:

<3Hmm.. Bella Sky 23. sal.... Knalde hver vores pige op a vinduerne.. Var det en ide @Hunting for beaver????? ;)

Vil væde med at både @Emmalie og @Anna - fræk og sexet er med på den..

Twistet er de så nok ikke helt med på.. ;) :lol:

Det vildeste ved Bella sky, er at Vinduerne går rimeligt meget udad,

temmelig syret fornemmelse, og bestemt ikke for folk med højde skræk

det betyder at de Damer nærmest får den følelse at stå ude i luften. Men det ville sku se lidt frækt ud:D

Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Min røv er lige så hellig som en nonnes skød.. Så ved jeg sq ikke hvem det er ham @Hunting for beaver han drømmer om... :blink: @Bamsen måske???? :P :lol:

Og bland lige Bamsen ude af jeres drømme:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så er det at @Bamsen skal være placeret nede på jorden med en telelinse så der kan tages nogle gode billeder.. :wub: :wub: Me like that idea... <3

Hahaha.. Og ALLIGEVEL har du sat en :wub: bagefter at vi skal blande dig ude af det???? Bamse altså... :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Ja så er det at @Bamsen skal være placeret nede på jorden med en telelinse så der kan tages nogle gode billeder.. :wub: :wub: Me like that idea... <3

Hahaha.. Og ALLIGEVEL har du sat en :wub: bagefter at vi skal blande dig ude af det???? Bamse altså... :P :lol:

Ja har en bedre ide. Pigen over skrævs, og så lave en Rapelling ned. Selvfølgelig nøgen og  med en styrestang (Lillebamsen ) godt placeret.:rolleyes:

Det ville give nogle fede billeder og lidt sus i undervognen:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 3 minutter siden:

Ja har en bedre ide. Pigen over skrævs, og så lave en Rapelling ned. Selvfølgelig nøgen og  med en styrestang (Lillebamsen ) godt placeret.:rolleyes:

Det ville give nogle fede billeder og lidt sus i undervognen:lol:

Hvis undervogn????? :lol: :lol:

Tror også det ku gi blære betændelse i den her kulde.. :blink: :wacko:

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Hvis undervogn????? :lol: :lol:

Tror også det ku gi blære betændelse i den her kulde.. :blink: :wacko:

Okay.  Så venter vi til sommer. Men eller en fed ide, giver nogle gode billeder på nethinden,

Så er det bare om at overbevise en dame om at det er en god ide, og hvis den unge frøken Emmalie @Emmalie har højdeskræk,:( så må @Bamsen heller finde en anden dejlig pige der vil.:):angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 13 minutter siden:

Okay.  Så venter vi til sommer. Men eller en fed ide, giver nogle gode billeder på nethinden,

Så er det bare om at overbevise en dame om at det er en god ide, og hvis den unge frøken Emmalie @Emmalie har højdeskræk,:( så må @Bamsen heller finde en anden dejlig pige der vil.:):angry:

Hehe.. Har @Anna - fræk og sexet højdeskræk??? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 1 minut siden:

Det tror jeg ikke.

Bare Bamsen holder godt fast i sin Honningkrukke,:rolleyes::)Glemme hun med garanti alt:D

Lige præcis.. Så tager du bare den vej ned imens jeg tager en drink inden jeg tager elevatoren.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Lige præcis.. Så tager du bare den vej ned imens jeg tager en drink inden jeg tager elevatoren.. :lol: :lol:

Men stadig en god ide, og når så @Anna - fræk og sexet bliver lidt Bange. krammer hun Bamsen endnu mere. :D

Og da der er rimeligt lang ned 23 etage i frit svæv, og Bamsen bestemmer farten ,

Bliver det en laaang krammetur helt tæt på skønjomfruen.

:rolleyes:Vi tager da også lige et par drinks med ned. No problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 minutter siden:

Men stadig en god ide, og når så @Anna - fræk og sexet bliver lidt Bange. krammer hun Bamsen endnu mere. :D

Og da der er rimeligt lang ned 23 etage i frit svæv, og Bamsen bestemmer farten ,

Bliver det en laaang krammetur helt tæt på skønjomfruen.

:rolleyes:Vi tager da også lige et par drinks med ned. No problem

Så tror jeg vidst det er nemmere med en faldskærm.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Så tror jeg vidst det er nemmere med en faldskærm.. :lol:

Det er for farligt fra Bella sky. Og skønjomfruen <3må jo ikke komme til skade, hun skal holde længe og til meget endnu:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 59 minutter siden:

JA der har jeg. Så nej tak til din ide @Bamsen - den er lige farlig nok. :wacko:

Hmm.. Så er min ide om at knalde dig op a vinduerne på 23. sal måske også dum?????? :blink: Når de nu hælder ud ad... :wacko: :blink:

 

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Jeg har også højdeskræk. :( så behøver det være 23. Sal og op ad vinduet?:wacko:der skal mere end bind for øjnene til, at jeg tænder på det. 

Ja ok.. Så først det indlæg nu... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 6 minutter siden:

Ja ok.. Så først det indlæg nu... :(

 

Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Hmm.. Så er min ide om at knalde dig op a vinduerne på 23. sal måske også dum?????? :blink: Når de nu hælder ud ad... :wacko: :blink:

 

Jeg er sikker på, at du nok har en masse andre frække ideer til, hvordan du så kan knalde mig:wub:kender dig jo<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg tro da godt at de nævnte piger kan give en oplevelse,:rolleyes: af at flyve 23 etager eller mere oppe, selv om i rent fysisk befinder jer helt nede på jorden:-o

Jeg har da selv lige haft en oplevelse der bragt mig i himlen og ned igen, selv om jeg ikke var højere over jorden end nogen millimeter:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 minutter siden:

 

Jeg er sikker på, at du nok har en masse andre frække ideer til, hvordan du så kan knalde mig:wub:kender dig jo<3

Hehe.. Ja du kender mig sq for godt.. :lol: Men skoene er når vi er os selv.. ;) Synes bare det ku være fedt op a de vinduer.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tro da godt at de nævnte piger kan give en oplevelse,:rolleyes: af at flyve 23 etager eller mere oppe, selv om i rent fysisk befinder jer helt nede på jorden:-o

Jeg har da selv lige haft en oplevelse der bragt mig i himlen og ned igen, selv om jeg ikke var højere over jorden end nogen millimeter:wub:

Med hvem??????????? Fortæl fortæl din bandit.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Med hvem??????????? Fortæl fortæl din bandit.. ;)

Nope, det er en hemmelighed :ph34r: hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Nope, det er en hemmelighed :ph34r: hehe

NEEEEEJJJJJJ!!!!! Det kan du sq ikke være bekendt... :P Her deler vi.. Du ved "som brødre vi dele, Varme tager det hele.." :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja, vedkommende ønsker ingen omtale, så respekt for det, men det var en mind-blowing oplevelse, der egentlig lå udenfor min normale komfortzone, men jeg blev/er hookt

Og skulle det være mit sidste oplevelse i mit liv, ja så er jeg klar til at møde min skaber nu, (det vare jo nok ikke så længe alligevel, som du ved @Varmemester);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

Tja, vedkommende ønsker ingen omtale, så respekt for det, men det var en mind-blowing oplevelse, der egentlig lå udenfor min normale komfortzone, men jeg blev/er hookt

Og skulle det være mit sidste oplevelse i mit liv, ja så er jeg klar til at møde min skaber nu, (det vare jo nok ikke så længe alligevel, som du ved @Varmemester);)

Fuld respekt for det.. Og helt fair.. Så punker jeg dig ikke mere for det.. ;)

Hehe.. Manden med leen står allerede på bagtrappen.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Fuld respekt for det.. Og helt fair.. Så punker jeg dig ikke mere for det.. ;)

Hehe.. Manden med leen står allerede på bagtrappen.. :lol:

Hmmm, jeg ved ikke lige om han står på bagtrappen, men foreløbig er jeg gået et år ud over hvad jeg var blevet sat i udsigt, så han er sku nok ikke så lang væk, (Hader Cancer)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...