Guest Loser Skrevet 23. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Måden @DinaG siger det på.. Det er SÅ jysk. Ok, men nu skrev du jo "at gøre det", derfor jeg blev forvirret. Jeg kan sige som 100% jyde sige at jeg hellere ville daffe 100 km sydpå efter 15 rammer dåseøl, end at købe så meget som een eneste overpriced dåsebajer i en kiosk eller på en tank. Ja ok, det kan så godt være det bare er nærige-mig og ikke så meget jyde-mig. Dina er skøn, men de frækkerter jeg møder i det daglige taler nu ligeså jysk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Bamsen skrev, for 4 minutter siden: Næ. Det er et hårdt liv , vi lever. Og jeg stjæler gerne dine piger, til mit lille harem Jeg glæder mig. til at møde en kvinde, du er vild med...…. Hahaha.. niels6663 skrev, for 3 minutter siden: Ikke for at spolere d'herrers meningsudveksling, men hvis det er hende jeg tror det er, besøgte jeg hende før jer - og anmeldte hende også før eder. Og hvis det er hende må jeg sige hun er super dejlig . Er det ikke hende, så se bare bort fra denne bemærkning . Du må spørge @Bamsenhvem han snakker om.. For jeg er lidt i syv sind.. Og så dog ikke alligevel.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Loser skrev, for 5 minutter siden: Ok, men nu skrev du jo "at gøre det", derfor jeg blev forvirret. Jeg kan sige som 100% jyde sige at jeg hellere ville daffe 100 km sydpå efter 15 rammer dåseøl, end at købe så meget som een eneste overpriced dåsebajer i en kiosk eller på en tank. Ja ok, det kan så godt være det bare er nærige-mig og ikke så meget jyde-mig. Dina er skøn, men de frækkerter jeg møder i det daglige taler nu ligeså jysk. Ja ok.. For os østjyder er det LIGE så klart at "køre på tanken" som det er at køre over grænsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. November, 2019 niels6663 skrev, for 5 minutter siden: Ikke for at spolere d'herrers meningsudveksling, men hvis det er hende jeg tror det er, besøgte jeg hende før jer - og anmeldte hende også før eder. Og hvis det er hende må jeg sige hun er super dejlig . Er det ikke hende, så se bare bort fra denne bemærkning . Hej i 2 Jeg tror at Niels6663 har fat i den rigtige pige. Og ja jeg glæder mig vildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Bamsen skrev, for 1 minut siden: Hej i 2 Jeg tror at Niels6663 har fat i den rigtige pige. Og ja jeg glæder mig vildt Ok.. Så er det hende jeg tænker på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 Bamsen skrev, for 5 minutter siden: Hej i 2 Jeg tror at Niels6663 har fat i den rigtige pige. Og ja jeg glæder mig vildt Tro mig, du bliver absolut ikke skuffet. Hun er skøn, som i super skøn og dejlig og alt hvad du ellers kan komme i tanke om af superlativer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. November, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: Ok.. Så er det hende jeg tænker på.. JA JA Varmemester, du er selv ude om det, din anmeldelse har fået mig til at se rigtig godt på denne smukke danske skønhed. Dit problem er at jeg beholder hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. November, 2019 niels6663 skrev, for 2 minutter siden: Tro mig, du bliver absolut ikke skuffet. Hun er skøn, som i super skøn og dejlig og alt hvad du ellers kan komme i tanke om af superlativer Og ja Niels. Jeg er overbevist om at hun er skøn. glæder mig som en lille dreng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Men i to @niels6663 og @Bamsen.. Så er det IKKE nu at jeg skal fortælle at jeg har et weekend ophold i vente sammen med hende????? KUN hende og jeg.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Men i to @niels6663 og @Bamsen.. Så er det IKKE nu at jeg skal fortælle at jeg har et weekend ophold i vente sammen med hende????? KUN hende og jeg.. Hvis ikke Bamsen og jeg bortfører hende. Hvad siger du til det ? OK, den var fæl, jeg ved det godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. November, 2019 Hej Varmemester. ja ja Drøm du bare videre. Det kommer ikke til at ske. Hun er ikke ledig resten af året. Så glem det. hun bliver bortført i løbet af ugen HA HA 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 niels6663 skrev, for 2 minutter siden: Hvis ikke Bamsen og jeg bortfører hende. Hvad siger du til det ? OK, den var fæl, jeg ved det godt Bamsen skrev, for 1 minut siden: Hej Varmemester. ja ja Drøm du bare videre. Det kommer ikke til at ske. Hun er ikke ledig resten af året. Så glem det. hun bliver bortført i løbet af ugen HA HA I ved godt hun har en drøm om flere mænd om hende???? Så os 3.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. November, 2019 Det må jeg jo tale med hende om , Jeg ser hende jo nok først... MEN JEG VIL IKKE DELE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Det jo spørgsmålet om du gør det @Bamsen.. For har lige sendt hende en invitation til noget middag.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. November, 2019 Hej Varmemester. Det er unfair, hvis du nu får et hint om en lige så skøn kvinde, så lade du hende være indtil jeg kan bortføre hende Prøv et møde med Malua, hun er en drømmekvinde som jeg har skrevet Så nu deler jeg ( Det gør ondt) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 Bamsen skrev, for 1 minut siden: Hej Varmemester. Det er unfair, hvis du nu får et hint om en lige så skøn kvinde, så lade du hende være indtil jeg kan bortføre hende Prøv et møde med Malua, hun er en drømmekvinde som jeg har skrevet Så nu deler jeg ( Det gør ondt) Malua er rigtig dejlig. Hun er den første jeg besøgte, da jeg startede i dette univers i oktober 2018. Mine to første besøg hos en glædespige var hos hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Bamsen skrev, for 2 minutter siden: Hej Varmemester. Det er unfair, hvis du nu får et hint om en lige så skøn kvinde, så lade du hende være indtil jeg kan bortføre hende Prøv et møde med Malua, hun er en drømmekvinde som jeg har skrevet Så nu deler jeg ( Det gør ondt) Jamen i krig og kærlighed gælder alle tricks.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 898 Skrevet 23. November, 2019 (edited) Varmemester skrev, for 18 minutter siden: Det jo spørgsmålet om du gør det @Bamsen.. For har lige sendt hende en invitation til noget middag.. Vi ses til middag på tirsdag for ikke at gøre forskel, har jeg en meget fræk og privat middagsaftale med @Varmemester og senere på aftenen et meget frækt møde med @Bamsen .... så mangler jeg kun en aftale med dig @niels6663 Redigeret 23. November, 2019 af Anna - fræk og sexet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 (edited) Anna - fræk og sexet skrev, Lige nu: Vi ses til middag på tirsdag Det gør vi IHVERTFALD smukke.. Men tjek lige dine sms'er.. Redigeret 23. November, 2019 af Varmemester 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 898 Skrevet 23. November, 2019 Varmemester skrev, for 7 minutter siden: Det gør vi IHVERTFALD smukke.. Men tjek lige dine sms'er.. Det gør jeg så 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden: Det gør jeg så Dejlige dig.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 10 minutter siden: Vi ses til middag på tirsdag for ikke at gøre forskel, har jeg en fræk og privat middagsaftale med @Varmemester og senere på aftenen et meget frækt møde med @Bamsen .... så mangler keg kun en aftale med dig @niels6663 Rigtig god fornøjelse til jer alle. Er sikker på I får en fantastisk tid sammen. Annas selskab er skønt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 Bamsen skrev, for 25 minutter siden: Hej Varmemester. Det er unfair, hvis du nu får et hint om en lige så skøn kvinde, så lade du hende være indtil jeg kan bortføre hende Prøv et møde med Malua, hun er en drømmekvinde som jeg har skrevet Så nu deler jeg ( Det gør ondt) Men hvis du "huserer" i Jylland, vil jeg dele en med dig. Har du nogensinde besøgt Smukke danske Anna? Hun er også super dejlig, og jeg tror du vil kunne lide hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 23. November, 2019 Loser skrev, for 1 time siden: Jeg er forvirret. Hvad er det der er så meget jysk? At købe øl på tanken? For mig var det der slog hovedet på sømmet, at hun fortalte at det var efter hendes første kunde, hun lige måtte forbi tanken på vej hjem og have en øl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 23. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 time siden: Kan i ikke være bekendt.. Get a room i to. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg