Hop til indhold
MickeyM

Hvor gammel bør en sexarbejder være, før man lovligt kan købe sex af denne?

Afstemning   

132 medlemmer har stemt

  1. 1. Læs mit indlæg herunder før I stemmer.

    • 18 år
      80
    • 19 år
      1
    • 20 år
      7
    • 21 år
      28
    • 22 år
      2
    • 23 år
      2
    • 24 år
      0
    • 25 år
      9
    • 26 år, eller derover
      3
    • Jeg mener at salg af sex helt skal forbydes.
      0


Recommended Posts

Guest fede

Jeg har stemt 18 år. Men er egentlig lidt ambivalent. 

Jeg kan godt forstå argumentet med, at man kan løbe ind i uheldige typer og bedre kan håndtere dem i en ældre alder. Men omvendt løber unge kvinder jo ind i uheldig typer, hver eneste dag, uden penge er involveret. Så det kan jo ske med og uden penge involveret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Lady C skrev, for 15 timer siden:

Jeg synes man skal være fyldt 21 for at kunne sælge sex. 

At dyrke  sex er noget andet men  i det øjeblik man sælger sex risikerer man at støde ind i sådan nogle mænd som desværre også findes her på eroguide. Mænd der kun ser på en kvinde som et objekt og i bund og grund foragter hende.  Og det at de betaler en  kvinde for hendes sexydelser gør at de tror de kan tillade sig hvad som helst.  Også bryde hendes grænser. For de har jo betalt - så hva faen` - hun har jo ingen værdi. hun er kun en fisse og et middel til tilfredstillelse. Sådanne mænd findes desværre.  Og de mænd kan en voksen kvinde bedre håndtere end en ikke-voksen teen-ager.  

 

   . For en 18 årig er teen-ager og dermed en ikke-voksen.  Det er min personlige holdning. 

 

@Lady C enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Selvfølgelig kan en ældre konfliktsky kvinde ikke håndtere ubehagelige typer bedre end en 18 årig rapkæftet pige med rygrad. Det hele afhænger af, hvilken personlighed pigen har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 24 minutter siden:

@Lady C enig

Så alle os smadder søde mænner vi knepper de 18-20 årige og så sender vi røvhullerne videre til de mere modne og erfarne kvinder :rolleyes:

PS.: Mig være rigtig meget sød mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 33 minutter siden:

Selvfølgelig kan en ældre konfliktsky kvinde ikke håndtere ubehagelige typer bedre end en 18 årig rapkæftet pige med rygrad. Det hele afhænger af, hvilken personlighed pigen har.

Det kan der være noget om og man kunne jo også spørge om hvorfor en pige på 21 eller mere er i bedre stand til at håndtere den slags typer.

Er det fordi at de har været udsat for dem tidligere i deres liv ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 11 minutter siden:

Skal lavalderen så være 14-15, så pigerne er klædt bedre på, til når de er ud over teen årene ?! :rolleyes:

Uha tror at det kan være oplægget til en meeeegeeeet lang aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Det må alt andet lige være dem der sælger sex - eller seksuelle ydelser af den ene eller anden afart - der har den bedste forudsætning for at kunne svare på debat oplæggets spørgsmål. Det er dem det handler om. Så når en sexarbejder, glædespige eller en domina udtaler sig herinde, vil jeg veje hendes ord tungere end alverdens købere.  Jeg ville sådan ønske der kom flere sexsælgere på banen her. Nogle der har lidt år på bagen og som kan svare på om de var klar til at sælge sex da de var teen agere 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 32 minutter siden:

Det må alt andet lige være dem der sælger sex - eller seksuelle ydelser af den ene eller anden afart - der har den bedste forudsætning for at kunne svare på debat oplæggets spørgsmål. Det er dem det handler om. Så når en sexarbejder, glædespige eller en domina udtaler sig herinde, vil jeg veje hendes ord tungere end alverdens købere.  Jeg ville sådan ønske der kom flere sexsælgere på banen her. Nogle der har lidt år på bagen og som kan svare på om de var klar til at sælge sex da de var teen agere 

Ja men for at kunne belyse sagen fra alle sider, så burde der jo også være piger, som enten kun er 18-20 eller som startede som gp i den alder og som stadig beskæftiger sig i branchen der giver deres besyv med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu lidt overrasket over at jeg bruger så meget krudt på at argumentere for at piger i en alder, jeg selv ikke ville besøge er myndige og dermed har lov til at sælge sex :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 14 minutter siden:

Sgu lidt overrasket over at jeg bruger så meget krudt på at argumentere for at piger i en alder, jeg selv ikke ville besøge er myndige og dermed har lov til at sælge sex :huh:

Husk, når Fanden bliver gammel, går han i kloster. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Husk, når Fanden bliver gammel, går han i kloster. :D 

Fandens også :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 44 minutter siden:

Det må alt andet lige være dem der sælger sex - eller seksuelle ydelser af den ene eller anden afart - der har den bedste forudsætning for at kunne svare på debat oplæggets spørgsmål. Det er dem det handler om. Så når en sexarbejder, glædespige eller en domina udtaler sig herinde, vil jeg veje hendes ord tungere end alverdens købere.  Jeg ville sådan ønske der kom flere sexsælgere på banen her. Nogle der har lidt år på bagen og som kan svare på om de var klar til at sælge sex da de var teen agere 

Der er forskellige grunde til den manglende deltagelse. Emnerne har været oppe mange gange før, og EG er ikke lige kendt for at man kan få folk til at se tingene fra den anden side... så er det jo lidt op af bakke. 

Det bedste du kan gøre er vel, at søge herinde og se hvad de andre piger tidligere har skrevet om lignende emner, og evt. hvorfor de ikke gider at deltage i debatterne eller er smuttet fra EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og god lørdag.:)

Når man er 18 år, er man i mange sammenhænge voksen,(ifølge loven) og de fleste unge er snusfornuftige. Men hormonerne raser.Også. Og så svigter konsekvenserne som dug for solen. Jeg, kan huske da jeg, var 18. Tænkte, jeg ikke altid over konsekvenserne for de handlinger jeg lavede.   Og mener der er mange ting der ikke er faldet på plads, så at sige. Nogle reagerer overmodigt, og uhensigtsmæssigt, og tænker ikke altid på konsekvenserne. Og derfor, er jeg enig i, at piger på 18 år ikke skal være i branchen.  Folk kan mene jeg er moraliserende Det, har jeg det fint med. Og mener også branchen, bordelmuttere,bordelfatter, Sugardating og andre sites bør tænke sig om. De, har også et medansvar. Ja det er lovligt som 18 årig. At blive glædespige. Men, er det sundt. Nej det tror jeg ikke det er. Dog siger SFI. I deres undersøgelse, at. Knap 10 procent af de prostituerede har haft deres debut senest som 18-årige. Og siger endvidere, at.  85 procent af GPére at økonomiske årsager er den væsentligste årsag til, de er startet. (det, er GPer der selv, har svaret på SFI spørgeskema)

Der er også aldersgrænser for alkohol. Men det vanvittige er, at en "gammel" person helt lovligt, kan dyrke sex med en måske påvirket teenager på 15, der har drukket hjernen ud uden penge mellem dem. Det vil jo være strafbart. Hvis der var penge eller gaver indover. Man, kunne spørge de mænd herinde som er +40-50, hvad de ville sige, hvis deres datter kom hjem og sagde de, havde sex med en på +40-+50. Tror sku ikke. man ville tænke. Nå ja, hun er 18 det må, hun selv om.  Man kunne sige. Den "gamle" kan så at sige, konsekvensfrit gå fra stedet, mens en ung pige kan sidde tilbage med problemer en 18 årig ikke bør have. Men, hun kender ikke konsekvensen, for de handlinger, hun gør.Fordi, hun måske, har økonomiske udfordringer, vil lave hurtige penge til tøj, rejser, sko osv.  Og det mener, jeg er stærkt problematisk. Spørgsmålet må jo være. Hvordan undgår man piger på 18 år i branchen? Hvilke tiltag skal der til? Hvorfor, er der nogle mænd der synes det er ok?  Jeg, har med vilje sat det hele lidt sort / hvidt op. Jeg, tror desværre. Det er svært at ændre. For det er folks tankegang der, skal ændres. Og det er ikke en nem løsning, at gøre i praksis.

God aften derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Ja men for at kunne belyse sagen fra alle sider, så burde der jo også være piger, som enten kun er 18-20 eller som startede som gp i den alder og som stadig beskæftiger sig i branchen der giver deres besyv med

Ja det er denne gruppe der ville være mest interessant at lytte til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 23 minutter siden:

Ja det er denne gruppe der ville være mest interessant at lytte til. 

Ja men selvfølgelig også dem der af den ene eller anden grund er stoppet

Ville jo være virkelig oplysende at høre om grundene til at helt uge piger er stoppet lige såvel som dem der startede senere i livet og som også er stoppet

Sammenligningen mellem de to grupper kunne jo i den grad kaste lys på sagen

Desværre tror jeg ikke at det bliver muligt og særligt ikke i en skala der kan bruges til at danne sig et velinfomeret grundlag til at en enighed kan opstå.

Måske er det ikke så vigtigt at vi bliver enige, for man må vel sige at for at en diskussion/debat kan opstå, så fordres der vel en vis form for uenighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i dag 33 år, og jeg begyndte at sælge sex, da jeg var 19.

Alle ved efterhånden godt, at det kræver en hvis psykisk styrke, selvrespekt, stolthed og selvværd for at kunne begå sig i denne verden, men jeg mener også, at disse kvaliteter ofte er noget, som vi har med “hjemmefra”. Og således er jeg også stødt på helt og aldeles voksne kvinder, der på trods af deres modne alder, stadig ikke var gjort af det rette stof.

Så jeg er faktisk ikke enig med flere af dem i denne tråd som synes, at det gør den helt store forskel fra 18 til 21... Ja eller 25. Hvis man skulle testes for noget inden, man kastede sig ud i det her, så skulle det være én eller anden form for psykisk “egnetheds-prøve”, for der er sgu mange over 25 og 30 og 35, der også ville dumpe sådan en lille én. 

Redigeret af Nikita Darling
Grammabøf....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Jeg er i dag 33 år, og jeg begyndte at sælge sex, da jeg var 19.

Alle ved efterhånden godt, at det kræver en hvis psykisk styrke, selvrespekt, stolthed og selvværd for at kunne begå sig i denne verden, men jeg mener også, at disse kvaliteter ofte er noget, som vi har med “hjemmefra”. Og således har jeg også stødt på helt og aldeles voksne kvinder, der på trods af deres modne alder, stadig ikke var gjort af det rette stof.

Så jeg er faktisk ikke enig med flere af dem i denne tråd som synes, at det gør den helt store forskel fra 18 til 21... Ja eller 25. Hvis man skulle testes for noget inden, man kastede sig ud i det her, så skulle det være én eller anden form for “egnetheds-prøve”, for der er sgu mange over 25 og 30 og 35, der også ville dumpe sådan en lille én. 

Fuldstændig enig!!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mickey eller andre moralister må gerne forsøge at besvare spørgsmålene mv. fra side 1, især disse:

Hvor gammel bør man være før man arbejder som slagteriarbejder, cykelbud eller soldat? Det er heller ikke uden risici. Skal disse erhverv evt. forbydes?

Må/bør en 18-20-årig have sex med en kæreste fra en velhavende familie - eller er det også farligt?

Hvorfor er sex og penge - sammen eller hver for sig - på vej til igen at blive opfattet som mere farligt og forbudt, end det var tilfældet i gamle dage? Er det virkelig et fremskridt at gå tilbage til fortidig religiøs moral?

Selv har jeg virkelig svært ved at se noget galt i frivillig sex mellem voksne mennesker.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Man kan jo prøve at stille sig selv det spørgsmål om man ville foretrække sin datter gå ind i prostitutions branchen som 18 årig eller om man ville foretrække hun ventede til hun var 21

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan vel alle blive enige om, at man generelt set bliver mere moden, og får et mere nuanceret syn på livet, med alderen. Så er der tilfælde, hvor en 18-årig kan være mere moden end en 21-årig, men generelt set, så er 21-årige lige lidt bedre rustet til at overskue, hvad han/hun kaster sig ud i, end en 18-årig. 

Når vi så i Danmark skal beslutte hvornår vi vil tillade at en person kan få lov til at føre en 500-hestes motorcykel, så har vi jo netop dette i baghovedet - Vi tænker at en 500-hestes 
motorcykkel, sikkert kan være grundlag for en dejlig søndagstur ud i sommerlandet, men, den kan også danne grundlag for noget som kan gå grueligt galt. 

Så hvor ender vi? - Jo, vi ender med at lave en lov som siger: Det kan godt være at du er myndig min ven, det kan godt være at du er 18 år, men vi vil gerne have at du lige har nogle års livserfaring på bagen, inden du får sådan et potentielt bæst mellem benene...

Det er da fornuftig lovgivning?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Man kan jo prøve at stille sig selv det spørgsmål om man ville foretrække sin datter gå ind i prostitutions branchen som 18 årig eller om man ville foretrække hun ventede til hun var 21

Tror de fleste forældre ville foretrække at hun slet ikke valgte den branche, uanset alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeg er i dag 33 år, og jeg begyndte at sælge sex, da jeg var 19.

Alle ved efterhånden godt, at det kræver en hvis psykisk styrke, selvrespekt, stolthed og selvværd for at kunne begå sig i denne verden, men jeg mener også, at disse kvaliteter ofte er noget, som vi har med “hjemmefra”. Og således er jeg også stødt på helt og aldeles voksne kvinder, der på trods af deres modne alder, stadig ikke var gjort af det rette stof.

Så jeg er faktisk ikke enig med flere af dem i denne tråd som synes, at det gør den helt store forskel fra 18 til 21... Ja eller 25. Hvis man skulle testes for noget inden, man kastede sig ud i det her, så skulle det være én eller anden form for psykisk “egnetheds-prøve”, for der er sgu mange over 25 og 30 og 35, der også ville dumpe sådan en lille én. 

Love you :wub:

Altså på den gode og ikke totalt omklamrende måde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
MickeyM skrev, for 5 minutter siden:

Vi kan vel alle blive enige om, at man generelt set bliver mere moden, og får et mere nuanceret syn på livet, med alderen. Så er der tilfælde, hvor en 18-årig kan være mere moden end en 21-årig, men generelt set, så er 21-årige lige lidt bedre rustet til at overskue, hvad han/hun kaster sig ud i, end en 18-årig. 

Når vi så i Danmark skal beslutte hvornår vi vil tillade at en person kan få lov til at føre en 500-hestes motorcykel, så har vi jo netop dette i baghovedet - Vi tænker at en 500-hestes 
motorcykkel, sikkert kan være grundlag for en dejlig søndagstur ud i sommerlandet, men, den kan også danne grundlag for noget som kan gå grueligt galt. 

Så hvor ender vi? - Jo, vi ender med at lave en lov som siger: Det kan godt være at du er myndig min ven, det kan godt være at du er 18 år, men vi vil gerne have at du lige har nogle års livserfaring på bagen, inden du får sådan et potentielt bæst mellem benene...

Det er da fornuftig lovgivning?
 

Tjaaa, men det gælder så f.eks. ikke biler. Der kan en 18-årig godt købe en tosse-vild bil, som anvendt forkert også kan betyde den sikre død for den unge. Jeg synes at nuancen ligger i at den unge GERNE må købe sig en motorcykel, bare knap så vild. Men hvis vi siger at hun/han ikke må sælge sex, så ville det jo være det samme som at sige at du IKKE må købe en motorcykel, uanset hvor tam den er. Det er da noget af en indskrænkning for en myndig person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...