Hop til indhold
YARRAK

Fræk pige Skødstrup

Recommended Posts

Guest Peter26

Hun sendte mig et billede af hendes bryster, hold op en flot krop må snart besøge hende :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 7 timer siden:

Til dem der har besøgt hende?

Er maven lidt slasket syntes billede 2 ser ud til det!

Ja det hele hænger lidt, bryster, mave, røv, men hun er meget sød og giver det som er aftalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rigtig sød

Jeg synes dog, at hun har alt for travlt med at komme i bad bagefter, virker som om hun ikke bryder sig om hyggen bagefter og jeg tror bestemt ikke hun sluger

Men en sød og behagelig kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, den 11.11.2019 at 09:30:

Jeg besøgte hende i torsdags. 

Hun er god nok. Desværre havde hun lige glemt at fortælle, at det var den tid på måneden, og at hun kun gav blow. Så jeg gik igen.

Hun er ok ud - tynd, sydlandsk type. 

Man skal kunne leve med, at hun er ryger, og ryger indenfor. Lugtede lidt som hjemme hos mine bedsteforældre hos hende. 

Så husk skiftetøj, hvis det er. 

 

Så ryger dine bedsteforældre dæl’me en ordentlig koger til daglig!:-);-)

Det lugtede som en kaffeshop i Amsterdam; hold da op!

Men hun var sød og rar; jeg er dog helt sikker på, at hun havde røget noget sjovt, og hun virkede som en, der fungerer bedst med en vis mængde THC i blodbanerne:-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 10.12.2019 at 19:41:

No fake, nærmere modsat, hun er faktisk sød og venlig efter et par besøg, men en lidt speciel pige/dame 

Tror hun er røget lidt ved siden af, uden det skal forstås som negativ, hun har født børn og alligevel mega stram :-o

Nåh ja, glat som i glat uden Stubbekøbing :rolleyes:

Hvad mener du mere præcis med at hun er røget lidt ved siden af?

Er hun ellers fræk nok?

Er stedet diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dickens skrev, for 19 timer siden:

Hvad mener du mere præcis med at hun er røget lidt ved siden af?

Er hun ellers fræk nok?

Er stedet diskret?

Læs tråden, eller måske endda besøg pigen, jeg har ikke lyst til at definere hvorledes hun er er speciel

Gp'er har dog også et liv, som ikke nødvendigvis skal udpensles på et offentligt site :rolleyes: 

Ja blot min holdning, men besøg dog pigen, hun er egentlig sød og ligetil, og så er hun faktisk lidt/meget dansk 

Good luck 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 23 minutter siden:

Læs tråden, eller måske endda besøg pigen, jeg har ikke lyst til at definere hvorledes hun er er speciel

Gp'er har dog også et liv, som ikke nødvendigvis skal udpensles på et offentligt site :rolleyes: 

Ja blot min holdning, men besøg dog pigen, hun er egentlig sød og ligetil, og så er hun faktisk lidt/meget dansk 

Good luck 

Undre mig over at du overhovedet er kommet med kommentar tidligere om pigen tidligere nu hvor du ikke har lyst til og definere pigen hvilket du jo allerede har gjort mere eller mindre.

Tak for ligegyldig info.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 23 minutter siden:

Undre mig over at du overhovedet er kommet med kommentar tidligere om pigen tidligere nu hvor du ikke har lyst til og definere pigen hvilket du jo allerede har gjort mere eller mindre.

Tak for ligegyldig info.

 

Wow, håber da, du får taget det værste tryk af kedlen snart:blink:...

Måske i Skødstrup? Så smid lige en anmeldelse af hende:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dickens skrev, for 34 minutter siden:

Undre mig over at du overhovedet er kommet med kommentar tidligere om pigen tidligere nu hvor du ikke har lyst til og definere pigen hvilket du jo allerede har gjort mere eller mindre.

Tak for ligegyldig info.

 

Tror bare ikke vi taler samme sprog, og Tak fordi jeg gad svarer, go aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 14 minutter siden:

Tror bare ikke vi taler samme sprog, og Tak fordi jeg gad svarer, go aften 

Du har vel ca 4 total ligegyldige indslag og i det ene skriv oplyser du at hun er på krak og Fb og du vil ikke fortælle om hende!! samtidig beder du mig læse tråden hvilket et af dine skriv tydelig viser at du ik gør inden du skriver så nej dit "sprog" er ikke et jeg forstår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dickens skrev, for 23 timer siden:

Du har vel ca 4 total ligegyldige indslag og i det ene skriv oplyser du at hun er på krak og Fb og du vil ikke fortælle om hende!! samtidig beder du mig læse tråden hvilket et af dine skriv tydelig viser at du ik gør inden du skriver så nej dit "sprog" er ikke et jeg forstår.

 

Jeg mente blot du sku læse hva de andre skrev, min eneste kommentar bliver, besøg pigen, hun er sød og nem at sexe med, 

Mere var der ikke i det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Jeg mente blot du sku læse hva de andre skrev, min eneste kommentar bliver, besøg pigen, hun er sød og nem at sexe med, 

Mere var der ikke i det ;)

Er stadig i tvivl om du har læst tråden for der er ikke svar på de spørgsmål jeg troede du ville være behjælpelig med svar på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dickens skrev, for 21 timer siden:

Er stadig i tvivl om du har læst tråden for der er ikke svar på de spørgsmål jeg troede du ville være behjælpelig med svar på.oh

Oh my God, det bliver en laaaang aften, den korte, hun er speciel, men et besøg hver, ja hun er ikke som på billederne, men meget smukkere :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 13 minutter siden:

Oh my God, det bliver en laaaang aften, den korte, hun er speciel, men et besøg hver, ja hun er ikke som på billederne, men meget smukkere :wub:

Skulle have været der den anden dag men desværre var hun blevet dårlig så det må vente med og finde ud af nået om hende.

Det er jo sparsomt hvad der vil oplyses herinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, den 26.12.2019 at 14:08:

Hun sendte mig et billede af hendes bryster, hold op en flot krop må snart besøge hende :-)

 

Forhåbentlig SINE bryster - med mindre der er flere kvinder der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende og kan slet ikke genkende det som folk skriver af positive ting om hende.

Hun er da helt i hegnet på et eller andet.

Gik igen efter lidt snak frem og tilbage.

Stor tumps down herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, den 23.12.2019 at 20:09:

Ha, ja nogen er heldigere end andre, og nogle piger kører deres forretning lidt alternativt :) 

Faldt så lige over en gl Juletråd og tænkte den ku godt trænge til lidt update

Jeg har sexet med hende en del gange igennem 2020 og meget specielt og hver gang uden, uden jeg fik muligheden, blot direkte på :huh:

Hvorvidt hun er og falder ved siden af, fandt jeg aldrig ud af, men speciel er hun (ikk nødvendigvis pga røgen, det sku da lige være pga tilsætningstof)

Tilbage til virkeligheden, ja så er hun nok ikk en man besøger hvis man har konen derhjemme, nok bare et knald uden, som i uden tanke :P

Go Weekend herfra! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
jensen8000 skrev, 1 time siden:

Er hun aktiv endnu eller er det bare dig der heldig at mødes med hende 

Ha ha heldig, den står du selv for, men hun er Aktiv :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
sergent-254 skrev, for 3 timer siden:

link please

Så vidt jeg kan se og læse, så står Link på side 1 men dog et gammel fra 19 og hvorvidt det stadig virker, ved jeg ej?

Min kontakt til hende er på et andet nummer som jeg af sagens natur ej kan oplyse (jeg har rigelig advarsler i forvejen)

men husk hun er speciel og det speciele må du selv udforske såfremt du møder hende, det er i min Verden ej Ok at dømme andre fordi de er anderledes

Så tjek selv, go aften herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker meget fræk at skrive med   vidst altid klart til pik   selv når hendes dreng er hjemme    så tilbød hun sex i bil  aftalte venter til kan komme ind i varmen  har fået nye foto flot glat fisse   tror hun gerne vil knep uden gumme til en god pris og sluge sperm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...