Hop til indhold
YARRAK

Fræk pige Skødstrup

Recommended Posts

salla123 skrev, den 13.3.2021 at 15:14:

Hun virker meget fræk at skrive med   vidst altid klart til pik   selv når hendes dreng er hjemme    så tilbød hun sex i bil  aftalte venter til kan komme ind i varmen  har fået nye foto flot glat fisse   tror hun gerne vil knep uden gumme til en god pris og sluge sperm

Har du et link til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig skrev, den 5.12.2020 at 19:43:

Faldt så lige over en gl Juletråd og tænkte den ku godt trænge til lidt update

Jeg har sexet med hende en del gange igennem 2020 og meget specielt og hver gang uden, uden jeg fik muligheden, blot direkte på :huh:

Hvorvidt hun er og falder ved siden af, fandt jeg aldrig ud af, men speciel er hun (ikk nødvendigvis pga røgen, det sku da lige være pga tilsætningstof)

Tilbage til virkeligheden, ja så er hun nok ikk en man besøger hvis man har konen derhjemme, nok bare et knald uden, som i uden tanke :P

Go Weekend herfra! 

Ka du forklare der lidt mere tydeligt, hvis man har kone hjemme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frankie38xl skrev, for 12 timer siden:

Ka du forklare der lidt mere tydeligt, hvis man har kone hjemme 

Øhh den er vel ikk så svær, såfremt jeg forstår dit spørgsmål rigtig

Altså hvis man har kone hjemme gir problemstilling vel sig selv, såfremt man tar chancen uden kondom

Iøvrigt er chancen vel også stor hvis man er single, dog er mine besøg fra før Covid 19 tiden, ikk fordi det gør sagen meget bedre :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød rolig ikke høj pige   spørger om med uden gummi . Sutter godt   til stiv  lægger sig på ryggen med godt spredte ben      stønner ikke meget   men nyder at knep    om på siden til  til en dejlig creampie   stønner virkelig stille   siger hun også kom       sidder snakker lidt og sutter lidt snak leger med pik   tak for besøg .:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tosse1 skrev, den 10.12.2019 at 14:52:

Nogen erfaringer med hende

Er hun fake

Hun er klar    sutter  knepper aflever klatten dybt i hende  hun er en sex nympf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...