YARRAK 2 Skrevet 2. November, 2019 Hej venner Kender i noget til hende her? Jeg er mega interesseret, men er i tvivl om den er god nok. https://annoncelight.dk/showad/285787 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 2. November, 2019 Har sendt sms for 6 timer siden, men har ikke fået svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. November, 2019 Niceboner skrev, for 1 time siden: Har sendt sms for 6 timer siden, men har ikke fået svar. Same same me, tror det er en sur sur X ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karloman 15 Skrevet 2. November, 2019 Nummer og adresse findes på Krak, så rimeligt sikkert en sur ex eller noget i den stil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. November, 2019 Det er en fake annonce.Har haft sms kontakt og fået nogle mærkelige svar og der bliver ikke svaret på hvad hun egentlig tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. November, 2019 Djurslandgutten skrev, den 4.11.2019 at 12:28: Det er en fake annonce.Har haft sms kontakt og fået nogle mærkelige svar og der bliver ikke svaret på hvad hun egentlig tilbyder Nej en spøjs annonce, har selv samme oplevelse, når man spør i øst, svarer hun/han i vest, hva er endnu mere spøjs, hun findes på krak, og ej langt til Fb og same same selfie foto meget besynderligt, men Ok, hver sin besynderligehed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 7. November, 2019 YARRAK skrev, den 02-11-2019 at 18:59: Hej venner Kender i noget til hende her? Jeg er mega interesseret, men er i tvivl om den er god nok. https://annoncelight.dk/showad/285787 Hejsa yarrak san . hun er ikke en fake annonce, har besøget henne til engang blovjob i bilen det hun sutter meget fint , hun er ikke dansk og billedet er hen selv hun ca 40. så det op til dig om du vil køre forbi hen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedro38 Skrevet 11. November, 2019 Jeg besøgte hende i torsdags. Hun er god nok. Desværre havde hun lige glemt at fortælle, at det var den tid på måneden, og at hun kun gav blow. Så jeg gik igen. Hun er ok ud - tynd, sydlandsk type. Man skal kunne leve med, at hun er ryger, og ryger indenfor. Lugtede lidt som hjemme hos mine bedsteforældre hos hende. Så husk skiftetøj, hvis det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 18. November, 2019 Jeg har en aftale senere på ugen, skal nok give en tilbagemelding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 905 Skrevet 19. November, 2019 Sidste linje i annoncen: Skriv en mail for aftale. Gjorde jeg, uden resultat! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 21. November, 2019 Jeg har lige skrevet en mail til hende så må vi se om hun svare :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. November, 2019 Peter26 skrev, for 6 timer siden: Ryger hun? Det er der ihvertfald ikke noget der tyder på iflg. Tråden, medmindre der er noget jeg sku ha overset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. November, 2019 Sjovleg1 skrev, den 18.11.2019 at 13:40: Jeg har en aftale senere på ugen, skal nok give en tilbagemelding. Ok, og hvordan gik det så? Nu ikk noget med (jeg blev forhindret pga arbejde) eller (konen min havde andre aftaler) de er brugt, find på nye og helst inden ny Julekalender starter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booblover 15 Skrevet 23. November, 2019 Pedro38 skrev, den 11.11.2019 at 09:30: Jeg besøgte hende i torsdags. Hun er god nok. Desværre havde hun lige glemt at fortælle, at det var den tid på måneden, og at hun kun gav blow. Så jeg gik igen. Hun er ok ud - tynd, sydlandsk type. Man skal kunne leve med, at hun er ryger, og ryger indenfor. Lugtede lidt som hjemme hos mine bedsteforældre hos hende. Så husk skiftetøj, hvis det er. Ergo - hun ryger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 24. November, 2019 Tak for svaret til dem der kunne svare fornuftigt. Til andre lad være med at skrive noget hjernedødt fortage jer noget ordenligt i stedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 24. November, 2019 Peter26 skrev, for 1 time siden: Til andre lad være med at skrive noget hjernedødt fortage jer noget ordenligt i stedet for. Det skrev du jo selv, da du spurgte, om hun er ryger, du kunne jo bare have læst tråden ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tosse1 0 Skrevet 10. December, 2019 Nogen erfaringer med hende Er hun fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. December, 2019 Tosse1 skrev, for 4 timer siden: Nogen erfaringer med hende Er hun fake No fake, nærmere modsat, hun er faktisk sød og venlig efter et par besøg, men en lidt speciel pige/dame Tror hun er røget lidt ved siden af, uden det skal forstås som negativ, hun har født børn og alligevel mega stram Nåh ja, glat som i glat uden Stubbekøbing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 23. December, 2019 Hold jer langt væk!!! - Havde en aftale med hende igår, men da jeg kom sagde hun, at hun ikke havde tid alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansii 8 Skrevet 23. December, 2019 Hun har altid holdt mine tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 23. December, 2019 En ny bruger tager hende i forsvar. Hmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2019 Niceboner skrev, for 44 minutter siden: En ny bruger tager hende i forsvar. Hmmm Prøv at læs hele strengen. Der er andre der har haft god oplevelse med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 23. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Prøv at læs hele strengen. Der er andre der har haft god oplevelse med hende. Heldigt for dem, at hun ikke aflyste, da de kom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2019 Niceboner skrev, for 28 minutter siden: Heldigt for dem, at hun ikke aflyste, da de kom. Ha, ja nogen er heldigere end andre, og nogle piger kører deres forretning lidt alternativt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg