Hop til indhold
Gæst

Arrangerer gangbangs i sit eget soveværelse.

Recommended Posts

Guest Trinetease

Uden at forsvare Per Z, så er det åbenbart Kanal 5’s nye stil, at lave den slags tv. For Per Z er ikke den eneste som får en tur i den række programmer. De har været vidt omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At manden stadig tænder på GB er vel naturligt nok.  At han stadig gerne vil arrangere GB kan jeg sådant set ikke se noget paradoks eller forkert i.  Eller et andet sted er han nok blevet lidt klogere omkring, hvordan dette arrangeres således at man holder fødderne på den rigtige side af loven.  Reelt er det vel ikke anderledes end hvis en mutter eller GP har fået et skattesmæk eller er blevet dømt for en lovovertrædelse.

Det der så måske kan få mig lidt op er stolen er TV5´s særlige interesse i ham.  Nu har man så planlagt, at se om man ved brug af en lokkedue, kan få hevet nogle oplysninger ud omkring hans arrangementer.   Denne gang er han mig bekendt ikke politikker eller bestrider nogle erhverv, der kunne have offentlighedens interesse -  Så lad ham dog være i fred, det er nu engang ikke ulovligt at have præferencer for GB

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden:

Kunne nu ellers godt tænke mig at ordne hende undercover journalisten Pia Gustavsen :razz:

Undrer mig meget over at han hopper i med begge ben, når en dansk smuk kvinde kun sender ansigtsbillede og ikke kropsbillede, plejer det ikke at være stik modsat? 
 

Men bliver spændende at følge med i afsnittet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Uden at forsvare Per Z, så er det åbenbart Kanal 5’s nye stil, at lave den slags tv. For Per Z er ikke den eneste som får en tur i den række programmer. De har været vidt omkring.

Spændende, så vi kan forvente flere afsnit om andre også fra Kanal 5?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Kanal 5’s nye stil, at lave den slags tv.

Er det Extra Bladets TV kanal? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Kysseglade Molly skrev, for 8 minutter siden:

Spændende, så vi kan forvente flere afsnit om andre også fra Kanal 5?

Ja desværre. 

Jeg siger desværre, fordi at ihvertfald een af de hemmeligt optagede, rent faktisk har rent mel i posen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Er det Extra Bladets TV kanal? 

De opfører sig ihvertfald sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Så lad ham dog være i fred, det er nu engang ikke ulovligt at have præferencer for GB

Næh, men det er ulovligt at bedrive rufferi. Og når han allerede een gang er blevet knaldet, er det sgu' for dumt at fortsætte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  er  vel  intet  som  helst  ulovligt  i  at  afholde  private gb uden  fortjeneste???

Så  er  der  sku  mange  der  skal  knaldes!

Ud  fra  det  indslag  holder  han  sig  på  den  rigtige  side  af  loven.  Bum  bum......

Jeg  er  ved  at  kaste  op  over  alle  de  fordømmende  ord  fra  brugere  på  EG. 

Som  sexkøbere hvor  meget  ulovligt  er  I så  med  til  at  støtte  hver  gang  I enten  besøger  en  pige  som  opholder  sig  ulovligt  i  landet, en  der  ikke  svarer  skat,  eller  når  I vælger  de  piger  som  fast  booker  sig  ind  på  bestemte  moteller  - dette  er  også  i strid  med  lovgivningen. 

Kom  nu  ind  i  kampen  og  lad  være  med  at  opføre  jer  som  de  rene  engle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Der  er  vel  intet  som  helst  ulovligt  i  at  afholde  private gb uden  fortjeneste???

Så  er  der  sku  mange  der  skal  knaldes!

Ud  fra  det  indslag  holder  han  sig  på  den  rigtige  side  af  loven.  Bum  bum......

Jeg  er  ved  at  kaste  op  over  alle  de  fordømmende  ord  fra  brugere  på  EG. 

Nu ved vi jo ikke endnu om det er med eller uden fortjeneste, før programmet er sendt? 

Ud fra det korte klip kan man ikke vurderer om han er blevet klogere, eller fortsatte hvor han slap? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 1 minut siden:

Nu ved vi jo ikke endnu om det er med eller uden fortjeneste, før programmet er sendt? 

Ud fra det korte klip kan man ikke vurderer om han er blevet klogere, eller fortsatte hvor han slap? 

I det  korte  klip  tilbyder  han  intet  som  ikke  er  lovligt.. Han  nævner  ikke  noget  om  en  fortjeneste. 

Manden  skal  vel  ikke  dømmes  på  forhånd?

Og  som  @Trinetease er  inde  på, anvendes  der  ufede  metoder  til  deres  "ekstra blad journalistik"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

I det  korte  klip  tilbyder  han  intet  som  ikke  er  lovligt.. Han  nævner  ikke  noget  om  en  fortjeneste. 

Manden  skal  vel  ikke  dømmes  på  forhånd?

Og  som  @Trinetease er  inde  på, anvendes  der  ufede  metoder  til  deres  "ekstra blad journalistik"

 

Kan ikke se, hvordan de kunne ha' lavet historien uden brug af en "lokkedue". Det er vel et helt almindeligt værktøj i den undersøgende journalistik. 

Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LesterBurnham skrev, for 8 minutter siden:

Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. 

Er det ikke bare en nem måde for pigen at fortælle hvad hun har lyst til? Alternativet er at hun skal skrive en roman. I GB setups er det jo netop vigtigt hvad den enkelte pige vil. 
Det usympatiske for dig er vel GB generelt? Jeg bryder mig heller ikke om dem, men fordømmer ikke de der gør det. 
Mig bekendt er det ikke på noget tidspunkt kommet frem at pigerne er tvunget på den ene eller anden måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

I det  korte  klip  tilbyder  han  intet  som  ikke  er  lovligt.. Han  nævner  ikke  noget  om  en  fortjeneste. 

Manden  skal  vel  ikke  dømmes  på  forhånd?

I klippet konstaterer de kun han stadig arrangerer gangbangs, og fred være med det, det skal manden jo have lov til når nu han ikke skal møde op til andet i offentligt ærinde.

Om han får en pæn skilling for det, det må tiden vise?

Selvfølgelig skal man ikke dømme nogle på forhånd, -men det gør vi jo nok alle i bund og grund, uden rigtigt at ville stå ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

At arrangere GB er fuldt lovlig, at tage sig betalt for det er ulovligt. Når der står i artiklen at Nordjyllands politi efterforsker de nye oplysninger, så gætter jeg på der stadig er penge involveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

At arrangere GB er fuldt lovlig, at tage sig betalt for det er ulovligt. Når der står i artiklen at Nordjyllands politi efterforsker de nye oplysninger, så gætter jeg på der stadig er penge involveret.

I så fald trænger han vist til tur bag tremmer :)

Illustrerer på fineste vis, hvor vigtigt der er, at rufferiparagraffen ikke afskaffes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
LesterBurnham skrev, for 30 minutter siden:

Kan ikke se, hvordan de kunne ha' lavet historien uden brug af en "lokkedue". Det er vel et helt almindeligt værktøj i den undersøgende journalistik. 

Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. 

Det  er  da  en  nem  og  overskuelig  måde... og  sikring af  at  grænserne  bliver  overholdt. 

Du  mener  at  pigerne  bliver  lokket  ved  at  de  kan  se  guldet  tikker  ind  jo  mere  de  tilbyder?? Det  giver  jo  sig  selv  at  jo  mere  man  som  gp tilbyder  jo  større  er  muligheden  for  at  tjene  ekstra.  Det  er  pigernes  ansvar  at  overholde  egne  grænser,  når  der  ikke  er  tale  om  tvang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Det  er  da  en  nem  og  overskuelig  måde... og  sikring af  at  grænserne  bliver  overholdt. 

Du  mener  at  pigerne  bliver  lokket  ved  at  de  kan  se  guldet  tikker  ind  jo  mere  de  tilbyder?? Det  giver  jo  sig  selv  at  jo  mere  man  som  gp tilbyder  jo  større  er  muligheden  for  at  tjene  ekstra.  Det  er  pigernes  ansvar  at  overholde  egne  grænser,  når  der  ikke  er  tale  om  tvang 

Sjovt så travlt du har med at forsvare manden ;) 

Og nej, han har et helt klart ansvar som arrangør. Det kan godt være, at spillereglerne er helt klare for dig som erfaren GP, men når han tilsyneladende søger uerfarne piger til arrangementerne, så kan du ikke forvente at de kender til branchen og sammenhængen mellem ydelser og pris. Manipulation er i min bog lige så usympatisk som tvang. 

For mig at se virker hans afkrydsningsskema på præcis samme måde som Bilkas tilbudsavis. Tag 500 gram hakket oksekød for 25 kr eller 4x500 g for 60.
Vores initiale reaktion er "Jeg er sgu ikke så dum, at jeg kun køber én pakke, når jeg kan få fire pakker meget billigere".

Eller i PZ's tilfælde, når nu du alligevel bliver kneppet af fremmede mænd, hvorfor så ikke tjene 500 mere per mand  - ved at lade dem kneppe uden gummi? 

 

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden:

I denne artikel står der at han har udtalt at han selv tager 20% af hvad der kommer i kassen, meget sympatisk må man sige :(

https://www.bt.dk/samfund/eks-politiker-doemt-for-rufferi-nu-arrangerer-han-gangbangs-igen

 

Jeps, mega sympatisk :-\ 

Det er tilsyneladende heller ikke alle piger, der er helt tilfredse med PZ's set-up https://www.bt.dk/krimi/20-aarige-putte-deltog-i-eks-politikers-gangbang-fester-straffen-er-lidt-lav

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
LesterBurnham skrev, for 11 minutter siden:

Sjovt så travlt du har med at forsvare manden ;) 

Og nej, han har et helt klart ansvar som arrangør. Det kan godt være, at spillereglerne er helt klare for dig som erfaren GP, men når han tilsyneladende søger uerfarne piger til arrangementerne, så kan du ikke forvente at de kender til branchen og sammenhængen mellem ydelser og pris. Manipulation er i min bog lige så usympatisk som tvang. 

For mig at se virker hans afkrydsningsskema på præcis samme måde som Bilkas tilbudsavis. Tag 500 gram hakket oksekød for 25 kr eller 4x500 g for 60.
Vores initiale reaktion er "Jeg er sgu ikke så dum, at jeg kun køber én pakke, når jeg kan få fire pakker meget billigere".

Eller i PZ's tilfælde, når nu du alligevel bliver kneppet af fremmede mænd, hvorfor så ikke tjene 500 mere per mand  - ved at lade dem kneppe uden gummi? 

 

Sjovt  der  er  så  mange  der  dømmer  manden  på  forhånd og som  er  voldsom  forindtaget.  Det  er  det  jeg  reagere  på.

Jeg  har  ingen   viden  om  hvad  der  er  forgået,  men  vil  forholde  mig  til  fakta inden  jeg  har  behov  for  moralprædiken.

Du har  tilsyneladende  mere  viden  end  jeg  har,  når  du  ved  at  han  har  søgt efter  uerfarne  piger..måske  kunne  vi  vende  den  lidt  om  og sige  at  han  foretrækker  piger  som  afholder  gb fordi  de  kan  lide  det  og  synes  det  er  frækt,  fremfor  hardcore  professionelle hvor  det  udelukkende  handler  om  profit?

Jeg  er  enig  med dig i,  at som  arrangør  har  man  ansvar  for  at  mændene  opfører  sig  ordenligt  og  grænser bliver  overholdt. Men  det  er  stadig  pigens  ansvar at  beskrive  egne  grænser.  Måske  ønsker  han  at  sikre  sig  ved  et  afkrydsskema, således  at  pigen  bagefter  ikke  kan  komme  og  sige  at aftalen  ikke  blev  overholdt... Det  er  kun  gisninger  jeg  kommer  med.

Jeg  ved  ikke  hvor  erfaren  jeg  er,  men jeg  er afklaret  med  mine  egne  grænser  og  dem  holder  jeg  fast  i. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Sjovt  der  er  så  mange  der  dømmer  manden  på  forhånd og som  er  voldsom  forindtaget.  Det  er  det  jeg  reagere  på.

Jeg  har  ingen   viden  om  hvad  der  er  forgået,  men  vil  forholde  mig  til  fakta inden  jeg  har  behov  for  moralprædiken.

Du har  tilsyneladende  mere  viden  end  jeg  har,  når  du  ved  at  han  har  søgt efter  uerfarne  piger..måske  kunne  vi  vende  den  lidt  om  og sige  at  han  foretrækker  piger  som  afholder  gb fordi  de  kan  lide  det  og  synes  det  er  frækt,  fremfor  hardcore  professionelle hvor  det  udelukkende  handler  om  profit?

Jeg  er  enig  med dig i,  at som  arrangør  har  man  ansvar  for  at  mændene  opfører  sig  ordenligt  og  grænser bliver  overholdt. Men  det  er  stadig  pigens  ansvar at  beskrive  egne  grænser.  Måske  ønsker  han  at  sikre  sig  ved  et  afkrydsskema, således  at  pigen  bagefter  ikke  kan  komme  og  sige  at aftalen  ikke  blev  overholdt... Det  er  kun  gisninger  jeg  kommer  med.

Jeg  ved  ikke  hvor  erfaren  jeg  er,  men jeg  er afklaret  med  mine  egne  grænser  og  dem  holder  jeg  fast  i. 

 

Du mener at man er super afklaret i forhold til sin seksualitet, herunder lyster og grænser, som 19-årig? 

Med så unge piger har han da et kæmpe ansvar. I min optik er spørgeskemaer, der kan lokke piger til at tilbyde ekstra ydelser, helt ude i hampen - og et glimrende eksempel på præcis HVOR usympatisk manden er. 

Jf. ovenstående link fra @MrLovaLova siger PZ i Kanal5-udsendelsen, at han tager 20% af indtjeningen. Det forholder du dig slet ikke til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...