Hop til indhold
Gæst

Arrangerer gangbangs i sit eget soveværelse.

Recommended Posts

LesterBurnham skrev, for 9 timer siden:

Føj for pokker hvor har jeg en dårlig smag i munden. 

TAK til Kanal 5 for at åbne mine øjne. Jeg har købt sex for sidste gang. FØJ

Virkelig?

 

Omg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 timer siden:

 

Lige dette bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på  og tilslutte mig. For den tråd har jeg også læst - indtil jeg ikke kunne holde ud at læse mere . Det  er noget af det mest beskæmmende jeg nogensinde har læst. Jeg var så provokeret og så ked af at der findes sådanne mennesker i Danmark at jeg  overvejede alvorligt at melde mig helt ud af eroguide. For tanken om at være medlem på et site ( eroguide )  der husede så usle mennesker med så destruktivt og hadefuldt et kvindesyn var næsten for ubærligt. Men jeg blev ( på eroguide ) og valgte at lukke øjnene og prøve at glemme hvad jeg havde læst i den tråd, men nu hvor den bliver bragt op bliver jeg lige nødt til at lufte min harme. Det måtte simpelthen ud. Den tråd er en skændsel . Så ja der er meget dobbeltmoral herinde.  .

Enig

 

Utrolig med den harme som er på dette site lige pludselig når der gælder Per.

 

Ulovligheder, herunder at sælge en 16årig er afskyeligt. Ingen tvivl om dette. Ingen Respekt for Per. Han skal sku i fængsel.

 

Meeeeen køb af sex fra billige gadeludere, af piger på klinik (hvor der er en bagmand det har en over normal profit, ganske som Per), sex med østeuropæiske pige hvor mange udnyttes af bagmænd på den ene eller anden måde, sex med piger som tydeligvis har mentale problemer etc. er sku lige så forkert. Som kunde bære man også et moralsk ansvar. Det glemmes i denne debat. Alle de gifte mænd som kysser konen farvel og fortæller hende de elsker hende, og derefter kære direkte ned til og har sex med en anden pige. Det er sku også moralsk anløbent. 

Nej ingen respekt for Per. Men hvad er forskellen på en kunde som gennemknepper en pige på 18 år som kunde nr 10 den dag og eller Per som ligger eget hus til står for alt arbejdet og får 20 % når en 18 årlig frivilligt arbejder for har.

 

Den er sku ikke stor

 

Jeg har selvindsigt nok til at sige, at jeg er også skyldig som kunde

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Enig

 

Utrolig med den harme som er på dette site lige pludselig når der gælder Per.

 

Ulovligheder, herunder at sælge en 16årig er afskyeligt. Ingen tvivl om dette. Ingen Respekt for Per. Han skal sku i fængsel.

 

Meeeeen køb af sex fra billige gadeludere, af piger på klinik (hvor der er en bagmand det har en over normal profit, ganske som Per), sex med østeuropæiske pige hvor mange udnyttes af bagmænd på den ene eller anden måde, sex med piger som tydeligvis har mentale problemer etc. er sku lige så forkert. Som kunde bære man også et moralsk ansvar. Det glemmes i denne debat. Alle de gifte mænd som kysser konen farvel og fortæller hende de elsker hende, og derefter kære direkte ned til og har sex med en anden pige. Det er sku også moralsk anløbent. 

Nej ingen respekt for Per. Men hvad er forskellen på en kunde som gennemknepper en pige på 18 år som kunde nr 10 den dag og eller Per som ligger eget hus til står for alt arbejdet og får 20 % når en 18 årlig frivilligt arbejder for har.

 

Den er sku ikke stor

 

Jeg har selvindsigt nok til at sige, at jeg er også skyldig som kunde

Two wrongs don’t make a right. Længere er den egentlig ikke. 

At der foregår andre forfærdelige i dette miljø, vil altså ikke afholde mig fra at tage afstand fra PZ. 

Jeg har på intet tidspunkt kneppet eller været interesseret i hverken at knalde 18-årige (med eller uden gummi) eller at købe gadeprostituerede. 

Tværtimod har jeg tidligere taget afstand fra netop dette- og ikke mindst kritiseret, når folk har beskrevet hvordan de helt bevidst overskred pigens grænser, undlod at melde en mistanke om menneskehandel osv.

Men det er helt irrelevant for denne sag. Det er nu dokumenteret, hvordan en gammel klam mand udnytter helt unge kvinder gennem manipulation. Det er heldigvis ulovligt - og forhåbentlig får han en lang fængselsstraf. 

Om så PZs handlinger var lovlige, var min kritik den samme. PZ’s ageren er ekstremt usmagelig - jeg væmmes sgu over mit eget køn. 

Jeg væmmes også over kunderne til PZs gangbangs. Hvordan kan man forsvare over for sig selv, at tage ud og gangbange helt unge kvinder (endda uden gummi)?

For at svare på et af dine spørgsmål. Der er ingen forskel på manden, der køber sex af  en 18 årig østeuropæisk pige - og så deltagerne ved PZs gangbangs. Begge handlinger er fuldstændigt uacceptable i min optik. 

Er det ikke netop en accept af mit ansvar, når jeg tager konsekvensen og dropper købesex? 

Mange af os sexkunder har nok ikke været vidende om forholdene i dette miljø, eller har ligefrem (bevidst?) lukket øjnene for realiteterne. Det er tids alt nok de færreste mænd, der har lyst til at udnytte og misbruge andre mennesker...

Sidst men ikke mindst, så er jeg helt enig i dine betragtninger i forhold til enhver udnyttelse af personer i dette miljø. Det er uacceptabelt, uanset om det så er østeuropæeren, narkomanen eller en helt tredje.

 

 

 

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

At manden arrangerer GB er jeg egentlig ligeglad med, men jeg finder det yderst frastødende at det er en 18 årig der deltager sammen med en 20 årig. Især det er en 18 årig. Samtidig med det foregår uden kondom. Det er i min optik usmageligt. Synes de to helt unge piger er yderst udsat for mange ting så som kønssygdomme mm. Fatter dog heller ikke de mænd der går med til det set up med så helt unge og uden kondom. Mht til det er Per Z der arrangerer det, ja så må han tage sin straf idet han har betinget dom i forvejen og kender konsekvenserne ved endnu et lovbrud som han gør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
LesterBurnham skrev, den 23.10.2019 at 21:58:

Kan ikke se, hvordan de kunne ha' lavet historien uden brug af en "lokkedue". Det er vel et helt almindeligt værktøj i den undersøgende journalistik. 

Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. 

@LesterBurnham Jeg helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Har også fulgt denne tråd, med noget blandede følelser.. En er nu afsløret, og en meget usympatisk en af slagsen endda, men hvor mange PZ`er mon der er derude???.

Sålænge der er efterspørgelse, er der desværre nok også udbud, Sålænge der er naive unge piger, der lader sig presse, og sålænge der er PZ èr der er dygtige manipulatører, og sålænge der er kunder til, ja så vil dette foregår, uanset hvor mange gange told, skat politi eller nogen helt tredje griber ind. Jo flere der bliver "knaldet" des oftere vil dette foregår mere i det skjulte, og derved gøre det mere vanskeligt at gøre noget ved.

Jeg er enig med både @LesterBurnham @Lady C, @Liverpool, og flere andre af debattørerne  her, men der vil, desværre, altid være anløbne personer, uden respekt for deres medmennesker, og en del af dem, er såmænd også tilstede på dette forum.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer, jeg har selv været flittig bruger af købesex, men har også været meget opmærksom på mit valg af GP, ved brug af alm sund fornuft, og så sikker man nu kan være, på at de piger jeg har været sammen med, har valgt deres erhverv af egen fri vilje uden nogen tvang, at der så kan være nogen udlejere der næste kan side stilles med Pimp`s er en anden sag.

Der hvor jeg vil hen med dette er, lad os nu støtte om en ordentlig legalisering af dette verdens ældste erhverv, så pigerne kan få nogen ordentlige forhold at arbejde under, og i samme forbindelse sørge far at give de usle bagmænd der udnytter en straf der kan mærkes.

@LesterBurnham, @LesterBurnham dette ville ikke have fået mig til at stoppe med købesex, men jeg ville, som altid tænke mig om, omkring valg ag GPèr

Kære @Lady C, @Lady Cder er, og vil altid være mennesker der er totalt blottet for blot den mindste smule almindeligt rimeligt menneskesyn, og helt uden for pædagogisk rækkevidde, en del af dem er også med på dette forum, men at trække sig herfra p.g.a. dem, vil blot give dem større råderum, og det ville bestemt ikke gavne debatten herind, de skal have alt den modstand der kan repræsenteres fra normalt tænkende individer. Så bliv herinde, om ikke for andet, så for dine kollegaers, og for de stakkels piger der lander i disse usle menneskers vold skyld. Intelligente modsvar er nok den bedste modvægt mod disse simple menneskers tankegang.

@Liverpool@Liverpool  Enig, med det meste, jeg græmmes også over mit køns udgydelser og gerninger fra tid til anden, men trøster mig ved, at de primitive mennesker, forhåbentlig for en lærestreg og bliver bare lidt klogere med tiden.

@Nemtøs, @Nemtøs jeg bryder mig ganske simpelt ikke om nedsættende ord eller navne og andre personer, L.... ordet og tilsvarende er i min verden kun ok, hvis de er en del af en aftalt leg. 

 

Redigeret af Misjo1
Ved ikke lige hvad der skete med overstregninger af @navne, så tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit navn er Toddy

Jeg er kommet til EG for at frelse alle de unge og uskyldige piger, som er herinde

Så til jer alle!!!

KOM til mig mine børn og jeg skal frelse jer alle, fra alle de onde mænner derude i det skræmmende samfund

PS.: Modtager piger fra 20 og op

Pps.: Lille gebyr for brug af bruser osv må påregnes

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der blev vis i tv 5 er simpelhen er så kluntet og dumt - Rufferi er ulovligt. Har man en betinget dom for samme er det dobbelt dumt. Nu kommer der sikkert fra lovgiverne strengere restriktioner for gb. Det er altså indtil nu været muligt at lave gb på lovlig vis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
LesterBurnham skrev, for 14 timer siden:

Helt enig. Det er solidt journalistisk arbejde! 

Det er enormt beskæmmende at nogle mænd vil deltage i den slags. Jeg kan ikke være andet end flov på mit køns vegne. :shock::(

@LesterBurnham helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Peter-60 skrev, for 1 time siden:

Det der blev vis i tv 5 er simpelhen er så kluntet og dumt - Rufferi er ulovligt. Har man en betinget dom for samme er det dobbelt dumt. Nu kommer der sikkert fra lovgiverne strengere restriktioner for gb. Det er altså indtil nu været muligt at lave gb på lovlig vis. 

Restriktioner på gangbang? Tror nu bare så længe man ikke tager procenter, så er det lovligt? 
 

Hvad er den lovlige minimumsalder på klinik at “ansætte”? Er det 21 eller 18 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kysseglade Molly skrev, for 10 minutter siden:

Restriktioner på gangbang? Tror nu bare så længe man ikke tager procenter, så er det lovligt? 
 

Hvad er den lovlige minimumsalder på klinik at “ansætte”? Er det 21 eller 18 år?

Den lovlige minimumsalder er 18 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

18 år er rigtig. man må ikke presse en person ind i betalingssex og man må ikke tage overpris for værelsesudlejning mm. Samt modtage procenter af bidrag som kunder betaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Den lovlige minimumsalder er 18 år.

Det er 19 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kinky Camilla skrev, Lige nu:

Det er 19 år

Nej, det er 18 år. Ved at foretage en modsætningsslutning af straffelovens § 224, stk. 1, så vil man komme frem til, at den lovlige minimumsalder er 18 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
LesterBurnham skrev, for 7 timer siden:

jeg væmmes sgu over mit eget køn

Fair nok at du ikke kan lide dit eget køn, men nu er det jo ikke alle der er som PZ og de mænd der deltager i de arrangementer. Jeg nøjes med at væmmes over de mænd, men ikke over mit eget køn. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 9 timer siden:

Virkelig?

 

Omg 

Yes, kan på i gen måde se mig selv i det her univers længere. 

Har derfor bedt Admin slette min bruger og alle mine indlæg på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 35 minutter siden:

Fair nok at du ikke kan lide dit eget køn, men nu er det jo ikke alle der er som PZ og de mænd der deltager i de arrangementer. Jeg nøjes med at væmmes over de mænd, men ikke over mit eget køn. :)

Når man læser med herinde, er det sgu svært ikke at blive blive flov på kønnets vegne. Over and out. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
LesterBurnham skrev, for 43 minutter siden:

Når man læser med herinde, er det sgu svært ikke at blive blive flov på kønnets vegne. Over and out. 

Det er Øv at du forlader EG. For der er brug for mænd herinde som måske ser tingene i et lidt klarere lys :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 2 timer siden:

Når man læser med herinde, er det sgu svært ikke at blive blive flov på kønnets vegne. Over and out. 

Hvorfor dog hænge fast i gamle kønsbestemte mønstre.  Alle mænd eller alle kvinder er ikke ens.  Ja der findes fjolser af begge køn, og modsatte er heldigvis også tilfældet.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer uvilkårligt til at tænke på Barry McGuires Eve of distroction.

"You are old enough for killing but not for voting.

´Her er det vendt lidt på hovedet hos de politisk korrekte, som jo ønsker 16 års valgret.

Du er gammel nok til at medbestemme over landets udvikling, men ikke over dine egne valg i livet.

Hvad med folkene bag kviklån, skal de ikke  have livsvarigt eller noget, der ligner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Det er Øv at du forlader EG. For der er brug for mænd herinde som måske ser tingene i et lidt klarere lys :-)

Giver ikke så meget mening at blive hængende, når købesex er et overstået kapitel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 31/10/2019 at 20:03:

Jeg kommer uvilkårligt til at tænke på Barry McGuires Eve of distroction.

"You are old enough for killing but not for voting.

´Her er det vendt lidt på hovedet hos de politisk korrekte, som jo ønsker 16 års valgret.

Du er gammel nok til at medbestemme over landets udvikling, men ikke over dine egne valg i livet.

Hvad med folkene bag kviklån, skal de ikke  have livsvarigt eller noget, der ligner?

Sammenligningen er jo helt ude i hampen!

 

Redigeret af Stabilizer
Hold politik ude af denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LesterBurnham skrev, for 31 minutter siden:

Giver ikke så meget mening at blive hængende, når købesex er et overstået kapitel :)

Men indtil videre er du her jo endnu ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...