Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er tilbage: https://annoncelight.dk/showad/347413

Jeg er ret sikker på, at hun havde naturlige bryster, da jeg besøgte hende sidst, men det er jo ved at være et par år siden, så måske husker jeg forkert. NU er de i hvert fald silikone: Pæne, men det er der jo så mange silkonebryster der er, så jeg kunne bedre lide dem før. 

Men ellers er hun helt den samme: Et eksotisk, fast nips med en fantastisk bagdel og helt stram mave, kønt ansigt og en meget fin indlevelse i situationen. Hun er altså bare virkeligt lækker, så jeg tror de færreste vil blive skuffede. Afsted, afsted, for hun er her kun en uge: Anbefales varmt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 22 timer siden:

Hun er tilbage: https://annoncelight.dk/showad/347413

Jeg er ret sikker på, at hun havde naturlige bryster, da jeg besøgte hende sidst, men det er jo ved at være et par år siden, så måske husker jeg forkert. NU er de i hvert fald silikone: Pæne, men det er der jo så mange silkonebryster der er, så jeg kunne bedre lide dem før. 

Men ellers er hun helt den samme: Et eksotisk, 

Du husker rigtigt, hun havde ikke silikone i 2020

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan stadig huske hvordan det var at stå bag hende med hænderne om hendes faste, naturlige bryster mens hun kørte bagdelen rundt på pikken. :roll:

Jeg håber i det mindste, at hun ikke også får lavet bagdelen større. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan får man dog overbevidst pigerne om at de mister mindst ligeså mange kunder som de får når de får silikonebabser? Men de gør det selvfølgelig, og forhåbentlig ikke bare for vores skyld.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...