Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/283181

Har lige besøgt denne petite pige med flotte bryster, det er hende på billeder, faktisk skide sød. 

Små kys, hun forsøgte sig med deep throat, men kom dog ikke så dybt, så alt hvad hun skriver i annonce blev leveret. Vi kom hele vejen rundt med oral til begge, flere forskellige stillinger inden jeg afsluttede i doggy med begge hænder på bryster og udsyn til den lille faste røv. 

Absolut et godkendt besøg. Hun er ikke skide god til Engelsk, så ved længere samtaler bruger hun en app. 

Hun har kun lejlighed til på søndag, men leder efter en anden, da hun gerne vil blive her lidt længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Omkring Nyborgvej

Og hun bruger trick med at sige et andet nr. End det hun er i, så hun lige kan se hvem man er inden man får lov til at blive lukket ind.

det ligger tæt på et hjørne hvor der er piger på 2 andre adr. ved et lyskryds, men altså ikke på de kendte adr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hun sover åbenbart længe - ingen respons på nummeret her til morgen  

Redigeret af Liderbasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 31 minutter siden:

Hun sover åbenbart længe - ingen respons på nummeret her til morgen  

Annoncen er ikke aktiveret siden i går kl 10:46. Så måske er det tidspunktet hvor hun ca er klar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 28 minutter siden:

Hendes annonce er blevet opdateret nu, så mon ikke hun er klar. Men jeg håber hun også kan træffes søndag.

Jeg skrev med hende i går, og har lavet en aftale med hende i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Har lige været der, hun skulle nok bare lige i gang. Kan kun bakke op om 1times anmeldelse, lækker pige på alle måder, sød og tager den som en champ ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv øv :(

Jeg havde booked en tid hos hende i dag over sms, hvor der var god dialog, så jeg var virkelig klar til denne lille godte. 

Desværre kørte jeg forgæves, hun ikke var til at komme i kontakt med, da klokken blev min tur. Jeg ventede i et kvarter, men ingen respons. 

Hun er helt sikker populær, men ærgerligt alligevel. Jeg håber I har mere held end mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hun var forsinket allerede da jeg var der i formiddag, og tvivler på hun havde haft mere end en gæst før mig der. 

Synes hun sagde hun ville være her til på torsdag, men det var lidt svært at forså. Det var i øvrigt tydeligvis en AirBnB-lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også lidt svært ved bestilling. Bestilte aftenen i forvejen med bekræftelse, og sendte SMS med bekræftelse 30 min før aftale med ok som svar. Alligevel gik der 10 min. Efter aftalt tid, inden jeg fik svar på mine SMS, mens jeg sad i bil og ventede. Hun skrev at hun ikke havde modtaget nogen besked fra mig, og troede derfor jeg havde fortrudt. Måske hun bruger imessage, som ikke altid virker.

glad for jeg ventede de 10 min, da det var et dejligt besøg. Normalt ville jeg være kørt, og havde også allerede skrevet til Marina som holder til 20 sekunders gang derfra, men hun svarede heldigvis ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra mit besøg. Jeg var dagens første :-) tror at hun har fået en god nattesøvn. Energi nivauet var højt. Hold da op hvor hun sød og smilende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 3 timer siden:

Hmmmm, hun er ikke meget for at svare, jeg har prøvet et par gange , men intet svar selv om annoncen lige er blevet opdateret ,   lidt træls ..

Tjek om du har imessage tændt. Da jeg slukkede for det, svarede hun mig ret hurtigt, altså for en god uge siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 48 minutter siden:

Tjek om du har imessage tændt. Da jeg slukkede for det, svarede hun mig ret hurtigt, altså for en god uge siden.

Det lyder som et godt tip. Jeg har også forsøgt at kontakte hende men fik først svar over 3 timer senere. I mellemtiden havde hun så opdateret sin annonce så man kunne se at det var i Tommerup og ikke i Odense. Måske var det nemmere hvis hun selv slukkede for imessage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Tjek om du har imessage tændt. Da jeg slukkede for det, svarede hun mig ret hurtigt, altså for en god uge siden.

hvor gør jeg det.          jeg får da ellers svar fra dem jeg normalt sender sms til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...