Hop til indhold

Recommended Posts

ChoosyVery skrev, for 5 timer siden:

Jeg melder mig under fanerne: Pragtfuld pige, simpelthen. Jeg besøgte hende i går og logistik og aftaleoverholdelse var der ingen problemer med. 

Havde hun ikke haft alle de pokkers tatoveringer, så var hun der perfekte “naboens eksotiske au pair”-drøm. 

Thanks ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi idag tæt på Skibhusvej, og haft endnu et dejligt besøg. Jeg er helt vild med den krop, lille fast røv, flot hud, sødt ansigt, og nogle silikone bryster som passer til hendes krop ( and NO Catarina, don’t make them bigger, they are great) 

dejlig sex med en flot pige, med en killerkrop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 24.11.2019 at 10:30:

Havde hun ikke haft alle de pokkers tatoveringer,

Hun da være godt retoucheret - der er ikke en eneste på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 6 minutter siden:

Hun da være godt retoucheret - der er ikke en eneste på billederne.

På det ene billeder med en hvid BH har hun en tatovering ned langs rygsøjlen. På andre har hun på højre læg. Men hvis det er hvad hun har er det da ikke så galt selvom jeg heller ikke er tilhænger af tatoveringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

På det ene billeder med en hvid BH har hun en tatovering ned langs rygsøjlen. På andre har hun på højre læg. Men hvis det er hvad hun har er det da ikke så galt selvom jeg heller ikke er tilhænger af tatoveringer.

Nej dem kan jeg jo godt se (når jeg bliver gjort opmærksom på det), men det er jo ikke så galt ift dagens standard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Har været forbi idag tæt på Skibhusvej, og haft endnu et dejligt besøg. Jeg er helt vild med den krop, lille fast røv, flot hud, sødt ansigt, og nogle silikone bryster som passer til hendes krop ( and NO Catarina, don’t make them bigger, they are great) 

dejlig sex med en flot pige, med en killerkrop.

 

hej, jeg elskede at se dig igen ❤️ mit bryst er ikke silikone, det er naturligt !!! 
kisses Catarina ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Hun da være godt retoucheret - der er ikke en eneste på billederne.

Jeg har kun 3 tatoveringer, og de er ikke så synlige, men hvis du ikke kan lide, respekterer du din mening !!!

kisses Catarina !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Har været forbi idag tæt på Skibhusvej, og haft endnu et dejligt besøg. Jeg er helt vild med den krop, lille fast røv, flot hud, sødt ansigt, og nogle silikone bryster som passer til hendes krop ( and NO Catarina, don’t make them bigger, they are great) 

dejlig sex med en flot pige, med en killerkrop.

 

Jeg vil lægge silikone hahahah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 10 timer siden:

Har været forbi idag tæt på Skibhusvej, og haft endnu et dejligt besøg. Jeg er helt vild med den krop, lille fast røv, flot hud, sødt ansigt, og nogle silikone bryster som passer til hendes krop ( and NO Catarina, don’t make them bigger, they are great) 

dejlig sex med en flot pige, med en killerkrop.

 

Bortset fra at hendes bryster er helt naturlige kan jeg godt tilslutte mig din skamrosning af hende. Jeg har sjældent oplevet så lækre bryster som hendes (eller også er min hukommelse bare ikke så god mere :D).

Del dette indlæg


Link til indlæg
MarcoLA skrev, for 5 timer siden:

Har skrevet til Catarina, intet svar i nogle timer - nogen der har en ide om svartid, er utålmodig :-)

Slå imessage fra på din tlf.

eller også er hun bare optaget

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igen idag, hold nu op hun er dejlig. 

Hun gåt godt dybt under blow, og så er jeg vild med når hun rider med ryggen til mig, hvor hun så også lægger sig helt ned på mig, og knepper mig. 

Tiden går alt for hurtigt, når jeg besøger hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manglende svar fra Catarina var også årsagen til at jeg besøgte en anden i Odense. Men jeg tror det er  noget teknisk: Hun kunne læse mine SMS, jeg ikke hendes. Og min imessage VAR slået fra. Ring først, vil jeg råde til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 20 timer siden:

Manglende svar fra Catarina var også årsagen til at jeg besøgte en anden i Odense. Men jeg tror det er  noget teknisk: Hun kunne læse mine SMS, jeg ikke hendes. Og min imessage VAR slået fra. Ring først, vil jeg råde til.

Jeg modtog ingen besked fra dig, undskyld noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 8.1.2020 at 11:57:

Var forbi igen idag, hold nu op hun er dejlig. 

Hun gåt godt dybt under blow, og så er jeg vild med når hun rider med ryggen til mig, hvor hun så også lægger sig helt ned på mig, og knepper mig. 

Tiden går alt for hurtigt, når jeg besøger hende

Jeg elsker at vågne op og modtage dit besøg om morgenen ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 9.1.2020 at 00:03:

Manglende svar fra Catarina var også årsagen til at jeg besøgte en anden i Odense. Men jeg tror det er  noget teknisk: Hun kunne læse mine SMS, jeg ikke hendes. Og min imessage VAR slået fra. Ring først, vil jeg råde til.

Jeg havde nogle opklarende spørgsmål til Catarina - tror der gik under et minut, så havde hun svaret. Vi skrev lidt frem og tilbage så de ting jeg var i tvivl blev afklaret.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
robototto skrev, for 4 timer siden:

Hun er i Holstebro, hold fast hun er lækker !!

Meget, og samtidig rigtig sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu også haft fornøjelsen af et besøg. For dævlen da en lille lækker sag... fænomenalt flot krop og ganske sød og serviceminded... hun kan bestemt anbefales !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også lige forbi igen idag, jeg er pjattet med den pige. Hun er køn, lækker krop, kælen og når man er kommet, ligger hun og laver knibeøvelser omkring pikken. 

Dejligt besøg igen. Hun rejser videre d. 28-02

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...