Hop til indhold

Recommended Posts

afløbsrenseren skrev, for 6 timer siden:

hvor gør jeg det.          jeg får da ellers svar fra dem jeg normalt sender sms til...

Det gør du under indstillinger, beskeder.

da jeg besøgte hende, var der flere beskeder som hun ikke modtog, da jeg ventede i bilen, på at gå til døren. Så slog jeg imessage fra og Wupti så svarede hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan godt blive lidt irriteret og sur.

bestilte igår aftes tid til idag kl. 10.00 og lovede også at bekræfte 30 min før tid. Så 9.30 sender jeg besked om at vi ses om 30 min. Først kl. 9.45 kommer der så svar, at den tid kl. 10.00 ikke er mulig. WHAT THE FUCK.

nu havde jeg lige aftalt at jeg kom senere på arbejde, så flere timers afspadsering for ingenting :-(

hun skrev så tilbage lidt efter at hun endnu en gang skulle flyttes til en anden lejlighed, men det havde været dejligt at vide da jeg bestilte tiden.

æv æv, hun er nemlig super lækker petit og sød

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

Har en aftale med hende i morgen :P,   hvis hun lever op til billederne bliver det jo super :) .

Hun lever op til billederne, dog kan man ikke se hendes tatovering på ryggen. Super stram krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Hun lever op til billederne, dog kan man ikke se hendes tatovering på ryggen. Super stram krop

Super :)  ,   så er der jo kun selve tilbudet som vi må se om det også holde, det er desv ikke altid virkeligheden står mål med deres tekst.. men jeg håber det gør ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 24 minutter siden:

Nogen der ved hvor længe hun bliver?

Har du læst annoncen? Ellers skal jeg kopiere overskriften ind for dig. ;) Ja, kender det - det første man bliver blind på....

Catarina sexy hot girl ❣️ From Spain ❤️ ODENSE CENTRUM !!! CATARINA IS BACK FOR A WEEK!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

Som en tidlige skrev her i tråden, så tror jeg også hun ser folk an når de komme.....  jeg kom til aftalte tid , havde oven i købet sendt hende en sms 20 min før jeg kom at nu var jeg på vej.

ved stedet kunne jeg se det var en opgang med flere adr, så skrev til hende at nu var jeg ved døren .... ventede 3-4 min og skrev igen,   efter et par min skrev hun at hun desv lige havde fået hendes månedlige ........ oookåå,   ja helt klart.          er selvfølgelig helt med på at det kommer ,maaan at det lige skulle komme nu.   

Jeg syntes da helt klart at pigerne skal kunne sige fra hvis de syntes.  men sku lidt træls.    nu er jeg ikke helt ung længere , men hvis de har et problem med det kan de jo skrive det.

   Nå men der kommer nok andre gode oplevelser :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu besøgt hende 2 gange, hvor hun begge gange var klar præcis på det aftalte tidspunkt. Og hun har med sikkerhed ikke kunnet se mig fra hendes lejlighed første gang jeg besøgte hende, så jeg kan ikke se hvordan hun skulle have checket mig ud. Begge besøg forløb til min store tilfredshed så jeg har næsten ikke noget at klage over. Måske lige at hun ikke tilbyder kys og 69 som lovet i annoncen. Til gengæld har hun en god indlevelse og tager initiativ til at prøve en del forskellige stillinger. Så mit andet besøg forløb helt anderledes end det første.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes da helt klart at pigerne skal kunne sige fra hvis de syntes.  men sku lidt træls.    nu er jeg ikke helt ung længere , men hvis de har et problem med det kan de jo skrive det.

   

Jeg har besøgt hende og jeg er over 50 år. Fik den dejligste behandling.

 

Den Lange skrev, for 1 time siden:

Jeg har nu besøgt hende 2 gange, hvor hun begge gange var klar præcis på det aftalte tidspunkt. Og hun har med sikkerhed ikke kunnet se mig fra hendes lejlighed første gang jeg besøgte hende, så jeg kan ikke se hvordan hun skulle have checket mig ud. Begge besøg forløb til min store tilfredshed så jeg har næsten ikke noget at klage over. Måske lige at hun ikke tilbyder kys og 69 som lovet i annoncen. Til gengæld har hun en god indlevelse og tager initiativ til at prøve en del forskellige stillinger. Så mit andet besøg forløb helt anderledes end det første.

hun var ikke klar på tidspunkt, da jeg besøgte hende. Til gengæld var der både 69 og små tante kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 23 timer siden:

Har du læst annoncen? Ellers skal jeg kopiere overskriften ind for dig. ;) Ja, kender det - det første man bliver blind på....

Catarina sexy hot girl ❣️ From Spain ❤️ ODENSE CENTRUM !!! CATARINA IS BACK FOR A WEEK!

Ja Ja Ja - man siger jo at det er øjnene man bliver blind på først :D:D

 

Men jeg takker og bukker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 23.10.2019 at 21:06:

Jeg har besøgt hende og jeg er over 50 år. Fik den dejligste behandling.

 

hun var ikke klar på tidspunkt, da jeg besøgte hende. Til gengæld var der både 69 og små tante kys

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg er relativ ny her i forummet og faldt over jeres beskrivelse af Catarina. Det undrer mig at jeg kan se hendes profil når jeg følger et af de senere links i denne tråd. Men når jeg forsøger at finde hendes profil ved at søge på Catarina på annoncelight-dk eller blot tjekker alle på fyn, så kan jeg ikke længere finde profilen. Det kunne jeg fx. i søndags men nu virker det som om at den er deaktiveret. Alligevel lykkedes det mig at kontakte hende og lave en aftale. Er det ikke usædvanligt? Er der nogen der har erfaring med om der kan være andre der har overtaget hendes profil/nummer så det er en anden man møder eller lign? 

Mvh Martian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes annonce er inaktiv og er ikke fornyet siden i går, derfor kommer den ikke frem ved en søgning på dagens annoncer. Måske har hun bare villet holde en pause i dag. Men hun plejer at svare på nummeret, også selv om hun ikke er aktiv. Det er kun hende der har brugt profilen og nummeret så jeg tror ikke du skal være bange for at møde en anden end hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martian skrev, for 16 timer siden:

Hej

Jeg er relativ ny her i forummet og faldt over jeres beskrivelse af Catarina. Det undrer mig at jeg kan se hendes profil når jeg følger et af de senere links i denne tråd. Men når jeg forsøger at finde hendes profil ved at søge på Catarina på annoncelight-dk eller blot tjekker alle på fyn, så kan jeg ikke længere finde profilen. Det kunne jeg fx. i søndags men nu virker det som om at den er deaktiveret. Alligevel lykkedes det mig at kontakte hende og lave en aftale. Er det ikke usædvanligt? Er der nogen der har erfaring med om der kan være andre der har overtaget hendes profil/nummer så det er en anden man møder eller lign? 

Mvh Martian

Hej min kærlighed, jeg deaktiverede annoncen, fordi jeg denne uge ikke er tilgængelig, jeg vil være tilgængelig efter fredag, lad os aftale vores aftale!  Jeg vil meget gerne møde dig.❤️ kysser Catarina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martian skrev, for 16 timer siden:

Hej

Jeg er relativ ny her i forummet og faldt over jeres beskrivelse af Catarina. Det undrer mig at jeg kan se hendes profil når jeg følger et af de senere links i denne tråd. Men når jeg forsøger at finde hendes profil ved at søge på Catarina på annoncelight-dk eller blot tjekker alle på fyn, så kan jeg ikke længere finde profilen. Det kunne jeg fx. i søndags men nu virker det som om at den er deaktiveret. Alligevel lykkedes det mig at kontakte hende og lave en aftale. Er det ikke usædvanligt? Er der nogen der har erfaring med om der kan være andre der har overtaget hendes profil/nummer så det er en anden man møder eller lign? 

Mvh Martian

Thanks my love ❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig under fanerne: Pragtfuld pige, simpelthen. Jeg besøgte hende i går og logistik og aftaleoverholdelse var der ingen problemer med. 

Havde hun ikke haft alle de pokkers tatoveringer, så var hun der perfekte “naboens eksotiske au pair”-drøm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...