Hop til indhold
kanonkongen

Man bliver så træt af veganere.

Recommended Posts

Nu kender jeg en vegetar, ikke helt veganer, men hun er nu meget sød :)

Som hun siger, hun missionerer ikke, hun spiser bare ikke kød, og vi skal bare finde steder, hvor jeg kan få kød, og hun kan blive fri.

Det går nu meget godt, og så længe det ikke bliver til en religion, hvor vi andre skal vindes for sagen, er det fint, til at leve med for en kød elsker som jeg.

Men jeg er begyndt at købe aflad når jeg køber fly og tog billetter, når man får det der valg i krydsboksen, og så fortsætter jeg ellers med flyve, hvis jeg skal til Ålborg :huh:

For h------ hvor tager det lang tid i tog og med bus, når jeg skal til steder i Jylland, hvor jeg ikke kan flyve fra KBH.

Må indrømme at der skal massiv lovmæssig regulering, og prisforhøjelser til før jeg flyver, rejser og spiser mere klima og miljø venligt.

Og det vil jeg ikke afvise bliver nødvendigt, for vi er ikke mange nok idealister, til at vi vil gøre det af frivilligehedens vej.

Jeg håber i mit stille sind på at innovation, investeringer i teknologiske løsninger løser problemet indenfor 50 år, så vi ikke kommer til leve i et statsligt formynderi regime, for at kunne redde kloden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Rejsenetværk

Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Nu kender jeg en vegetar, ikke helt veganer, men hun er nu meget sød :)

Som hun siger, hun missionerer ikke, hun spiser bare ikke kød, og vi skal bare finde steder, hvor jeg kan få kød, og hun kan blive fri.

Kender også en vegetar, hun er også sød. Og selvfølgelig gør det dem jo ikke dumme. Fordi de ikke spiser kød. Og så længe, hun ikke bestemmer over, hvad mit kødforbrug er. Så er det fint for mig. Man må aldrig gå ned på kød. :lol: Og gider ikke se @Langes lange løg haha :D

Håber du, har det godt Rejse.

Ha en dejlig lørdag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu at veganere er dyrplagere.

Jeg syntes det er bedre at slå dyr ihjel med det samme i stedet for at spise deres mad, så de må sulte ihjel. :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gulerød??? Siger han ikke det? Mens han holder en gulerod.....

Nåh, problemet med veganere er sådan set ikke at de er veganere, det må de selv om. Problemet er hvordan langt de fleste fortæller om det, fortæller om hvor fedt det er, og forsøger at omvende os andre kødspisere. Vi kender sikkert alle en veganer eller 2. Eller flere. Og hvis vi er i tvivl, kender vi ikke en..... 

Jeg bliver så træt af de veganere jeg blev venner med inden "de så lyset". Jeg kan jo egenlig godt lide dem, men Facebook flyder altså over i deres selvforherligelse omkring veganerlivet. Og egentlig tror jeg godt de ved, at de er på vej et skridt i den forkerte retning evolutionsmæssigt. Menneskets hjerne blev først for alvor kreativ, da vi blev carnivors, og veganerne er altså gået et skridt tilbage derfra.

Det må de sådan set selvom. Men jeg holder på at deres børn selv skal have valget. Og om nødendigt tvangsfjernes...... OK den sidste var nok lidt for  grov. Men børnene skal selv kunne vælge, ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Gulerød??? Siger han ikke det? Mens han holder en gulerod.....

Nåh, problemet med veganere er sådan set ikke at de er veganere, det må de selv om. Problemet er hvordan langt de fleste fortæller om det, fortæller om hvor fedt det er, og forsøger at omvende os andre kødspisere. Vi kender sikkert alle en veganer eller 2. Eller flere. Og hvis vi er i tvivl, kender vi ikke en..... 

Jeg bliver så træt af de veganere jeg blev venner med inden "de så lyset". Jeg kan jo egenlig godt lide dem, men Facebook flyder altså over i deres selvforherligelse omkring veganerlivet. Og egentlig tror jeg godt de ved, at de er på vej et skridt i den forkerte retning evolutionsmæssigt. Menneskets hjerne blev først for alvor kreativ, da vi blev carnivors, og veganerne er altså gået et skridt tilbage derfra.

Det må de sådan set selvom. Men jeg holder på at deres børn selv skal have valget. Og om nødendigt tvangsfjernes...... OK den sidste var nok lidt for  grov. Men børnene skal selv kunne vælge, ihvertfald.

Veganernes “problem” er, at de har de rigtige meninger, og at alle andre har at rette sig efter dem. De er uendeligt kompromisløse og mener, at alle ikke-veganere skal skamme sig.

Er der i øvrigt nogen, der har bemærket, om veganere aldrig går med læderfodtøj, skindbukser eller skindjakke? Hvis de gør, bliver det rent hykleri.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, 1 time siden:

Veganernes “problem” er, at de har de rigtige meninger, og at alle andre har at rette sig efter dem. De er uendeligt kompromisløse og mener, at alle ikke-veganere skal skamme sig.

"Veganeres" .... også her findes der skam nuancer og undtagelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 10 timer siden:

Mange kødspisere opfører sig ikke bedre end de værste af veganerne ;)
Hilsen en veganer.

Jeg går ud fra at de værste af veganerne, er dem der angriber slagterforretnnger  https://www.24syv.dk/udvalgte-nyhedshistorier/franske-slagtere-frygter-militante-veganere og https://www.lci.fr/police/boucher-nouvelle-agression-par-un-commando-vegan-a-paris-2120421.html

Mener du seriøst at de "mange kødspisere" angriber grønthandlere?? Eller ??

Det er OK at være veganer. Intet ondt om det. Bare man respekterer det er et personligt valg

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Jeg går ud fra at de værste af veganerne, er dem der angriber slagterforretnnger  https://www.24syv.dk/udvalgte-nyhedshistorier/franske-slagtere-frygter-militante-veganere og https://www.lci.fr/police/boucher-nouvelle-agression-par-un-commando-vegan-a-paris-2120421.html

Mener du seriøst at de "mange kødspisere" angriber grønthandlere?? Eller ??

Det er OK at være veganer. Intet ondt om det. Bare man respekterer det er et personligt valg

Jeg taler om veganere, ikke kriminelle veganere, men ja, hvis du vil tage den helt derud, så er jeg sikker på, at mange mordere er kødspisere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg taler om veganere, ikke kriminelle veganere,

OK. Forstået. God pointe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg smider også af og til et bilbatteri i en skovsø tæt på hvor jeg bor..

Det er så irriterende når de hellige "genbrugsstation-tosser" prædiker deres dumme meninger ned over mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titan2 skrev, 1 time siden:

Jeg smider også af og til et bilbatteri i en skovsø tæt på hvor jeg bor..

Det er så irriterende når de hellige "genbrugsstation-tosser" prædiker deres dumme meninger ned over mig.

Skal du fucke med mit grundvand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Skal du fucke med mit grundvand?

Nårh det ved jeg nu ikke. Det er nok ikke så entydigt om det nu også forurener grundvandet.. 

Jeg skal vel have lov til selv at bestemme hvad jeg synes er sjovt.. Ikke..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titan2 skrev, for 38 minutter siden:

Nårh det ved jeg nu ikke. Det er nok ikke så entydigt om det nu også forurener grundvandet.. 

Jeg skal vel have lov til selv at bestemme hvad jeg synes er sjovt.. Ikke..??

Er du bror til KF? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu virker Steff Houlberg reklamen som en joke - men den rammer faktisk ubevidst et helt andet tema

Der er faktisk en ny diæt som er stikmodsat af hvad veganerne spiser: "The Carnivore Diet".

Nogen mennesker med autoimmune lidelser,  kan faktisk reelt ikke tåle at spise planter og har bedst af kun at spise kød !. 

Bedst forklaret af Mikhaila Petersson:

 

 

 

Og noget af videnskaben bag hvorfor:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 47 minutter siden:

Men du gumler da på det har jeg læst mig til. 

Hehehe Minimum 1 dag om ugen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Hehehe Minimum 1 dag om ugen :D

Men det er kød med indpakning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 14.9.2019 at 15:52:

Men jeg er begyndt at købe aflad når jeg køber fly og tog billetter, når man får det der valg i krydsboksen, og så fortsætter jeg ellers med flyve, hvis jeg skal til Ålborg :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det ville jeg ikke have nogen skrupler omkring.

For omkring 30 år siden, havde jeg en lærer der talte en del om miljø og klima, og de udfordringer vi stod over for. Det gjorde stort indtryk på mig. Men når jeg fortalte andre om det, fik jeg at vide at jeg var skrupskør. 

Så derfor er jeg i dag ret rolig omkring alt det klimahysteri. Jeg tror det er for sent at redde jorden. Så om man køber klimaaflad, det tror jeg ikke gør det store. 

Redigeret af Val Venis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...