Hop til indhold
DanskeJulie

Tvangs prostitution

Recommended Posts

MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden:

Det er fordomsfuldt og nedgørende at komme med påstande der udelukkende underbygges af hvad folk mener og tror. Det kan især godt blive trættende når nogle personer, har et meget indskrænket syn på tingene. 

 

Jeg prøver at spørge igen: Hvad har du at have dit eget udsagn i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 15 minutter siden:

Det er fordomsfuldt og nedgørende at komme med påstande der udelukkende underbygges af hvad folk mener og tror. Det kan især godt blive trættende når nogle personer, har et meget indskrænket syn på tingene. 

 

Velkommen til EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg prøver at spørge igen: Hvad har du at have dit eget udsagn i?

Måske han i modsætning til dig har besøgt en masse af de her piger.   Og ikke bare har en holdning uden at have viden om dem som dig feks.

Det er ihvertfald underligt hvis der i Østeuropa ikke var piger ligesom i Danmark der dyrker sex frivilligt for penge.   At alle skulle være tvunget herop mod deres vilje.  Specielt når det de tjener heroppe er 3-5 gange så meget som de gør i deres hjemlande.

Men nej jeg kan ej heller bevise noget, og argumenterer bare udfra logik.    Og er ikke logisk at alle østpiger der er GP hader det og er tvunget til det, mens danske GP´er åbenbart gør det frivilligt og nyder de får meget mindre for det end de her østpiger gør i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Det er ihvertfald underligt hvis der i Østeuropa ikke var piger ligesom i Danmark der dyrker sex frivilligt for penge.   

Jeg dyrker sex frivilligt for penge. Problemet er bare at det er mine penge.

Vi har haft den her diskussion mange gange før. Nogle mener at piger der ikke har sex pistoler og to rifler rettet mot hovedet er her frivilligt. Andre mener at så mange unge piger kommer op her for at dunkes af gamle halvfede mænd er et tegn på at frivilligheden kan diskuteres og prøves i forskellige lys. Man ser det man vil se, knalder det man har råd til og lukker øjnene for det man helst ikke vil indrømme.

Personligt vil jeg være for evigt forundret over at den danske rufferilov virker være så uinteressant for myndighederne, så forundret at jeg nogle gange tror at man lader det ske for at branchen skal aflive sig selv. Når østpigerne har lykkets lukke alle danske klinikker og alle thaisteder, så kan man måske kigge lidt på dem - men ikke før de har gjort hvad de skal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 33 minutter siden:

Jeg dyrker sex frivilligt for penge. Problemet er bare at det er mine penge.

Vi har haft den her diskussion mange gange før. Nogle mener at piger der ikke har sex pistoler og to rifler rettet mot hovedet er her frivilligt. Andre mener at så mange unge piger kommer op her for at dunkes af gamle halvfede mænd er et tegn på at frivilligheden kan diskuteres og prøves i forskellige lys. Man ser det man vil se, knalder det man har råd til og lukker øjnene for det man helst ikke vil indrømme.

Personligt vil jeg være for evigt forundret over at den danske rufferilov virker være så uinteressant for myndighederne, så forundret at jeg nogle gange tror at man lader det ske for at branchen skal aflive sig selv. Når østpigerne har lykkets lukke alle danske klinikker og alle thaisteder, så kan man måske kigge lidt på dem - men ikke før de har gjort hvad de skal.

Men går så udfra du mener alle danske GP´ere kun gør det af lyst. Knepper gamle halvfede mænd frivilligt.    Og kun nødtvunget nu for at opretteholde din illusion tager penge for det :D

Hvis du ikke mener det, så i tvivl om hvad du egentlig mener.  Vil du gerne have prostitution forbudt i Danmark ?  Eller hvor vil du hen med det.     

At østpigerne kan være billigere end danske GP´ere har jeg i anden tråd nævnt , og gentager det atter.   At en af hovedårsagerne først og fremmest er den simple årsag at de penge de tjener her, er så meget mere værd når de tager dem med hjem til deres hjemlande, hvor levestandarten er meget billigere.   Hvor dagligvarer, bolig mv koster 5 gange mindre end de gør i Danmark.  Den samme mekanisme gør sig iøvrigt gældende indenfor nogle af håndværkerfagene i Danmark som mærker står konkurrence på lønningerne.  .     Forsvinder alle danske håndværkere af den grund ?   Nej det tror jeg ikke.   Er det synd for dem at de bliver udkonkurreret af nogle umulige konkurrenceforhold ?  Ja absolut.  Men det er EU´s fri bevægelighed for arbejdskraft der gør det.   

Jeg kan bestemt godt se der er blevet færre danske GP´er de sidste årtier.   Dvs lidt svært at vide det nøjagtigt da jeg tror at mange nu blot er sugarbabes og blot ikke kalder sig GP´ere mere.   Men jo priserne på GP markedet har helt sikkert ikke fulgt den normale lønudvikling som andre fag i Danmark, og mange danske piger sikkert derfor ikke lader sig friste til at blive GP mere.   Men ved ikke hvor du vil hen med det ?   For ifølge dig så er der jo ingen GP´ere der kan have nogen form for nydelse ved det og udelukkende gør det for penge.   Men isåfald hvad er der mere forargeligt at en øst GP´ere gør det for penge end en dansk ditto pige gør det ?

Lyder som du har store kvaler ved det du gør.  At du har meget dårlig samvittighed ved at besøge GP´ere i Danmark.  

Der er vi nok forskellige.    Jeg går bestemt også meget op i at en pige får en god oplevelse.   Men jeg føler ikke jeg misbruger nogle når det er mig der er en gentleman og som behandler en GP´er godt og derudover betaler hende et beløb som de færreste almindelige arbejdere i Danmark kan tjene på en dag efter skat, - for en halv eller en times gensidig underholdning på lagenet.   

Sorry men jeg har sgu ingen dårlig samvittighed.      Måske har du så mange penge at de for dig ingen betydning har.  Og ja så undrer du dig sikkert over der er nogle GP´ere der gør det for penge.    Men hvem fanden havde frivilligt stået op hver morgen for at tage på arbejde på en eller anden arbejdsplads i Danmark hvis de ikke fik penge for det ?  Ved ikke hvilken verden du kommer fra.  Lyder som en der altid har været ekstrem rig og intet aner om det normale mennesker kæmper med hver dag.   Tror du en hjemmehjælper der får måske 130 kr i timen før skat, elsker det og frivilligt ville gå på arbejde og vaske folk i røven efter de har skidt ud over det hele hvis ikke hun fik de her penge for det ?     Og har du også dårlig samvittighed over for den stakkels pige i Netto som tjener en 100´del af det en GP´tjener ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Men går så udfra du mener alle danske GP´ere kun gør det af lyst. Knepper gamle halvfede mænd frivilligt.    Og kun nødtvunget nu for at opretteholde din illusion tager penge for det :D

Hvis du ikke mener det, så i tvivl om hvad du egentlig mener.  Vil du gerne have prostitution forbudt i Danmark ?  Eller hvor vil du hen med det.     

At østpigerne kan være billigere end danske GP´ere har jeg i anden tråd nævnt , og gentager det atter.   At en af hovedårsagerne først og fremmest er den simple årsag at de penge de tjener her, er så meget mere værd når de tager dem med hjem til deres hjemlande, hvor levestandarten er meget billigere.   Hvor dagligvarer, bolig mv koster 5 gange mindre end de gør i Danmark.  Den samme mekanisme gør sig iøvrigt gældende indenfor nogle af håndværkerfagene i Danmark som mærker står konkurrence på lønningerne.  .     Forsvinder alle danske håndværkere af den grund ?   Nej det tror jeg ikke.   Er det synd for dem at de bliver udkonkurreret af nogle umulige konkurrenceforhold ?  Ja absolut.  Men det er EU´s fri bevægelighed for arbejdskraft der gør det.   

Jeg kan bestemt godt se der er blevet færre danske GP´er de sidste årtier.   Dvs lidt svært at vide det nøjagtigt da jeg tror at mange nu blot er sugarbabes og blot ikke kalder sig GP´ere mere.   Men jo priserne på GP markedet har helt sikkert ikke fulgt den normale lønudvikling som andre fag i Danmark, og mange danske piger sikkert derfor ikke lader sig friste til at blive GP mere.   Men ved ikke hvor du vil hen med det ?   For ifølge dig så er der jo ingen GP´ere der kan have nogen form for nydelse ved det og udelukkende gør det for penge.   Men isåfald hvad er der mere forargeligt at en øst GP´ere gør det for penge end en dansk ditto pige gør det ?

Lyder som du har store kvaler ved det du gør.  At du har meget dårlig samvittighed ved at besøge GP´ere i Danmark.  

Der er vi nok forskellige.    Jeg går bestemt også meget op i at en pige får en god oplevelse.   Men jeg føler ikke jeg misbruger nogle når et er mig der er en gentleman og som behandler en GP´er godt og derudover betaler hende et beløb som de færreste almindelige arbejdere i Danmark kan tjene på en dag efter skat, - for en halv ebrdkller en times gensidig underholdning på lagenet.    Sorry men jeg har sgu ingen dårlig samvittighed.      Måske har du så mange penge at de for dig ingen betydning har.  Og ja så undrer du dig sikkert over der er nogle GP´ere der gør det for penge.    Men hvem fanden havde frivilligt stået op hver morgen for at tage på arbejde på en eller anden arbejdsplads i Danmark hvis de ikke fik penge for det ?

Har du også dårlig samvittighed over for den stakkels pige i Netto som tjener en 100´del af det en GP´tjener ?

ZEUS, jeg gider altså ikke det her igen. Som sædvanligt tilskriver du mig ting jeg aldrig har sagt eller skrevet. "ifølge mig er der jo ingen GP'ere der kan have nogen form for nydelse..." Hvor skrev jeg det???

Jeg har ikke dårlig samvittighed for det jeg gør. Dem jeg besøger kender jeg godt. Jeg har heller ikke dårlig samvittighed for dem som arbejder i Netto. Ikke personligt. Så er det et helt andet ting at jeg kan skamme mig for at være del af et samfund hvor man gladeligt udnytter folk - uanset hvis det er i Netto eller på beskidte lagner i en kælder. Men det hører  under politik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

ZEUS, jeg gider altså ikke det her igen. Som sædvanligt tilskriver du mig ting jeg aldrig har sagt eller skrevet. "ifølge mig er der jo ingen GP'ere der kan have nogen form for nydelse..." Hvor skrev jeg det???

Jeg har ikke dårlig samvittighed for det jeg gør. Dem jeg besøger kender jeg godt. Jeg har heller ikke dårlig samvittighed for dem som arbejder i Netto. Ikke personligt. Så er det et helt andet ting at jeg kan skamme mig for at være del af et samfund hvor man gladeligt udnytter folk - uanset hvis det er i Netto eller på beskidte lagner i en kælder. Men det hører  under politik.

Jeg tilskriver dig intet.   Jeg spurgte dig ?    Men vidste dit egentlige svar og overbevisning indeholdt noget selvmodsigende.  Hvor du alene tilskriver danske GP´er som nogle der gør det af lyst , mens østpiger gør det af tvang/ for penge.   

Jeg fornemmer desuden at du har en frygt for at prostitution i Danmark skulle blive forbudt ? At du syntes de har det frygteligt ?  Eller mig der har misforstået mange af de undertoner du har givet udtryk for her og i anden tråd om emnet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt dig selv der ligger an til en meget provokerende måde at svare på et indlæg jeg havde.

Citerer lige her hvad du skrev: 

Vi har haft den her diskussion mange gange før. Nogle mener at piger der ikke har sex pistoler og to rifler rettet mot hovedet er her frivilligt. Andre mener at så mange unge piger kommer op her for at dunkes af gamle halvfede mænd er et tegn på at frivilligheden kan diskuteres og prøves i forskellige lys. Man ser det man vil se, knalder det man har råd til og lukker øjnene for det man helst ikke vil indrømme.

Du siger jo inddirekte at dem der tror at østpiger er heroppe frivilligt for penge, er nogle idioter hvis de tror det.   For selvfølgelig er der ingen østpiger der er heroppe frivilligt for penge ifølge dit udsagn.       Syntes dit svar virkeligt var provokerende.   Og blot fordi du har en anden mening så  at fremstille dem der har en anden mening end dig som nogle idioter med din ironiske argumentation finder jeg meget provokerende.    Jeg havde jo i indlæg nævnt og argumenteret for at hovedårsagen til de var heroppe troede jeg var den simple grund at de fik 3 til 5 gange så meget for det end de ville i deres hjemlande.  Ligesom alle de polske håndværkere.  Dem mener du vel heller ikke er tvunget herop imod deres vilje ?   

 

Og nu du mener at danske GP´ere ikke er tvunget ind i det her erhverv (som du mener østpigerne er) så må det ifølge din argumentation betyde at de danske GP´ere  lader sig duske af gamle halvfede danskere frivilligt fordi de syntes det er dejligt ?  

Kan du ikke selv se det selvmodsigende i det du skriver ?

 

Og hvorfor skulle man have mere dårlig samvittighed/lukke øjnene for at betale for en østpige end for en dansk GP´er ?   Ser ikke logikken i din argumentation.  Som jeg skrev er den meget selvmodsigende.    

Undrer mig også over din udsagn med Man ser det man vil se, knalder det man har råd til og lukker øjnene for det man helst ikke vil indrømme.

Er det  dårligere at kneppe dem man har råd til ?   Eller kun de aller rigeste danskere der skal have lov til at kneppe GP´ere ?     

 

Derudover skrev du: Personligt vil jeg være for evigt forundret over at den danske rufferilov virker være så uinteressant for myndighederne, så forundret at jeg nogle gange tror at man lader det ske for at branchen skal aflive sig selv. Når østpigerne har lykkets lukke alle danske klinikker og alle thaisteder, så kan man måske kigge lidt på dem - men ikke før de har gjort hvad de skal.

Der spurgte jeg faktisk hvad du mente  ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
DanskeJulie skrev, for 6 timer siden:

Jeg har gået og spekuleret i dag efter en samtale med en kunde.. Han fortalte mig at han havde haft en uheldig oplevet hvor han mistænkte at det absolut ikke var på frivillig basis at pigerne var der...

Mine tanker går på at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor der er nogen der støtter den slags?

hvorfor er der kunder der har lyst til at besøge en pige som absolut ikke har lyst til at få besøg og som  synes det er rigtig ubehageligt og bare ligger og venter på det bliver overstået og bagefter skal aflevere penge til en bagmand .. 

Det kan da ikke være en rar oplevelse for kunden med mindre man ligefrem tænder på voldtægt....:mellow: 

måske i min naive tankegang var der ikke så meget af den slags hvis der ikke var kunder til det...:unsure:

Jeg tror ikke, at hovedparten af Danmarks 2500 udenlandske prostituerede er her på frivillig basis. Vi ved heller ikke hvorfor danske kvinder arbejder i branchen. Skal vi afhøre jer? Det må myndighederne tage sig af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på et tidspunkt på motellet i Hadsten (Silkeborgvej) og der så jeg på den uges tid jeg residerede der et par "vagtskift". Hvor 1-2 østeuropæiske piger blev skiftet ud med en ny forsyning fra en en sølvgrå Mercedes. Pigerne bar ved ankomst og afgang på myriader af stoppede plastikposer der sikkert har indeholdt deres tøj og andre personlige ejendele og var påfaldende tavse. Det samme var chaufføren. Som om det hele kørte på rutinen.....Jeg siger ikke at disse piger var udsat for tvang men det osede heller ikke langt væk af livsglæde. Disse piger var for øvrigt ikke i starten af 20'erne men nok nærmere midt/sidst i 30'erne. 

Jeg siger ikke at alle udenlandske piger er her ufrivilligt men grænsen mellem "arrangeret" og "frivilligt" er flydende og kan hurtigt blive forskubbet. Er det f.eks. tvang at en bagmand /madam fastsætter arbejdstiden eller skriver annoncens menukort?

God lørdag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

en lille tanke.

når man er i enrum med pigen,foreslår selv vi kan bare nøjes med at tale sammen om løst og fast, med tøj på og intet andet lave.

ville man så kunne spore en lettelse i pigens øjne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg var på et tidspunkt på motellet i Hadsten (Silkeborgvej) og der så jeg på den uges tid jeg residerede der et par "vagtskift". Hvor 1-2 østeuropæiske piger blev skiftet ud med en ny forsyning fra en en sølvgrå Mercedes. Pigerne bar ved ankomst og afgang på myriader af stoppede plastikposer der sikkert har indeholdt deres tøj og andre personlige ejendele og var påfaldende tavse. Det samme var chaufføren. Som om det hele kørte på rutinen.....Jeg siger ikke at disse piger var udsat for tvang men det osede heller ikke langt væk af livsglæde. Disse piger var for øvrigt ikke i starten af 20'erne men nok nærmere midt/sidst i 30'erne. 

Jeg siger ikke at alle udenlandske piger er her ufrivilligt men grænsen mellem "arrangeret" og "frivilligt" er flydende og kan hurtigt blive forskubbet. Er det f.eks. tvang at en bagmand /madam fastsætter arbejdstiden eller skriver annoncens menukort?

God lørdag :)

Jeg tror bestemt også at hovedparten af østpigerne der er heroppe er noget der arrangeret af bagmænd.   Men derfra til at tro de er truet til at arbejde heroppe er totalt absurt efter min mening.   

Jeg tror at hovedparten er rekruteret enten via mund til mund eller som de annoncer du viste i en anden tråd.  Hvis annoncerne ikke er sjov læsning.  Men tvivler altså at der er nogle der kontakter de her personer bag sådan en annonce hvis ikke de selv så en interesse i det.   Så kan vi sige nogle måske gør ting de ikke ville medmindre de havde blevet fristet af de ekstra penge de kan tjene i udlandet kontra i deres hjemland.   Men det er en helt anden diskusion.  Og burde så også inddrage alle danske GP´ere.   Hvor langt vil man gå for penge.

Med hensyn til østpiger tæt på os, som feks Polen der er min erfaring at mange tit kom hertil via organiseret via bagmænd fra start af..  Men at mange af dem , efter de har lært Danmark lidt at kende arbejder nu 100 procent selvstændigt.    Der er det altså mere min opfattelse at de her GP´er er mindst ligeså selvstændige og kloge som de fleste danske GP´ere der sgu ikke finder sig i noget.    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
pacer skrev, for 9 timer siden:

Jeg kender godt til mafiaen øst på og de er ikke til at spøge med, pigerne får tæsk og der som er værre hvis ikke de makker ret, de kan også blive solgt. Gu er det uhyggeligt og klamt. Piger som bliver tvunget til prostitution er kendt i hele verden. 
Jeg kan forsikre dig om der ikke er noget fremskridt på dette område, det er blot for letkøbt at påstå alle østpiger er handlede og gør det med tvang. Hvem ville dog leje en luksuslejlighed til sådanne piger? Det er da for dyrt. En billig kælderlejlighed, et skur, en campingvogn og så meget lave priser giver mening i det tilfælde, dem kan man vælge at holde sig fra.

Bagmændene er godt klar over at illusionen bedst holdes, hvis den bliver serveret i pæne omgivelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Richard Kimble skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror ikke, at hovedparten af Danmarks 2500 udenlandske prostituerede er her på frivillig basis. Vi ved heller ikke hvorfor danske kvinder arbejder i branchen. Skal vi afhøre jer? Det må myndighederne tage sig af!

Men myndighederne er jo hamrende ligeglade. Så længe de kan nuppe et par danske piger on and off for skattesnyd, så er de græsk-katolske mht de evt pressede udenlandske piger.

Og hvor har du tallet 2500 udenlandske piger ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Men myndighederne er jo hamrende ligeglade. Så længe de kan nuppe et par danske piger on and off for skattesnyd, så er de græsk-katolske mht de evt pressede udenlandske piger.

Og hvor har du tallet 2500 udenlandske piger ? 

 

https://politiken.dk/indland/art4975087/Optælling-af-udenlandske-prostituerede-overrasker

OK. Artiklen er fra 2010, men antallet er nok ikke blevet mindre siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Men myndighederne er jo hamrende ligeglade. Så længe de kan nuppe et par danske piger on and off for skattesnyd, så er de græsk-katolske mht de evt pressede udenlandske piger.

Enig.....de har SÅ travlt med alt muligt andet og de virker som om de ser igennem fingrene her...

HVIS.......de 2.500 piger er retvisende og hver pige i gennemsnit har 3 kunder om dagen til 1000 kr. så løber det altså op. Pr. DAG !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 50 minutter siden:

Bagmændene er godt klar over at illusionen bedst holdes, hvis den bliver serveret i pæne omgivelser.

Og så er der nok også dem hvor en madras i hjørnet et eller andet sted er fint. Færre udgifter....større profit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Richard Kimble skrev, for 2 minutter siden:

https://politiken.dk/indland/art4975087/Optælling-af-udenlandske-prostituerede-overrasker

OK. Artiklen er fra 2010, men antallet er nok ikke blevet mindre siden.

Ja det har ændret sig rigtigt rigtig meget siden da.

De danske piger er langt mere end halveret, netop pga de udenlandske pigers voldsomme indtog. En 8 år gammel optælling er værdiløs.

På landsplan er der måske 5-600 danske piger som er på klinikkerne. Resten er udenlandske. Jeg er klar over at der også er mange danske piger som er Privat/diskret. Men de udenlanske piger er i klart overtal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Bagmændene er godt klar over at illusionen bedst holdes, hvis den bliver serveret i pæne omgivelser.

Ligesom illusionen opretholdes på Cassiopeia ved lækker indretning. Danske piger har i høj grad interesse heri da de gerne skulle have en fast kundebase som tror på de synes det er fedt når de kommer og knepper dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Ja det har ændret sig rigtigt rigtig meget siden da.

De danske piger er langt mere end halveret, netop pga de udenlandske pigers voldsomme indtog. En 8 år gammel optælling er værdiløs.

På landsplan er der måske 5-600 danske piger som er på klinikkerne. Resten er udenlandske. Jeg er klar over at der også er mange danske piger som er Privat/diskret. Men de udenlanske piger er i klart overtal. 

Socialstyrelsen er holdt op med at tælle antallet af prostituerede pga. usikkerhed omkring tallene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
pacer skrev, for 3 minutter siden:

Ligesom illusionen opretholdes på Cassiopeia ved lækker indretning. Danske piger har i høj grad interesse heri da de gerne skulle have en fast kundebase som tror på de synes det er fedt når de kommer og knepper dem.  

Jeg sidder ikke installeret et sted, fra 9-02. Jeg er heller ikke tvunget til at arbejde hver dag. Dvs jeg  modtager gæster af lyst. Lejen jeg betaler er fast, med mindre jeg intet tjener, så betaler jeg ikke noget - eller skylder noget for den sags skyld. 

Jeg kan forsikre dig om at sidde installeret i en lækker lejlighed, arbejde fra 9-02, hver eneste dag i 3-4 uger af gangen, ikke føles særligt luxuriøst. Det mentale pres i at skulle være ‘på’ i så stort et omfang må være voldsomt.

Jeg er godt klar over at der sidder en håndfuld udenlandske piger i dk, som er resurce stærke, og som har styr på deres egne ting osv - men de er få i forhold til de mange tusinder, der arbejder her pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Jeg sidder ikke installeret et sted, fra 9-02. Jeg er heller ikke tvunget til at arbejde hver dag. Dvs jeg  modtager gæster af lyst. Lejen jeg betaler er fast, med mindre jeg intet tjener, så betaler jeg ikke noget - eller skylder noget for den sags skyld. 

Jeg kan forsikre dig om at sidde installeret i en lækker lejlighed, arbejde fra 9-02, hver eneste dag i 3-4 uger af gangen, ikke føles særligt luxuriøst. Det mentale pres i at skulle være ‘på’ i så stort et omfang må være voldsomt.

Jeg er godt klar over at der sidder en håndfuld udenlandske piger i dk, som er resurce stærke, og som har styr på deres egne ting osv - men de er få i forhold til de mange tusinder, der arbejder her pt.

Fra tid til anden hører vi, at indvandrerbander og rockere står bag prostitution i Danmark. Det er altså kun udenlandske kvinder, som er i deres greb. Danske prostituerede er i faget af egen lyst? Har jeg forstået dig rigtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 47 minutter siden:

Jeg sidder ikke installeret et sted, fra 9-02. Jeg er heller ikke tvunget til at arbejde hver dag. Dvs jeg  modtager gæster af lyst. Lejen jeg betaler er fast, med mindre jeg intet tjener, så betaler jeg ikke noget - eller skylder noget for den sags skyld. 

Jeg kan forsikre dig om at sidde installeret i en lækker lejlighed, arbejde fra 9-02, hver eneste dag i 3-4 uger af gangen, ikke føles særligt luxuriøst. Det mentale pres i at skulle være ‘på’ i så stort et omfang må være voldsomt.

Jeg er godt klar over at der sidder en håndfuld udenlandske piger i dk, som er resurce stærke, og som har styr på deres egne ting osv - men de er få i forhold til de mange tusinder, der arbejder her pt.

Trine du har ganske givet også nogle faste vagter ikke sandt?
De fleste mennesker har dage hvor energien mest er til at blive under dynen men man må jo afsted på job, selvom det ikke er lysten som driver værket. Det gælder muligvis ikke for dig det kan jeg jo ikke udelukke, men jeg kan garantere 98% at dine kolleger har dage hvor de bare ikke gider bolle men møder op hvis vagtplanen tilsiger det.
Det sagt så har du selvfølgelig ret i at det ikke er nogen fest at være på hele dagen alle dage, det er dog et kendt fænomen at udenlandske arbejdere kan jobbe solen sort fordi de netop kun har indtjening i hovedet og ikke har andre forpligtelser mens de er her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Richard Kimble skrev, for 12 minutter siden:

Fra tid til anden hører vi, at indvandrerbander og rockere står bag prostitution i Danmark. Det er altså kun udenlandske kvinder, som er i deres greb. Danske prostituerede er i faget af egen lyst? Har jeg forstået dig rigtigt?

Jeg har altså stadig tilgode at møde en bande/rocker bagmand i det danske prostitutions miljø. Jeg ved at mange f de udenlandske piger er sendt afsted af bagmænd i deres eget land. 

Der er altså en kæmpe stor forskel på arbejdsvilkårene for danske og udenlandske piger. Og om de danske er lykkeligere kan jeg ikke udtale mig om. Men jeg kender personligt ikke selv nogle som hader jobbet. 

Men du kan være 3000% sikker på at man ikke er vild med at sidde i startkabler fra 9-02, 3-4 uger ad gangen. 

Jeg gentager lige endnu en gang til - Jeg er godt klar over at der sidder udenlandske piger som klarer deres forretning selv. Og respekt for det. 

Men rigtigt mange gør ikke - og de betaler en meget høj pris for det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
pacer skrev, for 9 minutter siden:

Trine du har ganske givet også nogle faste vagter ikke sandt?
De fleste mennesker har dage hvor energien mest er til at blive under dynen men man må jo afsted på job, selvom det ikke er lysten som driver værket. Det gælder muligvis ikke for dig det kan jeg jo ikke udelukke, men jeg kan garantere 98% at dine kolleger har dage hvor de bare ikke gider bolle men møder op hvis vagtplanen tilsiger det.
Det sagt så har du selvfølgelig ret i at det ikke er nogen fest at være på hele dagen alle dage, det er dog et kendt fænomen at udenlandske arbejdere kan jobbe solen sort fordi de netop kun har indtjening i hovedet og ikke har andre forpligtelser mens de er her. 

Det må da til hver en tid være det fedeste,  som mand at besøge, en pige som ikke ‘bare’ arbejder solen sort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...