Hop til indhold
DanskeJulie

Tvangs prostitution

Recommended Posts

kunforsjov75 skrev, for 7 minutter siden:

At du tager fejl i mit tilfælde. Der er prisen ikke afgørende. 

Jamen, du skriver jo, at det er tabu at betale for sex. Betaler du da ikke? Og hvad betyder, at "det kommer lidt tæt på vi sammen taler dansk". Jeg synes ikke, det giver mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 14.9.2019 at 08:58:

Bagmændene er godt klar over at illusionen bedst holdes, hvis den bliver serveret i pæne omgivelser.

Og man kan tage højere priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Jamen, du skriver jo, at det er tabu at betale for sex. Betaler du da ikke? Og hvad betyder, at "det kommer lidt tæt på vi sammen taler dansk". Jeg synes ikke, det giver mening.

Jeg har lidt det samme: Skammen er større ved møde med en dansk GP. Det er for tæt på - jeg kan bilde mig selv ind at det ikke rigtigt gælder, når hun ikke er dansk, for så kommer jeg typisk ikke så tæt på hende (mentalt) alligevel, sprogbarrieren fungerer som en afstandsholder.

 

Derudover er det heller ikke for mig prisen, men ofte den samlede pakkes attraktionsværdi, der afgør valget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jamen, du skriver jo, at det er tabu at betale for sex. Betaler du da ikke? Og hvad betyder, at "det kommer lidt tæt på vi sammen taler dansk". Jeg synes ikke, det giver mening.

På den måde. Jo jeg betaler skam. Af nød. Er udstyret med det ondeste dårlige selvværd.  Så kommer ikke til sex kys og kram delen uden at betale for det. JEG føler mig som komplet taber af at betale for sex. Og jeg føler skyld over for den kvinde jeg er sammen med. Og jeg besøger kvinder når behovet hos mig gør mig skør. Indset at det er ikke udløsningen ser gør det for mig. Men kyssende kram nærheden. Moderne hedder det vist Hudsult. Så når det er tabu for mig er det nemmere at vi har den sprog barriere at vi skal snakke på skole engelsk. De søde piger jeg har besøgt har jeg bestemt ikke haft indtryk af at de er handlet. Men stærke selvstændige piger med ben i næsen. Kan godt være det ikke gir mening. Men sådan er jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har lidt det samme: Skammen er større ved møde med en dansk GP. Det er for tæt på - jeg kan bilde mig selv ind at det ikke rigtigt gælder, når hun ikke er dansk, for så kommer jeg typisk ikke så tæt på hende (mentalt) alligevel, sprogbarrieren fungerer som en afstandsholder.

 

Derudover er det heller ikke for mig prisen, men ofte den samlede pakkes attraktionsværdi, der afgør valget.

Tak, du får bibragt tingene lidt mening.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Uden at have læst hele tråden, jeg går til de udlandske pige på grund af prisen, der er gode og dårlige oplevelser både hos de danske og udlandske pige, så med min almindelige løn, så vælge jeg at gå til 2-3 udlandske priser, det jeg ønsker er ofte en halvtime med strap, jeg har fundet et par udlandske piger som tilbyder det med i prisen (600)de danske skal have en fast pris (1200) og så skal jeg betale ekstra(300/500) så 1500/1800 for det samme. Jeg kan heller ikke forstå hvorfor mand ikke må prutte om prisen, alle priser er vel til forhandling, hvis ikke der er nogen som gør det stikker priserne af, og det er jo en vær udbyders ret at sige ja eller nej til at gå lidt ned i pris, jeg er sjælendt blevet afvist, når jeg har snakket pris, og til dem det holder fast, så er det jo fær nok, men kan jeg spare lidt vær gang, så giver det mig jo bare råd til at besøge lidt oftere.

god dag til jer alleB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 1 time siden:

Uden at have læst hele tråden, jeg går til de udlandske pige på grund af prisen, der er gode og dårlige oplevelser både hos de danske og udlandske pige, så med min almindelige løn, så vælge jeg at gå til 2-3 udlandske priser, det jeg ønsker er ofte en halvtime med strap, jeg har fundet et par udlandske piger som tilbyder det med i prisen (600)de danske skal have en fast pris (1200) og så skal jeg betale ekstra(300/500) så 1500/1800 for det samme. Jeg kan heller ikke forstå hvorfor mand ikke må prutte om prisen, alle priser er vel til forhandling, hvis ikke der er nogen som gør det stikker priserne af, og det er jo en vær udbyders ret at sige ja eller nej til at gå lidt ned i pris, jeg er sjælendt blevet afvist, når jeg har snakket pris, og til dem det holder fast, så er det jo fær nok, men kan jeg spare lidt vær gang, så giver det mig jo bare råd til at besøge lidt oftere.

god dag til jer alleB)

Jeg kan da godt se ræsonnementet fra din, kundens, side, men kan du se det fra pigens?

Hvor megen spildtid tror du, pigerne ville få bare på en enkelt dag, hvis det blev almindeligt, at alle skulle prutte om prisen? Tid, som de ikke ville få noget som helst for.

Yderligere ville det blive en pestilens at skulle prutte, lige meget hvor lav/fair prisen var i forvejen, for der findes nemlig typer, der aldrig kan få udgangsprisen lav nok – om den så, sat lidt på højkant, kun var 10 kr. for en halv time. Og mon ikke mange piger derefter ville tage højde for situationen ved at sætte udgangsprisen højere, så der var lidt at slå af på? Så kunden kunne føle sig "rig". Det ville da først gøre markedet helt uigennemskueligt.

Endelig må det være et spørgsmål om værdighed for en pige, hvis en kunde ("går den, så går den") byder langt under, hvad hun finder fair. Det er jo implicit både en menneskelig- og en forretningsmæssig ringeagt.

Jeg forstår ikke, hvad dette prutteri skulle gøre godt for netop i denne branche? Vi står jo heller ikke og prutter om prisen ved kassen i Netto, Babysam eller Jysk, så hvorfor her?

Lad os da endelig blive fri for arabiske tilstande i denne branche.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg kan da godt se ræsonnementet fra din, kundens, side, men kan du se det fra pigens?

Hvor megen spildtid tror du, pigerne ville få bare på en enkelt dag, hvis det blev almindeligt, at alle skulle prutte om prisen? Tid, som de ikke ville få noget som helst for.

Yderligere ville det blive en pestilens at skulle prutte, lige meget hvor lav/fair prisen var i forvejen, for der findes nemlig typer, der aldrig kan få udgangsprisen lav nok – om den så, sat lidt på højkant, kun var 10 kr. for en halv time. Og mon ikke mange piger derefter ville tage højde for situationen ved at sætte udgangsprisen højere, så der var lidt at slå af på? Så kunden kunne føle sig "rig". Det ville da først gøre markedet helt uigennemskueligt.

Endelig må det være et spørgsmål om værdighed for en pige, hvis en kunde ("går den, så går den") byder langt under, hvad hun finder fair. Det er jo implicit både en menneskelig- og en forretningsmæssig ringeagt.

Jeg forstår ikke, hvad dette prutteri skulle gøre godt for netop i denne branche? Vi står jo heller ikke og prutter om prisen ved kassen i Netto, Babysam eller Jysk, så hvorfor her?

Lad os da endelig blive fri for arabiske tilstande i denne branche.

Jeg fik 1500 kr. i rabat hos babysam, og i jysk fik vi puder med i købet da vi købte ny seng, hvad andre gør og mener er valgfri, men jeg har ikke mange penge, så jeg spare hvor jeg kan. Og med timepriser på over 2000 kr. Så prutter jeg videre. Og det er meget få som siger nej, og dem der gør, ja så er det ho deres ret, og fred med det, så går jeg videre. Men jeg er nok bare et dårligt menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Jeg forstår ikke, hvad dette prutteri skulle gøre godt for netop i denne branche? Vi står jo heller ikke og prutter om prisen ved kassen i Netto, Babysam eller Jysk, så hvorfor her?

Jeg har pruttet i butikker og fået noget ud af det (ved køb af flere, dyre varer). Jeg kan ikke huske jeg nogensinde har pruttet hos en GP. Ved thaimassage har jeg vist et par gange sagt "jeg plejer at betale X" når jeg fik en høj pris for afslutning.

Priserne er mere "slag på tasken" i denne branche. Prøv at se nogle udbyderes prisstrukturer - de er helt absurde nogle gange, hvor man som kunde kan overveje om det er helt gennemtænkt (jeg har fx et par gange set 60 min mere end dobbelt så dyrt som 30 min). Andre gange kører nogle GP'er med "tilbud", hvor man kan tænke - "nå, hun havde fået sat prisen for højt". Derfor kan det være fristende at prøve at prutte lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine erfaringer:

1. Jeg har Pruttet ved thaimassage, når prisen har været for fantasifuld, og det har jeg fået noget  ud af, men aldrig ved andre. 

2. Jeg kan af tidligere indlæg se, at jeg ikke har så kompliceret en holdning til det at gå til en GP som nogen af jer har. Jeg har aldrig haft dårlig samvittighed i forhold til pigen. Men jeg er også vendt om i døren de par gange, hvor det så sølle ud. (Ved nærmere eftertanke var det måske forkert, da hun nok har haft mere brug for pengene end den smilende smukke overskuds GPér jeg besøgte i stedet).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...