Hop til indhold
Guest cphguy21

Uden kondom?!

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Velkommen til  EG  - jeg  håber  du  overlever.

Tjek  for  pest  også  - det  er  meget  udbredt  blandt  gp'er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Ifølge sexlinien kan klamydia ikke smitte fra mund til pik: https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

Jo, det er med en vatpind-agtig tingest de tester for klamydia og gonoré. Syfilis, HIV og hepatitis tester de for med en blodprøve. Husk at bestille tid så du ikke skal stå i den forfærdelige kø og undgå de andres blikke i flere timer. Jeg har før prøvet at foreslå at EG folket kan mødes ved det lille Gefion springvand bag bygningen. Var i øvrigt clean de gange jeg har været der (men super angst).

I dag kan man teste for klamydia via en ganske alm urinprøve.  Men bortset fra det, har gæsten næppe raget noget til sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 4 timer siden:

jeg griner ikke, jeg bekymrer mig

mande influenza er ikke sådan at spøge med

Altså, Aaisha, mandeinfluenza er en meget alvorlig sag.

Når en mand har det, må en kvinde ikke rette på ham eller stille krav. Hun skal til gengæld være kærlig og omsorgsfuld, thi han ligger jo næsten på sit dødsleje ;).

Varm chokolade og aktionfilm med Clint Eastwood kan dog lindre symptomerne en del :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 5 timer siden:

Ja det må jeg sku hellere få gjord! Skal der gå 14 dage før det viser sig på en test ? Og hvad med HIV, er det så også 14 dage ? 

På Bispebjerg er det den gode gamle vatpind ikke sandt ? :-(

 

Nej, gå til egen læge. Der kan du nøjes med at pisse i et glas. Du skal komme om morgenen , og du må ikke have pisset tre timer før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 5 timer siden:

Det må jeg erkende at jeg også selv har fået en del gange, senest i dag.

HER står der hvor man kan ringe til for at bestille en anonym test på Bispebjerg. Er der nogen der kender ventetiden når man bestiller tid? Og hvor lang tid skal man så vente når man er ankommet til stedet?

Det er vist også kun selve testen der er anonym, hvis man så skal behandles er det ikke længere anonymt, er det ikke rigtigt?

En anmeldelse....

De gange jeg har været der har jeg bestilt tid. Jeg har gerne kunnet komme til dagen efter. På vej fra undersøgelsen har jeg så set køen af dem der har mødt op uden tidsbestilling (mange lækre piger som regel).

Det man evt vil få udskrevet er vel ligesom alle andre recepter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 5 timer siden:

Hmm. Viser en podning af lille manden eller urin prøve så også om man har noget i halsen ? :p

Nej en urinprøve/podning i penis viser kun om du har f.ek.s klamydia i penis. Skal du testes for om du har noget i halsen/munden skal der testes dér separat. 

Dvs. en en pige der har festet uden i alle huller skal testes i alle 3 huller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

I dag kan man teste for klamydia via en ganske alm urinprøve.  Men bortset fra det, har gæsten næppe raget noget til sig 

Korrekt. En urinprøve kan dog kun påvise f.ek.s klamydia i urinrøret. Skal der testes for i mund/hals/analt skal der testes de respektive steder separat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille achmed står tiltalt overfor dommeren at han havde smittet en kvinde med hiv og dommeren spurgte ham om hvorfor han ikke gjorde kvinden opmærksom på det inden samlejet foregik.

 

Hertil svarede han:

 

HIV i den

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 9 timer siden:

Det er videnskabeligt bevist at influenza rammer mænd hårdere end kvinder, sådan er det at være mand, vi tager det tunge slæb, så i ikke behøver.

Så siger jeg tak til jer mænd. :)Godt at jeg ikke kan risikere at få mandeinfluenza. Det er noget så frygteligt at se på. :wacko: Hvordan overlever en mands EGO sådan en omgang? :eek: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden:

Så siger jeg tak til jer mænd. :)Godt at jeg ikke kan risikere at få mandeinfluenza. Det er noget så frygteligt at se på. :wacko: Hvordan overlever en mands EGO sådan en omgang? :eek: 

Hvor er du sød................OG samtidig liiiiidt irriterende.. :lol: :lol: Lige før du burde ha en røvfuld for den kommentar.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Hvor er du sød................OG samtidig liiiiidt irriterende.. :lol: :lol: Lige før du burde ha en røvfuld for den kommentar.. :lol: :lol:

LOL.......:lol:Du vil bare gerne have lov at varme min mås:D:D hvis jeg irriterer dig nok, så bliver du NØDT til at lægge mig over knæet:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Alle skal vi dø. Ikke noget at tude over. Desværre må jeg gøre dig skuffet. Du skal ikke dø endnu. I hvert fald ikke af lidt kys og superfransk. Get a grip man, som vi siger på svensk.

Kære Bananas:)

- ja vi skal alle dø - det er uomtvistelig 

- og vi dør alle af hjertestop !!!!!;)

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Så siger jeg tak til jer mænd. :)Godt at jeg ikke kan risikere at få mandeinfluenza. Det er noget så frygteligt at se på. :wacko: Hvordan overlever en mands EGO sådan en omgang? :eek: 

Kære Anna:)

- det har jeg gjort siden midt 70érne ved hvert år at blive vaccineret mod influenza - der var det ør vaccinen kom på markedet et rent helved at genvinde EGOét ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nye tider skrev, for 19 minutter siden:

Kære Bananas:)

- ja vi skal alle dø - det er uomtvistelig 

- og vi dør alle af hjertestop !!!!!;)

Mange hilsner

Nye tider

Ikke helt rigtigt, mange dør af at glemme at trække vejret, som så fører til hjertestop, rækkefølgen kan også være omvendt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 22 minutter siden:

LOL.......:lol:Du vil bare gerne have lov at varme min mås:D:D hvis jeg irriterer dig nok, så bliver du NØDT til at lægge mig over knæet:wub:

Hahaha.. Så sæt igang.. :lol: :lol:

Tager vi i privaten så vi ikke afspore tråden. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Velkommen til  EG  - jeg  håber  du  overlever.

Tjek  for  pest  også  - det  er  meget  udbredt  blandt  gp'er 

Tror sku at der er større chance for at blive ramt af øregas :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Så siger jeg tak til jer mænd. :)Godt at jeg ikke kan risikere at få mandeinfluenza. Det er noget så frygteligt at se på. :wacko: Hvordan overlever en mands EGO sådan en omgang? :eek: 

Det er et kæmpe ego boost at overleve den frygtede manfluenza. Man kan virkelig vågne op til at ville gribe dagen og række ud efter det hjertet banker for når man har haft sådan et møde med døden. Det bliver selvfølgelig hurtigt hverdag igen, så det er vigtigt at blive ramt minimum en gang om året.

 

Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Så sæt igang.. :lol: :lol:

Tager vi i privaten så vi ikke afspore tråden. :P

I må meget gerne komme med en fyldig beretning efter næste møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

 

 

I må meget gerne komme med en fyldig beretning efter næste møde.

Hahaha.. Jeg skal nok gi et fyldig referat når det sker. ;) Skal det være i 3, 4 eller 5 eksemplarer???? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hahaha.. Jeg skal nok gi et fyldig referat når det sker. ;) Skal det være i 3, 4 eller 5 eksemplarer???? :lol:

Bare smid det her, så skal internettet nok selv kopiere det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

Det er et kæmpe ego boost at overleve den frygtede manfluenza. Man kan virkelig vågne op til at ville gribe dagen og række ud efter det hjertet banker for når man har haft sådan et møde med døden. Det bliver selvfølgelig hurtigt hverdag igen, så det er vigtigt at blive ramt minimum en gang om året.

 

I må meget gerne komme med en fyldig beretning efter næste møde.

Åhhh nu har jeg forklaringen på, at så mange mænd rammes årligt af den slemme mandeinfluenza. :wub:bliv endelig ved med at få den influenza så:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...