Hop til indhold
Guest cphguy21

Uden kondom?!

Recommended Posts

Anna - fræk og sexet skrev, for 17 minutter siden:

Jeg undskylder til trådstarteren. Håber alt er ok med dig. Klogt valgt, at du valgte kondom til sex:)

Kun med kondom B===>

What the fuck is that???????? B===> :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 2 timer siden:

Kære Anna:)

- det har jeg gjort siden midt 70érne ved hvert år at blive vaccineret mod influenza - der var det ør vaccinen kom på markedet et rent helved at genvinde EGOét ;)

Pyh det er godt, at vaccinen kom. For alles skyld:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 24 minutter siden:

What the fuck is that???????? B===> :lol: :lol:

Det er da “kun med kondom” tegnet fra kampagnen med samme navn <3:D  Det er, hvad det ligner:wub:

Jeg burde få en “kun med kondom” t-shirt i hvid. Så er der måske en mulighed for et knald. For hvem vil sige nej til et knald?:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 14 timer siden:

Jeg skal dø og i griner bare :'(

Jeg har sagt det før, og siger det igen : Livet er en seksuelt overført sygdom, med 100 % dødelig udgang. Deal with it !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har sagt det før, og siger det igen : Livet er en seksuelt overført sygdom, med 100 % dødelig udgang. Deal with it !!!

Så må du leve MAX imens du kan. Nyd livet, hav noget fræk og lækker sex. Men husk kondomet i tilfælde af, at du ikke først hurtigt, som du regner med. :lol:

Føler med dig, hvis du skal undersøges med en vatpind. Det lyder smertefuldt. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 minutter siden:

Så må du leve MAX imens du kan. Nyd livet, hav noget fræk og lækker sex. Men husk kondomet i tilfælde af, at du ikke først hurtigt, som du regner med. :lol:

Føler med dig, hvis du skal undersøges med en vatpind. Det lyder smertefuldt. :wacko:

Mere kaffe, Anna, mere kaffe nu... Jeg er ikke trådstarteren :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, Lige nu:

Mere kaffe, Anna, mere kaffe nu... Jeg er ikke trådstarteren :unsure:

 

Francois skrev, Lige nu:

Mere kaffe, Anna, mere kaffe nu... Jeg er ikke trådstarteren :unsure:

Det ved jeg. Tænker indlæggene læses i en større sammenhæng. Drikker en STOR kaffe latte fra 7 eleven. Er i gang :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, den 12/9/2019 at 00:07:

Ja det må jeg sku hellere få gjord! Skal der gå 14 dage før det viser sig på en test ? Og hvad med HIV, er det så også 14 dage ? 

På Bispebjerg er det den gode gamle vatpind ikke sandt ? :-(

Ikke fordi jeg vil skræmme dig men på Bispebjerg bruger de den gode gamle vatpind. De er dog super prof og gode til det, de laver ikke andet hele dagen, de kan gøre det stort set smertefrit, det er ubehageligt i et split sekund. Og det gør ikke ondt bagefter. Jeg kan kun råde dig til at komme afsted, det er under alle omstændigheder en god ide at gøre en gang i mellem. 

Jeg ville lige forberede dig på en lille detalje, de spørger dig om en række standard spørgsmål, et af dem er om du har været sammen med prostituerede. Af ren refleks sagde jeg: nej sku da! Ups det var vist en lille hvid løgn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, den 12/9/2019 at 00:58:

Og tak for svar alle sammen :)
Det tog lidt af bekymringerne.

Håber alt er godt, når du får testresultatet. Tænker, at du nok ikke synes, at det er den fedeste situation at stå i. 

Knus og tanker<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElvisLever skrev, for 6 timer siden:

Jeg ville lige forberede dig på en lille detalje, de spørger dig om en række standard spørgsmål, et af dem er om du har været sammen med prostituerede. Af ren refleks sagde jeg: nej sku da! Ups det var vist en lille hvid løgn :D

Det har betydning for hvad de tester for. Næste spørgsmål i rækken er de pågældende GP'eres nationalitet. Der er steder i verden hvor f. eks. Hepatitis er ret udbredt. Det kan næsten kun være ris til egen røv at lyve her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, den ‎12‎-‎09‎-‎2019 at 00:27:

Jeg synes slet ikke det er morsomt i laver sjov på denne meget alvorlige tråd! Jeg skal dø og i griner bare :'(

Vent 2-3 uger og få til læge med det.

Husk hvilken da det var, for lægen spørger nok hvornår det er sket. Så kan han eller hun fortælle om det er for tidligt med prøver.

Jeg tror ikke det er meget alvorligt, men bliv tjekket og tænkt dig om næste gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, den 12.9.2019 at 00:27:

Jeg synes slet ikke det er morsomt i laver sjov på denne meget alvorlige tråd!

Ja man kan ikke undgå at få den ide at de danske GPër ikker tager sikker sex så alvorligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 12/9/2019 at 15:09:

Det er da “kun med kondom” tegnet fra kampagnen med samme navn <3:D  Det er, hvad det ligner:wub:

Jeg burde få en “kun med kondom” t-shirt i hvid. Så er der måske en mulighed for et knald. For hvem vil sige nej til et knald?:wub:

Jeg siger ikke nej til et knald, i hvert fald :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, den 12.9.2019 at 00:23:

her bør du nok være lidt på vagt

det er ikke altid man kan se noget på partneren og vi går trods alt influenza sæsonen i møde

og vi ved jo alle at influenza næsten er en dødsdom for de fleste mænd 

Tak for lige at give medhold i at vi mænd bare er mere sarte,,, ;)

Havde selv the flu i vinters og var også selv helt nede og ja ok nok ikke på dødens rand,,, mere sådan senge liggende og helt ude af den agtigt ingen energi what so ever,,,, 

Så håber hermed at alle mænd kommer igennem den kommende koldere tid uden alt for meget sygdom, det dræner os jo for den gode energi B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Tak for lige at give medhold i at vi mænd bare er mere sarte,,, ;)

Havde selv the flu i vinters og var også selv helt nede og ja ok nok ikke på dødens rand,,, mere sådan senge liggende og helt ude af den agtigt ingen energi what so ever,,,, 

Så håber hermed at alle mænd kommer igennem den kommende koldere tid uden alt for meget sygdom, det dræner os jo for den gode energB)

Kære Hunting:)

- - -  så bliv da for pokker mand;) - vaccineret mod influenza. Vaccination er i november og december. 

Hos din egen læge - måske en læge på apoteket - andre muligheder annonceres i pressen, og prisen var sidste år 125 - 200kr eller der omkring. Er du pensionist koster det "en gratis".

Først i 70érne fik jeg en influenza der drænede mig i ca en måned, på det tidspunkt var jeg i lære som håndværker og sygedage skulle man selv betale, så efter nogle dage i sengen gik jeg på arbejde igen. Jeg husker det stadig når jeg nåede sådan hen omkring kl 12 og spisepausen, så havde jeg stort set ikke kræfter til resten af dagen = et helved jeg stadig husker.

Dengang havde vi ( hele arbejdsmarkedet!! ) en arbejdsuge på 42½ time og hos min læremester var det fordelt således at vi også arbejdede lørdag formiddag.

Den første influenza vaccine kom i midt 70érne, og jeg havde lært lektien på den hårde måde, så siden dengang er jeg blevet vaccineret HVERT år.

Mange hilsner

Nye tider

- - -  jeg husker en bekendt der absolut ikke ville vaccineres mod influenza - hvorfor vil du ikke det???  - -  jamen så kan jeg få nogle gratis fridage !!!! (hun er tjenestemandsansat ). I min verden er det nogle absurde fridage - kan de nydes i det hele taget ???

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan kun holde af Eroguides tråde. Det startede om en fyr der besøgte en pige der knalder uden kondom. Nu handler den om influenza. I love it :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 41 minutter siden:

Man kan kun holde af Eroguides tråde. Det startede om en fyr der besøgte en pige der knalder uden kondom. Nu handler den om influenza. I love it :) 

I Love you Dear @underdog40:D,,, og iøvrigt diversiteten i disse tråde, både skriv og især de sjove mennesker bag,, 

Til @Nye tider kan godt følge dig og du har sikkert 100 % ret i de fleste tilfælde, bare ikk lige med mig,, har skam prøvet at få det stik i armen og ikke nok med at jeg var ved at besvime, så kunne jeg ikke løfte eller bruge armen i flere dage efter og blev rent faktisk syg og senge liggende i yderligere flere dage,, 

Så springer over disse såkaldte præventive råd :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis @Hunting for beaver

For et par år siden blev det halve kongerige vaccineret mod en specifik type influenza. Det var bare en anden type der hærgede landet, så folk blev møgsyge alligevel. 

og så fik jeg klamydia (måtte jeg lige tilføje for at holde os på sporet) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...